Жагсаал дагасан явуургүй улс төр | News.MN

Жагсаал дагасан явуургүй улс төр

Жагсаал дагасан явуургүй улс төр

Жагсаал дагасан явуургүй улс төр

Нэгэн цагт Монголын хүчний байгууллагын тэргүүн эгнээнд жагсч явсан генерал тэргүүтэй фронтынхон өнөөдөр Сүхбаатарын талбайд жагсаал зохион байгуулахаар зэхэж байсан. Гэвч төрийн ёслолын үйл ажиллагаатай давхцаж, тэдний жагсаал маргааш болохоор болов.

Улс төрийн үйл явц, улс төрийн “тоглолт” сонгогчдоос оноо авах сонирхолтой улс төрийн хүчин, иргэний нийгмийн хөдөлгөөнийхний хийдэг хамгийн том акц бол жагсаал. Жагсаалыг хэн зохион байгуулж, хэн найруулж байгаагаас бүх зүйл тодорхой харагддаг гэхэд болно. Тэгвэл хойшлогдсон фронтынхны жагсаалын тэргүүн эгнээнд иргэний нийгмийн төлөөллүүдээс бүрдсэн. Тэд, Монгол Улсын  үндэсний аюулгүй байдал, газар нутгийн бүрэн бүтэн байдал  алдагдсан, ард түмний эрх ноцтой  зөрчигдөж, улс төр, эдийн засгийн мухардалд орсон гэсэн дүгнэлтийг гаргасан. Иймд тус фронт  цаашид  хурал, уулзалт хийж  тайван суухгүй, тэмцлийн шугам дээр гарна. Улс орноо ийм байдалд оруулсан УИХ-ыг тарааж, Ардын түр хурлыг байгуулахын төлөө нэгдэж тэмцэнэ гэсэн зорилготой.

Бүх жагсаал л ийм зорилготой, уриатай байдаг. Ялангуяа улс төр дагасан жагсаал бүр сүржин уриа лоозонтой байдгийг мэдэхгүй хүн ховор л болов уу.

Жагсах, үг хэлэх эрх чөлөө бидэнд бий. Түүнийгээ ч бид хангалттай эдэлж чаддаг. Гэхдээ  жагсаал цуглаан хийснээрээ ард түмний амьдрал сайжирдаг бол Сүхбаатарын талбайг гороолсон олон хүний тэмцэл үр дүнгээ өгөх л байлаа. Гэхдээ тэд жагсч, тэмцсэнийхээ хариуд Төрийн ордонд орж, эрх мэдэл булаацалдан, шүлсээ үсэргэхээс өөрөөр гавьяагүй үлддэг нь нууц биш ээ. Иргэний нийгмийн байгууллагын төлөөлөл, улс орныхоо төлөө, ард түмнийхээ төлөө тэмцэж, жагсч явсаар одоо гишүүн болчихсон, эрх мэдэл, эрх ашиг хаана байна тэнд шүлсээ үсчүүлэн яваа төрийн түшээгийн тод жишээ жагсагч, тэмцэгчдийн үнэн төрх нь гэвэл буруудахгүй болов уу.

Хонконгд хэдэн сарын турш үргэлжилсэн ард иргэдийн тэмцэл үр дүнгээ өгснийг та бүхэн санаж буй биз ээ. Тэд хүнийхээ төлөө жинхэнэ утгаар нь тэмцэж, Хятадад ялтан шилжүүлэх хуулийг хүчингүй болгоход гавьяа байгуулсан жагсаал зохион байгуулсан дуулиан намдаагүй байна.

Жагсаал, тэмцлийн үнэн зорилго, тэмүүлэл нь зөв байвал хэдэн саяараа ч жагсч болдог гэдгийг тэд харуулсан.

Харин бид хэзээ жагсч, тэмцэж "сурах" бол. Ямар ч гэсэн өнгөрсөн хугацаанд зохион байгуулагдсан жагсаал бүрийн ард улстөрч, улс төрийн нам, эрх мэдэлтэн байсан. Тиймдээ ч Сүхбаатарын талбай дүүрээгүй байхад 30, 40 мянгаараа жагслаа хэмээн худал мэдээлэл түгээж, үр дүн, шийдэл ч үгүй хоцорсон учраас өнөөдөр тэд дахиад л жагсах гэж байна.

Жагсах, үгээ хэлэх эрх чөлөөг буруутгах гэсэнгүй. Харин ард түмний, эх орны нэр барьсан эрх мэдэлд шунасан тэмцэл тань энэ цагт үр дүнгээ өгөхгүй, илүү их үзэн ядалт руу хөтөлчих вий гэдгийг сануулсан төдий. Хэн хаана ямар зорилго тэмцэл агуулж байгааг таах бус мэддэг болсон, ард түмэн шүү. Одоо цагаан хоолой барьсан хоосон үгнээс илүү бодлого, шийдэл рүү тэмүүлэх, гарц шийдэл хайсан тэмцэл илүү их үр дүнгээ өгдөг болчихсон шүү, жагсагчдаа.

Дахин сануулахад, сонгуулийн жил бүр л, сонгууль ойртох тусам Сүхбаатарын талбайг гороолсон жагсаал, тэмцэл, өлсгөлөн гээд олон янзын дэглэлттэй “жүжиг”-ийг бид үзээд дасчихсан, дасгачихсан юм шүү, фронтынхоон.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
38
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
5
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

41 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-11-07 202.179.31.252

өгчигдөр октябрын хувьсгалын баярыг талбай дээр ёслол төгөлдөр тэмдэглсэн юм үү

Avatar

Зочин 2019-11-07 202.9.42.235

Жагсаал цуглаан хийж, цагаан хоолой барьсан хоосон үгээр амьдрал чинь дээшлэхгүй ,. ард түмэн, эх орны нэр барьсан тэмцэл тань үр дүнгээ өгөхгүй, улам их үзэн ядалт руу хөтлөнө гэсэн байна. Дуугай номхон хонь шиг бай гэж уриалжээ. Энэ бол маш харгис онол. Харин ч үг бол ард түмэнд байгаа цорын ганц хурц з****г. Үнэн үг бол хүчтэй. Үгээр хүнийг үхүүлж болно, үгээр хүнийг аварч ч болно. Үгээр төр засгийг унагааж болно, үгээр төр засгийг байгуулж бас болно. Би Үндэсний Фронтыг дэмжиж байна.

Avatar

Зочин 2019-11-07 192.82.70.24

Монгол улсад авлига хулгай нүүрлээд 25 жил боллоо. Монголын ард түмэн тэвчээр бараглаа . МАНАНгийн хулгайч нарыг Төрөөс зайлуулахгүйгээр энэ их гаарсан хулгай дээрэм зогсохгүй, энэ УИХ -ыг тарааж түр их хурал байгуулж 2 танхимтай Парлиаментын тогтолццог шинээр бий болгож бүрдүүлэх нь чухал бна. Хөлсний бичээчид амаа хамхивал таарна. Улс оронд шударга ёс уланд гишигдэж МАНАНгийн хулгайчууд улс орныг сүйрүүлж байхад монгол хүн дуугүй сууж чадахгүй. Тэвчээр барагдаж байна. тэмцэж жагсаж ялах болн

Avatar

Зочин 2019-11-07 202.21.102.226

Амиа борлуулж хувиа хичээгээд явдаг аминч юмнууд их байна. Дээрээс нь ирээдүйгээ бодохгүй бэлэн мөнгө аваад сууж байх санаатай залуучууд ч их байна. ТА НАР ХИЧНЭЭН АМИА ХИЧЭЭГЭЭД УЛС ОРОН ЧИНЬ ХЯТАДЫН ЭРХЭНД ОРВОЛ ЮУ Ч ГҮЙ Л БОЛНО ГЭДГЭЭ ОЙЛГООРОЙ НУСНУУДАА

Avatar

Зочин 2019-11-07 66.181.183.14

Тэнэг юм сараачдаг Чимэг вэ? Нэрээ нуугаад. Тэмцэхгүй бол мөхлөө

Avatar

Зочин 2019-11-07 192.82.74.165

Элдэв жагсаал хэрэггүй энэ чигээрээ дуусья.Буруу бусармагтай эвлэрэх хэрэгтэй дуугүй амаа хамхицгаа гэж байгаа юм шив дээ

Avatar

Зочин 2019-11-07 66.181.161.47

ЭНЭ ЗАХИАЛГАТАЙ БИЧЛЭГ БАЙНА. ҮНЭХЭЭР ИХ АЙЖ БАЙГАА ЮМ БАЙНА. ХУЛГАЙЧУУДЫГ БҮГДИЙНХ НЬ ХӨРӨНГИЙГ ХУРААГААД, ШОРОН РУУ НЬ ЯВУУЛЦГААЯ.

Avatar

Зочин 2019-11-07 66.181.191.82

Сонгууль дөхөхөөр АН тэргүүтэй ялагдсан улс төрчид олныг турхирдаг нь гэм биш зан. Ийм юманд хууртсан жирийн иргэд, дээр нь болчимгүй танхайчууд, гомдогсод хөөрхий. Үүний ард мэдээж АН, МАХН гэсэн хонзогногсод байж таараа

Avatar

Зочин 2019-11-07 182.160.32.218

Баярмагнай ба түүний нөхөд ингээд анхнаасаа л өөрсдөө хууль зөрчөөд явчих юмдаа харамсалтай, наад жагссан хүмүүс чинь бүгд худалаа шүү дээ,

Avatar

иргэн 2019-11-07 202.179.26.51

аа битгий х** Худлаа ч бай Үнэн ч бай Чамд хамаагүй шүү Аймхай амьсгаа байж

Avatar

Зочин 2019-11-07 122.201.31.179

энэ толгойлогчдийнх нь шүтэн бишэрдэг хүмүүс нь гитлер, каддафи, мусолини, саддам хусейн. Бүгдээрээ ард түмнээ өлсөглөнгөөр харгислалаар тамалж улс орноо сүйрүүлсэн новшнууд

Avatar

Зочин 2019-11-07 202.179.26.6

Жагснуу яануу ямарч байсан тэмцэх л хэрэгтэй. тэгэхгүй бол энэ улс авилгал мөлжлөгтөө живлээ. Зүгээр чамшиг нээтээр хуцаад сууж байдаг аймхай юмнууд очихгүйл байна биз.

Avatar

Зочин 2019-11-07 202.9.43.207

Yag unen. Kheden uvgud khugshid turkhirch jagsaagaad turiin ordond orj mungu erkh medel goridson jmnuudiin turkhiralt shuu dee. Turiin ordong mungu geed kharsan khumuusiin zokhion baiguulsan uil ajillagaa.

Avatar

Иргэн 2019-11-07 139.5.217.139

Хурц, Уртнасан, Гантулга, Баярхүү, Мөнхбаяр гээд дандаа мундаг эх орончид, ухаантнууд цугларсан байна лээ, Эд ч хол явна даа, УИХ, ЗГ ч ёстрй нэг будаа болох байх даа тийм үү?

Avatar

Зочин 2019-11-07 202.131.244.210

Улаан балын залуу ярилцлага өгч байгаа хүндээ арай л хүндэтгэлгүй хандсан. Гэхдээ асуултууд нь бол яг байлаа. Жагсаал тэмцэл гэж уриалж, хүмүүсийг турхирч сүрийг харуулчихаад дарга, гишүүд болохыг мөрөөдөгчдийн үнэн нүүр царайг илчилж чадсан.

Avatar

зочин 2019-11-07 103.212.119.99

ха ха харин баяр магнай тэр лодойсамбуу гэгч бүдүүлэг, уйваагүй тэгээд мэдлэг чадваргүй, Хүрэлсүхийн б**с долоогчийг ёстой хэн бэ гэдгийг харуулсан даа

Avatar

СУДЛААЧ ИРГЭН 2019-11-07 202.9.43.183

АРД ТҮМЭН ГЭДЭГ НЬ ЗААВАЛ ЗАЛХУУ ЯДУУЧУУД БИШ АЖИЛ ХӨДӨЛМӨР ЭРХЛЭЭД САЙХАН АМЬДАРЧ ЯВАА ХҮМҮҮС Л ИХЭНХ НЬ БАЙГАА ТАТВАР ТӨЛДӨГ НИЙИЙН ДААТГАЛ ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН ДААТГАЛ ХҮНИЙ МӨНГӨӨ ТӨЛДӨГ ХҮМҮҮСИЙГ ИРГЭН ГЭЖ ҮЗДЭГ БАЙМААР БАЙНА ТЭХГҮЙ БОЛ ЗҮГЭЭР Л АМАА АНГАЙЖ АРХИ ТАМХИ ГУДРААД ЗАВААРГААХ МӨРТЛӨӨ МИНИЙ МАРУУ ХООЛТ ОРОХГҮЙ БАЙНА ЭНЭ ЗАСАГ ТӨРИЙГ а**а АА ГЭЖ ГАЖИГТАААД БАЙГАА ХҮМҮҮСИЙГ ТУСГАЙ БҮС НУТАГТ БӨӨГНҮҮЛЖ ТӨМӨР ХАШААНЫ ЦААНА АМЬДРУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ БОЛОВСРОЛГҮЙ ЯДУУ ХҮМҮҮСИЙН ОЮУНЫ ЧАДАМЖГҮЙГ Г

Avatar

ard 2019-11-07 202.9.42.204

Хоосон байсан бол ард түмэн очихгүйшдэээ амьдрал өдрөөөс өдөрт дортхоор л ард түмэн тэмцдэг

Avatar

Зочин 2019-11-07 202.9.43.207

Ajil zunduu baina. Bolomjooroo ajil khii. Ajil khiij l amaa tosdono. Zugeer suugaad amidral muu geed ugleed baidag khumuus olon bna.

Avatar

Зочин 2019-11-07 173.52.58.189

manaid tsalin mash baga bna shd Ajillad ajillaad yaduu amidarch bna

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-11-07 192.82.64.190

ЭНЭ ЖАГСААЛ ЮУ БОЛОХЫГ МЭДЭХГҮЙ ДЭЭ,,,,,,??? ТЭГЭЭД Ч 2018 ОНЫ МАНАН -Г УЛСТГАХ ЖАГСААЛ ШИГ ХӨРӨНГӨЛӨГ НӨХӨД БИЕЭЭР ОРОЛЦОЖ ,ХӨРӨНГӨ МӨНГӨӨР ТУСАЛЖ 24 УЛС ТӨРИЙН НАМ САНАЛ НЭГТЭЙ ДЭМЖИЖ ОРОЛЦОХГҮЙ Л БОЛОВ УУ,,,,, ЯАГААД ГЭВЭВ ТЭД ӨӨРИЙН ГЭСЭН ТӨРХТЭЙД БАЙНА ,,,,,,,????

Avatar

Зочин 2019-11-07 182.160.1.127

Баярмагнай мэтийн өвчтэй солиотнууд нөхдүүд бодлого ярьж огт мэддэггүй чаддаггүй юм. Зүгээр л хүч хэрэглэх өвчтэй. Ухаанаараа УИХ -д ороод ир л дээ, боломж нь байж л байна шүү дээ. Хуурамч эх орончид.

Avatar

Зочин 2019-11-07 173.52.58.189

bolomj harin baihgyi bh shyy Munguur zodoj l songogddog yum bishyy

Avatar

иргэн 2019-11-07 202.179.26.51

Энэ Чимэг гэгч Худалдагсан сэтгүүлч Иргэд олон түмний Жагсах жагсахгүйг заахгүй шүү Чи зүгээр цаад Ичгэвтэр болсон Хулгайч Луйварчин Бөгсний донтон Дарга нэртэй Этгээдүүдынхээ Бөгсийг долоогоод явж бай

Avatar

зочин 2019-11-07 103.229.123.20

б**с долоохыг орал секс гэдэг гэсэн шүү. Тэр нэр албан ёсных байх шүү

Avatar

Teneg setguulch 2019-11-07 202.21.127.160

Манай сэтгүүлч нэртэнгүүд үнэн тэнэг, байгаль, нийгмийн үзэгдлийн зүй тогтол, учир начрын талаар ямар ч ойлголтгүй. Агуулгаа байя гэхэд алдаагүй биччихэж чадахгүй байж, том том "дүгнэлтүүд" хийхийг нь яанаа, үнэнхүү ичмээр.

Avatar

Зочин 2019-11-07 66.181.177.12

Ардын намаас тавигдсан Үндсэн хуулийн цэцийн дарга дэлхийд шившгээ хутгаад байгаа энэ үед эх орончид тэмцэх хэрэгтэй Ерөнхийлөгчийн тамгын газрын дарга З.Энхболд : манай Ерөнхийлөгч Х.Баттулга Баярмагнай гэж Генералыг таних ч үгүй гэж гэж байсан Муу л байна даа Ерөнхийлөгч гуай Генерал аа таньдаггүй ! Цэргийн жанжин Юлий Цезарь бүх цэргүүдээ нэрээр нь дуудаг байсан гэдэг юм шүү За тэгээд спиртийн ченж Х.Баттулгад танигдлаа ч яалаа байлаа ч яалаа

Avatar

Төлөвшил 2019-11-07 202.21.127.160

Монголд бүх юм хөгжиж боловсронгуй болж л байна. Жагсаал цуглаан гэсэн ч тэр арай дээд шат руу гаа орж л байна. Энэ генералын зохион байгуулж буй хөдөлгөөнийг дэмжиж байна. Эх орныхоо төлөө гэж тангараг өргөсөн бол тэтгэвэртээ гарлаа гээд улс оронд болохгүй байгаа явдлыг нүд аниад өнгөрөх учиргүй. Би ч гэсэн дэслэгч болтой хүн оролцоно, очно. Харин ч бидэнд улс орон зөв болж л байвал өөр юу ч хэрэггүй

Avatar

Зочин 2019-11-07 103.68.107.22

МАН нэн даруй огцрох ёстой. Ийм бузар булай нь бүрдсэн УИХ, ЗГ маш хурдан огцорвол өөрсдөд нь сайн. Гэмт хэрэгтнүүдээр дүүрсэн ийм УИХ, ЗГ Үндсэн хуулинд гар хүрэх ёсгүй шүү. Хүрэлсүхээ бушуухан зайлж энэ улс оронд тус болж үз !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-11-07 107.77.173.17

Магнай,Батзандан,Уянга мэт нь яалаа…жирийн хүмүүсийг ашиглаад л хаяаа биз дээ..

Avatar

Зочин 2019-11-07 182.160.35.57

АН -хан АН-ы энэ сайт үхтлээ айж байна. элбэгдорж батүүл ми овогт нар хамгийн түрүүнд пад

Avatar

ХУУЧИН ЦЭРЭГ 2019-11-07 202.21.120.42

БАЯРМАГНАЙ ДЭМИЙ ДЭЭ, АРМИ ЧАМАЙГ ӨДИЙ ЗЭРЭГТЭЙ БОЛГОСОН, АРМИЙН НЭР ТӨРИЙГ ШАВАРТАЙ БҮҮ ХУТГА, ТЭР ГЕНЕРАЛ ХУВЦАСТАЙ ХУРАЛ ЗӨВЛӨГӨӨН ХИЙДЭГЭЭ БОЛЬ ЗА, АЖЛАА ХИЙЖ ЧАДААГҮЙ ДЭЭ Л ХАЛАГДСАН, ХАРИН Ч ТЭТГЭВЭРТЭЙ ҮЛДСЭНДЭЭ БАЯРЛАЖ ЯВ. ӨӨР АЖИЛ ХИЙГЭЭД АМЬДАРЧ БОЛНО Ш ДЭЭ …

Avatar

зочин 2019-11-07 103.212.119.99

цэрэг хүн өтөлсөн ч гэсэн эх орныхоо төлөө сэтгэлтэй байж эх орныхоо төлөө тэмцэх хэрэгтэй байдаг юм. би өтөллөө, үхэх цагаа хүлээе гээд гутранга үзэлтээд гэрт шигдээд суух уу. эрүүл бус сэтгэхүйтэй хүмүүс л ингэх байхдаа

Avatar

Иргэн 2019-11-07 103.212.118.187

Үндэсний фронт бол ард түмэний сэтгэлийн дуудлага юм амжилтанд хүрнэ яагаад гэвэл дороосоо өрнөж буй хөдөлгөөн. Харин Хүрэлсүх Оюун-Эрдэнэ нарын зохион байгуулсан жагсаал бол төрийн эрх мэдлийг авахын төлөө сандал суудлын төлөө байсан юм.Тэр зорилгодоо ч тэд хүрсэн .Одоо тэднийг ардууд суудлаас нь арчиж хаяхаар шударга тэмцэл өрнүүлж байна Урагшаа.Ард түмэн та нарыгаа 100 хувь дэмжиж байгаа шүү

Avatar

mal 2019-11-07 202.21.112.226

h***.

Avatar

Зочин 2019-11-07 202.21.113.82

Зассс, энэ бас л ард нь том ашиг сонирхолтой, эрх мэдлийн тэмцлийн нэг баагий хатгаж жагсаал хийлгэж байгаа шд, юун гэнэн юм. Генерал тэтгэвэртээ сууж байснаа гэнэт л чи бидний төлөө тэмцэхээр босоод ирлээ юу, өөрт нь санал ирээд л, зохион байгуулалтнад орж байгаа шд, хэн эдэнд мөнгө төсөв гаргахын, өөрсдөө юу ккк

Avatar

Bayanzurkh duurgiin irgen 2019-11-07 202.126.88.144

Аливаа жагсаал тодорхой зорилготой бол сайн. МАНАЙД БОЛСОН ЖАГСААЛЫГ ҮР ДҮНГҮЙ ГЭЖ АРД ТҮМНИЙ ТЭМЦЛИЙГ ДООШ ХИЙХ ХЭРЭГГҮЙ ШУВУУН ТАРХИТ ДЭЭР СЭТГЭГ ДЛЭЭ БИЧИГЧ МИНЬ. Энэ оны явдлыг сана. Ямар ч л гэсэн Их хурлын дарга М.Энхболдыг огцруулаа биз дээ. Одоо жагсаалын үр дүнд Их хурал, ЗГ, Ерөнхийлөгч ч өөрчлөгдөж болно. Үндсэн хууль ч өөрчлөгдөн үүнийг цаг хугацаа, түүх харуулна шүү. Намууд ч засаг барихаа больж болно. Монополь болсон МАНАН сөнөг, хийсэн төрийн болон ,ард түмний эсрэг ял асуунаа

Avatar

Зочин 2019-11-07 203.91.118.180

Фронтыг дэмжиж байна.

Avatar

зочин 2019-11-07 202.70.34.130

эрх мэдлийн төлөө улайран шунагчид ард түмний эрх ашгийг уландаа гишгиж улс орны тусгаар тогтнолыг алдагдуулахад хүрчихээд байхад энэ сэтгүүлч хэний захиалгаар, юу бичээд байгаа юм, фрондыг дэмжиж байна, ард түмэн бүгдээрээ дэмжих хэрэгтэй

Avatar