Bloomberg: Монголд жолоо барих аймшигтай | News.MN

Bloomberg: Монголд жолоо барих аймшигтай

Bloomberg: Монголд жолоо барих аймшигтай

Bloomberg: Монголд жолоо барих аймшигтай

Улаанбаатарт жолоо барьж байгаа бол ууртай жолоочдоос сэрэмжтэй байх хэрэгтэй.

Английн автомашины сэлбэг үйлдвэрлэгч "Mister auto" компанийн хийсэн судалгаанаас үзэхэд Монгол улсын нийслэл замын түгжрэлээрээ дэлхийд тэргүүлж байна. Мөн Москва, Пакистаны Карачи, Энэтхэгийн Колката, Мумбай, Нигерийн Лагос хотууд удаалж, топ зургаад багтжээ.

Харин Япон, Сингапурын хотууд, ялангуяа Токио, Осака хотууд хамгийн бага замын түгжрэлтэй хотоор бүртгэгджээ.

Улаанбаатарыг удаалж буй 12 сая 410 мянган хүн амтай Москва хот 2018 онд 9000 гаруй зам тээврийн осол бүртгэгдэж, 465 хүн нас барж, 10 мянга гаруй хүн хүнд, хөнгөн бэртсэн хэмээх тооцоо бий. Харин 1.3 сая хүн амтай Улаанбаатар хотод 2018 онд 29 мянга 474 зам тээврийн осол бүртгэгдэж, 562 хүн амь насаа алдаж, 4761 хүн бэртсэн гэсэн тооцоо байна.

Б.АМАРБАЯСГАЛАН 

Эх сурвалж: bloomberg.com

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ХЭХЭ 2019-11-14 203.217.139.225

малнуудаа замаа өргөсгөөч

Avatar

Хангэрэл 2019-11-14 195.12.59.21

Угаасаа удахгүй сөнөх улс.Өмөөрөх хэрэггүй. Гадаадын хэвлэл мэдээлэл яг тааруулж хэлж. Ганц хоёр жилийн дараа африк шиг болно гээд бод доо. х****л идсэн 76 чөтгөр мөнгөө авсандаа аваад ордоггүй л юм бол ард түмэндээ өгөхгүй бол улс сөнөлөө дөө хөө.

Avatar

МоАХ ны Партизан 2019-11-14 202.179.24.33

УЛС ИРГЭД НИИТЭЭРЭЭ ХАМТАДАА ХЭЛЭЛЦЭЖ ҮНДЭСНИЙ ЭМЭГНЭЛИЙГ ХЯЗГААРЛАХ ,БАГАСГАХ ШИЙДЭЛ ГАРГАМААР БАЙНА !!!БҮГД ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ОНЦ БАЙДАЛ ЗАРАЛАХ БОЛСОН ЮМ ШИГ САНАГДАЖ БАЙНА ШҮҮ?????????????

Avatar

болор 2019-11-14 78.209.187.2

батүүлийг хотын дарга болго… буруу талдаа жолоотой машиныг овоолж бгаад шатаа…. хөдөөний машиныг хотын 50 км радиуст орж ирэхийг хоригло…. осол гаргасан дүрэм зөрчсөн жолоочийн бөгсийн улайсгасан төмрөөр хайр ….

Avatar

ХЭХЭ 2019-11-14 203.217.139.225

аргагүй л үхэрний хүүхэд юм даа чи

Avatar

zochin 2019-11-14 49.0.153.66

Худал мэдээлэл

Avatar

hydal 2019-11-14 49.0.153.66

Худал мэдээлэл

Avatar

Зочин 2019-11-14 202.131.231.230

Орон нутгийн буюу улаан баатарын харьялалгүй машин хотын хөдөлгөөнд оролцуулахаа болимоор

Avatar

Зочин 2019-11-14 99.203.109.18

Mie tei badamjunai tai munkhbayartai ulaan hatsarttai yari

Avatar

Зочин 2019-11-14 202.126.89.109

Машиндаа биш жолоочдоо учир нь бна. Шалгалт авч бгаа Тээврийн цагдаа хариуцлагыг нь хүлээх ёстой

Avatar

Зочин 2019-11-14 202.179.24.33

ХУВЬ ХҮН БҮРИЙН СУУРЬ БОЛОВСРОЛ ХҮМҮҮЖИЛ, ХАНДЛАГА , УЛС ОРНЫ ДЭД БҮТЭЦИЙН ХӨГЖИЛ, ХУДАЛДАГДСАН ХЭВЛЭЛ, ГАЖУУДСАН ТӨРИЙН ТОГТОЛЦОО, … ЗЭРЭГ ГЭХДЭЭ НИЙТИЙН ХАНДЛАГИЙГ ОСОЛ ЭНДЛЭЭС БОЛГООМЖЛОХ ЧИГТ СИТЕМТЭЙ УРТ ХУГАЦААНЫ ЦОГЦ ҮЙЛ АЖИЛЛАГАА ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2019-11-14 202.179.26.205

talhnii unetei Yaponii tumriin hog oruulj irehiig zogsoogoochee hovshuudaa

Avatar

Түгжрээ 2019-11-14 103.212.118.233

Төлөвлөлтгүй олон байшин барилга барьсанаас л болсон өөр юунаас ч биш

Avatar

Зочин 2019-11-14 202.126.88.59

Шинээр зогсоолгүй хэт олон айлтай мөнгөний хойноос улайрсан орон сууцны барилгуудыг бариулахгүй байх хэрэгтэй.2004 2005 оноос өмнө үйлдвэрлэсэн машинуудыг хязгаарла.Хөдөө орон нутаг руж гарна.Машины импорт буурна.

Avatar

аамаа 2019-11-14 49.0.218.142

зүгээр л гамшиг болцон шүү дээ хотод арга хэмжээ авахгүй бол болохоо байлаа дарга нараа

Avatar

Зочин 2019-11-14 202.131.231.230

Сургууль,эмнэлэг,цэцэрлэгээс бусад бүх барилга,компани, хотхонуудын хашааг буулгах хэрэгтэй. Улаан баатар чинь хашаа хот болжээ. Алхаад явах гэхээр баахан хашаа хороо тойрдог, машинууд ч бас тойрч тойрч нэг гудам гэх нарийн зам дээр мөргөлддөг л боллоо.

Avatar

76 2019-11-14 202.131.253.66

Шившигийн хөндий болжээ үхэрүүд

Avatar

Зочин 2019-11-14 202.131.228.20

Өөрсдийгөө гайхах юу байхав. Оркуудын хөндий шүү дээ.

Avatar

Зоч 2019-11-14 202.126.88.65

УБ 2008 оноос өмнөх машинуудийг хотод явуулахыг хориглох аваас 28/ хувь буурна.

Avatar

Зочин 2019-11-14 202.21.108.231

12 сая хүнтэй хотоос осол, үхэлээр илүү гарна гэдэг аймшиг бишүү. Энэ хот чинь үхлийн хөндий болчихжээ.

Avatar

UB irgen 2019-11-14 64.119.16.178

mchinixaa tatvary nemeechee, xotyn tyvoor tu;burtei yavuuldag boloochee!!!!

Avatar

Зочин 2019-11-14 202.131.248.90

Төлүүлэхгүй юм бол торгож яадаг байнаа. Торгууль бичихээс авахуулаад зардал гаргаж байна. Торгуулиа төлөхгүй байгааг нь шууд дайчлан баривчилж ажил хийлгээд төлбөрийг нь барагдуулах хэрэгтэй. Нэгэнт төрийн хуулийг биелүүлэхгүй зөрчил гаргаж торгуулаад түүнийгээ төлөхгүй байгаа хүмүүст төрийн төмөр нүүрийг харуулах нь зүйтэй.

Avatar

Зочин 2019-11-14 203.169.49.104

Машины импортоо хэдэн жилээр зогсоогоо чээ. Хэн ч ажлаа хийж чадахгүй гудамжиндаа түгжирсээр байгаад ажил, амьдрал нь зогсох нь.

Avatar

ИРГЭН 2019-11-14 66.181.164.222

Үнэхээр бухимдалтай байна. Хотын төвд шинэ барилга нэмж баригдаад байхийм. Болиулж болдоггүй юм болов уу.

Avatar

Дэлхийн "Од" 2019-11-14 202.21.108.159

Монгол улс маань хавдарын үхэл, авилга, архи тамхины хэрэглээ, утаа шороо, янхандалт, б**с харс, хулгай дээрэм, хоцрогдол гд л муу бүхнээрээ Од болон дэлхийд нэрээ цуурайтуулж бн. Мөдхөн дэлхийн онигоо улс болон мандаж гадагшаа гарахын аргагүй нүүр улайм байдалд орох нь тодорхой болжээ. Энэ бүхэн өмнөх 30 жилд төрд тарвалзсан хэдхээн нөхдийн л гавъяа шүүдээ.

Avatar

Зочин 2019-11-14 103.14.39.2

Утаатай адил хамгийн хурдан хөрөнгө мөнгө гаргахгүйгээр шийдэх арга бол хууль дүрмээ мөрдүүлэх. Хотод 192,000 жолооч 1 сая төгрөгөөс дээш торгуультай, дээд талын хүн нь 8 сая төгрөгийн торгуультай гэж ЗЦГ мэдээлэл сонсож байсан. 1 сая төгрөгийн торгуультай болохын тулд 50 удаа зөрчил гаргаж байна гэсэн үг. Тэгэхээр Монголын замд хууль үйлчилэхгүй байна гэсэн үг. Жилд 800 орчим хүн зам тээврийн ослоос болж анас бардаг яг л дайн байлдаантай газар шиг. Ийм торгуультой нөхдүүдийг эрхийг хас.

Avatar

Хүннү 2019-11-14 202.179.24.179

Японд татварын мөнгийг хэрэгтэй газарт нь хөрөнгө оруулдаг, монгол улс татварын мөнгийг хувьдаа завшидаг гэдэг нь хөрагдаж байна.

Avatar

Зочин 2019-11-14 66.181.170.73

улсын мөнгийг идэхэд биш хөгжихөд зарцуулсан бол метро байг транбайтай байх байлаа үүнд улс төрчдийн хууль бүс үйлдэлтэй хүлцэнгүйгээр эвлэрсэн ард түмэн буруутай.

Avatar

Зочин 2019-11-14 202.179.31.253

YANA DAA MUU BUHNEER L DELKHIID TERGUULDEG BOLJ DEE MONGOL ULS MINI

Avatar