Худлаа яриад яах вэ, хуулиа мөрдүүл! | News.MN

Худлаа яриад яах вэ, хуулиа мөрдүүл!

Худлаа яриад яах вэ, хуулиа мөрдүүл!

Худлаа яриад яах вэ, хуулиа мөрдүүл!

Хуулиа мэддэггүй юу, "хулгай" нь баригдахаар мэдэн будилав уу. Цэцийн гишүүнээс эхлээд Цагдаагийн ерөнхий газрын дарга нь албан хэрэгцээнд унах автомашинаа хувийн хэрэгцээнд ашиглаж байгаад баригдсан атал хариуцлага тооцох эрх зүйн зохицуулалт байхгүй гээд Засгийн газрын хэрэг эрхлэх газрын дарга Л.Оюун-Эрдэнэ нь худлаа яриад зогсож байх юм.

УИХ-аас 2017 онд баталж, 2019 оны нэгдүгээр сарын 1-ээс хэрэгжиж эхэлсэн Төрийн албаны тухай хуулийн 39 дүгээр зүйлийн 39.1.11-д албаны бус зорилгод байгууллагын эд хөрөнгө, техник хэрэгсэл, санхүүгийн эх үүсвэр, мэдээллийн хангамж болон албаны мэдээллийг ашиглан завшихыг хориглоно.

Төрийн захиргааны болон үйлчилгээний албан хаагчийн ёс зүйн дүрмийн 3.1.2.в: төрийн байгууллагын эд хөрөнгө, техник хэрэгсэл, албаны мэдээллийг хувийн зорилгоор ашиглахыг хориглоно.

Төрийн албаны тухай хуулийн 48 дугаар зүйлийн 48.1: 39 дүгээр зүйлийг зөрчсөн бол зөрчлийн шинж байдал, анх буюу давтан үйлдсэнийг харгалзан 48.1.4 төрийн албанд гурван жилийн хугацаанд эргэж орох эрхгүйгээр халах гэж заажээ.

Өөрийнх нь баталсан хууль хүчин төгөлдөр үйлчилж байхад хариуцлага тооцох боломжгүй гэх зүйл яриад зогсоно гэдэг бол бас л их эр зориг шүү.

Япон зэрэг оронд сайд нь ийм худал мэдээллийг олон нийтэд өгсөн бол уучлал гуйгаад шууд л огцорно. Харин Монголд худал ярьсан ч бараг соёл болж, тогтох шинжтэй.

Нэр хугарахаар яс хугар гэх үг бий, ядаж энэ үгийг бодоод Засгийн газрын тэргүүн нь хуулиа биелүүлээгүй дарга нартаа, мөн худлаа ярьсан сайддаа хариуцлага ярих биз ээ гэж найдъя.

Төрийн албаны зөвлөл, Тээврийн цагдаагийн газраас хамтран арваннэгдүгээр сарын 11-нд зохион байгуулсан шалгалтад дараах байгууллагуудын нэр дээр бүртгэлтэй автомашинаар хүүхэд сургууль руу нь зөөсөн зөрчил бүртгэгджээ.

American school дунд сургууль 

Д/д Автомашины улсын дугаар Автомашины марк Эзэмшигч төрийн байгууллага
1. 44-21 УБУ “Соната -8” Улаанбаатар дулааны сүлжээ ТӨХК

British school of Ulaanbaatar дунд сургууль

Д/д Автомашины улсын дугаар Автомашины марк Эзэмшигч төрийн байгууллага
1. 05-63 УНҮ “Соната -7” Нийтийн аж ахуйг удирдах газар
2. 06-60 УБҮ “Соната -7” Засгийн газрын автобааз
3. 02-35 УБЗ “Киа Оптима” Улаанбаатар төмөр зам
4. 06-63 УБҮ “Соната-7” Цагдаагийн ерөнхий газар
5. 65-68 УБЧ “Хьюндай аксент” Улаанбаатар хотын Цагдаагийн гзар

“Орчлон” дунд сургууль

Д/д Автомашины улсын дугаар Автомашины марк Эзэмшигч төрийн байгууллага
1. УНҮ 0073 land 200
2 УБЗ 0143 Nissan Teana Авто тээврийн үндэсний төв ТӨҮГ
3 УБЗ 2302 Sonata-7 0 Монголын төмөр зам ТӨХК
4 УБЗ 0034 Sonata – LP Засгийн газрын автобааз
5 УНҮ 6040 Land Cruiser 200 Тариалан эрхлэлтийг дэмжих сан

Монгол-Оросын хамтарсан 3 дугаар сургууль

Д/д Автомашины улсын дугаар Автомашины марк Эзэмшигч төрийн байгууллага
1. 0782 УНҮ Nissan LE, Тагнуулын ерөнхий газар
2. 0119 УБЗ Land cruiser Засгийн газрын авто бааз
3 0100 УБЗ Land cruiser ЦЕГ
4 0633 УБҮ Sonata 7 Тагнуулын ерөнхий газрын авттттто бааз
5 8004 УНЗ Приус 30 Цагдаагийн ерөнхий газрын автобааз
6 0958 УНҮ Camry Засгийн газрын автобааз
7 0283 УБҮ KIA optima Иргэний нисэхийн ерөнхий газар
8 0194 УБҮ KIA optima Авлигтай тэмцэх газар
9 5633 УНО Маzda Эрдэнэс 5 толгой
10 0671 УБҮ Huandia Улсын ерөнхий прокурорын газар
11 0615 УНҮ Sonata 7 Нийслэлийн төр захиргааны автобааз
12 3711 УБӨ КIA УБ Төмөр зам авто тээврийн үйлчилгээ
13 0887 УБҮ Nissan Teana Улсын ерөнхий прокурорын газар
14 7766 УБҮ Elantra Иргэний нисэхийн ерөнхий газар
15 0536 УНҮ Sonata 7 Цагдаагийн ерөнхий газрын автобааз
16 0245 УБЗ Land cruiser УБ төмөр зам

Г.ХОРОЛ 

 

 

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
25
БурууБуруу
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

58 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-11-13 103.26.194.194

Оюун эрдэнээ чи албан тушаалд очсон хойноо ингэж урваж шарваж болохгүй эээ. Анх яаж та 5 дуугарч блаа одоо чиний дүр, дуу хоолой үзэгдэж сонсогдохоо больсон. Одоо бүүр худлаа яриад

Avatar

Иргэн 2019-11-13 202.126.89.225

Худалч Л.Оюун-Эрдэнэ. Чамайг сонгохгүй шүү. Энэ хүмүүстээ хариуцлага тооцохгүй бол

Avatar

иргэн 2019-11-13 59.153.113.55

худлаа ярьсны төлөө хариуцлагаа хүлээж ажлаа өг

Avatar

иргэн 2019-11-13 202.131.227.82

ямар ямар албан тушаалтан машин унах эрхтэй вэ гэдгийг эхлээд тогтоох. жижигхэн хэлтсийн дарга нар байгууллагын даргатайгаа зэрэгцээд машин унаад байх уу? Ямар байгууллагын дарга машин унах эрхтэй?? гэх мэт. татвар төлөгчдийн мөнгийг энэ мэт зүйлд зарах уу, хэмнэх үү гэдгийг бодолцох нь зөв болов уу. машин тэрэг унах эрх бүхий албан тушаалыг тодорхойлж, жаахан цэгцтэй болгомоор юм шиг.

Avatar

hentiin teneguud 2019-11-13 66.181.190.99

ene er n yum meddeggui yum unshdaggui balai gar baihaa TEREG ch biluu BERS ch biluu sugruuli togsson gesen unen bolob uu ter surguuli n haan baidag yum er n jagsaal zuglaan hiij olsgolon zarlana gej ailgaj said bolson nohodiig odoo hoishid davraaj bolhgui dee

Avatar

Зочин 2019-11-13 76.86.9.107

Энэ балай төрийн нохой Оюун- хулгайч Хүрэлсүхийн сэлмийг эргүүлдэггээ боль Хэнтийн олиггүй юм үзээгүй хогийн бантан

Avatar

Зочин 2019-11-13 202.21.108.244

Хууль журам байхгүй гэж манарч байгаа тоглоомын сайд огцорч хариуцлагаа хүлээх хэрэгтэй. Попорхоос өөр шидгүй энэ нөхдүүд улс орныг хоромхон хугацаанд илт доройтууллаа.

Avatar

ардын нам 2019-11-13 103.229.120.88

батлагдсан хууль дүрмийг засгийн газрын хэмжээнд мөрдүүлэх үүрэг хүлээсэн дарга нь ийм худалч байж болохгүй, уучлал гуйгаад огцрох, төрийн албаны хууль татвар төлөгчдийн татварыг хуюийн хэрэгцээнд ашигласан нөхдүүддээ хариуцлага тооцох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-11-13 192.82.68.196

Хариуцлага ярихгүй бол өөрийг нь зайлуулья

Avatar

Оюун эрднийг 2019-11-13 202.126.89.99

Оюун-Эрдэнийг өөрийг нь зайлуулая. Хулгайчдыг хамгаалдаг хулгаййч.

Avatar

Зочин 2019-11-13 66.181.190.241

Баттулгын тоглоомын хүүхэлдэй. Хүрэлсүхийн саваагүй нохой. Түүний ард эд нар байсан болохоор л сайн хуцсан болохоос тийм мундаг зүйл энэ хөдөөний нөхөрт байхгүй ээ. манайхан нэг л худлаа алга ташаад л. Батзандан Болд нартай адилхан улс төрөөр амьдрах гэж ядсан нэг л***р

Avatar

Зочин 2019-11-13 66.181.161.106

Ажлаа огт мэдэггүй, өмнөх шийдвэрүүдээ эргэж хардаггүй, олны дунд алдаршсан PR чид л Монголын төрийг удирдаад байгаа юм уу. Уг нь бол хуулийн зөвлөх энээ тэрээ олон албатуудтай биш билүү.

Avatar

Зочин 2019-11-13 64.119.22.214

Хүүхдээ машинаар хүргэж өгөөд ажлаас чөлөөлөгдөнө гэж юу байдаг юм. Монголын уул уурхайн баялагийг гадныханд зарж хэдэн тэрбумаар нь идсэн хэрэг шийдэгдээгүй байна. Хувийн хэрэгцээнд ашигласан бол хөдөлмөрийн хуулийг үндэслэн шат дараалсан арга хэмжээнүүд байгаа шүү. Сануулах, цалингийн 20 хувь хасаж тооцох г.м.

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-11-13 192.82.64.190

-ЕР НЬ МОНГОЛ УЛС ХУУЛИА МӨРДӨХГҮЙ ,,,ТЭГЭЭД ХҮҮЛЬГҮЙ БАЙВАЛ ЯАСАН ЮМ БЭ ??? ДАГАЖ МӨРДӨДГҮЙ ХУУЛИАР ЯАДАГ ЮМ ,,,,,?? ИХ ХУРАЛ, ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ЕРӨНХИЙ САЙДААР ЯАХ ЮМ ,,,,,?? ЯНЗ БҮРИЙН ФРОНД ,ЭНЭ ТЭРЭЭ ЦЭРЭГЖСЭН ТӨРИЙН БУС БАЙГҮҮЛЛАГА БАЙХАД БОЛНО ДОО ,,,,БҮГДЭЭР СЭЛЭМ ЭРГҮҮЛЖ ХУУРАМЧ ДҮР ЭСЭГДЭГ ХОЙНО АРГАГҮЙ ДЭЭ

Avatar

Zochin 2019-11-13 202.126.88.170

Anhnaasaa l hogiin b**s shde ene Oyunerdene,bid hyn tanihgyim da

Avatar

zochin 2019-11-13 66.181.167.74

huuliin zaalt ni bga l um baina daa.

Avatar

ИРГЭН 2019-11-13 64.119.22.108

НӨГӨӨ ЭРДЭНЭТ, ЗАХИРГААНЫ ХЭРГИЙН АСУУДАЛ ЮУ БОЛСОН БЭ

Avatar

Зочин 2019-11-13 64.119.22.108

БИ ЭНЭ ЗАЛУУГ УИХ-ЫН ГИШҮҮН БОЛСОН ЦАГААС НЬ ЭХЛЭН ОВОО ИДЭВХИТЭЙ АЖИЛЛАДАГ ШУДРАГА ТҮШЭЭ БАЙНА ГЭЖ БОДОЖ БАЙСАН БАС ДЭМЖИЖ БАЙСАН ЮМ. ГЭТЭЛ МАНЬ ХҮН ХЭЛЖ ЯРИСАН ЗҮЙЛЭЭСЭЭ БУЦАЖ ХУДЛАА ЯРЬЖ ЭХЭЛСЭНД ХАРАМСАЖ БАЙНА. НӨГӨӨ ТООЦОО БОДОХ ЭРДЭНЭТ, ЗАХИРГААНЫ ХЭРГИЙН ШҮҮГЧИД ХААЧСАН БЭ. ЯРЬСАН ЗҮЙЛЭЭ ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ БОЛ ХУДЛАА БИТГИЙ СЕНСАЦАЛЖ БАЙ, НЭР ХҮНД ЧИНЬ УНАХЫН НЭМЭР..

Avatar

1111111 2019-11-13 203.91.119.162

Яг бага, дунд шатны төрийн бөөснүүдийн унадаг машинууд байна даа… Яана вэ? ийм улсад бид татвар төлж амьдрах хэрэг байна уу? Миний төлсөн татвар хэрэгтэй хүндээ очиж байгаа бол ярих зүйл алгаа… Төрийн бөөс, хувалзны хувийн хэрэгцээнд ашигласан бензин болоод ууршиж байгаа нь дургуй хүргэж байна!!!

Avatar

зочин 2019-11-13 202.21.120.66

ажилдаа явах замдаа сурууль нь байвал дөхүүлээд буулгачихад нэг их ашигласан болохгүй байлгүй дээ хэн ч байсан ямарч хүн байсан өглөө үр хүүхдээ хичээлд явахад нь анхаарал тавих ёстой биздээ хүүхдийг өглөө хүргэж өгөх орой тарахад нь ирж авах тухай хуультай биздээ тэгэхээр юманд жаахан учиртай хандах хэрэгтэй

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-11-13 192.82.64.190

СБД -АЖИЛДАГ ДАРГА ХАН-УУЛААС ДҮҮРГЭЭС ГАРААД БЗД-ЭЭР ДАЙРЧ ОХУ-ЫН ЭЛЧИНГИЙН СУРГУУЛИАР ДАЙРЧ АЖИЛДАГ СБД -дээ ОЧИХЫГ ЛАВ АЖИЛДАА ОЧИХДОО ХҮҮХДЭЭ ХҮРГЭСЭН ГЭХ ХЭР ҮНЭМШИЛТЭЙ БОЛ ,,,,,,МИНИЙ МЭДЭХ ЗАРИМ НӨХӨД АВТОБУСААР ЯВДАГҮЙ ИЧДЭГ ЮМ ГЭЖ ТЭНЭГТЭХИЙГ ЯАНА ,,,,ХУУЧИН ДАРГА НАР ЧИНЬ АЖИЛДАА ЯВГАН ЗАРИМ НЬ
АВТО БУСААР ЯВДАГ БАЙСНЫГ МАРТАХ БОЛ МОНГОЛЧУУДЫН ЮУНЫ САНАМЖ ИУУДАЖ БАЙГААГИЙН ШИНЖ ДЭЭ ,,,,??? ТЭНЭГТ БАС ДАХИН ТЭНЭГТ ,,,,,,,???

Avatar

Зочин 2019-11-13 103.80.211.152

Нондинжингааа гадаа жагссанийнх ийм албан тушаалд очино гэлгүй яахав дээ. Даанч хөөрхий чадвар байхгүйм даа. Худлаа попордогоос чинь өөр байгаа биз дээ. Ажил хийх

Avatar

АРД 2019-11-13 103.26.194.38

Худлаа л юм байна Эдийн засаг бүр элгээрээ хэвтлээ, Өнөөдрийн буруу шийдвэр ,попрох нь маргааш ард олонд дээр дарамт нь буудаг жамтай юм

Avatar

зочин 2019-11-13 202.179.4.242

Оюун Эрдэнийг яагаад зэмлээд байгаа юм вэ.яТэр чинь өөрийнхөө мэдлэг боловсролын хэмжээнд л ажиллаж байна шүү дээ.Тэр хуулиудыг чинь заавал мэдэх албатай юм уу.Хүрэлсүхдээ таалагдаж байвал болоо ш дээ.

Avatar

Зочин 2019-11-13 202.9.43.25

Naad isdu chin neg sonin surguuli tugussun gar sh dee

Avatar

Зочин 2019-11-13 119.40.98.162

ХУУЛИЙГ ХЭРХЭН ХЭРЭГЖҮҮЛДЭГИЙГ ОДОО ХАРЦГААЯ

Avatar

унаа, шатахууны зардлаа төлж дийлдэггүй дарга нар улсаар тэжээлгэж байх шив ... 2019-11-13 202.126.88.202

Хөгжлийн банкны тэргүүн дэд билүү , тэр нөхрийн жолооч нь улсын байгууллагын ажилтан биш, хувь айлын үйлчлэгч шиг хүүхдийг нь Хобби сургуулиас өдөр бүр зөөгөөд явж байх юм, хувийнх нь зарц гэх юм уу, үйлчлэгч гэх юм уу . . . Хувиасаа унаа, бензинээ зохицуулж дийлэхгүй юм бол төлбөртэй сургуульд хүүхдээ сургаж яадаг байна аа … улс түүнд өртэй юу …

Avatar

Зочин 2019-11-13 202.21.108.112

Энэ залуу хэнийг ч яаж ч хулхидаж , хатгаж, шургаж чадах маш өндөр авьяастай гэдэг. Их
залуугаасаа авьяас нь тодорсон гэж хамт ажиллаж байсан хүмүүс нь толгой сэгсрэн өгүүлж билээ.

Avatar

zochin 2019-11-13 66.181.160.4

ulsiin munguur mashin avhuulj huvidaa ashiglana gedeg chin Oyuka oilgohgui bn esvel teneg um u, ulsiin mungu gedeg chin bidnii tuldug tatvar bolon gazariin bayalagaas olson mungu, herev tiim bol hun bolgon ulsaas mungu garguulj huuhdee hurguulie!!!!!

Avatar

Зочин 2019-11-13 202.21.99.42

Рекламдаад байхад нэр хүнд нь өсдөггүй яацарчихсан засаг вэ дээ. Ам ажлын зөрүү нэр хүндийг чинь унагаад байгааг ойлгодоггүй малнууд

Avatar

Зочин 2019-11-13 202.21.99.42

Худлаа попорсон хамаг улс орныг мөхүүлж байгаа этгээдүүд

Avatar

Баатар 2019-11-13 202.9.42.77

Оюунэрдэнэ нэг их удахгүй тараа таниулж баг нь хуурна гэж би сэтгэгдлээ бичиж байсан байгууллага улсын эд хѳрѳнгийг хувьдаа ашиглаж болохгүй гэдэг журам дүрмийг жирийн иргэд бүгд мэднэ дарга болж ѳндѳр алба хаших сонирхолд хѳтлѳгдсѳн энэ мэт малууд мэддэггүй байх эсвэл ард түмнийг юу ч мэддэггүй гэж доромжилоод байгаа юм байхдаа энэ хулгайчыг тѳрѳѳс хѳѳж зайлуулвал таарна.

Avatar

зочин 2019-11-13 192.82.65.120

Оюука ямар үед яаж ярихаа мэднээ, сайхан гар.

Avatar

тт 2019-11-13 202.9.45.45

энэ махан толгойт яаж шадар сайд болсон юм болоо

Avatar

Иргэн 2019-11-13 202.9.45.99

Оюукаа Юу болоодб\наа??? Мөн ч их хүлээсэндээ гэж хэлээрэй гэдэг шиг Мөн ч их итгэсэндээ гэж хэлхээс дээ.. ЭЭ Чааваас….

Avatar

ЗОЧИН 2019-11-13 103.10.23.6

ХУУЛИА МЭДЭХГҮЙ ЭЭ. МӨРДҮҮЛЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ. ХЭЦҮҮ Ч ЮМАА ДАА

Avatar

Иргэн 2019-11-13 202.9.45.99

Оюука юу болоод б\наа??? Мөн ч итгэсндэээ….ЭЭЭ Чааваас…..

Avatar

мгл 2019-11-13 150.129.141.30

хувьдаа тансаг унаатай,хотын товд голдуу амьдаг тушмэд татвар тологчидиин монгоор тансаглаж,гудамж зогсоолыг машинаар дуургэж байдагыг болиулах цаг болсон.Ондор хогжилтой орны удирдлага дугуйгаар явганаар ниитиин тээврээр зорчиж байдагыг яагаад нэвтруулж болдоггуй юм бэ орондоо баригдсан ядуу монголын тушмэдээ!!!!!

Avatar

А 2019-11-13 66.181.161.74

Баярлалаа. Машинаар хүүхдээ зөөсөн дарга нарт хариуцлага тооцтол тэмцээрэй сэтгүүлч ээ

Avatar

зочин 2019-11-13 122.201.28.10

Монголд хуульчлаагүй харилцаа байхгүй.Мэдэхгүйн зовлон мэддэг зовлон болоод байгаа юм. Энэ хүхэд зөөгөөд байгаа машинуудын ард хувийн сургуульд хүүхдээ хэдэн төрөгийн төлбөрөөр сургаж байгаа гээд нөгөө яриад байгаа саарал жагсаалтад орсон авилгалтайгаа тэмцэж чадахгүй байгаа дүр төрх чинь харагдаад байна даа. АТГ, ТЕГ, ЦЕг-ийн Эрүүгийн цагдаагийн газар нь шалгадаг бол хэрэг төвөг нь амархан гарна даа. Ажлаа мэдэхгүй алба хаагч нартай хэцүү ч юм даа тусгай албад нь. Тэгээд том том юм яриад бай..

Avatar

Зочин 2019-11-13 202.126.88.59

Хүүк Женко нь энэ чигээрээ удахгүй зайлах гэж байхад энэ Оюунэрдэнэ юу ч хийхгүй, юм хийвэл улсаа хорлох тэнэгүүд.Хүүк нь попрох юм олдохгүй талбайд жагссан ХБИргэний сэтгэл зүйд таарсан мал гэдгээ харуулаад явж бн.

Avatar

Зочин 2019-11-13 90.188.54.82

Ажилдаа явах замдаа хүүхдээ хүргэж өгөхөд юу нь буруу байдаг юм бэ.

Avatar

Зочин 2019-11-13 202.9.43.192

Энийг чинь л ёс зүй гээд байгаа юм

Avatar

Зочин 2019-11-13 64.119.24.205

Шудрага хүн бол хууль бол хууль гээл ажлаас нь халаад явах ёстой.Ингэж байж л сургамж болж хууль хэрэгжинэ.Даан ч чи чадахгүй л дээ

Avatar

ПОП 2019-11-13 139.5.217.172

Оукад мөн ч их тигэж байлаа Албан тушаалд очоод жинхэнэ чачага царайлжээ. Цагаан дээр хараар бичсэн 20 гаруй хууль байхад юу гэж худлаа яриад байгаа юм бэ.. Шадар сайд Энхтүвшин Цагдаагийн дарга Баатарцогт, …гээд л хариуцлага хүлээх эзэд нь маш тодорхой байхад айгаад байгаа юм уу чадахгүй бол ажлаа өг дуракаа

Avatar

Зочин 2019-11-13 66.181.178.199

Хувийн их дээд сургуулийн ихэнхи УИХ-вн гишуудын емч, шалгаад узвэл терийн албатууд л хучээр оруулсан байгаадаа!!!

Avatar

Оюун-Эрдэнэ ичиг 2019-11-13 117.20.69.150

Өөрөө хууль мэдэхгүй, ХЗГХГ нь ч хэлж мэдэхгүй байхад агентлагын дарра мэргэжилтнүүд тодрох нь аргагүй л юм.
Шийдвэртэй ЗГ-ынсэлэм Тогмид ЕС нь ажлаа мэддэггүй Оюун-Эрдэнээс авахуулаад даварсан гаруудын толгойг цавчихгүй бол 2020-д ч өөрийнх нь толгой унах вий дээ

Avatar

болор 2019-11-13 78.209.187.2

Оюун эрдэнэ сайд аа ганцхан жилийн өмнө та гал цогтой шударга тэмцэгч байсан шүү. Ардын итгэл алдраагүй байгаа дээр наад нөхдөө шийтгэ. Төмсөгдүүлчээгүй бол улс төрийн үхдэл болох хэрэг юу бна. Ж Мөнхбат шиг бандааш Гантулга шиг гал цогтой гарч ирээд хэн ч биш болох муухай бгаа биз дээ

Avatar

Zochin 2019-11-13 202.21.96.212

Tarhiduulj hanaagui l bn uu

Avatar

Kkk 2019-11-13 202.126.88.202

Kkk

Avatar

Зочин 2019-11-13 203.91.115.53

VNEN dvr tvrh ni tsuhuij baina zes ni tsuhuih gedeg enebaihaa sanaa muut yaban hatdag

Avatar

zochin 2019-11-13 202.21.98.10

mani hun uuruu shou men hundee yas yman deeree

Avatar

Иргэн 2019-11-13 202.9.45.99

Нөгөө шудрага үэнэий төлөө тэмцэгч маань уусаад өгчээ.. хөөрхий…Манай тэмцэгч нар ийм л байгаа юм даа…Албан тушаалд хүрэхээрээ ингэдэг л юм даа Оюунэрдэнээ…Өнгөрсөн хугцааны завхарлыг арилгая гээд байсан биздээ? чи….Тэгээд ингээд яриад зогсож байхдаа ичээч ээ…..

Avatar

төрөө 2019-11-13 198.16.74.205

ТӨРИЙН АЛБА, ТӨРИЙН АЛБАН ХААГЧДЫХАА ТӨЛӨӨ ГАНЦ Ч БОЛТУГАЙ ДУУГАРГАМААР БАЙНА ШҮҮ САЙДАА. НУРУУГАА АВАХУУЛСАН МОРЬ, ТОЛГОЙРУУГАА ЦЦОХИУЛСААР БАЙГААД ДАЛЬДЧАА БОЛСОН МАЛ ШИГ Л БОЛЖ БАЙНА. ТӨРИЙН АЛБАНЫ ДАРХЛАА БОЛ ТӨРИЙН АЛБАН ХААГЧИД, МУУ САЙНААР ХЭЛҮҮЛЭН БАЙЖ АЛБАА ЗАЛГУУЛААД Л БАЙГАА ХАРУУЛ УДАМТАЙ ХҮМҮҮС ШҮҮ.

Avatar

Хал хал 2019-11-13 43.242.243.150

Ажлаас нь халаад Вюхалахд явчихаач. Наадуул чинь буруугаа тэртэй тэргүй өөрсдөө мэдэж байгаа. Чамд л авлига атгуулчихаагүй юм бол чи юунаас нь айгаад гөлөгнөөд гөлөг болоод жов жов гээд байгаан. Ингээд бол чи явахгүйн. Цаашид хэн чамайг тоохын бол???

Avatar

Зочин 2019-11-13 59.153.113.134

Нохойн гөлөг ажлаа хийж чадахгүй бол зайлдаа

Avatar

Цогоо 2019-11-13 103.57.92.161

Хэний хүүхдийг зөөж байсныг нь тодруулах хэрэгтэй. Энэ залууг гайгүй байх гэж бодож байсан. Худлаа яриад зогсож байх юм.

Avatar

Зочин 2019-11-13 64.119.22.219

ЮЭДЭНЭ ГЭЖ БУСАД ХУЛГАЙЧТАЙГАА АДИЛХАН БАЯЖИХЫН МОНГОЖИХИЙН ТОЛОО Л ШДЭ. АРААС НЬ ХУТГАЛДАГ ЭВГУЙ ТАКТИК ХЭРЭГЖУУЛЭГЧ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж