Японы эмэгтэйчүүд нүдний шил зүүх эрхийнхээ төлөө тэмцэж байна | News.MN

Японы эмэгтэйчүүд нүдний шил зүүх эрхийнхээ төлөө тэмцэж байна

Японы эмэгтэйчүүд нүдний шил зүүх эрхийнхээ төлөө тэмцэж байна

Японы эмэгтэйчүүд нүдний шил зүүх эрхийнхээ төлөө тэмцэж байна

Японы сошиал ертөнцөд эмэгтэйчүүдийн нүдний шил зүүх эрхий төлөө хөдөлгөөн өрнөөд байна. Тус улсын зарим компаниуд эмэгтэй ажилтуудаа нүдний шил зүүхийг хориглодог талаар нэвтрүүлэг өнгөрсөн долоо хоногт цацагдсанаас үүдэн энэ хөдөлгөөн эхэлжээ.

Нүдний шил эмэгтэй хүнийг хүйтэн хөндий, эмэгтэйлэг биш, хэтэрхий ухаантай харагдуулдаг гэж үзсэн дэлгүүр, худалдаа үйлчилгээ, ресторан, зочид буудлын чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг зарим компаниуд олон нийттэй харилцдаг эмэгтэй ажилтнууддаа нүдний шил зүүхийг хориглодог байна. Гэтэл дээрхтэй яг ижил ажил, албан тушаал эрхэлдэг эрэгтэйчүүдэд энэ хориг үйлчилдэггүй нь Япон эмэгтэйчүүдийг бухимдуулж байгаа юм.

Оны эхээр Япон эмэгтэйчүүд ажлын байран дээрээ заавал өсгийтэй гутал өмсөх ёстой гэсэн журмыг эсэргүүцэн #KuToo хөдөлгөөнийг өрнүүлж, уг хөдөлгөөнд 21,000 гаруй эмэгтэй нэгдэж байсан билээ. Харамсалтай нь тус улсын эрх баригчдаас уг журмыг хэвээр хадгалан үлдэх шийдвэр гаргасан юм.

Япон улс нь хүйсийн тэгш эрхт байдлаар дэлхийн 149 орноос 110 дугаарт жагсаж байгаа нь бусад өндөр хөгжилтэй улс орнуудаас хол хоцорсон үзүүлэлт  гэдгийг хүий эрхийн байгуллагууд сануулж байна.

 

Эх сурвалж: Reuters

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ГайхмаарГайхмаар
2
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-11-10 202.9.43.111

hudal medeellel shuu

Avatar

Zochin 2019-11-10 67.81.189.74

Itgehgui b.a,…fake news

Avatar

иргэн 2019-11-10 192.82.75.187

Яах гэж ийм худал мэдээ тавина вэ? Ичээч!

Avatar

Зочин 2019-11-10 59.153.112.187

Hun ehees torohdoo erh tegsh torood tom bolood erh tegsh baih esgui boldog

Avatar

Zochin 2019-11-10 202.126.88.225

Ter nudnii shil zuih zuihgui asuuudal haa haamaagui asuudaltai iamar holboo baina ve, harin naad ugnuud iag cham shig hund iag tohirno.

Avatar

Камацубару сан 2019-11-10 202.179.26.56

энэ одоо юу гэсэн үг вэ. Хэддүгээр зуунд амьдарч байгаа самуурайнууд вээ. Хүний эрх, эмэгтэй хүний эрх гэж огт байхгуй. Бид чинь Япон шиг болох гээд байгаа билүү ..Тэгвэл Японд эмэгтэй хүн бол эр хүний өмч. Нөхөрт гарвал эмэтгэй хүн ажлаасаа гарч гэрийн боол зарц болох ёстой. Япон бол гаднаа хөгжилтэй юм шиг мөртлөө, дотроо феодлын сэтгэлгээ, элдэв "ёс уламжлал" нэртэй бүдүүлэг марзан жаягаасаа одоо хүртэл салж чадахгуй байгаа нь хөгжилийн хэн "нууц" байж магад…

Avatar

Зочин 2019-11-10 103.229.123.9

тэр бол үнэн

Avatar

Зохиолч Л.Пүрэвдорж 2019-11-10 103.212.119.15

Хатагтай Амгалантуул аа, эмэгтэйлэг эмэгтэй гэх тэмдэг нэр монгол хэлэнд байхгүй шүү. Харин эрэгтэй хүнийг эмэгтэйлэг гэвэл манин гэсэн үг. болж хувирна. Хэрэв та орос хэлний женственность гэдэг үгийг дуулаад эмэгтэйлэг гэж ойлгож буй бол та буруу ухаарч байна. Тэр орос үгийг монгол хэлээр ялдамхан гэж утга дүйлгэж орчуулдаг юм шүү.

Avatar

Гутамшиг 2019-11-10 103.26.194.175

Энэ бол үндэстний онцлог учир хүндэтгэх хэрэгтэй шүү дээ!! Ингэлээ гээд япон эмэгтэйчүүд хохирохгүй ээ!! Харин манай архи уудаг,хогийн савны дэргэд ажлын цагийн багагүй хугацааг өнгөрөөдөг хогийн савтай ихэрлэсэн хогийн өмхий амт тамхичин эмэгтэйчүүдийн асуудлыг яаралтай шийдэх хэрэгтэй байнаа?! Залуу,хөгшингүй хогиын савтай ихэрлэсэн новшийн хүүхнүүд ичих ч үгүй урдаас гөлөрөөд тамхи татахыг нь харахаар ой гутах юмаа!!! Нөхрүүд нь гнж яачихсан амьтад байдаг юм болоо?! Өмхий ам нь сайхан байдаг

Avatar

Зочин 2019-11-10 103.212.117.31

Соёл хөгжил нэрийн цаана Бөөн дарамттай ертөнц юмаа даа хаана эрх чөлөө байна манайд л байна.хэзээ үхнэ гэж тэгж хайрцаган дотор амьдрах вэээээ болий чи минь

Avatar

Зочин 2019-11-10 103.212.119.15

Японд бүсгүйчүүд эрх чөлөө муутай шүү дээ. Эрх чөлөөнийхөө төлөө тэмцэж буй япон хүүхнүүдийг манай хүүхнүүд ёстой эрх чөлөөтэй бүсгүйчүүл гэдгээ харуулан дэмжих нь зөв дөө.

Avatar

Зочин 2019-11-10 202.72.242.138

Hoer garaa orgon demjij bna

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж