Хилийн чанадад Монголын хоёр иргэн тамхи тээвэрлэж яваад баригджээ | News.MN

Хилийн чанадад Монголын хоёр иргэн тамхи тээвэрлэж яваад баригджээ

Хилийн чанадад Монголын хоёр иргэн тамхи тээвэрлэж яваад баригджээ

Хилийн чанадад Монголын хоёр иргэн тамхи тээвэрлэж яваад баригджээ

Монгол Улсын  хоёр иргэн энэ сарын 28-ны өдөр  их хэмжээний янжуур тамхи тээвэрлэж яваад Орос, Латвийн  хил дээр  Оросын гаалийн ажилтнуудад баригджээ. Тэдний машин нь ЭСЯ-нд хамааралгүй, мөн хэн нь ч дипломат албанд ажилладаггүй юм байна.

Тодруулбал, нэг нь боксын олон улсын хэмжээний шүүгч нөгөө нь тодорхой эрхэлсэн ажилгүй, өнгөрсөн жил Тагнуулын байгууллагаас халагджээ. Тэд  дипломат шуудан, машины номерыг хуурамчаар үйлдэн микро автобусаар Орос, Латвийн хилээр гарах гэж байжээ. Хоёул албан пасспортой ч  ажлаас чөлөөлөгдөхдөө хураалгаагүй ийн ашиглаж байжээ. Одоогоор дээрх иргэдийн нэр манай хууль хяналтын байгууллагад ирээгүй гэдгийг эх сурвалж хэллээ.

Сануулахад, тэднийг Польшийн хил дээр саатуулагдсан гэх мэдээлэл гараад байсан нь ташаа мэдээлэл гэдгийг албаныхан хэллээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ХахаХаха
13
БурууБуруу
7
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2019-10-30 64.119.22.214

Гадаад хэргийн яам гээд дайраад байх юм. Ажиллаж байгаад гарсан хүмүүс байна. Монголд орж ирээгүй бол яаж паспортыг хураах болж байна аа. Сайдын суудлыг авах шунал нь шудрага гээд байгаа хүмүүст байна. Мэргэжлийн боловсон хүчнээ томилохгүй болохоор ийм л байна.

Avatar

Зочин 2019-10-30 202.9.43.99

Урьд өмнө нь Элбэгдорж, Хурц, ГХЯ ны сайд асан Л.Болд, нарын хийсэн ажилын үр дүн нь илэрч байх шиг байна.

Avatar

Зочин 2019-10-30 202.9.45.200

ГХЯам, Тагнуул 2 өмнөх жилүүдэд хэт хавтгайруулан тараасан дипломат албан паспортуудаа цэгцлэх болоогүй юм байхдаа ! Элбэгдорж, С Баяр, Сү Батболд Миеэ нарын үед дипломат албан паспортийг их олон луйварчин,бүр шоронгийн хулгайч нар хүртэл авч байсны гор одоо гарч байна ! Монгол улсын нэр хүнд ч унаж гүйцлээ ! Ерөнхий сайд У Хүрэлсүх, ГХ сайд Цогтбаатар нараа !!!!!

Avatar

Гөлөгдэмбэрэл 2019-10-30 202.126.88.163

Албан паспорт надад 2 байгаа

Avatar

х*******н гар хөл 2019-10-30 43.228.129.34

Манай Хөвсгөлийн махны үйлдвэрийн х***а нарын гар хөл шүү дээ Ганболдын Бадрах

Avatar

Jiriin irged tamhi zuuhguiee 2019-10-30 202.21.122.218

Ene medeej Gadaad yamtai holbootoi l baij taaraa

Avatar

Зочин 2019-10-30 64.119.22.214

Гадаад яамныханд ямар их өс хонзонтой хүмүүс байдаг юм бэ. Номхон болохоор тэр юм болов уу

Avatar

Зочин 2019-10-30 49.0.213.33

Албан пасспортыг ар өврийн хаалга, танил тал, авлигаар худалддаг болохоор чинь за юу

Avatar

Зочин 2019-10-30 202.131.245.243

Ганболдын Бадрах, Цолмонгийн Энхболд нар

Avatar

Зочин 2019-10-30 103.229.122.240

Ийм байхад саарал жагсаалтанд орохоос яахав. Яаж хар жагсаалтанд орчихоогүй юм бэ

Avatar

Bold o 2019-10-30 223.62.215.195

Za gadaadad DP mashinii dugaar huuramch aar uildeed oor ornii hil garna gej yu baidgiin hudalaa Tsogtbaatar aa chi shuud l ogtsroochee

Avatar

ЗОЧИН 2019-10-30 202.126.88.67

ДИПЛОМАТ ПАСПОРТАА ЯНЗАЛЖ ЧАДДАГГҮЙ САЙДААР ЮУГАА ХИЙХ ВЭ ? ЦОГТБААТАР Ч КҮРЦЫН ДОТНЫН НӨХӨРДӨӨ !!! ЭХ ОРНООСОО УРВАСАН ХУЛГАЙЧУУД !!!

Avatar

Зочин 2019-10-30 49.0.213.33

Цогтбаатар чинь оффшорчин хулгайч

Avatar

Зочин 2019-10-30 118.200.126.100

ner n ireegui baij yaaj boksiin shuugch, tagnuuliin ajiltan bsniig medej bgam be? teneg yum bichih yum

Avatar

Зочин 2019-10-30 103.229.122.240

Албан шугамаар ирээгүй ч Хэвлэл мэдээллийнхэн нь зарлачихдаг юм байгаа биз дээ. Нүхэнд сууж байдаг юм уу хаашайн чи одоо

Avatar

зочин 2019-10-30 64.119.24.102

Албан паспорт гэж ийм дэл сул баримт бичиг үү?
Гадаад яам бүртгэл тооцоо хийдэггүй юм уу?

Avatar

зочин 2019-10-30 64.119.22.214

Бүх төрийн албан хаагчид ажлаар явахдаа албан паспорт авдаг. Улаанаас ялгагдах зүйлгүй байх аа

Avatar

ЗОЧИН 2019-10-30 202.126.88.67

ТАРВАГА , КҮРЦЫН ГАР ХӨЛҮҮД !!! МОНГОЛ УЛСЫН НЭР ХҮНДИЙГ ЖИНХЭНЭ УНАГАЖ БАЙНА ДАА !!! НАСААР НЬ НАРСАНД ЯВУУЛ !!!

Avatar

Зочин 2019-10-30 103.212.119.90

Анхбаяр, Цогтбаатар 2х юм биш үү?

Avatar

Бид 2019-10-30 66.181.161.121

Монголчууд минь дээ мөнгө тийм чухал биш шүү дээ. Хийх ёстойгоо хийгээд хүнд хал балгүй амьдрах шиг сайхан зүйл байхгүй. Эх орныхоо нэрийг сайн сайхнаар дуурсгадаггүй юм аа гэхэд муугаар гаргахаа бооьцгооё тэгэх үү?

Avatar

Зочин 2019-10-30 202.131.245.243

Наад үгээ тарвагад л очиж хэл.

Avatar

Зочин 2019-10-30 202.131.245.243

… нөгөө нь тодорхой эрхэлсэн ажилгүй, өнгөрсөн жил Тагнуулын байгууллагаас халагджээ. Күүрцийн бууны нохдын нэг л байна шүү дээ. Өнгөрсөн жил халагдсан нь тэгээд яг үнэн үү? ккккккккккккк тарвагын нус цэг эмээ нь сайт ч сайхан ш****г гарууд даа.

Avatar

Зочин 2019-10-30 66.181.191.46

Gyals zalruulaad bichij bgaa tsaraig ni. Ajlaas halagdsan padliigvi gesen vgvv???

Avatar

Зочин 2019-10-30 202.126.89.89

Yag vnen, Manai tsagdaa, tagnuul uursduu mafiin Svljee bolchihson. Mun dajgvi dogi baigaa biz !!!!!

Avatar

Зочин 2019-10-30 150.129.140.36

Genet oldoh mongo gedsend haltaiiii!

Avatar

Жаргал 2019-10-30 162.243.133.210

Тагнуулынхан л ийм хэрэг үйлдэх юм даа. Тэгээд хөөрхий Гадаад яамныхныг хөлдөө чирцгээгээд

Avatar

зочин 2019-10-30 202.126.88.67

ТАГНУУЛЫН ГЭРЭЛ ГЭЖ ТЭТГЭВРИЙН ӨВГӨН ГУАЙН ХЭРЭГ БАЙНА УУ ?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж