"М.Билэгт гишүүний эмнэлгийг гурван тэрбумаар түрээсэлнэ" | News.MN

"М.Билэгт гишүүний эмнэлгийг гурван тэрбумаар түрээсэлнэ"

"М.Билэгт гишүүний эмнэлгийг гурван тэрбумаар түрээсэлнэ"

Хавдар судлалын үндэсний төв /ХСҮТ/ ачааллаа дийлдэггүйгээс хэвтэн эмчлүүлэгчдээ багтаадаггүй, зарим тохиолдолд коридортоо хэвтүүлэхээс аргагүй байдалд ордог, өвчин нь хүндэрсэн тохиолдолд хөнгөвчлөх тасагт ч хэвтэж чадахгүй амиа алдаж байгаа юм.

Энэ асуудлыг шийдвэрлэх зорилгоор ХСҮТ-ийн удирдлагууд өнгөрсөн зургадугаар сард тус төвийг өргөтгөхөд шаардлагатай 19.8 тэрбум төгрөгийг 2020 оны төсөвт суулгаж өгөх хүсэлтийг Эрүүл мэндийн яаманд тавьсан ч Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатарт уламжлаагүй гэдэг асуудал хөндөгдөх болсон. Харин УИХ-аар улсын нэгдсэн төсөв хэлэлцэх үед  Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатар “Хүнд өвчнөөр түрий барьж болохгүй” гэдэг тайлбар хийсэн нь олон нийтийн шүүмжлэл дагуулаад буй.

Бид нөхцөл байдлыг сурвалжлахаар өчигдөр /2019.10.29/ ХСҮТ-ийг зорьж очиход эмнэлэгт хэвтэж буй аав, ээж, ах, эгч, хамаатан садандаа хоол цай хүргэн ирэх, буцах иргэд олон байлаа.

ОНОШЛОГДСОНООС ГУРВАН САРЫН ДАРАА ЭМЧИЛГЭЭ ЭХЭЛСЭН

30 гаруй настай өвчтөн Э

-Би долдугаар сарын 30-нд хавдартай гэдэг оношийг сонссон. Ийм залуудаа арай үгүй байлгүй дээ гэж бодсон ч эмчийн хэлсэн үгэнд итгэхээс өөрцгүй. Хавдар хүндэрсэн байсан тул хагалгаанд орох боломжгүй байсан. Эмч нарын зөвлөгөөний хурлаар хими болон туяа эмчилгээнд явах шийдвэр гарсан. Ингээд аравдугаар сарын 31-нээс төлөвлөлтөд / Төлөвлөлт гэдэг нь хавдар хаана байгааг нарийвчлан тогтоож, үүнээс хойш 7-10 хоногийн дараа туяа эсвэл хими эмчилгээнд ордог байна/ орохоор болсон юм. Гэвч би есдүгээр сард олон удаа цус алдаж эмнэлэгт хүргэгдэж аравдугаар сарын 31-ныг хүлээх боломжгүй болсон. Азаар дараалалд завсар гарч, аравдугаар сарын 5-нд төлөвлөлт эхэлсэн. Өнөөдөр 12 дахь өдрөө эмчилгээгээ хийлгээд байна.

Энэ талаараа ярихдаа нүүрэнд нь нэг ч үрчлээ суугаагүй залуу бүсгүйн нүдэнд нулимс цийлэгнэж байсан тул цааш яриулахыг хүссэнгүй. Тэр бол жилд хавдартай хэмээн оношлогдож буй 6000 хүний төлөөлөл. Хавдар судлалын үндэсний төвийн ачаалал их байдаг нь хавдартай гэж оношлогдсон хүмүүсийг “торгоох”, эдгээх  боломжгүйд хүрч, зүгээр харж сууж байгаад л үхүүлэхээс өөрцгүй байдалд хүргэж байгаа. Хавдраа эмчлүүлж чадалгүйгээр жилд 4400 хүн хавдраар нас барж, хагацлыг хүсээгүй ч гэр бүл хайртай хүмүүсээ орхин одож байгаа юм. Энэ хагацлыг цөөлж, нэг ч гэсэн хүүхдийг өнчрүүлэлгүй, нэг ч гэсэн гэр бүлийг элэг бүтэн байлгахын тулд ХСҮТ-ийн ачааллыг бууруулж, 37 жилийн настай барилгыг нь өргөтгөх, шинэ эмнэлэгтэй болох шаардлагатай байгаа билээ. Ингэснээр хавдартай хэмээх оношийг сонссон тэр цагаас эхлэн 2-3 сар хүлээн байж эмчилгээнд орж буй өвчтөний хүлээлгийн хугацаа хоёр дахин багасах боломжтой юм байна.

МЭС ЗАСЛЫН ТАВАН БЛОК ТОХИЖУУЛНА

Хавдар судлалын үндэсний төвийг өргөтгөж, төсвийг 19.8 тэрбум төгрөгөөр батлах эсэх асуудал УИХ-аар хэлэлцэгдэж байгаа. Харин 19.8 тэрбум төгрөгийн 5.8 тэрбумыг тавилга, эд хогшилд зарцуулах гэж байна хэмээн шүүмжлэх гишүүд байгаа юм. Уг төсвийн асуудалтай холбоотой гоор ХСҮТ-ийн дэд захирал Л.Баярсайханаас энэ талаар тодрууллаа.

-ХСҮТ-ийн төсвийг 19.8 тэрбум төгрөгөөр батлах санал хүргүүлсэн. Үүний 5.8 тэрбумыг тавилга, эд хогшилд зарцуулах гэж байна гэж шүүмжлэх хүмүүс байна. Эмнэлгийн байрыг хэдэн тэрбумаар түрээсэлж байна вэ. Нэгэнт түрээсэлж байгаа юм бол яагаад өөрсдийн хөрөнгөөр тохижуулж байгаа юм бэ?

-Төсөв нэмэх асуудал нь шинэ өргөтгөлийг түрээслэхтэй холбоотойгоор яригдаж байгаа. Бидний яриад байгаа М.Билэгт гишүүний, япон стандартаар барьсан эмнэлгийг Засгийн газар худалдаж авч өгнө, нэг эсвэл түрээсэлнэ зэргээр ярьсаар нэг жил болж байна. Үүнтэй холбоотойгоор салбар яам, мэргэжлийн хяналт зэрэг олон газраас ажлын хэсэг ирж ажилласан. Асуудал дагуулаад байгаа 19.8 тэрбум төгрөгийн гурван тэрбум нь л бүтэн жилийн түрээсийн төлбөр бусад нь бүтэн жилийн урсгал зардал. Энэ эмнэлгийн байр нь ашиглалтад ороогүй, хоосон байр. Мэс заслын таван блок тохижуулна. Нэг блок барилгыг тохижуулахад нэг тэрбум төгрөг шаарддаг. Ингээд тооцвол таван тэрбум төгрөг нь зөвхөн мэс заслын блокт зарцуулагдаж байгаа юм. Үлдсэн нь тухайн 12 давхар барилгын 2020 оны урсгал зардал.

-Өргөтгөлийг түрээсэлснээр ХСҮТ-ийн ачаалал хэдэн хувиар буурах вэ?

-ХСҮТ-ийн ачаалал 100-180 хувиар нэмэгдлээ. Жилд 100 мянган хүнд үйлчилж байна. Эдгээр хүмүүсийн 10 мянга нь хэвтэн эмчлүүлж байгаа. Мөн жилд зөвхөн том хэмжээний 2600-2800 хагалгаа хийж, өдөрт том хэмжээний 10 гаруй мэс засал хийгдэж байна. Мэс заслын дараалал 2-3 долоо хоног байна. Ард иргэд туйлдаж байна. Хамгийн ойрын хүн нь хорт хавдраар оношлогдоод яаралтай хагалгаанд орох шаардлагатай байгаа ч ачааллаас болоод сар хүлээхээс өөрцгүй болж байгаа. Гэтэл тухайн өвчтөнд сарын дараа мэс засал хийх боломжгүй ч болсон байдаг.

-Засгийн газар 2020 оны улсын төсвийг боловсруулж, өргөн барих хугацаанд ХСҮТ-ийн талаар яригдаагүй, нэг ширхэг цаас ч орж ирээгүй гэх тайлбарыг Сангийн сайд өгснө. Харин ХСҮТ-өөс өнгөрсөн зургадугаар сард эмнэлгийн өргөтгөлд шаардлагатай дээрх хөрөнгийг ирэх оны төсөвт суулгаж өгөх хүсэлтийг Эрүүл мэндийн яаманд хүргүүлсэн гэж байсан. Эрүүл мэндийн сайд энэ асуудалд хариуцлага алдсан уу?
-Тэрийг мэдэхгүй. Бид өгөх юмаа цагтаа өгсөн
Тиймээс энэ байрыг томсгох шаардлагатай байгаа юм. ХСҮТ-ийн одоо үйл ажиллагаа явуулж буй барилга 1982 онд ашиглалтад орсон. Барилгыг нь тухайн үеийн хүн амын тоо, өвчлөлд тохируулж барьсан.

Шинэ эмнэлгийн барилгыг түрээсэлснээр 100 ор, мэс заслын таван блок нэмэгдэж ачаалал хоёр дахин багасна.

2016 онд ашиглалтад орсон өргөтгөлийн барилга гэхэд зун үерт автаж бөөн асуудал дагуулсан. Энэ барилгыг төр барихдаа долоон жил хүлээлгэж байж барьсан. Чанар нь ямар байгааг хэн хүнгүй мэдэж байгаа байх. Харин бидний түрээслэх гээд байгаа эмнэлэг нь япон стандартаар баригдсан үнэхээр чанартай.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ЗөвЗөв
6
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

56 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Хүдэр 2019-10-30 202.126.88.191

Энд сэтгэгдэл бичиж байхаар зүгээр фэйсбүүк, твиттэрээр хүмүүсд түгээгээч.
-Заавал энд энэ эмнэлэг байрлах ёстой юм уу?
-шинэ эмнэлэгийг хотын захруу барьчаач ээ
-Бараг 20тэрбумаар хангалттай шинэ эмнэлэгтэй болно
-Хавдарын эмнэлэгийнхэн эрүүл мэндийн яаманд хүсэлт өгсөн ч цааш нь сангийн яаманд очоогүй гэнээ. Дунд нь лобби ороод л болиулсан байна

Avatar

Эрка 2019-10-30 192.82.78.239

Шууд газраа хураагаад ав. Барилгын нураагаад шинээр 20 тэрбумаар улсын барилга барьяа. Энэ эмнэлэгийн хүүрийг ингэж х** гэж Билэгт авгай мөнгө өгөө биз н**ш юмаа

Avatar

Зочин 2019-10-30 64.119.16.161

ШОДОРГОС ЯЛЖ БАЙНА

Avatar

ХЭХЭ 2019-10-30 103.212.119.22

АРД ТҮМЭН БОСОХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

ХЭХЭ 2019-10-30 103.212.119.22

ШУУД ГАЗРАА АВАХ ЁСТОЙ БАЙШИНГ НЬ НУРАА

Avatar

Зочин 2019-10-30 202.9.42.171

Ёстой нэг цэцэн тэнэг хвгаы юм даа! Шахаа хийх гээ л анхнаасаа төлөвлөсөн ашиг монирхолын зөрчилтэй авгайгБаянхонгорынхон баяжуулж бна даа

Avatar

S 2019-10-30 139.5.217.219

Sain bn

Avatar

Татвар төлөгч 2019-10-30 202.9.42.134

Бөөлжис хүрж байна яагаад ийм дампуу юм бэ???

Avatar

bodol 2019-10-30 103.57.93.46

zah zeeliin bodit uneer bol yagaad tureeselj b olohgui gej,. harin shahaany undur uneer tatwar tulugchdiin mungiig uren taran hiij, mungu ugaahgui shuu!!! ene niigmiin hudulmuriin ur dund bie bolson mungiig herhen urj baigaa talaar neelttei bailgaj baimaar eum!!! ern bol alivaa um zah zeeliin erelt niiluulelten deer tulguurlaj hiigdej baih estoi. shahaa, bohir mungu l zah zeeliin ergeltend orj baigaa bolhoor zah zeeliin eruul usult baihgui bolj baina shuu dee!

Avatar

Зочин 2019-10-30 66.181.191.179

3 тэрбумаар түрээслээд. үлдсэн 16,8 тэрбумаар Билэгтийн байрыг засаж өгөх юм гэнэдээ хахахав Билэгт байраа засчихаад ядаж түрээслэвэл яасын? Улсад шахах гээд баахан захиалгаар юм бичүүлж байнадаа зайлуул

Avatar

Зочин 2019-10-30 49.0.213.33

Та нарын сонгосон танай энхрий хайрт намын чинь хүн, гэдсэндээ хөлөө жийлцээд сууцгаахыг нь хараад суухад кайфтай байдаг юм

Avatar

иргэн 2019-10-30 66.181.161.98

Эмнэлгийн барилга хэрэгтэй юу хэрэгтэй. Баригдах гэсээр байтал 10 жил больно.

Avatar

зочин 2019-10-30 202.9.43.107

Манай төрд АРД ТҮМНИЙ ЭРҮҮЛ МЭНД ОГТ ХАМАА ГҮЙЭЭ … Харин сайн бөх , мундаг дуучин л хамгын их санаа тавих асуудал мөн ….

Avatar

Зочин 2019-10-30 192.82.72.38

Ард түмэн нэг авгайд хэдэн тэр бум төгрөг төлтөлөө доошоо орсон байна шүү дээ барилга ав бид газар эх орноо авъа гэж болдоггүй юм уу хууль ярих байх хууль ардын талд үйлчилээх байгаад удаж байна шүү нэг үйлчилж болноо доо эрх баригчидаа

Avatar

Зочин 2019-10-30 103.229.120.81

ШОДОРГОС мөн үү?тэр мөнгийг өгч болохгүй юм байнаа.эмч нартайгээ ШОДОРГОС нийлж байгаад өвчнөөр шантаажилж мөнгө салгах гэж байна.сүүлийн үед юм л бол РАК яриад байсан ийм учиртай байж.хэнд ч өвчин зовлон тохиолдоно.луйварчидад идүүлж болохгүй.ШОДОРГОС гүлдийчээд таг дуугүй болцон байсан.ОЮУНЭРДЭНЭ,БАТЗАНДАН чинь шудрага гээ биздээ.одоо харуулалдаа.ГАЗАР яаж авав?

Avatar

Зочин 2019-10-30 192.82.76.226

ДУУСААГҮЙ БАРИЛГА ШҮҮ ДЭЭ. ЗУРГИЙГ НЬ БҮТНЭЭР НЬ ТАВЬЧИХ ДАА.СОНГУУЛИАС ӨМНӨ ШАХАХ ГЭЭД ИХ ЯАРЧ БАЙНА ДАА.

Avatar

харамсалтай 2019-10-30 64.119.16.250

ГАЗРАА мөнгөөр авсан гэж ярьж байна лээ. ХЭН хавдарын эмнэлгийн газрыг зарсан юм вэ?

Avatar

Зочин 2019-10-30 49.0.213.33

Мие овогтын фракц зарсан юм

Avatar

Зочин 2019-10-30 202.126.89.123

Xavdriin Gaviyat emch Sanduijav zarsan.gej Bilet gishuun uuruu yaritslga ugsun,,,nasaara tend ajilsan emch emnlgiin gazriig zarj l bg,,,

Avatar

Зочин 2019-10-30 202.21.108.164

Билэгт Аниа тэрбумтан болжээ.

Avatar

Зочин 2019-10-30 192.82.70.202

МАН-ын дарга ЕС Хүрэлсүх, Сангийн сайд Хүрэлбаатар нар 2020 оны төсвийг сонгуульд зориулж хийсэн, ард түмэнд огт хэрэггүй өчнөөн хий зардал бий!!! Гэтэл өвдөж шаналж байгаа иргэдээ огтхон ч тоохгүй юмаа!!! Ёстой жинхэнэ большевикууд л ийм ёс суртахуунгүй, цэвдэг хэрцгий араншинтай байсан юм!!! Баас хатсан ч өмхийгээ тавихгүй юмаа??!!

Avatar

Зочин 2019-10-30 192.82.78.239

Чи 100 жилийн түрээсэнд 300 тэрбум уу эсвэл шиээр ийм барилга улсад барихад 10 тэрбум л орно н**ш чи Билэгтийнхээ гар хөл болоод өдрөө өнгөрөө чиний хүүхдийг Билэгтийн хүүхдүүд тэжээхгүй шүү новшоо

Avatar

Зочин 2019-10-30 202.131.227.178

ашиг сонирхолын зөрчил шүү дээ. ИХ гишүүнээсээ бууж 461- очих ёстой үйлдэл мөн шүү.

Avatar

hn 2019-10-30 202.21.125.2

gazriin asuudal ji sonin ym shuu yahaaraa ter toriin gazriig ashiglaad barilga baridag hereg we hen ter gazriig dur meden ogdog bainaa toriin ymig ogood erguuleed tureeslene zarna ch geh shig

Avatar

Зочин 2019-10-30 49.0.137.131

Энэ барилга нь хөгжлийн банкны зээлээр баригдсан юм бол улс хураагаад л аваач. Наад нөхөр чинь өдийд хугацаа хэтэрсэн зээлийн жагсаалтанд явж л байгаа.

Avatar

Зочин 2019-10-30 49.0.137.131

Энгийн иргэнийг орон сууцны зээлээ төлөхгүй бол банк хөхөө өвлөөр гудамжинд гаргаж байрыг нь хурааж авдаг!!!

Avatar

Зочин 2019-10-30 49.0.137.131

Энэ халдвартын эмнэлгийн захирал нь асуудалтай ашиг сонирхлын зөрчилтэй хүн байна. Жилд 3 тэрбум төгрөгийн түрээс төлж байхаар 10 тэрбумаар хангалттай тийм байшин барина гэдгийг мэддэггүй хүнийг зайлуулаач.

Avatar

Зочин 2019-10-30 202.9.43.83

Үнэхээр гоё эмнэлэг байна лээ. Эзэн нь УИХ гишүүн учраас л бөөн хэл ам болоод байна л даа. Билэгт гишүүн бололгүй зүгээр бизнесээ хийгээд явж байхгүй. Бас нэг анхаарал татсан асуудал нь, хэн тэр газрыг олгосон бэ? Судлах хэрэгтэй. Авилгын асуудал байгаа л байх. Монголын асуудал ч дуусахгүй юм даа.

Avatar

зочин 2019-10-30 202.21.127.170

УИХ-ын гишүүний далбаан дор хувийн бизнесээ хөгжүүлдэг баяждаг асуудлыг хуулиндаа хориглоод хариуцлага тооцдог байх хуулийн зохицуулалтаа гаргаач. Энэ битончин данхчин даварсан авгайн хөрөнгийг хурааж дахиж төрд битгий ойртуул. Энэ эмнэлгийг барих гэж өөрөө авилга өгсөн нь гарцаагүй. АТГ хуулийнхан шалгаж төрийг хохиролгүй болгохыг шаардаж байна.

Avatar

Зочин 2019-10-30 119.40.103.6

Анхнаасаа энэ газрыг нь өгөхгүй, эмнэлэг барих байсан юм. Одоо нэгэнт өнгөрсөн. Энэ барилгыг төр шууд худалдаж авах хэрэгтэй.. Төрийн мөнгийг хулгайлсан, авлига авсан цагаан захтнуудынхаа хэргийг шийдвэрлэж идсэн мөнгийг нь улсын орлого болгож эмнэлэгийн барилгаа худалдаж авах хэрэгтэй. Эсвэл төсөвт тусгасан хоёр дугаар зэргийнх гэж болмоор сумдын соёлын төв, төрийн байгууллагын барилгын өргөтгөл , засвар зэрэг хөрөнгө оруулалтыг хойшлуулаад авах хэрэгтэй.

Avatar

irgen 2019-10-30 202.131.225.150

Tur hugatsaand neg jil zam barilga g tur zogsoogod Emnelegee barival yaasan yum bee? Khurelbaatar said aa. arai l bish shuu . nen shardlagtai bgaa n eruul mend bolovsrol shuu dee

Avatar

зочин 2019-10-30 66.181.168.8

Ярилцлагыг нь сонссон. Хөгжлийн банкнаас авсан зээлийнх нь хүү л юм байна лээ ш дэ, Ашиг олоод байгаа юмгүй, Баярлах хэрэгтэй Билэгт гишүүнд,

Avatar

болор 2019-10-30 78.209.187.2

Билэгт эгчийг юм ярьтал нь битгий уурлуулаарай. яриаг нь хэнч ойлгохгүй боловч их хуралд үг хэлэх эрхтэй учраас бөөрөнхий хэлээр бантагнуулж өгнө, Оюунхоролыг сэрээснээс болж юу болж бгааг мэдэж бгаа биз дээ. хэдүүлээ ирэх сонгууль хүртэл мөнгөний гишүүдээ аятайхан байлгаж байгаад буулгая улс самраад дууслаа

Avatar

Зочин 2019-10-30 202.131.227.178

шорондоо заларч жангаа хүртэх ёстой шүү дээ. үтэр тэр зүгт нь илгээ.

Avatar

иргэн 2019-10-30 202.131.227.82

нэгэнт хэрэгцээ шаардлага нь байгаа учраас шууд улс худалдан авах нь зөв . Уг барилгыг хэн бариулсан нь тийм чухал гэж үү. Ямар ч байсан зориулалтын дагуу баригдсан бэлэн эмнэлэг байгаад байгааг ойлгох нь чухал.

Avatar

Зочин 2019-10-30 202.131.227.178

х** . чиний халаасыг суйлж аваад барьсан байхад чи зүгээр л мэнэрээл байж байх уу?

Avatar

Зочин 2019-10-30 103.206.194.6

Халдвартын эмнэлэгийн дарга нар цаагуураа үгсээд байгаа юм биш үү!!! Гэмээр л … 7 жил хүлээлгэж байж барьж өгсөн өргөтгөл зун үерт автсан, одоо ямар байдалтай байгаа билээ ч ГЭХ ШИГ… НЭЭХ Л ГОМОРХООД БАЙГАА ЮМ УУ ХААШАА ЮМ БЭ? НААД АЖЛАА ХАРИУЦСАН САНААТАЙ ЮМ БОЛ ҮЕР БОЛОХ НЬ УУ ЯАХ НЬ ВЭ ГЭЭД Л УРЬДЧИЛАН АНХААР Ч БАЙХГҮЙ ЯАСАН ЮМ БЭ? УЛСЫН Ч ЮУ БАЙХАВ ДЭЭ БИДНИЙ ОРЛОГО, АШГААСАА ИЛҮҮЧИЛЖ ХУРААЖ ХУРИМТЛУУЛСАН ХӨРӨНГӨНД Л ШУНАСАН ЭРХ МЭДЭЛТНҮҮД Л МОНГОЛООР ДҮҮРЭН БАЙНА.

Avatar

Зочин 2019-10-30 66.181.191.39

Tatvar tulugchdiin mungu yamr uilah bishdee te

Avatar

1 2019-10-30 202.131.245.34

Хүмүүс бас дураараа юм ярина шүү. Билэгт гишүүн сайн хүн болоод үнэгүй өгчихлөө гэж бодьё. Гэтэл наад барилга чинь Хөгжлийн банкны зээлээр баригдсан шүү дээ. Ядаж банкных нь зээлийг төр төлөөд өгчихвөл үнэгүй өгөөч гэж хэлвэл болно доо

Avatar

Зочин 2019-10-30 64.119.26.60

Манай сэтгүүлчид гэж ХОЛИОН БАНТАН гийн эзэд -3 ТЭРБУМААР гээд сүр юм биччихсэн аваагүй л юм байна даа,Тоног төхөөрөмж нь дотроо байгаа бол төр хурдан авч ард түмэндээ БУЯН болоо

Avatar

Zochin 2019-10-30 202.21.107.102

Ter teatrin 400 terbum n yu ch ve dee. Hamgiin turuun ene soliorloo orhij ene 19 terbumig gargaach ene sangiin said guai.

Avatar

Зочин 2019-10-30 202.126.89.67

Билигт эгчээ та үнэгүй өгвөл таныг шүтэж бишрэж амьдрий.

Avatar

Зочин 2019-10-30 66.181.183.103

БИЛЭГТ гишүүн ээ та улсдаа хандивлачих бид шүтэж амьдрая түүхэнд нэрийг чинь алтаар тэмдэглэе

Avatar

SS 2019-10-30 66.181.168.8

Chi ulsdaa 2500 tugrug handivlachih haray pz*d*a min!

Avatar

Зочин 2019-10-30 66.181.183.103

Ss чам мэт хулгайчуудххр улс дутахгүй харин над мэт ард түмэнгүйгээр улс оршин тогтнож чадахгүй пи з да к аа

Avatar

зочин 2019-10-30 192.82.65.160

Монголд ХАВДАР гамшиг болсон байна шүү. Монголын төр ямарч байсан зоригтой шийдвэр гарган түрээс гэлүү худалдан авах хэрэгтэй. Хүнд үе ирсэн байна шүү. Сард 350 хүн хагалгаанд орж. 5 хүн бурхан болж байна гэсэн мэдээлэл авлаа.Хүнд байна цаашид улам хүндрэх нь ээ.Иймд Монголын Төр, Засаг яаралтай хөдлөе.

Avatar

зочин 2019-10-30 202.126.88.148

төр ард иргэдийнхээ төлөө мөнгө гаргаж чадахгүй байна гэдэн эмгэнэл, тэр билэгт нь барина уу хэн барих нь ямар хамаа байнаа хавдартай хүмүүс цаана чинь хоног минутаар амьд үлдэх асуудал яригдаж байна хуцалгүй наад эмнэлгээ аваад иргэдийнхэн эрүүл мэндийг хамгаал

Avatar

Би 2019-10-30 202.179.25.24

Тѳр худалдаж авсан дээр Гишүүн ард түмнээ бодоод гайгүй ѳгнѳ биз Ард түмэнгүй бол ганц Билэгт хэн ч биш дээ Сайн бод

Avatar

Зочин 2019-10-30 103.9.89.18

Болиочээ. Булхай луйврын мөнгөө угаасан барилга шүү дээ. Шууд хурааж авах хэрэгтэй. Их хурлын гишүүд нь төрд бизнесээ шахаад арай улайн цайм хэрэг биш үү. Монгол хууль байна уу Хянадаг төр байна уу

Avatar

Зочин 2019-10-30 202.126.89.89

Ter baishing Hvvk ulsad huraaj avbal chadna sh dee iii

Avatar

иргэн 2019-10-30 76.107.165.63

Уулаасаа хөрөнгө оруулах гэж байсан япончууд нь Билэгт гишүүний хулхи занг мэдээд нүүр буруулсан. Тэгэнгүүт л улсад шахах гэж зүтгэж байгаа юм. Хүрэлбаатар дургүйцсэн нь зөв.

Avatar

Зочин 2019-10-30 124.158.109.62

Энэ хүн мэргэжлийн хүн гэхэд харамсмаар юм аа. Ингээд л хавдраар өвчилчихжээ гээд л эмнэлгээ томруулж байшин бариад мэс заслаа өдөр шөнөгүй хийгээд байх уу? Харин та бүхэн Монголын ард түмнийг хавраар яаж өвчлүүлэхгүй байх вэ? Юу нөлөөлөөд байна вэ гэдгийг ард түмэн төдийгүй Засагтаа хэлж өөрсдөө идэвхитэй хамтран ажиллах ёстой бус уу? .

Avatar

Olloo 2019-10-30 103.57.92.85

Хаха, ХХБ-ны 2 давхарыг л ТОР 20 тэрбумаар авсан санагдах юм, Одоо Хогжлийн банк байгаа… тэгвэл ХХБ байгаа байрыг тэр монгоор бутнээр нь авч болох бжээ?!

Avatar

Зочин 2019-10-30 202.179.26.147

Билэгт авгай 19 тэрбум зарахгүй, жилийн 3 тэрхбум түрээслэнэ гэж мэдэгдэж байна. Хүмүүсёийн өвчнөөр мөнгө хийж цаддаггүй юм байх даа. Хүрэлбаатар, Билэгт нар одоо боль. Төр тэр байшинг тохиролцох замаар худалдаж авах ёстой.

Avatar

ХАН 2019-10-30 66.181.167.143

Жилд 3 тэрбум насан туршдаа

Avatar