Угаарын хий мэдрэгчид багадаа зургаан тэрбумыг зарцуулна | News.MN

Угаарын хий мэдрэгчид багадаа зургаан тэрбумыг зарцуулна

Хуучирсан мэдээ: 2019.10.31-нд нийтлэгдсэн

Угаарын хий мэдрэгчид багадаа зургаан тэрбумыг зарцуулна

Угаарын хий мэдрэгчид багадаа зургаан тэрбумыг зарцуулна

Засгийн газар Улаанбаатарын агаарын чанарын хоёр болон гуравдугаар бүс буюу гэр хорооллын өрхүүдийг угаарын хий мэдрэгч төхөөрөмжөөр хангах шийдвэр гаргасан. Уг төхөөрөмжийн санхүүжилтийг Орчны бохирдол бууруулах үндэсний хорооноос олгох юм. Харин энэ ажил одоогоор бэлтгэл шатанд яваа гэнэ. Учир нь, угаарын хий хэмжих төхөөрөмж зах зээлд маш олон төрөл байгаа тул чухам аль нь гэр хорооллын 200 мянга гаруй өрхөд тохирох эсэхийг судлах шаардлагатай байгаа юм байна. Төхөөрөмж зах зээлд 10-200 ам.долларын үнэтэй байгаа ажээ. Эндээс тооцвол гэр хорооллыг угаарын хий мэдрэгч төхөөрөмжөөр хангах ажилд хамгийн багадаа зургаан тэрбум төгрөг зарцуулах төлөвтэй байгаа аж.

Судалгаа, бэлтгэл ажлыг арваннэгдүгээр сарын 1-нд дуусгаж, мөн сард багтаан гэр хорооллын өрхүүдийг угаарын хий мэдрэгчээр хангах юм байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-10-31 66.181.190.111

Юун арван доллар вэ?! Гадуур 18000-20000 төгрөг гээд зөндөө байхад

Avatar

Зөв шийдвэр 2019-10-31 196.1.228.82

Аюулгүй байдлын үүднээс айл өрх, албан байгууллагад зайлшгүй байх шаардлагатай хэрэглээний зүйл, цаашлаад одоо баригдаж буй бүх орон сууцанд угаар, утаа, газ мэдрэгч суурилуулах стандартыг бүрэн мөрдүүлэх хэрэгтэй. Хүний амь насыг аюулаас сэргийлж буй бодлого, шийдвэрийг зөвхөн мөнгөний үүднээс харж дүгнэх юм. Жил бүр олон хүн угаараас болж амь үрэгдэж байгаа статистик үзүүлэлтийг олж харчихаад юм бичдэг болоосой. Доорх сэтгэгдэл бичсэн зарим хүмүүс ямар өрөвдөлтэй сэтгэхүйтэй юм вэ.

Avatar

Зочин 2019-10-31 115.65.93.30

Хайран мөнгө, татвар төлөгчдийн мөнгийг дэндүү гамгүй зарцуулаад байна уу даа? Нэг өрхөд оногдох талбай нь 50-60 м2 -тай нийтийн орон сууц хотын захын 2 дүүрэгт ахиухан барьж болдоггүй юмуу?

Avatar

Зочин 2019-10-31 203.169.49.101

Идэр ёсийн хүйтэнд хотын утаа газар сайгүй ихэссэн үед зуу, зуун мянган утаа мэдрэгч хангинаад унтуулахгүй юм байна даа.

Avatar

cmnbknd 2019-10-31 202.9.42.52

naadaxaa bolij uz

Avatar

Зочин 2019-10-31 122.201.20.194

ТӨР засуул нь, түмэн олон нь бөх байх учиртайсан. Төр нь өөрөө барилдах гээд явах юм. Ямар ч авьяасгүй хүнийг бөх болгох гээд тэжээгээд байдаг, … Цаад гадаадууд чинь, өөрөөр хэлбэл хөршүүд чинь ДОПИНГТОЙ, ДОПИНГГҮЙ давчих чадалтай л даа, та хэдийг.

Avatar

бат. 2019-10-31 202.9.43.187

Зөв зөв.Иргэдийн амь наснаас үнэтэй тоног төхөөрөмж гэж юу байхав.Харин яаж хэрэглэхийг нь сайн зааж өгөх хэрэгтэй.

Avatar

👹👹👹👹👹 2019-10-31 2.136.17.240

Энэ улс ер нь сүйрчээ

Avatar

Зочин 2019-10-31 49.0.213.33

Үхэр ооркуудын МАН сүйрчээ

Avatar

Иргэн 2019-10-31 112.72.9.38

Энэ мөнгийг ямарч үр дүнгүй зарцуулах гэж байна. Энэ үйлдлээрээ шахмал түлш нотой гэдгээ нотлож байна. Хэрвээ ногүй байсан бол үргүй зардал. Гэр хорооллындахин төлөвлөлтийн хэрэгжилтэндээ зарцуулаач.

Avatar

зочин 2019-10-31 202.126.88.187

6тэрбумаар түлшээ дундаа нүхтэй үйлдвэрлэдэг технилог нэвтрүүлвэл угаар мэдрэгч авснаас ашигтай.Ингэж шахааны бизнэс хийснээс түлшээ бүрэн шаталттай болгож дундаа нүхтэй үйлдвэрлэсэн нь дээр.

Avatar

Зочин 2019-10-31 64.119.17.202

Ёстой нэг тэнэг юм хийх юмаа!!! Ингэж байхын оронд энэ их мөнгөө цахилгааны үнэгүй хэрэглээнд зарцуулаач ээ!!! Энэ бол эрх мэдэлтэй нэг хулгайчийн бизнес болох нь харваас илэрхий байна!!!!

Avatar

zochin 2019-10-31 192.82.70.254

naadakhygaa ayluudad ni khudaldakh kheregtey shuu dee , khenii tuluu amidraad baynaa ? uursdiinkhuu tuluu sanaa zowsonuud ni awna biz , minii munguur ingej khangaj bolokhguy shuu dee

Avatar