Монголын хуульчдын холбоог Б.Өнөмөнх удирдана | News.MN

Монголын хуульчдын холбоог Б.Өнөмөнх удирдана

Хуучирсан мэдээ: 2019.10.27-нд нийтлэгдсэн

Монголын хуульчдын холбоог Б.Өнөмөнх удирдана

Монголын хуульчдын холбоог Б.Өнөмөнх удирдана

Монголын Хуульчдын холбооны дөрөвдүгээр их хурал өчигдөр /2019.10.26/ болж өндөрлөлөө. Тус хурлаар Хуульчдын холбооны ерөнхийлөгчийг сонгох, чөлөөлөх асуудлыг хэлэлцсэн юм. Ерөнхийлөгчид Н.Ариунболд, Н.Баасанжав, Ж.Батзоригт, Б.Өнөмөнх нарын хуульчид нэрээ дэвшүүлснээс олонхийн саналаар Б.Өнөмөнх сонгогджээ. Ингэснээр өмгөөлөгч Б.Өнөмөнх ирэх хоёр жил Монголын хуульчдын холбоог удирдан ажиллахаар боллоо.

Тэрбээр мөрийн хөтөлбөртөө "Эе эвийг сахих", "Нийтийн оролцоог хангах", "Мэргэжлийн байх", "Нөлөө бүхий байх", "Бүтээлч байх" гэсэн үндсэн таван зарчмыг мөрдөнө хэмээн тусгажээ. Мөн хуульчдын нийтлэг эрх ашиг, сонирхлыг хамгаалан хангах, хамтын ажиллагааг улам бэхжүүлэх, өөрөө удирдах ёсны жишиг болсон нөлөө бүхий байгууллага болон хөгжих бодлого, чиглэлийн хүрээнд хийгдвэл зохих ажлуудыг бүрэн хамрах зорилго тавьсан байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2019-10-27 139.5.219.187

Галт тэрэг хөдөлсөн байна. Одоо олон яриад яахав.
Ийм л нэг холбоо байна.

Avatar

Иргэн 2019-10-27 202.126.88.202

Цуг ажиллаж байсан. Ажлыг бүтээхийн төлөө зүтгэх хүн. Харин анхааралтай ажиллаарай. Өнөөдөр зөв хүмүүс л хэрэгтэй байна. Энэ 76-г хар л даа. Ямар байна? Өнөмөнхийн хандлага нь зөв гэдгийг мэднэ. Бусад нь 2 дахь асуудал шүү дээ. Их юм уншсан эрдмийн зэрэгтэй байгаад хандлага буруу бол тэгээд яах юм? Тэгэхээр хандлага чухал.

Avatar

Zochin 2019-10-27 174.237.1.153

Tsug hamtdaaa ajillaj bailaaa! Ih noyon nuruutai, uuriiiin gesen bodol bair suuritai shudarga zaluu hun!!! Zuv huneee songojeee! Ajild ni amjilt husie!

Avatar

Зочин 2019-10-27 49.0.213.33

Наадах чинь МАН-ын жижиг гарын хулгайч

Avatar

Иргэн 2019-10-27 103.212.118.107

Дүн нуруутай ажиллах хэрэгтэй. Ард түмнээ түших хэрэгтэй. Амжилт хүсье!

Avatar

Зочин 2019-10-27 66.181.161.51

Бузар өмгөөлөгч элдэв дээдийн хэл аманд орооцолдсон Батбаяр гэх новшийн өмгөөлөгчөө одоо л арга хэмжээ авч зайлуулж хуульчдын нэр хүндийг өргөх хэрэгтэй шүү амжилт хүсье залуу минь

Avatar

Зочин 2019-10-27 66.181.161.51

Өмгөөлөгч нэр зүүсэн Батбаяр мэтийн хог шааруудыг зайлуулах хэрэгтэй шүү шударга ажиллахыг хүсье

Avatar

Зочин 2019-10-27 66.181.161.51

Шинэ залуу хүн болжээ амжилт хүсье Одоо шударга үнэний төлөө зүтгээрэй Ес зүйгүй хуулийг уландаа гишгэсэн Батбаяр мэтийн нийгэмд маш муу үлгэр дууриал үзүүлсэн өмгөөлөгч нэртэй бузрыг эрхийг хасаж зайлуулах хэрэгтэй шүү

Avatar

Зочин 2019-10-27 66.181.191.230

Юу гэхэвдээ улаан нойл юм ярьсан ч ойлгохгүй дүнгүүдүү гар шүүдээ яаж сонголтоо хийдэг бна хуульчид гэх гарууд

Avatar

Zochin 2019-10-27 174.237.1.153

Chi l hugshuuun hun oilgohoor yum yarij chadahgui baihgui yu! Iltgeh chadvaraaaa deeshluuul! Nuhursug zuvluguuuu shuuu!

Avatar

Зочин 2019-10-27 202.126.88.205

Ээ зайлуул энэ болчихсон гэхээр л монголын хуульчид үнэхээр дампуурчээ. Сонгууль ч гэж сонгууль. 2 жилийн өмнө Гүнбилэг Ганболд нар нь найз Хунангаа гаргасан, одоо энэ тэнэгийгээ. Бидний татварын мөнгөөр хэдэн найз нарыг цалинжуулдаг л болж дээ. Ядахдаа энэ Өнөмөнх нь улаан нойл, гонжгор Ганболдтойгоо шоудаад л тэнэсэн хоёр юм байсан. Одоо маниусыгаа удирдах юм гэнэ ха ха. Ийм байхад Нямдорж сайд нь өмгөөллийн холбоог тусад нь гаргаж шинэ хууль батлуулахаас ч яахав дээ

Avatar

Зочин 2019-10-27 66.181.189.20

Чи лаг юм бол болчихгүй яасын гоожуур чинь

Avatar

Zochin 2019-10-27 103.20.152.50

Gadaadiin irgen khariyatiin gazariin Khynaltiin ulciin Baitsaagch yagaad umguulugch baidag bilee. Umguulliin erkh ee tudgelzuuleeguu ym uu. Esbel umguulugch baisan ymuu. Turiin alban khaagchiin shuu dee.

Avatar

Зочин 2019-10-27 66.181.189.20

Өмгөөлөгч биш андуурч

Avatar

Зочин 2019-10-27 66.181.176.113

Zaluu hun garch bna. Odoo gyalalzuulaad ogoh baihoo

Avatar

Baidi 2019-10-27 202.126.88.144

Амжилт хүсьё амьтасын гар хөл бололгүй шудрага л ажиллаж үзээрэй дээ

Avatar

Зочин 2019-10-27 192.82.69.77

Мэдлэг боловсрол нь хир юмб дээ зайлуул. Туршлага бол байхгуй нь илт! Нэрээ еерее дэвшуулэх бус, чаддаг хунийг хайн олж дэвшуулвэл л сонголт зев болнодоо. Улс тержсен хуульчдын арми бий болчихсон биздээ!!!

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-10-27 202.9.42.191

ӨМГӨӨЛӨГЧИД ,ШҮҮЧИД,ПРОКУРОР, НОТАРАИЧДЫН МЭРГЭЖЛИЙН ЭРХ АШГИЙГ ХАМГААЛДАГ ТӨРИЙН БУС БАЙГУУЛЛАГА ТЭДНИЙ МЭРГЭЖЛИЙГ ДЭЭШЛҮҮЛЖ СУРГАЛТАД ЖИЛ БҮР СУУЛГАЖ КРЕДИТ ЦАГ ӨГДӨГ БАЙТАЛ "",, ХУУЛЬЛЬЧДЫН ХОЛБОО "",,НЭРТЭЙ ХУУЛЬЧ БОЛГОСНЫХОО ТӨЛӨӨ САР БҮР 20,000 ТӨГРӨГИЙН ТАТВАР НЭХЭЖ ШҮҮГЧ,ПРОКУРОР НОТАРИАТЧИД УЛИГ БОЛСОН ""ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ЭРХ ЗҮЙГ ЗААХАА БОЛИМООР ЮМ,,,,,,,""ХУУЛЬЧДЫН ХОЛБОО НЭРТЭЙ ""РОМ-ГЕРМАНЫ ЭРХ ЗҮЙН БҮЛ ОРОНД БАЙДАГҮЙ БААРЫН ТОГТОЛЦООГООР ЯАДАГ ЮМ БОЛ ,,,,??? ХЭРЭГҮЙ,,,,,??

Avatar

Зочин 2019-10-27 64.119.21.221

Шоронгоос сая суллагдсан хүн шиг яасан ч зутруу (сахал үсийг нь ээ!) царайтай залуу вэ дээ??!!

Avatar

Зочин 2019-10-27 202.126.88.39

Амжилт хүсье.

Avatar

Иргэн 2019-10-27 202.126.88.202

Амжилт хүсье! Жирийн народоос гаралтай залуу байна лээ. Зурагтаар гарч байхыг нь харсан. Дүн нуруутай ажиллах хэрэгтэй. Хууль, шүүхийн байгууллага цэвэршиж байж хамгийн гол боловсон хүчний асуудал зөв голдрилдоо орж байж энэ улс өндийх учиртай.

Avatar

Amar 2019-10-27 182.160.39.22

МАНАН-д биш маниусынхаа төлөө зүтгээсэй дээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж