Цэцийн дарга Д.Одбаяр Даваа гаригт мэдээлэл хийнэ | News.MN

Цэцийн дарга Д.Одбаяр Даваа гаригт мэдээлэл хийнэ

Цэцийн дарга Д.Одбаяр Даваа гаригт мэдээлэл хийнэ

Цэцийн дарга Д.Одбаяр Даваа гаригт мэдээлэл хийнэ

Үндсэн хуулийн Цэцийн дарга Д.Одбаяр 2019 оны арваннэгдүгээр сарын 18-ны өдрийн Даваа гаригт мэдээлэл хийнэ. Тэрбээр,   өнөөдөр /2019.11.15/ МИАТ компанийн онгоцоор Улаанбаатар хотод  буцаж иржээ.

Цэцийн дарга Д.Одбаяр БНСУ-д зорчихдоо онгоцонд ёс зүйгүй үйлдэл гаргасан хэргээр торгууль хүлээж, хоригт орсон Үндсэн хуулийн Цэцийн дарга Д.Одбаяр өнөөдөр /2019.11.14/ эх орондоо ирэх сурагтай. Түүний хувьд БНСУ-д 10 хоног хилийн хоригтой байсан бөгөөд долоон сая орчим воноор торгуулаад эх орондоо ирж байна. Үйл явдал чухам хэрхэн өрнөснийг бид өмнө нь мэдээлсэн билээ.

Ш.ОЧ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

48 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Одбаяр 2019-11-15 103.26.194.119

Би дахин давтана гэж бодож байгаа шүү. Солонгос хүүхэн зүгээр

Avatar

Зочин 2019-11-15 202.9.42.139

Би яагаач үгүй гэж улаан цайм мэлзэх гэж байгаа биз. Томчууд тэгэж иргэдээ тэнэгт тооцдог

Avatar

Зочин 2019-11-15 64.119.17.108

Одбаяр бол зөьхөн базсан оркууд бол долоодог шүү дээ

Avatar

болор 2019-11-15 78.209.187.2

гоё юмаа … харийн нутагт эх орны нэрийг олон хоног цуурайтуулж мандуулж яваад ирж бгаа хүн мэдэгдэл хийхээс ч яахав. Талбай дээр хийх юм болуу Их хурлын индэрээс хийх болуу… Цэцийн дээр хөх тэнгэр байдаг гэж та нар тэнэгтээд байлуу айн солонгос хавтгай б**с байдгийн за … гэж хэлэх байхаа…

Avatar

Puuu z** 2019-11-15 43.242.243.2

Hahahaha goy shaasan.

Avatar

HM 2019-11-15 90.214.89.145

Хэлэх үг нь: Сайн байна ууМонголчуудаа. Би яагаав нөгөө Одөгзөг байна. Со хүүхнийх онцгүй мөртлөө үнэтэй юм билээ. Монгол нь хамаагүй дээр юм билээ. Та нарт гэж захихад намайг битгий дууриагаарай. За баярлалаа, баяртай. Хүүе нөгөө ажил, ёс зүйн хариуцлага юу болсон бэ?

Avatar

Зочин 2019-11-15 124.171.196.154

Хичээл заана гэж хаяглавал оновчтой юм биш үү

Avatar

Зочин 2019-11-15 202.21.108.174

Өнөөдрийн эрх мэдэлтнүүдийн нийтлэг жишиг…
Дотроо бодоод үзээрэй ! Эрх мэдэлтнүүдээ! инээдтэй юу?

Avatar

Одбаяр 2019-11-15 99.203.11.57

Со хүүхний б**с базаагүй онгоцны б**с согтуудаа базсан мэдэж ав монгочуудаа огцорно гэж байхгүй шүү

Avatar

Зочин 2019-11-15 64.119.17.108

Солонгос онгоцны

Avatar

зочин 2019-11-15 64.119.17.93

за тэр со хүүхэн юу ч ярьж болно харин тэнд ажиллаж байсан монгол хүүхнийг манай шудрага үнэний манлай баастай бурхан гуай чи муу монголд очоод миний хажуугаар зүгээр өнгөрөнө гэж байхгүй гэж заналхийлсэнээр эрүү үүссэн гэсэн энэ юу гэсэн үг вэ ??? үүнээс үзвэл энэ хүн чинь энэ талаараа резитив гэмт хэрэгтэн юм бишүү????? гэж бодогдох юм еэ базар ваани хумпад суухай дахин бүү үзүгд

Avatar

Зочин 2019-11-15 124.158.113.3

Ёс зүйн хариуцлага хүлээж үүрэг ажлаасаа өөрийн хүсэлтээр чөлөөлөгдөх ухамсартай байх хэрэгтэй..

Avatar

ОДБАЯР 2019-11-15 202.21.116.78

Би яагаа ч үгүй шд. Манай Монголд бол энэ асуудал биш, байдаг л зүйл шд

Avatar

Зочин 2019-11-15 112.72.12.11

ЮУГАА МЭДЭЭЛДЭГ ЮМ БҮГД МЭДЭЖ БАЙГАА ЯАЖ ХҮНИЙ НҮҮР ХАРНАА. ГЭРЭЭСЭЭ ХӨӨГДӨӨГҮЙ БАЙГАА.

Avatar

Зочин 2019-11-15 59.153.113.134

ө***г овогтой Одбөгс зайл даа.Одоо мэдээлэл хийнэ ч гэх шиг битгий гоншигноод бай.Ингэхээ мэдсэн бол үхсэнээ хийж солонгос хүүхний хошного,бөгсийг үнэрлэж явдгийн.

Avatar

Зочин 2019-11-15 211.216.35.107

hochnogo nudnii bulai

Avatar

Zochin 2019-11-15 202.126.88.216

Helmegdsen l geh biz

Avatar

зочин 2019-11-15 202.170.68.38

Солонгосчууд Монголд гутамшиг, сэжгийн зүйл маш их хийдэг биз дээ.

Avatar

Иргэн 2019-11-15 202.21.116.78

Тэрийг нь зогсоож чаддаггүй монголчууд өөрснөө онигоо

Avatar

Зочин 2019-11-15 202.179.24.109

АЗ НЬ ТУТАХАД ТЭР ХҮҮХНИЙ ЮМ НЬ ИРЧИХСЭН ЭМЗЭГ БАЙСЫН ГЭСЭН. СОГТУУ БАЙСАН НЬ ҮНЭН ЮМ ШИГ БАЙГААМ. ЖООХОН ЦАРАЙ МУУТАЙ ХҮҮХЭН ГЭСЭН. ЦАРАЙ МУУТАЙ ХҮҮХНҮҮД МУУХАЙ ААШТАЙ ӨШИРХӨГ БАЙХ ТАЛТАЙ. ИХ АВЛИГА ӨГЧ БАЙЖ НИСЭХИЙН ХЭРЭГ БОЛГОЖ ЗӨРЧЛИЙН ТОРГУУЛЬ РУУ ОРУУЛАА БИЗ. МАНАЙ ТӨР ЗАСАГ АРАЙ СОЛОНГОСЫН ТӨР ЗАСАГТАЙ НАЙМААЛЦААГҮЙ БАЙГАА ДАА.

Avatar

Иргэн 2019-11-15 202.21.108.174

Бас нэг Одбаяр уу??

Avatar

Зочин 2019-11-15 202.131.227.42

Eh ornoosoo bidnees bugdees ni uuchlal guigaad, ajlaa ogood. Mongoloos uurd zailsan ni deer baih muu gahai

Avatar

Зочин 2019-11-15 122.201.31.179

Би гэмгүй гэж битгий хэлж үзээрэйдээ. Бас дээр нь торгуулиа хүлээн зөвшөөрч төлсөн. Хэрвээ гэмгүй байсан бол тэр дороо facebook, twitter-ээр live хийж post тавиад торгуулийг нь хүлээн зөвшөөрөхгүй маргаад бөөн юм хийх байсан.

Avatar

Зочин 2019-11-15 202.179.24.109

ЕР НЬ БОЛ БЭЛГИЙН ДАРАМТ БҮҮ ХЭЛ ОНГОЦОНД СОГТУУ ОРСОН ОЛОН НИЙТИЙН ГАЗАР БИЕЭ ЗОХИСГҮЙ АВЧ ЯВСАН ГЭДЭГ НЬ Л ОГЦРОХ БҮҮ ХЭЛ АСУУДАЛ ШД. ТА НАР БОД. НЭГ СОГТУУ МОНГОЛ ТАНАЙ ГЭРТ ОРЖ ИРЧИХЭЭД ЭМЭГТЭЙ ХҮМҮҮС РҮҮ ЧИНЬ БЭЛГИЙН ДАРАМТ ҮЗҮҮЛЭЭД БАЙВАЛ ЯМАР БАЙНА. ЮУН БЭЛГИЙН ДАРАМТ БҮҮ ХЭЛ С ОГТУУ ДАРГА ГЭРТ ДУУ НЬ ЧАГАРААЛ ТОМРООД БАЙХ ЧИНЬ ТААГҮЙ АЗГҮЙ ЗҮЙЛ МӨН ҮҮ. МӨН. ТИЙМЭЭС ҮХСЭНДЭЭ МЭДЭЭЛЭЛ ХИЙДИЙН. ДУУГҮЙ АЛГА БОЛ.

Avatar

содов 2019-11-15 182.160.36.194

Солонос хүүхний бөгсийг базаагүй тонгойхдоо толгойгоороо шүргэсэн ийг хажууд нь сууж байсан зорчигч мэдүүлгэ өгсөн байна Тэр хүүхний бөгснөөс адис авсан гэж үзэх үү Гэхдээ л Цэцээс мултрах нь ойлгомжтой болчихлоо Мие Энхболдын хүн бас нэгээр цөөрлөө Энхболдоо тэсч үзээрэй Одоо чи Элбэгээд найдах юм байхгүй болсон шүү. Харин болгоомжтой байхгүй бол Элбэгээд сэгсрүүлнэ шүү Дараа нь үхэх ихдэх,уйлах багадах асуудал үүснээ

Avatar

Эма 2019-11-15 192.82.65.88

Юуг нь мэдэгддэг юм. Мэдэгдээд мждүүлээд байх юу байсын. Ард түмнээс уучлал хүсээд албан тушаалаасаа татгалзах л үлдсэн биз дээ.

Avatar

Уншигч 2019-11-15 202.9.45.132

Сэтгүүлч ээ, бичсэн зүйлээ өөрөө дахиад нэг уншаадах даа. 3 өгүүлбэр л байх юм. Ойлгомжгүй, нэг өгүүлбэр нь нөгөөгийнхөө утгыг үгүйсгэсэн.

Avatar

Зочин 2019-11-15 202.9.44.140

Хүний муу үзэх ч юу байхав ! Ийм өндөр албан тушаалын хүн эх орноо шившигтэй эвгүй байдалд орууллаа ! Тэгээд тэрийгээ аятайхан зохицуулах ч чадвар байхгүй, арчаагүй амьтан ! БНСУ ын албаныхан чухам яагаад асуудлыг ингэж өндөр авхуулж дэврэгсэн нь анхаарал татаж бна !

Avatar

Зочин 2019-11-15 103.229.121.108

ТА НАР ОДОО ЮУ СҮРЖИН ЮМ БЭ? НАСТАЙ ЭЭЖИЙГ НЬ БОД Л ДОО ХӨӨРХИЙ ЗАЙЛУУЛ. АР ГЭР АВГАЙ ХҮҮХДЭД ҮНЭНХҮҮ КЭЦҮҮ Л БАЙГАА ШДЭЭ. ЖААХАН ХҮНЛЭГ ХАНДААЧ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2019-11-15 202.9.44.144

Өмөөрхөд учир бий. Хэрвээ бид гэмт хэрэгтэнээ хамгаалаад байвал ямар улс бидэнд виз олгохийн. Цэцийн даргаасаа эхлээд 3 сая б**с баригч байна гэж үзнэ биздээ. Иргэдээ хамгаалдаггүй байж яагаад бөгсбаярыг онцгойд нь үзэх ёстой вэ?

Avatar

Зочин 2019-11-15 202.126.89.199

Яадгын базаал биз битгиии сүржигнэ улай үзсэн хэрээ шиг энэ монголчууд үнэн хогын зантай эв нэгдэлгүй атаач сайн яваа нэгнээ байнг доош нь татна. Хай яанадаа яаж хөгжинөдөө

Avatar

Зочин 2019-11-15 73.92.12.67

Чи бол базаж болно л доо, чадвал бур хучиндсэн ч болно. Яагаад гэвэл чи монголд хэрэггуй, бараг еертее ч хэрэггуй мал. Харин Одбаяр болохгуй. Монгол улсын маш том албан тушаалтан. Ийм балай хэрэгт холбогдож шийтгэгдэх битгий хэл онгоцонд согтуу суух ч ес зуй байх есгуй, монгол улсын хуулийн нуур царай болсон албан тушаалтан !!!!

Avatar

Зочин 2019-11-15 73.92.12.67

Ямар мэдэгдэл хийхээс монголын хууль, ес зуй, хун чанар, шудрага ес…. Ер нь монгол улсын еронхий байдал ямар байгаа нь харагдана……. Ер нь л урьдчилаад хэлэхэд ч болохоор……. Мэдэгдэл хийнэ гэж зоригтой мэдэгдэж байна гэдэг ч ?????!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-11-15 202.126.89.55

Өндөг шидэх багадна…

Avatar

zochin 2019-11-15 66.181.189.244

Хэрэг явж явж онгоцны б**с базсан болж таараад байгаа гэнэ биз.

Avatar

Зочин 2019-11-15 66.181.190.61

ЭНЭ л***р ЮУ ГЭЭД БАЙНАА. ЭНЭ ЛАЛАРЫГ ЗАЙЛУУЛЖ ШОНД ДҮҮЖИЛ.

Avatar

Нямаа 2019-11-15 64.119.16.73

ЭНЭ г********н ДАВАА ГАРИГ ХҮРТЭЛ АМАРАХ ЮМУУ

ЗАЙЛ

Avatar

иргэн 2019-11-15 202.179.26.199

би бол онгоцонд илт согтуу орсонд нь л дургүй хүрч бна Тэр муу со хүүхэн бол гүтгэсэн ч байж магадгүй

Avatar

Зочин 2019-11-15 182.160.39.217

Овоо босгоогүй бол шаазгай шагширдаггүй юм гэж монгол үг бий Одбаяр өөрөө биеэ зөв авч явсан бол Со хүүхэн яаж ч чадахгүй гарцаагүй үзүүлэх бичлэг байсан болоод ийм байдалд орж байгаа шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-11-15 202.9.45.87

15нд ирсэн байна.14нд ирэх сурагтай

Avatar

Зочин 2019-11-15 182.160.39.217

Би гүтгэгдчихлээ гээд энэ гахай уйлан донгодоод нөгөө харанхуй масс нь дагаж уйлж өмөөрөөд ирэх жил УИХ гишүүн болоод б**с базалтын хууль санаачилж батлуулах биз манай монголчууд ийм л харанхуй байнадаа ялангуяа өмөөрч дуугарч байгаа оркууд

Avatar

Зочин 2019-11-15 182.160.39.217

Би гүтгэгдчлээ гээд уйлан донгодоход нөгөө харанхуй масс нь дагаад уйлаад тэгээд өрөвдөөд ирэх жил УИХ гишүүн болно доо

Avatar

Ksa 2019-11-15 192.82.78.222

Одоогийн байдлаар МИАТ-н онгоц буугаагүй л байна даа. Одбаяр хэдэн удаа ирчихэв дээ.
Сенсаац битгий хөө, худлаа юм битгий бич, нэг хүнийг олуулаа бүү боорло, хийрхэл хэтэрлээ.

Avatar

Зочин 2019-11-15 182.160.39.217

Яагаад боорлоод байгааг мэдэж байна уу энэ хүн жирийн нэр иргэн Одбаяр биш ҮХЦ-ИЙН ДАРГА ухаантай бүдүүн гахай учраас бид нар ёсзүй асуугаад байгаа юм

Avatar

Huz 2019-11-15 103.11.192.186

Bogsruu ni zoontog hiigeed delgemeer hun shuu

Avatar

Zunch 2019-11-15 43.228.131.103

Uhsendee medeelel hiideg um ene balai

Avatar

иргзн 2019-11-15 202.179.24.101

Би Ажлаа өгөхгүй Гүтгэгдсэн гэх гэж байгаа юм байгаа биз, одоо Монголдоо ирчисэн юм чинь юу ч гэж хэлж Дураараа тонгочино биз, Монголд Эд нарт Хууль гэж байх биш,

Avatar

зочин 2019-11-15 202.126.89.217

ҮХЦэц энэ хүнд хариуцлага тооцох ёстой.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж