ҮХЦ: Монгол иргэнтэй андуурсан байж болзошгүй | News.MN

ҮХЦ: Монгол иргэнтэй андуурсан байж болзошгүй

ҮХЦ: Монгол иргэнтэй андуурсан байж болзошгүй

ҮХЦ: Монгол иргэнтэй андуурсан байж болзошгүй

Хэвлэл, мэдээллийн зарим хэрэгслээр  “Монгол Улсын Үндсэн хуулийн Цэцийн дарга Д.Одбаяр болон түүнийг дагалдан явсан А нар аравдугаар сарын 31-ний өдөр Улаанбаатараас Сөүлийн чиглэлийн онгоцоор зорчиж явахдаа онгоцны үйлчлэгч бүсгүйн биед гар хүрч “бэлгийн халдлага” үйлдсэн хэргээр цагдаад баригдсан байна. Тэрбээр Улаанбаатар- Сөүл чиглэлийн нислэгээр Индонез улсад болох Олон улсын Цэцийн гишүүдийн хуралд оролцохоор Солонгосоор дамжин зорчиж явахдаа энэ хэрэгт холбогдсон гэдгийг баттай эх сурвалж мэдээллээ” гэжээ.

Монгол Улсын Үндсэн хуулийн Цэцийн дарга Д.Одбаяр тэргүүтэй төлөөлөгчид Бүгд Найрамдах Индонези Улсад болох Үндсэн хуулийн шүүх, түүнтэй адилтгах байгууллагуудын Азийн нийгэмлэгийн Удирдах зөвлөлийн хуралд оролцохоор БНСУ-аар дамжин зорчиж явсан юм.

Ийнхүү нислэгийн үеэр Үндсэн хуулийн Цэцийн даргын арын эгнээнд сууж явсан  нэгэн монгол иргэний гаргасан байж болзошгүй үйлдлийг Монгол Улсын Үндсэн хуулийн Цэцийн даргад хамаатуулах гэж оролдсон байна.

Иймд Үндсэн хуулийн Цэцийн дарга Д.Одбаяр уг асуудлаар холбогдох байгууллагад хандсан болно.

Үндсэн хуулийн Цэцийн даргатай холбоотой дээрх мэдээлэл нь үнэн бодит байдал огт нийцэхгүй болохыг хариуцлагатайгаар мэдэгдэж байна.

Үндсэн хуулийн Цэцийн Хэвлэл, мэдээллийн төлөөлөгч

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ХахаХаха
7
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Uba 2019-11-01 103.212.117.64

ZASSS SURTEI YUMA . ENE ZERGIIn TOM DARGA ALBAN TUSHAALTAI HUN GANTS b**s ZEREG BARIX ERX BAIGAA BAILGUI DEE. XUTSVAA TUI MAI SHU TAANUUUS. BUREN ERX MEDEL N BXAD TAANUUS SHIG GUILGACHINGUUD YAXII. BARIGDANA GEJ BAIXGUI SHUU. NOGOON PASSPORTTOI XUNIIV YAXiIN TAANuus. Uher mongolchuud

Avatar

Зочин 2019-11-01 202.131.233.190

хариуцлагатай мэдэгдэнэ гэж юу гэсэн үг вэ, худлаа ярьсан байвал хариуцлага хүлээнэ гэсэн үг үү ккк

Avatar

Одбаяр 2019-11-01 192.82.71.248

За яахавээ яахав, нөгөө муу хамт ажилладаг даруулдаг хүүхний маань өгзөгтэй адил харагдаад, ганцхан илсэн юмаа. Хэ хэ. Юун сүртэй юм та нар.

Avatar

Зочин 2019-11-01 59.153.112.14

Ta nar bithii tenegt. Solongoschuud ta nar shig barimtgui ymiig sentsaaclahgui. Odbayriig Solongosiin shudarga shuuh shuune.

Avatar

Зочин 2019-11-01 103.229.123.231

Zugeer uuchlalt gauigaad alban tushaalaasaa buuval zugeer yumuu daa

Avatar

Зочин 2019-11-01 24.16.188.187

Андуурлаа юу??????

Avatar

Иргэн 2019-11-01 202.126.88.211

Монголчууд андуурч болно.харин солонгосууд хэзээ ч андуурахгүй шүү

Avatar

Зочин 2019-11-01 24.12.0.213

bi tegeeeeguuu eeee!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Оюутан 2019-11-01 103.212.116.249

Өө нүдний булай

Avatar

МАН 2019-11-01 64.119.23.78

МАН ынхан андуураад Байгаа юмуу. Солонгосын Тусгай албад хөөрхийдөө нүд нь харахггүы андуурчихсан юмуу. ХӨөрхий солонгос цагдаа НҮД НЬ СОХОРЖЭЭ

Avatar

Иргэн 2019-11-01 103.57.95.31

Корейн ТВ-ээр явсан мэдээг үзсэн. Тэнд хамаатуулах ямар ч үйлдэл байхгүй. Зүгээр л эвлүүлэг! Бид нотолгоогүй, бусдын ааш авираар бие биеэ нухчих гээд .. Тамын тогооноосоо хэзээ гарахым бэ. Шуудайд хийсэн үхрийн эвэр шиг болсон улсынхаа эв нэгдлийг хангах Үндсэн хуулийн үүрэгтэй Ерөнхийлөгчид бодож байгаам байдаг л байх даа

Avatar

mgl 2019-11-01 202.9.42.212

camer gej neg bii dee.

Avatar

Bazar 2019-11-01 83.25.215.37

Olon zuil hutsahgui ogcruulah togtooloo garga ter indonezesh yaaraltai bucaa

Avatar

Даш 2019-11-01 122.201.31.200

Ингээд “ө***г Одбаяр” гэдэг нэртэй болвоо…

Avatar

ҮХЦ: Монгол иргэнтэй андуурсан байж болзошгүй 2019-11-01 202.21.100.210

Монгол Улсын ҮХЦ-д Монгол иргэн байхгүй юм байна гэж ойлгож болох уу?

Avatar

Зочин 2019-11-01 202.179.27.232

ӨӨ ЗАЗА. ДАРГА НЬ ХҮҮХЭНИЙ БИЕНД ГАР ХҮРНЭ. ДАРГАДАА ХАЙРТАЙ ХЭВЛЭЛИЙН ТӨЛӨӨЛӨГЧ НЬ БҮХЭЛ БҮТЭН СОЛОНГОС УЛСЫН ХУУЛЬ ЦАГДАА ПРОКУРОРЫГ ДОРОМЖЛООД ХАЯЛАА ШД. СОЛОНГОС УЛС БОЛОН КОРЕАИ АЙР КОМПАНИУД МАШ ХАРИУЦЛАГАГҮЙ БАЙДАЛ ГАРГАЖ МАНАЙ ЦЭЦИЙН ДАРГЫН НЭР ХҮНДИЙГ УНАГАЖ ШИВШИГТЭЙ ХУТГАСАН БАЙЖ МАГАДГҮЙ ГЭНЭЭ. ЭНЭ ХЭВЛЭЛИЙН ТӨЛӨӨЛӨГЧ БОДВОЛ ЦЭЦИЙН ДАРГЫН СУГАНЫ ҮС БАЙНГА БАВУУЛДАГ ДАРГА НЬ ХУСАГДВАЛ ДАГААД ХУСАГДАХААС АЙСАН АЖИЛТАН НЬ УУ. ЯАСАН БУДИЛУУ ЦАГДААТАЙ СОЛОНГОС УЛС ВЭЭ?

Avatar

Зочин 2019-11-01 66.181.161.108

ө***г гээд байгаа одко со хэвлэлийнхнээс нэр төрөө сэргээлгэхээр 1 тэрбум доллар нэхвэл цулаынадаа

Avatar

Зочин 2019-11-01 202.21.110.206

Ийм асуудалд нөгөө талаас нотлох баримттай байж наад мэдэгдлээ гаргасан бол өөр байлаа. Хүүхэд хуурч байгаа юм шиг солиороод байх юм.

Avatar

Зочин 2019-11-01 202.170.84.227

ш** л даа бадмаа

Avatar

Зочин 2019-11-01 202.21.108.247

Бараг ирэх хөг нь өнгөрч байгаан бишүү, ирээд ч яахын билээ, мөд шинэ жил , цагаан сар ч боллоо. Эхнэр , хүүхдүүд, ач зээ, ах дүү хамаатан садан, айл аймгынхаа хүмүүсийн нүүрийг яаж харнаа. 52 нас гдг чинь ач зээгээ үзчихсэн, аль хэдийнээ тохь томоо, намба сууж найлайчихсан бх үе. Гадны бүсгүйг тэгж байгаам чинь ордоны, байгуулагынхаа бүсгүйчүүдийг балладаг гар гдг нь тодорхой. Олон ч гэр бүлийн хооронд муур шиг гүйсэн сэмжлэгч бизээ.

Avatar

ШУДАРГА 2019-11-01 183.81.171.2

ХАХА ОНГОЦНЫ КАММЕР ШАЛГААД Л БОЛНО ШҮҮ ДЭЭ,,, ОЛОН УЛСЫН НЭР ХҮНДТЭЙ АЖИЛЛАГААНД ОРОЛЦОХ ГЭЖ ЯАВАА ХҮНИЙ ОЙР ЖИРИЙН ИРГЭН СУУЖ ЯВНА ГЖ БАЙХГҮН Л ЛАВ,,, с****т БААГИЙ БАЙЖ ДЭЭ ,,УЛСЫН НЭР ШИВШИГТ ХУТАГААД,, ШУУД ХАЛ,,, ХАРИУЦЛЛАГА ТООЦОХЫГ ШААРДАЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2019-11-01 49.0.213.33

Онгоцны бүхээг дэх камерийн бичлэг гэж бий, гэхдээ МАН-ынхан бүх зүйлийг эвлүүлэг гэж бухаад сурчихсан ооркууд л даа, үнэр монголчууд бол эвлүүлэг гэсэн ярианд нь итгэнэ, харин Кореад яах бол?

Avatar

Зочин 2019-11-01 64.119.21.41

Аргаа барсан байгууллага юм ҮХЦ чинь. Хажууд нь байсан юм шиг шааж байх шив дээ. Мэдээлж байгаа улсууд буцаад асуудалд орох учраас баталгаатай мэдээлэл хийсэн нь гарцаагүй. Энэ нөхөрийн Монголд байхдаа байнга хийдэг үйлдэл нь л байхгүй юу. ҮХЦ нь хүртэл бэлэн тайлбартай байна шүү дээ. Энэ ш**** нөхөрийг үтэр түргэн ҮХЦ-ээс зайлуулах хэрэгтэй, Сэлэм Тогмид оо…

Avatar

зочин 2019-11-01 203.91.116.118

Солонгосуудыг өөр шигээ тэнэг гэж бодоод байна уу, Онгоцны үйлччлэгч Одбаяр шиг согтуу байж л дээ, удахгүй тэгж ярих юм байна л даа, энэ г********н

Avatar

Е е бөөвөө 2019-11-01 117.111.18.123

Бичлэг энэ тэрэн бгаа ш дээ шившэг

Avatar

бодлын хулгайч 2019-11-01 66.181.167.53

СОЛОНГОС САЙТ РУУ НЬ ОРООД ҮЗЭЦГЭЭ Л ДЭЭЭ. ТЭНД БҮХ ЗҮЙЛ БАЙГАА.

Avatar

Зочин 2019-11-01 66.181.161.79

солонгос сайт руу яаж орох вэ?

Avatar

Тэр нь шиг амархан юм хаа байна аа 2019-11-01 202.21.100.210

"б**с илэх" гэж бичээд ор

Avatar