Хятад иргэдийг орогнуулсан дөрвөн буудлын гурав нь зөвшөөрөлгүй байжээ | News.MN

Хятад иргэдийг орогнуулсан дөрвөн буудлын гурав нь зөвшөөрөлгүй байжээ

Хятад иргэдийг орогнуулсан дөрвөн буудлын гурав нь зөвшөөрөлгүй байжээ

Хятад иргэдийг орогнуулсан дөрвөн буудлын гурав нь зөвшөөрөлгүй байжээ

Монгол Улсын нутаг дэвсгэрт 800 гаруй хятад иргэд цахим мөрийтэй тоглоомын хууль бус бизнес хийсэн тухай хэргийг ЦЕГ, ТЕГ харьяаллын дагуу шалгаж байна. Уг хэргийг хуулийн байгууллагууд өнгөрөгч наймдугаар сараас гүйцэтгэх ажиллагааны хүрээнд шалгаж, хянаж байжээ. Энэ хугацаанд хууль хяналтын байгууллагууд дээрх хэргийн хэргийн бүтэц, тархалт, гадна, дотнын хамсаатан зэргийг судалж байсан бололтой.

Тусгай ажиллагааны хүрээнд тэдний хэрэглэж байсан өндөр хүчин чадал бүхий 1000 гаруй компьютер, 10 мянган утсыг хураан авсан. Одоогийн байдлаар энэ хэрэгт Монгол улсын нэг, БНХАУ-н дөрвөн иргэн зохион байгуулсан нь тогтоогдсон.

ЦЕГ дарга С.Баатаржавын мэдээлснээр тус хууль бус үйл ажиллагааг зохион байгуулсан, орон байр, эд зүйлсээр хангасан үндэслэлээр дөрвөн буудал, үүрэн холбооны операторууд хуулийн этгээдийг лавшруулан шалгахаар болсон байна. Эх сурвалжийн мэдээлснээр ямар бүртгэлээр тухайн дугааруудыг авсан, хэрхэн ашиглаж байсан нь мөрдлөгийн явцад тодорхой болно гэлээ. Мөн дээрх иргэдийг байрлуулж байсан дөрвөн буудлын гурав нь зөвшөөрөлгүй үйл ажиллагаа явуулж байсан талаар Нийслэлийн аялал жуулчлалын газраас мэдээлсэн юм.

Э.АРИУН 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
БурууБуруу
2
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-10-31 202.9.44.247

Төрийнхөн өөрсдөө холбоотой, үмхий Төрийг үндсээр нь солих хэрэгтэй.

Avatar

СУДЛААЧ ИРГЭН 2019-10-31 202.9.42.87

тэр буудалуудын зөвшөөрөл ямар хамаа байх вэ одоо болтол зөвшөөрлийг нь өгөөгүй юугаа хйиж байсан байнаа МХГ өөрсдийнх нь бурууштее сайхан буудлууд иргэдэд тохь тухтай үйлчилгээ үзүүлдэг одоо төрийн хүнд суртал дарамт аймаар болсон гэж яирад байгаа нь үүгээр батлагдаж байна нөгөө хэдэн хүүхдүүд юу болсон бэ буудалдаа аятайхан байж чадаж байгаа юу хөөрхий хүний үрс ялгаа юу байхав тэр толгойлогч зохион байгуулагч энэ тэрийг нь сайн шалгах хэрэгтэй залуучуудыг бол даруайн нутаг буцаах хэрэгтэй

Avatar

Dss 2019-10-31 202.126.89.14

Yu h*****d baigaa mal ve? Huuhduud ntr. Olon ulsiin hil damnasan gemt heregtenguud baina

Avatar

би 2019-10-31 103.9.90.98

бүхэл бүтэн 3 буудлыг олж хараагүйюу манайхаан.

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-10-31 192.82.64.190

САЙН БАЙНА ГЭХЭЭС ӨӨР ХЭЛЭХ ҮГ ОЛДСОНГҮЙ ,,,,

Avatar

би 2019-10-31 103.9.90.98

бүхэл бүтэн 3 том буудал зөвшөөрөлгүй ажиллаж байгааг олж хардаггүй байж бууз зараад амьдралаа зогоодог гэр, ТҮЦ-ийг андахгүй шүү манайхан

Avatar

mnxmnx 2019-10-31 202.9.42.52

yadarsan mini marketiig bainga daramtaldag mergejiliin xyanaltiinxan xaana bainaa

Avatar

Зочин 2019-10-31 150.129.142.164

Tsagdaa nartaa ajliin amjilt husie!

Avatar

С. Төрболд 2019-10-31 202.131.225.197

Сайн ажилласан байнаа. Одоо сэтгэгдэл дээр элдвийн юм бичээд байдаг хужаанууд 800-р цөөрлөө. Хууль хүчний байгууллагын ажилтнуудад ажлын амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2019-10-31 66.181.161.7

Кибер ажиллагааг илрүүлэх нотлох боловсон хүчин байгууллага нь нүүрсээ шороо тоос босгож зөөдөг шигээ хоцорсон байгаа.Нотолгоо олдохгүй хөөж гаргана.Шүүгч нар нь явууллаа гэж шүүх прокуророо муулаад хэрэлдээд үлдэнэ.Зочид буудал үүрэн холбооны операторуудаа шалгахаас хэтрэхгүй.

Avatar

зочин 2019-10-31 182.160.36.182

ДЭЭВЭР НЬ ХЭН ХЭН БАЙВ ?

Avatar

Зочин 2019-10-31 64.119.23.218

Энхтүвшин Пиздаамарын бах нь ханаж байгаа байх даа, визтэй байхад л ийм байна хөөе ацаа, визгүй болчуул яах нь тодорхой хахуульд авсан хэдэн юанаа шингээж чадалгүй үхнэ дээ чи түй түй түй, охидуудыг чинь барилгын х***а нар хүчиндэхийн цагт наад хэдэн хальар цаас чинь ёстой май шүү

Avatar

зоч 2019-10-31 202.126.89.107

Mongol ulsiig zarahad belen hamsaatnuudiig turiin nuur haruulj tsaaziin yalaa sergee

Avatar

Зочин 2019-10-31 192.82.78.4

Батзандан терсен ахаа Хех Хотод консулаар шахаад тэр нь компьютер мэдэхгvй, гадаад хэл мэдэхгvй, Монголын виз хятадуудад беенден зарж менге олно гээд залуу эхнэрээ дагуулаад очсон гэж емнех конмцл нь ТВ-ээр ярьсан. Батзандан Цогтбаатарын ереенеес салахгvй байж ахыгаа явуулсан гэсэн дээ. Нямдорж, Цогтбаатар, Батзандан нарыг дахиж бvv сонгоорой! Эдний хийж буй хэрэг байж таараа!!!

Avatar

Zochin 2019-10-31 64.119.26.133

Tegeed ajillah zovshoorol ugdun novshnuudiig shat sharand n arga hemjeeg avaach.

Avatar

Халх 2019-10-31 202.9.42.213

Нэг монгол иргэн нь улс төрчдөөс байгаа.!! Энэ шудрага дүр эсгэгч Нямдорж эсвэл Батзандан нар байхаас зайлахгүй!!

Avatar

Зочин 2019-10-31 202.131.245.243

Элбэгдорж л байгаа даа.

Avatar

Зочин 2019-10-31 103.216.196.8

Баабар элбэг 2

Avatar

zochin 2019-10-31 192.82.70.254

MONGOLD KHUULI DUREM GEJ BAYNA UU?

Avatar

Иргэн 2019-10-31 202.9.45.20

УИХ Сайд нарын Хятадуудтай Хамтрсан Мафын сүлжээ Барьсан Байна

Avatar