Гурван настай хүүхдийн гарыг түлсэн нь үнэн гэв | News.MN

Гурван настай хүүхдийн гарыг түлсэн нь үнэн гэв

Гурван настай хүүхдийн гарыг түлсэн нь үнэн гэв

Гурван настай хүүхдийн гарыг түлсэн нь үнэн гэв

Гурван настай хүүхдийг унтсангүй гэж багш нь индүүгээр гарыг нь түлсэн хэрэг гарчээ. Тодруулбал, энэ сарын 5-ны өдөр "Глобал монтессори" цэцэрлэгийн багш гурван настай охиныг өдөр унтсангүй гэх шалтгаанаар гарыг нь индүүгээр түлжээ. Энэ тухай хохирогч охины эмээ цахим хуудсанд бичихдээ “Миний зээ охин Глобал Монтессори цэцэрлэгт явдаг юм. Арваннэгдүгээр сарын 5-ны өдөр унтаагүй гээд индүүний өрөөнд оруулан гарыг нь ийм болтол түлсэн байна. Арай дэндүү юм аа. Гурван настай охинд минь арай хатуу шийтгэл биз дээ. Өндөр төлбөртэй мөртлөө ямар ч хариуцлага энэ байгууллагад алга. Үнэхээр гомдолтой байна” гэжээ.

Бид энэ талаар тодруулахаар "Глобал Монтессори" цэцэрлэгтэй холбогдох гэсэн боловч утсаа авсангүй. Харин цэцэрлэгийн цахим хуудсанд дараах тайлбар, мэдэгдлийг хийжээ.

Мэдэгдэлд, Нийгэмд албан бус, сөрөг мэдээллийг санаатайгаар тарааж дур зоргоороо бичиж бусдын анхаарлыг өөртөө татаж байгаа Х-ийн аав ээж, эмээ өвөө нарт хариу хүргүүлж байна.

1. Эцэг эх, эмээ нь хувийн цэцэрлэгтэй ч манай цэцэрлэгт хүүхдээ явуулдаг нэг айлын хоёр аутизмтай хүүхэд энэ цэцэрлэгт бэлтгэл болон дунд бүлэгт хоёр дахь жилдээ суралцаж байгаа нь үнэн.
2. Тус цэцэрлэгийн нэрийг гутаан дорожилж Америк явж эмчлүүлэх эмчилгээний зардал /ээж нь/ нэхсэн, дараагийн уулзалтаар Солонгос улсад эмчлүүлэх зардлыг /аав нь/ нэхсэн боловч бид шийдэж өгөх боломжгүй тул ийм мэдэгдэл цацсанд харамсаж байна. Энэ үйлдэл нь санаатай байгаагүй гэдгийг албан ёсоор мэдэгдье. Тухайн үеийн камерийн бичлэг эцэг эхэд нь өгч явуулсан болно. Бид үүнийг шалгуулахаар хуулийн байгууллагад хандах болно” гэсэн байна.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
БурууБуруу
6
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

иргэн 2019-11-11 103.212.117.18

ЦЭЦЭРЛЭГИЙН БАРИЛГА ХӨРӨНГӨӨ ЗАРААД ХҮҮХДИЙГ ЭЦЭГ ЭХИЙН НТ ХҮССЭН УЛСАД ЭМЧЛҮҮЛЖ ӨГӨХӨӨС ӨӨР ЗАМГҮЙ

Avatar

Зочин 2019-11-11 49.0.212.140

үйлдэл санаатай байгаагүй ээж ааваас нь болсон, хариу барьсан гэсэн үг юм уу. юун аймар дайн байлдаан болоод, юу яриад байнаа?

Avatar

ШУДАРГА 2019-11-11 183.81.171.2

ЭРҮҮЛ ӨВЧТЭЙН МЭДЭГДЭХГҮЙ ӨВЧТЭЙ АЖИЛЧИД СУРГУУЛЬ ЦЭЦЭРЛЭГЭЭР ДҮҮРЭН ,,,ЯАНА ДАА ,,ХҮҮХДҮҮД Л ИХ ХОХИРЧ БАЙНА ДАА,,

Avatar

АААА 2019-11-11 112.72.6.122

Хүүхдийг тамалсан сэтгэлгүй энэ хүмүүсийг өөрсдийг нь индүүгээр түлээд үзье. Ямар байдгийг үзүүлээчээ, олон түмээн. Яаж нялх амьтаныг түлж чадаж байнаа. Араатанаас ч доор амьтад юм гээч. захирал, эрхлэгч, эзэн хамтад нь халуун индүүгээр түлье
Тэд нарт мэдрүүлье.

Avatar

зочин 2019-11-11 180.149.93.14

Ямар аймар газар вэ? энэ цэцэрлэгт хүүхдээ өгчихөөд өдөржингөө яаж амар тайван явах юм вэ????????????????
мөнгөтэй газар дараа нь ийм л мэдэгдэл хийнэ л дээ

Avatar

Зочин 2019-11-11 202.170.80.25

Хүүхдээ сайн сайхан байлгах гэж сэтгэл амар ажлаа хийх гэж л цэцэрлэгт өгч байгаа. Санаатай ч бай санаандгүй ч бай хүүхдийг бэртэж гэмтээхгүй, сэтгэлд нь шарх үлдээхгүй сурч боловсрох эрхээр бүх хүүхэд хангагдах эрхтэй. Хүүхдийг унтаагүйн төлөө айлган сүрдүүлж тамлан зовоох нь яав ч эрүүл хүний хийх зүйл биш. Хүүхдийн арга эвийг эв зүйгээр хүүхдийн сонирхол татхааар олж чадахгүй бол тэр хүн цэцэрлэгт сургуульд ажиллах эрх байхгүй. Ер нь анх ажилд авахдаа сэтгэгцийн эмгэгтэй эсхийг тест сорилоор

Avatar

Зочин 2019-11-11 202.170.80.25

шалгаж авч баймаар юм. Иймэрхүү зүйлд төр цагдаа нь үнэн мөнийг илрүүлж арга хэмжээ авч өгч чадахгүй бол эцэг эхчүүд өөрсдөө арга хэмжээ авнаа. Тэр багшийг өмөөрөөд байгаа эрхлэгчийг адилхан хүчээр барьж байгаад хоёр гарыг нь индүүд. Муу хөгийн хүний үнэргүй өрөвдөж хайрлах сэтгэлгүй, мөнгө бодож араатан царайлсан новшнууд. хэлэх ч муу үг олдохгүй юм.

Avatar

Зочин 2019-11-11 49.0.212.140

багш мэдрэл муутай

Avatar

Зочин 2019-11-11 103.212.116.202

Энэ үйлдэл нь санаатай байгаагүй гэнэ үү?!!! Тэгвэл бичлэгийг нь олон нийтэд үзүүлэх хэрэгтэй.
Хүүхдийг харгис аргаар шийтгэж болкү шдээ.

Avatar

Зочин 2019-11-11 49.0.212.140

юун америк, солонгос явах. тэнд чинь сэтгэцийн эмнэлэгт нь аутизмыг эмчлэх гэж тогоор цохиулаад ч нэмэргүй аргаа барчаад байхад. муухай орь дуу, нэг бол бүр гөлийнө.

Avatar

Зочин 2019-11-11 150.129.142.174

Ёс зүй тааруудуу багш нартай л харагдаад байдаг даа мэдэх хүмүүс нь ч мэддэг л юм байна лээ мөнгөнөөс юугаа ч өгч магадгүй гарууд бий гэдэг шүү

Avatar

Зочин 2019-11-11 49.0.170.150

SHITGE BOLOHGUI SHUUDEEE BOLOHGUI SHUUDEEE HUUHDIIG TULJ TSETSERLEGIIN BAGSHIIG SHUUHED UG

Avatar

Зочин 2019-11-11 202.9.45.220

Хүмүүсээ энэ багш эрхлэгч нарт хуулийн дагуу арга хэмжээ авахгүй бол хэн нэг иргэн эсвэл бүлэг хүмүүс хувийн арга хэмжээ авбал яасан юм бэ? саналаа бичээрэй. сонсож тэвчихэд үнэхээр хэцүү мэдээ байна.

Avatar

зочин 2019-11-11 122.201.31.156

Хүүхэд худлаа хэлдэггүй юм. Түлсэн гэж хэлж байгаа бол түлсэн л байж таараа . Хүүхэд цав цагаан цаас шиг цэвэр ариун худал хэлэхээ мэддэггүй байдаг. Бузар новшнууд юм даа солонгос америкт эмчлүүлэх зардлыг нь гаргуул. Түлээгүй байсан бол ингэж мэдэгдэл гаргахгүй зүгээр учирлах биш үү . зэрлэг дээрээс нь ямар омогтой балиар хүн чанаргүй амьтад вэ хүний нялх үрийг тамлачихаад

Avatar

Урагбилэг 2019-11-11 103.26.193.171

Амийг амиар! Цэцэрлэгийг нь хаа эзэд нь мэдэж л байсан биз!

Avatar

Zochin 2019-11-11 1.144.108.198

Ailiin huuhdiin gariig induudchiheed Yu geed soliorood bga gazar be? Iim muuhai gazar huuhduudee bitgii ug.

Avatar

Зочин 2019-11-11 202.9.44.135

Цагдаад өгч шалгуул цэцэрлэг муухай бна

Avatar

Зочин 2019-11-11 66.181.168.199

Эрүү үүсгэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-11-11 202.21.109.52

za ene global geed ene tsetseleg suurgli bol nuguu bolovsorolin said baisan halzan GANTOMORiin surguuli tsetserleg umaa ene nohor yaj bayjiji iim horongtoi bolchivoo gejuu amarhan said baihdaa tenderiin suruuli bariulaj teriige oorinhoo compani shalgruulaj terbumar iddeg baisan nohordoo odoo shalguulaj no gej aashnalda medeej tehdee GANTUMURUU hun chanrtai um hiine shuu chinii tender shashn surguuli umngobios avaad chanar muutai hachin um bariaad oorinhoo surgulig yamar sain barij chadaj bnaa

Avatar

Shaltag 2019-11-11 202.126.89.99

autism-tai hun huuhed niigmiin lai lanching, induugeer tuluuleh shaltag bolj huvirah n l dee. Bolovrsolgui, buduuleg bagsh naraa Bolovsroliin yamnaas yavuulj bui autismtai huuhedtei herhen ajillah talaar surgaltand hamruulla. Hun yamar ch hugjliin berhsheel asuudaltai bj bno. Zaaval induugeer tulj shiitgeh alba bhgui shu dee. Odoo tgd sanaandgui b**s bazsan ch bai, gar tulsen ch bai, hun shig uuchlalt guij surah heregtei bugdere

Avatar

Зочин 2019-11-11 112.72.6.122

Ямар ч байлаа гэсэн нялх амьтаныг түлж, сүйтгэсэн байна. Яасан хүн чанаргүый амьтад вээ????Цэцэрлэгийн эрхлэгчийг өөрийг нь хацар дээр нь халуун индүүгээр түлье, багшийг нь бас хонгон дээр нь болон гарыг нь түлье, буруу нийгмийн юм буруу юмыг буруутан хүмүүст нь заавал эдлүүлж олйгуулах ёстой
тэгээд тэд нараар энэ хүүхдийн эмчилгээний зардлыг төлүүлье

Avatar

Зочин 2019-11-11 49.0.212.140

яагаад индүүгээр түлж байгаа юм бол? багш өөрөө эрүүл үү. багш өөрөө ч эмнэлэгт хэвтмээр юм.

Avatar

cc 2019-11-11 175.212.194.207

sanaatai sanaagui gariig ni tulsen l bol tulsen heregt unah ni todorhoi bna

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж