“Хааны хачин”-ыг сонирхоорой  | News.MN

“Хааны хачин”-ыг сонирхоорой 

Хуучирсан мэдээ: 2019.11.01-нд нийтлэгдсэн

“Хааны хачин”-ыг сонирхоорой 

“Хааны хачин”-ыг сонирхоорой 

Монгол Улсын сүүлийн хаан VIII Богд Жавзандамба хутагтын 150 жилийн ойд зориулсан “Хааны хачин” үзэсгэлэнг Богд хааны ордон музейд өнөөдөр /2019.11.1/ нээлээ.

Тус үзэсгэлэнд VIII Богд Жавзандамба хутагт болон улсын эх дагина Дондогдулам нарын эдэлж хэрэглэж байсан эд дурсгалын зүйлс, ховор нандин, хачин сонин үзмэрүүдийг дэлгэн толилуулж байгаа юм.

Түүнчлэн “Хааны хачин” үзэсгэлэн энэ сарыг дуустал үргэлжлэх аж. Мөн Богд хааны ордон музей өнөөдрөөс эхлэн өвлийн цагийн хуваарьт шилжиж байгаа тул Мягмар, Лхагва гаригаас бусад өдрүүдэд 10.00-17.00 цагийн хооронд ажиллах ажээ.

Ойн хүрээнд энэ сарын 4-нд Гандан тэгчэнлин хийдэд Жавзандамба хутагтын хөргийг Батцагаан дуганд залж мандал өргөх ёслол 08.00-13.00 цагт болох гэнэ.

Үргэлжлүүлэн мөн өдрийн 15.00 цагт Дуурь, бүжгийн эрдмийн театрт Жавзандамба хутагтад зориулсан ёслол хүндэтгэлийн арга хэмжээ болох ажээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-11-01 115.65.93.30

Коммунист оросуудын гайгаар Монгол улсын түүх, соёл, зан үйл, шашин, хийд, уламжлал, аж байдал, түүх соёлын хөшөө дурсгалт газрууд бүхэлдээ үгүй болж устгагдаж, огт өөр худал түүх зохиогдож Монголчууд яртай, тэмбүүтэй, өвчтэй, зэрлэг бүдүүлэг нүүдэлчид, харгис хэрцгий алуурчид, өв соёлгүй, монгол мал нь халдварт өвчтэй болж дэлхийд зарлагдсан биз дээ?

Avatar

Шударга 2019-11-01 103.26.193.105

Хаан маань ямарч байсан батүүлээс
хавьгүйдээр байжээ?! Баатарыг нь аваад энэ богд хаанд эчнээгээр шагначих юмсан!!! Яая даа байз.,,

Avatar

Зочин 2019-11-01 49.0.212.88

ёлкны мод чимдэг баяр чинь энэ төмөр өнгөт гял цал одон метал биедээ зүүж чимдэг баяртай утга ижил. кк. түбэдийн гьяацо, эмэгтэй чойжин хоёрын тийм фото байдаг. Баатар дагинас л гээд байдышд. үжэ баатар юм байгаз. хаад гатад байна. Тай хаан бүрэн хувцалбал яг л юм билээ шд.

Avatar

Зочин 2019-11-01 202.126.88.229

Үнэхээр амь нас хайргүй Монголчууд бидний тусгаар тогтнолын төлөө тэмцсэн юм билээ дээ. Тиймдээ ч Манжийн харьяанд байсан олон улсаас ганцхан Монгол л сугарч тусгаар тогтнолоо олж авч чадсан байдаг. Монголчуудад буянаар заяасан сайхан дээдсүүд байжээ.

Avatar

орчуулга: цэцэг, цэцэг, цэцэг 2019-11-01 49.0.212.88

падам лянхуа цэцэг

Avatar

Зочин 2019-11-01 49.0.212.88

“хөдлөхгүй мандал, ширгэхгүй рашаан бүхий нутагт гандахгүй цэцэг”

Avatar

Зочин 2019-11-01 203.217.139.225

Хааныхаа хөшөөг бримаар байх юм. Гадаадынхан их асуудаг. Энэ хүний ачаар бид тусгаар улс болсон шүү.

Avatar

Зочин 2019-11-01 49.0.212.88

аквариумны загаснууд хаан гатан болох одоо дутаад байнаа. 100 жилийн өмнөх шиг пати шоу кану улаан шар хивс.

Avatar

Зочин 2019-11-01 49.0.212.88

it's show time!!!

Avatar

Зочин 2019-11-01 167.160.113.26

Хамгийн сайн удирдагчдын нэг байжээ

Avatar

Зочин 2019-11-01 45.56.183.67

Tusgaar togtnoloo avch uldsen ni ene khuntei kholbootoi.

Avatar

Зочин 2019-11-01 202.126.89.143

g*** tembuutei novshiig yaagaad hudlaa deesh ni zalaad bna aa???

Avatar

Зочин 2019-11-01 139.5.216.253

Чи хэдэн үeдээ тэмбүүтэй байх зүйлээ бичиж үлдээж дээ. Коммунистуудын зохиосон доромжлол гэдгийг нь түүхч эрдэмтэд хэлээд л байгаа. Хааныг нь гутааснаараа монголчуудыг доош хийх гэсэн санаа

Avatar