Дуучин Т.Ариунааг шоконд оруулсан "сюрприз" | News.MN

Дуучин Т.Ариунааг шоконд оруулсан "сюрприз"

Дуучин Т.Ариунааг шоконд оруулсан "сюрприз"

Дуучин Т.Ариунааг шоконд оруулсан "сюрприз"

Дуучин Т.Ариунаа арван жилийн дараа "Тэнгэр шиг бай" тоглолтоороо үзэгч, фенүүддээ бэлэг барилаа. Түүний хувьд “Тэнгэр шиг бай” тоглолт нь 15 дахь удаагийн бүрэн хэмжээний тоглолт болж буйгаараа онцлогтой. Бүхий л амьдралаа урлагт зориулсан түүний дундаршгүй эрч хүчээс хуваалцах гэсэн олон олон фенүүд нь Буянт-Ухаа спорт цогцолборыг дүүргэж, хайртай дуучныхаа сэтгэлд хоногшсон дуунуудыг нь сонсон нэгэн үдшийг мартагдашгүй өнгөрүүллээ.

Тэрбээр тоглолтынхоо талаар “Тэнгэр шиг бай” тоглолтыг хийхийн тулд би нэлээд эрэл хайгуулд гарсан. Хүмүүс амьдралын сайн сайхан, гэрэл гэгээг үргэлж хайж байдаг ба гадаад ертөнц рүүгээ чиглэсэн, дотоод ертөнц рүүгээ чиглэсэн хоёр эрэл хайгуултай байдаг.Миний хувьд энэ он жилүүд дотоод руугаа чиглэсэн, тэр бүгдийг ялж гарах, өөрийгөө өөртөө нээх, өөрийгөө бусдад нээх, бусдыг өөртөө нээх он жилүүд байсан юм. Төр нийгмийн зүтгэлтэн, төрийн шагналт яруу найрагч О.Дашбалбар агсны хүүдээ зориулж бичсэн “Тэнгэр шиг бай” шүлэг 1990-ээд оны үед алдаршсан байдаг. Тэр үед хүүд нь энэ шүлгийн мөр бүр хань нөмөр болсон бөгөөд өдгөө монгол түмэнд ухаарал хайрласан шүлэг болж, бидний зүрх сэтгэл мөнхлөгдөн үлджээ” гэсэн юм.

Тоглолтын үеэр Т.Ариунаа "Хорвоог дүүргэж дэргэд минь байгаарай" дуугаа дуулах үеэр түүний нөхөр Г.Буяндорж тайзнаа 1000 цэцгийн баглаа барьсаар гарч ирсэн нь тоглолтын сэтгэл хөдөлгөм мөчүүдийн нэг байлаа. Энэ үеэр Т.Ариунаа "Би ханьтайгаа 22 дахь жилдээ амьдарч байна. Өнөөдрийг хүртэлх энэ бүх хугацаанд миний аашийг, миний дураараа занг, урлагийн ажлаа хийх гээд энэ бүхнийг тэвчиж, өдийг хүрч, тоглолтын ар талын бүх ажлыг зохион байгуулж чаддаг миний тулах хүч болж яваа ханьдаа баярлалаа. Намайг битгий орхиж яваарай" хэмээсэн юм. Түүнчлэн энэ үеэр гавьяатын бага хүү Канад улсаас мэндчилгээ дэвшүүлж, аав ээж хоёрынхоо баярын нулимсыг унагаад амжсан билээ.

 

Э.АРИУН 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
48
ТэнэглэлТэнэглэл
27
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-11-10 202.9.44.182

Ариунаа бол маш хөдөлмөрч авъяаслаг дуучин. Энд хүнийг муулсан сэтгэгдэл бичсэн хүмүүс бол өөрсдөө юу ч хийж чаддаггүй арчаагүй нөхдүүдийн атаархлын сэтгэгдэл байна даа Хүмүүс минь ТЭНГЭРЛЭГ БАЙ. АРИУНААДАА АМЖИЛТ ХҮСЬЕ.

Avatar

ааа 2019-11-10 212.139.94.250

Олон нийтийн газар үнсэлцээд, үзэж сонсч байгаа хүмүүст Бэлгийн дарамт учруулаад юу болоод байна аа, айн? За тэр ч яахав, ямар Солонгосын онгоцон дотор үнсэлцэж ч байгаа биш. Харин, манай том өрөөний хананы цагны нарны цацраг шиг гангарааны нэг хэсгийг Доктор Ариунаа гавьяат толгойдоо зүүчихсэн байх шиг харагдах юм. Ажлаа тараад гэртээ очоод нэг шалгахаас.

Avatar

Тэврээч ээ 2019-11-10 107.77.197.38

Зүүн Хараагийн Буяа гоё сайхан тэврээд үнсээч ээ. Хөндий үнсэлт байна. Хүчээр гаргасан юм шиг. Хөдөөний хүн дандаа л хөдөөгөөрөө байх юм даа.

Avatar

Зочин 2019-11-10 109.246.48.58

adgiin luivarchind durlasan azgui emegtei

Avatar

Зочин 2019-11-10 66.181.178.199

Сайн дуучин, нехрийн нь сюрприз естой бишээ!!!

Avatar

МӨӨГИЙ 2019-11-10 103.240.241.110

ЭНД АРИУНААГ МУУЛЖ ДОРОМЖИЛСОН СЭТГЭГДЭЛҮҮД БҮГД НӨХӨРГҮЙ ХҮҮХНҮҮД БНА ШҮҮ? 50НАС НАРААД ТОГЛОЛТ ХИЙГЭЭД ДАГАВАР ХҮҮХЭДТЭЙ НӨХРӨӨ АРГАМЖААД ХҮҮХЭДИЙГ ХАЙРЛАЖ ӨСГӨӨД АЛДАА ЭНДЭГДЭЛГҮЙ ЯВЖ БАЙГАА ЭНЭ ХҮҮХНЭЭР БАХАРХАХААС ЯАХАВ? УХААНТАЙ ХҮҮХЭН ЮМ БАЙНА

Avatar

Зочин 2019-11-10 202.72.245.165

баярцогтын тухай оруулж болохгүй бна. Эбэ

Avatar

Зочин 2019-11-10 202.9.44.218

Шоронгийнхон бүү жүжиглэ. Хэнээс хаанаас яаж залилсан мөнгөөрөө тоглолт хийж байгаа бол ???

Avatar

Olnoo 2019-11-10 59.153.114.165

Buyndorj bol uneheer daruuhan sain zaluu shu selengiihen bugd mednee

Avatar

Зочин 2019-11-10 202.9.44.218

БУЯНДОРЖ НЬ ХАРАХ ЦАРАЙНЫ КАРМАНЫ ХУЛГАЙЧ ,БУЯНДОРЖИЙН ӨМНӨХ ЭХНЭР НЬ БАС ХУЛГАЙЧ ГЕРМАНД ХАР ТАМХИНЫ НАЙМАА ХИЙЖ ГОЛОО ЗОГООДОГ БАЙСАН . ОДОО Ч АЯГҮЙ БОЛ БАЙХГҮЙ ДЭЭ. ТЭР БОЛ БҮР ХҮНД ГАР. БУЯНДОРЖИЙГ ХҮҮХЭДТЭЙ НЬ ХАЯАД ДАРХАНБАЯР ГЭЖ ДАРХАНЫ ЗАЛУУТАЙ ХЭСЭГ АМЬДАРЧ ХҮҮХЭД ГАРГААД ТЭР ЗАЛУУГАА НЭГ ӨГЛӨӨ УНТААД БОСОХОД НЬ 70 САЯ ТӨГ-ТЭЙ ҮҮРГЭВЧИЙ НЬ АВААД ТАЛИЙСАН БАЙСАН ГЭДЭГ. ХҮҮХЭД НЬ ТЭР ДАРХАНБАЯРЫН ЭЭЖ ААВ ДЭЭР БАЙДАГ. буяндорж дарханбаярын хүүхэдтэй хүүхдээ танилцуулсан байлгүй

Avatar

Зочин 2019-11-10 202.21.108.72

За за Сараа Ариунаа 2 Монголын хөрсөн дээр ургасан одууд шүү дээ. Юунд нь муу яриад байгаа юм.

Avatar

Zochin 2019-11-10 64.119.17.133

Za medehgui neg l bishee

Avatar

ZOCHIN 2019-11-10 180.150.82.98

HUN ER N HED NASALDGIIN BE.ARIUNA AA YG YMAR BURUU UIL HIISEN VE.BI BOL ARIUNAA G DEMJEED HUDULMURIIG N UNELJIINE.MONGOL EMEGTEI TEGEED UUR YAH ESTOI YM BE. ZA NUHUR N BURUU BGAA L BIZ…TEGEED YAHIIN TA NARIINHAAR.. BI BOL ARIUNAAD AMJILT SAIN SAIHNIIG L HUSCH BNA…BI BOL ZUGEER L TANIHGUI L NEGEN..

Avatar

Зочин 2019-11-10 64.119.25.140

нөхөр нь аймаар хүүхэмсэг. Ариунаа нь харин тэвчээд өдий хүрдэг сүрхий юм. Монголын эрчүүд гэж далжаакууд эхнэрүүд нь л чирч явдаг болждээ

Avatar

Зочин 2019-11-10 185.220.101.28

Сарааг бодвол хулгайч ч гэсэн нөхөртэй юм аа.

Avatar

Зочин 2019-11-10 202.21.108.92

дуучин сараа ч яахав энд тэнд баячуудын хүүхдүүдийн боовыг хөхөж байгаад овоо хэдэн төргөг олчихож байгаа л даа ариунаа бол шударгаар мөнгө олж байгаа

Avatar

Зочин 2019-11-10 202.9.44.218

залилан хийж амьдрах нь өөрсдөд нь хэцүү биш үү

Avatar

Зочин 2019-11-10 64.119.24.65

Ариунаа хятад авгай шиг харагдаж бх чинь, тэр өмсөж зүүсэн нь

Avatar

Зочин 2019-11-10 202.9.44.218

угаасаа хятад шд үеэл дуучин оюунбилэгийг нь боддоо бас нэг тагжийсан хятад авгай

Avatar

Зочин 2019-11-10 202.55.188.40

Гүй тэгээд яахав ээ, болж л байшдээ. Буяндорж хүнд гар байх. Гэвч энд Ариунаагийн тухай ярьж байна.

Avatar

Zochin 2019-11-10 213.127.117.74

Buun har jujig , ene 2 aldagdsan ner hundee sergeeh sanaatai baih shig Mongolchuud teneg bishee.

Avatar

Zochin 2019-11-10 213.127.117.74

Zaluugiin hudalch, ongiroo huuhen baisan odooch heveerei shivdee.

Avatar

Зочин 2019-11-10 176.10.104.240

Та хоёр тавилттай хоосон жүжиг битгий тоглоод бай! Олныг огт юм гадралдаггүй гэж бүү бас.

Avatar

Архи 2019-11-10 103.57.92.119

Архи үйлдвэрлэж, борлуулж, татварын наалтыг нь хуурамчаар хэвлэж байхад нь тэнгэр шиг бай гээд л хараад тэврээд явж байж… Ариунаа авьяас, дуу, дуучин бол нэг тал. Харин хүн чанар, луйвар, бусдыг буруу зүйлд уруу татах бол нүгэл гэдгийг ойлгоорой.

Avatar

Зочин 2019-11-10 202.9.44.218

2 луйварчин жүжиг битгий тавиа инээдтэй харагдаж байна

Avatar

АРД 2019-11-10 66.181.179.249

энэ нөхөр нь ёстой адгийн амьтан ш дээ. хүний мөнгө луйвардаад шоронд байсан, хэзээ суллагдаа вэ?

Avatar

Zochin 2019-11-10 188.156.90.19

BUYNDORJ, ARIUNAA 2 shig LUIVARCHINGUUD MONGOLOOR DUUREN BNA.UHSEN ATSNII CHIN TENGER SHIG BAI LUIVARCHINGUUDAD GISHGIH GAZAR MONGOLD BGUI.

Avatar

өө .нөхөр нь Буяндорж нь байсан юм уу? 2019-11-10 202.126.89.61

өө .нөхөр нь Буяндорж нь байсан юм уу? Би энэ зургийг нь хажуугаас нь хальт харвал Мөрөөдлийн театрын Алтаншагай л байна гэж харлаа. Андуурчихаж.

Avatar

Зочин 2019-11-10 182.160.37.175

Хулгайчууд хулгайчаа л дэмждэг.

Avatar

mm 2019-11-10 66.181.161.92

Ariunaa bol aguu duuchin uneeheriin tsoglog jinhene dorgikj chaddag duuchin, harin yagad iim sonin huntei suutsiun bol?, zaluuda uran goy bietei uzesgelent huurhun tsaraitai jinhene erchuudiin hartsijg bulaasan emegtei bsan san

Avatar