Д.Одбаярын хэргийг энэ долоо хоногт эцэслэнэ | News.MN

Д.Одбаярын хэргийг энэ долоо хоногт эцэслэнэ

Д.Одбаярын хэргийг энэ долоо хоногт эцэслэнэ

Д.Одбаярын хэргийг энэ долоо хоногт эцэслэнэ

Монгол Улсын Үндсэн хуулийн Цэцийн дарга Д.Одбаярт тавьсан хилийн хоригийг цуцлаагүй байгаа ба түүнийг хэргийг энэ долоо хоногтоо багтаж шийдвэрлэнэ гэж эх сурвалжууд мэдээлжээ.

Түүний хилийн хориг баасан гаригт /2019.11.15/ дуусах юм. Мөн түүний холбогдсон хэргийг Нисэхийн аюулгүй байдлын тухай хуулиар зохицуулахаар болсон бөгөөд түүнд торгуулийн арга хэмжээ авах талаар яригдаж байгаа билээ.  Гэхдээ хилийн хориг цуцлагдсан ч тэрбээр торгуулиа төлж байж эх орондоо ирэх боломжтой гэжээ.

Харин Д.Одбаяртай хамт явсан А-г БНСУ-д ирж мэдүүлэг өгөхийг шаардаж байгаа ба үүнд Сөүл дэх Монгол Улсын Элчин сайдын яамыг хамтран ажиллаж байгаа юм. Мөн Инчеоны цагдаагийн газраас А-г эрэн сурвалжлуулахаар Интерполд хүсэлт гаргаад байгаа тухай эх сурвалжууд мэдээлж байна.

Эх сурвалж: JTBC

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-11-12 202.9.45.64

Уул нь иймэрхүү томчууд оролцсон жижиг сажиг зүйлийг дипломат хүрээнд хөшигний ард өндөр авхуулалгүй шийддэг л дээ ! Гэтэл Одбаярын асуудал дээр Хангугын эрх мэдэлтнүүд яагаад ингэж өндөр авхуулсан нь анхаарал татаж байна ! Асуудал Одбаяр гэдэг дэлхий мэдэхгүй Монголын дээрээсээ 4 дэх даргад байв уу ? Аль эсвэл Хангу нар манай улсын төр засагт байгаа адгийн шаарнуудад дорвитойхон анхааруулга өгье гэсэн үү ! Ямартай ч Солонгост байгаа манай улсын 47 мянган иргэнийг барьцаалсан драм өрнөж л байн

Avatar

Nd 2019-11-12 103.212.118.99

AJILAAS N XALJ BOLKUUSHDE. TERTEI TERGUI SOLONGOST YAL SHIITGELEE XULEEGEED IRJ BAIGAA XUNIIG END DAVXAR SHIITGEX XUULI BAIXGUI MALNUUDAA. NEGNIIGEE XUNII GAZAR ZOVJ YAVAXAD IX YUM XUTSAXAA BOLI. XAMAG MUNGUU TORGUULIAD XETSUU L BGAASHDE. MUUSAIN UXER MONGOLCHUUDAA. TENEGEE BAGA GAIXUULNA SHUU TAANUUS ZA YU. TUI MAI SHUU CHADAXGUU SHU TAANS ZA YU

Avatar

Зочин 2019-11-12 73.221.181.240

Тэнэг мал чи бэлчээртээ гар

Avatar

Зочин 2019-11-12 202.21.110.38

А-гэгч хэн бэ?

Avatar

болор 2019-11-12 78.209.187.2

цэцийн дээр солонгос б.ө.г.с. байдгийг баталсан мундаг хүн дээ. Харийн оронд эх орныхоо нэрийг олимпийн аваргаас ч илүү мандуулсан дарга маань хурдан ирээсэй

Avatar

Tend ni uldee 2019-11-12 66.181.161.56

Ene balai nuhriig zolios bolgood tend uchriig ni olno biz! End ajlaas ni ogtsruulaad uur hun taviad l bno. Igaasaa anhnaasaa ner tur nastai eejee bodson bol yaah gej tavitarguitej yavdagiin?

Avatar

Zul 2019-11-12 66.181.161.98

Хөөе монгол оронд хууль дүрэм бна уу энэ хүнийг яаж шийдэхийг олноороо харцгаая !!! наад нөхдүүд чинь албан тушаалд нь хэвээр нь орхих вий дээ улс дамнасан бөөн хэрэг мандуулаад байхад абанд нь буцаан тавьж онигоо болохоос сийгэхгүй дарга нар шүү наадуул чинь харахал үлдлээ тэр торгуулыг нь төр төлөж магадгүй шүү сайн ажиглацгаая !!! бөөн авилга авсан гар биз түүгээрээ төлөхөө мэддэг бгаа даа ямар доройтсон ард түмэн биш төлөөд л гараад ирнэ дээ харж л байя ?????????

Avatar

Xууль гэж юу байдгыг мах, ясандаа хүртэл ойлгосон байлгүй, албан тушаалыг нь хэвээр байлгах нь зүйтэй 2019-11-12 43.228.129.131

Дарга нарт сайхан сургамж боллоо.

Avatar

Зочин 2019-11-12 202.179.25.185

Ийм л дарга нараар удирдуулж байна Сэтгэхүй, хүмүүжил нь энэ . Харин гадаад байдал нь ганган Бас гадаад үг ганц нэгийг хэлж гангарна аа

Avatar

уншигч 2019-11-12 202.126.88.227

Өө чааваас монголд ирээгүй байсымуу. Түрүүн ирлээ, бяд нар баахан өндөг шидэж угтлаа энэ тэр гээ л цуураад байсан худлаа байх нээ.

Avatar

ц.нямдорж 2019-11-12 103.229.123.9

со хүүхэний хавгай б**с согтуу үед нь сайхан л харагдаа байлгүйдээ энэ хүнд монгол хүн гэсэн сэтгэлээр хандаасай гэж тушааж байна.ц.нямдорж

Avatar

Zanabazar 2019-11-12 128.199.213.157

ЕСайдын ИВЭЭЛ дор хурлаа У.Хүрэлсүх Та өөрийн 1 тэрбум 700 сая төгрөгний хадгаламжаа хэрхэн баялаг бүтээж, ажилтан удирдаж, татвар төлж олсон туршлага тайлангаа ард түмэн бидэндээ тайлбарлах цаг ирсэн. Ирээдүйн залуус бид сонсмоор байна. Нөгөө Хадгаламж банкны 14 тэрбумын хэрэг ч үүнтэй бас хамаатай байх.

Avatar

Занабазар 2019-11-12 128.199.213.157

ЕСайдын ИВЭЭЛ дор тайлбар хурлаа У.Хүрэлсүх Та өөрийн 1 тэрбум 700 сая төгрөгний хадгаламжаа хэрхэн баялаг бүтээж, ажилтан удирдаж, татвар төлж олсон туршлага тайлангаа ард түмэн бидэндээ тайлбарлах цаг ирсэн. Ирээдүйн залуус бид сонсмоор байна. Нөгөө Хадгаламж банкны 14 тэрбумын хэрэг ч үүнтэй бас хамаатай байх.

Avatar

Зочин 2019-11-12 103.212.116.104

ЯВДАГ ЖОРЛОН БОРДСОН ГАХАЙ ӨУСДХД ГАЙ ТАРИАД…

Avatar

Зочин 2019-11-12 202.9.44.228

Их сайхан хошин аястай гоё сенсаци байсан шүү. Ийм амархан дуусах юм уу? Ажлаасаа гарвал продакш нь байгуулж өөрөө гол дүр нь болвол бут авхаар юм биш үү? юу нь Боёоо цаашаа л байна.

Avatar

Иргэн 2019-11-12 202.21.116.78

Солонгосчуудаа, наад дураакаа бүр аваа, манай монголд хэтэрхий олон болчихоод байна

Avatar

mgl 2019-11-12 202.179.11.230

iim humuus manaid zunduu baina, ta nar av.

Avatar

зочин 2019-11-12 202.179.25.33

Огцорохгүй шүү дээ ШАТАР НҮҮЦГЭЭЕ ТЭР НЬ ШУДРАГА ЁС МӨРӨӨДДӨГ БИДЭНД АШИГТАЙ ЧИМЭЭГҮЙ БАЙЦГАА ЯА СОЛОНГОС ВИЗ ОЛГОХОО БОЛИОД ИРЭХЭЭР ЯМАР ХОР УРШИГТАЙ ХЭРЭГ ТАРЬСНЫГ ХҮМҮҮС БИЕЭЭР МЭДЭРЧ ЭХЛЭНЭ ТЭР ҮЕД НЬ НЭГДЭЖ БАЙГААД НҮҮРИЙГ АРИЛДДАГГҮЙ УЛААН БУДАГААР БУДААД НҮЦГЭН БАЙДАЛТАЙ АРДЫН НАМЫН БАЙРНААС ЗҮҮЧИХЬЕ

Avatar

Зочин 2019-11-12 202.126.88.147

Үлгэр жишээ бүдүүн дарга

Avatar

Зочин 2019-11-12 73.92.12.67

Танай сайт монголдоо ирсэн, VIP танхимд УИХ, Цэц, Еронхийлогчийн ТГ- ыг телеелсен Нямдорж, Батзандан, Зика Энхболд нар хадаг суу барьсаар угтлаа. 20 хон сая вон телсен, тэрнийг нь Нямдорж еереесее гаргасан гэж бичсэн дээ

Avatar

Зочин 2019-11-12 66.181.180.28

Том дарга гуай хууль гэж ямар байдаг юу байдагийг яс махаараа мэдэрч ав, тэгээд үр хойчдоо захиж үлдээь ингэж чадах аваас энэ улс улсын дайтай болно

Avatar

Зочин 2019-11-12 202.179.24.115

Одбаярын дуулианаар жинхэнэ манан гэдэг нь ил гараад ирсэнийг анзаарав уу та нар женкогийнхон ч омоорч байна элбэгийн талынхан ч омоорч байна маныхан ч омоорч байна манан гэдэг чинь эд нар юм шуу дээ

Avatar

Зочин 2019-11-12 5.77.28.26

Солонгост монгол хүмүүс энэ гахайгаасболж маш их доромжлол амсаж байна шүү. Тэр Нямдорж Бямбадорж Зандан даам нартхариуцлага тооц. Ийм хүнийг өмөөрөөд байна уу. Худлаа сэвээд байна уу.

Avatar

зочин 2019-11-12 202.179.31.242

Хамт явсан, эрэн сурвалжлагдаж байгаа хүн нь А биш Б буюу БАТЧУЛУУН гэсэн биз дээ. О.БАТЧУЛУУН ч хүнд гар даа. УИХ-ын гишүүн Л.Мөнхбаатарын баруун гар, 2009-2012 онд МЦХ ХК-ийн захирлаар ажиллаж, уг компанийг дампууруулж, хамаг хөрөнгийг нь хуу хамсан гар даа. Хүүхэнд бол нугасгүй…

Avatar

Зочин 2019-11-12 202.9.44.138

П.ГАНХҮҮГ САЙД БАЙХАД ЗӨВЛӨХ НЬ БАЙСАН ЮМ БАНЙА ЛЭЭ. ДААЛГАВАР АВЧ БИЕЛҮҮЛСЭН

Avatar

Зочин 2019-11-12 119.40.98.162

Одбаяр хэнийг ямар шалтгаанаар дагуулж явав????

Avatar

Зочин 2019-11-12 202.131.247.12

Ene tenegiig alban tushaalaas ni buulgahgui bgaad uzeerei!!!!

Avatar

Зочин 2019-11-12 202.126.89.6

Огцороогүй юм уу?Ямар ч үнэ цэнэгүй,хүчин чадалгүй,үг,үйлдэлийг нь нохой ч тоохоо больсон.Төрийн сандалд юунд нь шундаг юм бэ.Одоо яг огцор…

Avatar

Хотын уугуул ЧД иргэн Бат 2019-11-12 202.179.27.164

Мань хүнийг УБ-т ирлээ гээд урьд нь мэдээлсэн биздээ. Яагаад худлаа мэдээ дахин дахин түгээгээд байна. Энэ хэвлэл мэдээллийнхэн гэж дандаа худлаа мэдээ тараадаг, хоосон сенсаацалж, хүний мууд дурлахаас өөр зүйл хийдээггүй. Мөнгө олох ядарсан арга л да. Түүнээс биш оюун ухаанаараа олны анхаарлыг татсан, чадалтай нийтлэл бичдэг сэтгүүлч өдрийн од шиг.

Avatar

Zochin 2019-11-12 182.160.34.142

Harin irlee. Vip zaalaar garlaa ene ter geed baisan bish biluu. Ireegui baigaa ym bol Bichig ch ni zuudelsenee bichsen ym bolov uu

Avatar

ХУУЛЬ ЁС 2019-11-12 202.179.26.89

ккк. ҮНЭН РХАЙ ШИЙДХИЙМАА

Avatar

Зочин 2019-11-12 202.179.25.109

сэтгэгдэл устгаж байна

Avatar

иргэн 2019-11-12 202.179.25.109

Сүнсий нь харсан юм байлгүй дээ, одоо ҮХЦ-ын Дарга гуайн Сүнс нь зайлчихсан сууж байгаа, Хууль гэж юу байгийг жинхэнэ утгаараа мэдэрч суугаа

Avatar

Зочин 2019-11-12 103.14.37.8

Танай сайт 5 дахид ирчлээ гээд байсан биз дээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж