Зуухны янданг авсны улмаас 25 настай залуу нас баржээ | News.MN

Зуухны янданг авсны улмаас 25 настай залуу нас баржээ

Зуухны янданг авсны улмаас 25 настай залуу нас баржээ

Зуухны янданг авсны улмаас 25 настай залуу нас баржээ

Сайжруулсан шахмал түлштэй холбоотой асуудлаар цаг үеийн мэдээллийг албаныхан тогтмол өгч байгаа билээ. Нийслэлийн Мэргэжлийн хяналтын газар, Агаар бохирдолтой тэмцэх газраас угаарын хийнд хордсон гэх иргэдийн дуудлага буурч байна гэдгийг мэдээлсэн.

Өчигдөр арваннэгдүгээр сарын 1-2-нд шилжих шөнө Сүхбаатар дүүргийн 13 дугаар хорооны нутаг дэвсгэрт 25 настай залуу гэртээ угаартаж нас барсан байдалтай олджээ. Гэвч эх сурвалжийн мэдээлснээр 25 настай залуу гэртээ нэг эмэгтэйн хамт байсан бөгөөд гал түлчихээд, зуухны яндангаа авсны улмаас угаартаж нас барсан нь эхний дүгнэлтээр тогтоогджээ. Тиймээс энэ хэргийг гадны нөлөөтэй, хүн амины хэрэг байж болзошгүй гэж үзэн, цагдаагийн байгууллагаас хэрэг бүртгэлийн хэрэг нээж шалгаж эхэлсэн байна.

Өөрөөр, урд шөнө угаарын хордлогод өртсөн байж болзошгүй дуудлага ирээгүй байна.

А.СҮРЭН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Энэ муусайн 2019-11-02 185.22.172.228

Энэ муусайн яргачид арай дэндэж байна шүү.Өөрсдийн хийсэн хоронд хордсоныг яндан руу чихдэг болждээ Жирийн 10 хүний алтан амиар туршилт хийсэн Одоо ханаагүй юу????

Avatar

Зочин 2019-11-02 122.201.24.101

Чимээгүй ч илүү хөнөөлтэй юм даа

Avatar

Энхтүвшин 2019-11-02 202.126.89.116

Энэ муусайн яргачид арай дэндэж байна шүү.Өөрсдийн хийсэн хоронд хордсоныг яндан руу чихдэг болждээ Жирийн 10 хүний алтан амиар туршилт хийсэн Одоо ханаагүй юу????

Avatar

zochin 2019-11-02 106.130.203.89

Японы лабораторид шинжлүүлээч ээ !!!!!!!

Avatar

ЗОЧИН 2019-11-02 150.129.140.10

Угаартаж үхлээ гэхээр л АН хийлээ гээд энэ МАН-ын троллууд зэрэг зэргээрээ орилоод эхлэх юм. Одоо энэ түлшинд анхаарал тавихгүй байгаад, угаартсан хүмүүсийг бараг өөрсдөө яндангаа битүүлээд эсвэл сугалж аваад үхээд байна гээд байвал хүйтрэхээр улам их хүний амь гарздах магадлал ихсэнэ. 1 сарын дараа хэдэн хүн нэмэгдэх нь вэ гэдгийг хараарай. Энэ МАН 37 онд олон мянган Монголчуудын амиар наадсан одоо энэ нь давтагдаж байх шиг байна. Шүүмжилсэн хүнийг хувьсгалын эсэргүү гэх нь хогүй байх шив

Avatar

Зочин 2019-11-02 192.82.72.249

АН-аас зохион байгуулсан тусгай ажиллагаа.

Avatar

zochin 2019-11-02 202.179.25.185

olon jil tuuchii nuurs aschiglaj irsen ,yg odoo ch uldegdel bii, teriigee tulj duusgana, bid yaarch ugaartaj uchmeergui bna.

Avatar

Зочин 2019-11-02 108.172.124.216

Perfect murder.

Avatar

зочин 2019-11-02 66.181.182.40

АН-ынхан л ийм зүйлийг зохион байгуулж хийлгээд байна гэж хүмүүс ярих юм, монголчууд ч оргүй юм хэлэхгүй дээ.

Avatar

Зочин 2019-11-02 202.9.42.170

Магадгүй шүү

Avatar

Arai heterlee 2019-11-02 202.126.89.138

Ene zandalchin bahyn namyg tatan buulgaa!

Avatar

Зочин 2019-11-02 202.21.108.175

сайжруулсан түлш нь хүн амины хэрэг хийлгэх хэрэгсэл болж хөөш

Avatar

Зочин 2019-11-02 66.181.168.200

хөөрхий амьтан. ум ма ни бад мэ хум.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж