ИЗНН дэд сайдаа тодруулав | News.MN

ИЗНН дэд сайдаа тодруулав

Хуучирсан мэдээ: 2015.09.14-нд нийтлэгдсэн

ИЗНН дэд сайдаа тодруулав

ИЗНН дэд сайдаа тодруулав

Иргэний Зориг Ногоон Нам/ИЗНН/-ын Улстөрийн зөвлөл өнөөдөр хуралдаж, З.Ган-Очир, Р.Булгамаа нарыг дэд сайдад нэр дэвшүүлэхээр болжээ.

Дэд сайд нэр дэвшсэн Р.Булгамаа нь хуульч эдийн засагч мэргэжилтэй бол З.Ган-Очир нь уул уурхайн салбарын чиглэлийн мэргэжилтэй аж.

ИЗНН-ын хувьд Шийдлийн Засгийн газарт ажиллах хоёр дэд сайдыг санал болгосноор МАХН-МҮАН-ын Шударга ёс эвслийн бүлэг хоёр дэд сайдыг тодруулах бол Ардчилсан нам гурван дэд сайдыг томилуулах болж байна.

Г.ДАРЬ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

BAYANZURH DUURGIIN IRGEN 2015-09-14 202.131.232.36

BULGAMAAG MASH IH DEMJIJ BNAA, DED SAID BOLJ BAIGAAD BAYAR HURGIE, CHADNAA, DED SAID BOLCHOOD BAYANZURH DUURGIIN , HUJIRBULANGIIN IRGEDTEI IRJ UULZAARAI HULEEJ BAIGAA SHUU, ALGA BOLCHIVOO

Avatar

Зочин 2015-09-14 122.201.22.216

Calbartaa olon jil ajillasan itgel daaj hariutslaga tai ajillaj chadah zaluu ner tsever hvnee demjih heregtei sh dee bulgamaag demjij bna zaawal neg hedhen ulc torch eeljilj cuun gej yu baihab dee

Avatar

zochin 2015-09-14 202.72.247.138

Bulgamaag ded saidad devshuulsen ni Uvsiin mafi IZNN-iig diilsen hereg. Gantumur saidiin lobby, Dorligjaviin uureg daalgavriig Oyun biyeluullee. Oyun AN-iin zahialgaar ajilladag bolson ni namiinhand ni ulam l il bolj baina. Ene nam udahgui tesreh biz dee. Oyun namtaigaa uldeh uu, nam ni Oyungui uldeh uu gedgee udahgui shiideh biz.

Avatar

Зочин 2015-09-14 202.179.20.113

Irgenii zorigiinhon odoo l zuv bolj baina. Davgui songoilt baih shuu. Gan-Ochir, Bulgamaa hoeriig songosond bayar hurgie. Ingej baij l olnii demjlegiig avna daa. Amjilt husie.

Avatar

Тэнгэрийн бөө 2015-09-14 122.201.22.98

Монголынхоо болон ард түмнийхээ амьдралын төлөө ажилладаг, мэргэжилтэй хүнээр сайд тавихыг лхүсье.

Avatar

temuujin 2015-09-14 112.72.13.159

Монгол улсын дэд сайд юм уу? ИЗНН-ын дэд сайд юм уу? Дүрдээ итгэчихсэн гарууд байх юм аа.

Avatar

батка 2015-09-14 202.180.220.72

Булгамааг дэмжиж байна, болж байна.БЗД-т 2012 оны УИХ-ын сонгуульд яг хамар таслуулж 4-ээр гарсан хүн шүү дээ, мундаг

Avatar

Irgen 2015-09-14 110.3.33.154

Odoo tsagiin uls toriin ongoo gej uneheer baij suuh argagui bolgomoor shiidel hiihiig uls tor geh umdaaa. Olonhi nertei luivariin bulegleliin boorond naaldaj uls oron, ard tumnii esreg knopi darah uureg guitsetgej, hed gurvan saidiin suudal goridoj hulgai luivar hiihiig . Uls tor hiij baina gej nerleed baih umdaa. Bas odoogiin mongoliin uls tor niilj buleglej gants gaigui MAN ruugaa chiglesen bodlogo huchtei yvuulahad buhnee chigluuleh um. Getel tednii toiron ergeldeed oims gutald ni orood bui AN-iig harahaar daanch oligtoi umgui um. Ingeed bodohoor ene ynzaaraa bol mongol ulsiig ood ni tatah uls toriin tulhtai huchin algaa. MAN l buir zaah ni iluutei bainadaa. Oor neg zuil bol tord galzuu, soliotoi gemeer nohduud, manaihnii yridagaar airag arhinii todotgoltoi bie byldariin dogoltoi,setgetsiin dutmagshiltai nohduud bolon tsagaandaa garsan luivarchid tord ih garah boljee. Ene met emgenelt uzegdeluud ih bah umaa.

Avatar

Irgen 2015-09-14 110.3.33.154

Odoo tsagiin uls toriin ongoo gej uneheer baij suuh argagui bolgomoor shiidel hiihiig uls tor geh umdaaa. Olonhi nertei luivariin bulegleliin boorond naaldaj uls oron, ard tumnii esreg knopi darah uureg guitsetgej, hed gurvan saidiin suudal goridoj hulgai luivar hiihiig . Uls tor hiij baina gej nerleed baih umdaa. Bas odoogiin mongoliin uls tor niilj buleglej gants gaigui MAN ruugaa chiglesen bodlogo huchtei yvuulahad buhnee chigluuleh um. Getel tednii toiron ergeldeed oims gutald ni orood bui AN-iig harahaar daanch oligtoi umgui um. Ingeed bodohoor ene ynzaaraa bol mongol ulsiig ood ni tatah uls toriin tulhtai huchin algaa. MAN l buir zaah ni iluutei bainadaa. Oor neg zuil bol tord galzuu, soliotoi gemeer nohduud, manaihnii yridagaar airag arhinii todotgoltoi bie byldariin dogoltoi,setgetsiin dutmagshiltai nohduud bolon tsagaandaa garsan luivarchid tord ih garah boljee. Ene met emgenelt uzegdeluud ih bah umaa.

Avatar

Зочин 2015-09-14 218.100.84.139

bulgamaag demjij bna

Avatar

ANKHAAR!!!!!! 2015-09-14 180.149.78.23

SONGUULIAR 60 MYANGAN KHUNII SANAL AVSAN NAM SHUU! BITGII DANDAA BUE BUENEE MUULAKHIN DOND AVTAA. DANDAA KHUN MUULNA GEDEG BOL NEG TERLIIN SETGETSIIN UVCHNII EMGEGIIN ILREL SHUU!!!!! ENE BOL BUTEELCH SHAARDLAGA, SANALAAS OGT UUR ZUIL!!!

Avatar

zochin 2015-09-14 202.179.8.14

Bulgamaa bol ugaasaaa bolobsroltoi tegeed bas ene salbart ajillaj bgaa turshlaga medlegtei hun ucir Bolobsroliin ded saidad tohiroh baih gej bodoj bna Demjej bna

Avatar

zochin 2015-09-14 202.72.247.138

Haramsaltai ni Bolovsrold ch yum uu Hun am niigmiin hamgaalald ch yum uu alind ni devshsenee medelgui ursulduud namiinhaa zaluuchuudad baahan amlalt uguud Bulgamaa garch irlee. Amlaltaa biyeluuleh gej hetsuu dee. Amjilt husii busgui mini! IZNN dandaa horoor yavdaggui yum shuu. Horondoo ***** amtshaarai.

Avatar

Зочин 2015-09-14 180.149.78.26

энэ нам тараач ээ?

Avatar

Сүхболд 2015-09-14 103.229.123.84

Ган-Очир чинь компьютерийн инженер шиг санагдах юм. Тэхдээ гайгүй нуруутай залуу санагдсан даа. Эрдэнэбулган гажсдэд сайл шиг лицензийн наймаачин биш байх

Avatar

Зочин 2015-09-14 112.72.13.57

Ингэж новширч байхаар иргэний зориг гаргаж төрсөн ахынхаа алсан алуурчныг олмоор юм даа .Тэр үед ёсой шудрага ёс тогтоно доо

Avatar

Зочин 2015-09-14 122.201.22.151

Bulgamaa bolj bna. Shine tsagiin seheeten hun yum shuu

Avatar

Mongol 2015-09-14 103.26.193.71

Дэд сайд гэж хэрэггүй юм аа болиосн ээээээээээээ

Avatar

Зочин 2015-09-14 122.201.22.118

хөөх энэ намд оюун.ганхуяг 2оос өөр хүн байдаг байсан юм уу

Avatar

naraa 2015-09-14 203.194.118.77

ard tumn uadarcn baixad sandal snireegee bodood l neg ix amitad, zasagt oroxgui bol uxex nee, uunii orond ded saidaas tatgalzaj bnaa geed ard tumendee xelsen bol xumuus arai ooroor xarax baisan baix daa, iim namantsaruudiig odoo boliulmaar baigaa um, uag xubalz snig

Avatar

Зочин 2015-09-14 49.0.161.190

За, хэнийгээ дуурайгаад хошгироод унав аа?

Avatar

Ад 2015-09-14 112.72.13.127

Ямар адын , адгын юм бэ. хүнэнцэрүүд

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж