Ц.Нямдоржийг гудамжинд гаргая! | News.MN

Ц.Нямдоржийг гудамжинд гаргая!

Ц.Нямдоржийг гудамжинд гаргая!

Ц.Нямдоржийг гудамжинд гаргая!

“Чи удахгүй гудамжинд гарна аа”. Энэ бол УИХ-ын чуулганы хуралдааны үеэр Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдоржийн О.Баасанхүүтэй ам зөрөхдөө хэлсэн үг. С.Зоригийн амь насыг хөнөөсөн хэрэгтнүүдийг байн байн эргэж, шоронд эрхлүүлж байгааг О.Баасанхүү дэлгэсэнд эгдүүцсэн хуулийн сайдын сүрдүүлэг нэг иймэрхүү. Хэн нэгэнтэй хэрэлдэхдээ Ц.Нямдоржийн хэлдэг ганц үг гэхэд болно. Гучин жил төр барилцаж яваа Ц.Нямдоржийн хувьд гудамжинд гарах дургүй. Энгийн иргэн болж, албан тушаалаасаа хагацах нь гудамжинд гарсантай адилхан гутамшиг санагддаг юм байна, түүнд. Гудамж гэдэг нь, мэдээж гутлаа өшиглөөд, архи уухыг хэлээгүй байх.

УИХ-д долоон удаа тасралтгүй сонгогдож, УИХ-ын дарга хүртэл хийж явсан Ц.Нямдорж сайд Төрийн ордны зөөлөн сэнтийд насаараа заларч яваа. Аль ч засгийн үед албан тушаалтай үлддэг авьяастай. Одоо 63 настай, түүний үеийн энгийн өвгөд гурван жилийн өмнө тэтгэвэртээ гарцгаачихсан. Харин Ц.Нямдорж дөрөв дэх удаагаа хуулийн салбарыг толгойлж яваа. Уг нь түүний тэтгэвэрт гарах нас нь ч болсон, албан тушаалаас нь огцруулах цаг нь ч иржээ.

“Эрдэнэт”-ийн 49 хувийн асуудал, С.Зоригийн амь насыг хөнөөсөн хэрэгтнүүдээс өөрийг ярихаа больсон Ц.Нямдорж Монголын хамгийн шударга хүн болох дуртай. Ийм имижийг ч өнгөрсөн 27 жил бүрдүүлж ирсэн түүний хувьд алба хааж яваа цэргүүд амиа алдах нь алуурчдыг өмгөөлөхөөс чухал биш нь олон олон үйл явдлаас тодорхой болсон.  Он гарсаар, Ц.Нямдоржийн хариуцаж яваа салбарт ямар хэргүүд гарсныг эхлээд тоймлон хүргэе.

-2019 оны нэгдүгээр сарын 30. Увс аймгийн Баруунтуруун сумын хилийн цэргийн ангид алба хааж байсан цэрэг осгож нас барсан.

-2019 оны тавдугаар сарын 24. ШШГЕГ-ын харъяа Цагдан хорих 461-р ангид 48 цагийн хугацаатай хоригдсон шүүгч  амиа алдсан

-2019 оны тавдугаар сарын 26. Дорноговь аймгийн Хатанбулаг сумын хилийн цэргийн 0168 дугаар ангид алба хааж байсан байлдагч учир битүүлгээр нас барсан.

-2019 оны зургадугаар сарын 30. Сүхбаатар аймгийн Онгон сумын хилийн цэргийн ангийн албан хаагч Б амиа хорлосон.

-2019 оны аравдугаар сарын 19. ДХИС-ийн багш, ажилчид осолдож, долоон хүн зуурдаар нас нөхцсөн.

Жагсаагаад харвал аравхан сарын дотор Ц.Нямдорж сайдын удирдаж яваа салбарт 10 гаруй хүн учир битүүлгээр амиа алджээ. Харамсалтай нь, хариуцсан салбарынх нь алба хаагчид амь насаа алдсан нь хамгийн шударга сайд Ц.Нямдоржид хамаагүй. Хариуцлага хүлээх бүү хэл, иргэний хувиар эмгэнэл ч илэрхийлэхгүй өнгөрдөг. Ийм нэг шударга сайдын үед “Үнэн ганцаардаж, шударга ёс өнчирч байгаа" гэх өөрийнх нь үгийг эргээд сануулахад буруудахгүй биз. Хэрэвзээ, Ц.Нямдорж хэлж, ярьдаг шигээ шударга хүн мөн бол тэр хэдийнээ албан тушаалаасаа огцрох өргөдлөө өгчихсөн байх байв. Гэвч Ц.Нямдорж шударга биш "шодоргос" л хүн.

Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд хоёрхон хэрэг дээр анхаарч, ажилладаг. “Эрдэнэт”-ийн 49 хувийнхныг шийтгэх, С.Зоригийн амь насыг хөнөөсөн хэрэгтнүүдийг өмгөөлөх. Нэг хэрэг дээр нь прокурор, нөгөө хэрэг дээр нь өмгөөлөгч. “Эрдэнэт”-ийн 49 хувийг дээрэмдэх шалтгаан нь Ш.Батхүүг өргүй, ялгүй үлдээх сонирхол нуугдаж байсан нь одоо ойлгомжтой болсон. Гэмт хэргийн хөөн хэлэлцэх хугацаагаар Ш.Батхүүг авч үлдэж байгаа нь Г.Алтан хатагтайг гэм зэмгүй үлдээх Ц.Нямдоржийн арга заль байжээ.

С.Зоригийн амь насыг хөнөөсөн хэрэгтнүүдийг эрүүдэн шүүсэн гэж бичлэг дэлгэж, “өмгөөлөл үзүүлж” буйн цаана захиалагчийг олохоос илүү хэргийг задлах захиалга авсан нь тэнэг хүнд ч тодорхой болсон.

Хуулийн салбарыг гууль болгож, хүүдээ 2.5 тэрбумын шахаа авч өгснөө бахархан ярьдаг хуулийн сайд Ц.Нямдоржийг одоо гудамжинд гаргая. Тэрбээр одоогийн Ерөнхийлөгч Х.Баттулгыг сайдаасаа өөрийн хүсэлтээр чөлөөлөгдөж, "давхар дээлээ" тайлах үед "Чамайг Монголын төрөөс зайлж байгаад баяр хүргэе" гэж байв. Энэ үгийг түүнд хэлмээр байгаа хүн Монголын гудамжинд цөөнгүй бий бизээ.

Ж.ЭРХЭС

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
76
ЗөвЗөв
12
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

130 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-10-23 182.160.35.180

Хятад хүн илжиг 2ийн зөрүүд гэж яана үүнтэй Нямдорж агаар 1

Avatar

МУ-3дахь ерөнхийлөгч асан Н.Энхбачр 2019-10-23 182.160.35.180

Нямдоржийг төрөөс зайлах гэж байгаад нь баяр хүргэе

Avatar

Зочин 2019-10-23 178.255.154.107

МАН бие биедээ барьцаалагдсан. МАН-д хариуцлагын систем ажиллахаа байсан. Нэгнээ огцруулж одоо чадахгүй.

Avatar

Altan 2019-10-23 192.82.73.227

Erdenetiin Batkhuug tsever avch uldehguii bol

unegyu tureesiin bairnaasaa huuj gudmanf garghana shuu Chi tegeed Maihan tolgoi dashi Balkan ambaartaa ochij amidraarai

Avatar

ЧАДДАГ БОЛ ҮЗЭЭД АЛД 2019-10-23 103.111.68.3

НЯМДОРЖИЙГ ДЭМЖИЖ БАЙНА.АН ЫН ХУЛГАЙ ЭРДЭНЭТИЙН 49 ХУВЬ. ЗОРИГИЙН АЛЛАГЫН ЗОХИОМОЛ ХЭРГИЙГ ГЭМГҮЙ 2 ХҮНД ХҮЛЭЭЛГЭСНИЙГ ЭНЭ ХҮН Л ИЛРҮҮЛСЭН. ГЭЭД МОНГОЛ ТӨРД ЭНЭ ЦАГ ҮЕДЭЭЛ ХЭРЭГТЭЙ ХҮН. ХАРИН МУУЛАГЧИД НЯМДОРЖТОЙ 20 ОНД НЭГ ТОЙРОГТ НЭР ДЭВШЭЭД ҮЗ Л ДЭЭ ЧАДДАГ ЮМ БОЛ

Avatar

ШУДАРГА 2019-10-23 183.81.171.2

НААД ЯРИАД БАЙГАА ЭРДЭНЭТЭД ЧИНЬ Ц НЯМДОРЖИЙН ХҮҮ 400Н САЯЫН БАРАА ШАХДАГ БАЙСАН ШҮҮ ДЭЭ ЧИ Ч ИЙМ МЭДЭХГҮЙ БААС ДОЛООГЧ Л БАЙХ ДАА,, ЮУ Ч МЭДЭХГҮЙ ХАХА,,

Avatar

Зочин 2019-10-23 182.160.35.180

Нямдоржийн доодох л бн

Avatar

Батый 2019-10-23 202.131.230.50

ЯгГ ҮНЭН. Нямдорж Монголын төр засгаас холдохоос нааш Монголын төр засаг цэвэрших, сайжрах, дээшлэх тухай мөрөөдөх ч хэрэггүй. Энэ гутамшгийг сонгоод байгаа тэр "ард түмэн" ч гутамшиг.

Avatar

ШУДАРГА 2019-10-23 183.81.171.2

Ц. НЯМДОРЖ ХЭНД Ч ХЭРЭГГҮЙ БОЛВОЛ ШУУД ЯЛТАН БОЛНО,, БҮХ БОЛЗОЛОО ХАНГАЧИХСАН ШҮҮ ДЭЭ,, ТЭР ЯМАР НЭГЭН АЛБАН ТУШААЛГҮЙ Л БОЛОХ ЮМ БОЛ ШУУД БАРИВЧИЛАГДНА,,, ТЭР ЦАГ НААШЛАХ БОЛТУГАЙ,,,

Avatar

Gudamj 2019-10-23 122.201.24.129

Gudamjind gargaya, demjij bn.

Avatar

do 2019-10-23 202.72.245.122

Залуусаа Нямдорж байгаа болхоор хууль зүй өдий зэрэгтэй байгаа юм.ЭНэ хүнийг зайлуулбал хууль завхарч дарангуйлал Хонгил чинь харанхуй болж бүлэглэл дээд цэгтээ хүрч хоорондоо алалцахад хүрнэ дээ Сайн бод ойлго

Avatar

Зочин 2019-10-23 64.119.19.198

үхэртээд бгаарай

Avatar

Иргэн 2019-10-23 64.119.27.122

нямдоржийн зштгэлээр цаана чинь China Dreamбиелэх гээд бна Хүрэлсүхээ эсвэл чи бас хамсаатан уу. Энхтүвшин аль хэдийн болжээхарамсалтай юм

Avatar

Зочин 2019-10-23 103.229.123.169

Хамгийн аюултай нь хууль засдаг. Хулгайг хууль ёсны болгодог жинхэнэ хуулийн хулгайч даа. Энэ дөрвөд яахаараа өдий болтол тэжээсэн Монголын төрд хар санаа агуулдаг байна? арилцан дотортой амьтан

Avatar

Монгол 2019-10-23 59.153.113.189

Хууль хүчний байгуулгууд том унц сайтай хэргийг наймалцдаг систэмт орсон үүнийг Нямдорж бий болгосон 2003 онд нам нэгт нөхдөө их хурал дээр хэрэг үүсгэн дуугүй бгаарай гээд загнаж бсан, ингээд л хэрэг наймалцаж хүн сүрдүүлэж албан тушаал , мөнгө амархан олдог болсон, Увсын Хурцад хүртэл зааж өгөөд Хотын фракц, Энхболдын талаар баахан материал цуглуулсан нь нөгөө Хурц нь Элбэгээд өгөөд хулихдсан. Элбэгээ Миеэ нар тохиролцоод явчихгүй юу!

Avatar

Зочин 2019-10-23 115.65.93.30

Монгол төр, засгийн бүх хорыг сайн мэддэг, мэдэж байна гэж Цэндийн Нямдорж гуай өөрөө УИХ-ын танхимд хэлж байсан уу? Ц.Нямдорж гуай Монголын төр засгаас холдохоос нааш Монголын төр засаг цэвэрших, сайжрах, дээшлэх янзгүй юм биш үү? Одоогийн засгийн газрын сайд нарын хэд нь Увсынх вэ? Гол гол байгууллагын дарга захирлын хэдэн хувь нь Увсынх вэ? Энэ бүгдийг Ц.Нямдорж гуай зохицуулсан биш үү? 63 настай өвгөний зөнөг-тэнэг нь залгасан уу? Хэний ч үгийг сонсдоггүй ийм өвгөд төр засагт хэрэгтэй юү?

Avatar

Зочин 2019-10-23 192.82.69.210

Энэ хүн хүн мөн үү. Чулуу төмөрөөр бүрдсэн байх. Ялангуяа энэ хүний нерв нь мөн сайн юмаа. Энэ хүнийг сэтгэлзүйн хувьд онцгой шинж байна. Шизо маягийн хам шинж бүхий онцгой төрлийн хүн байхаа. онцгой шинж бүхий бодгаль бололтой.

Avatar

ШУДАРГА 2019-10-23 183.81.171.2

ТАГНУУЛЧ ХҮНИЙ ЧАДАВХ Ч БАЙЖ МЭДНЭ,,, УРЬД ЗҮГ

Avatar

Иргэн 2019-10-23 192.82.77.234

Ёс зүйгүй этгээд Уг нь МАХН г 90 онд хориглох ёстой байсан юм Тэгсэн бол энэ мэтмйн зүсээ хувилган төриын нэрээр үр удмаараа тансаглаж ард олныг тавлаж суухгүй байсан юм

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.179.25.49

Санал нэг байна. Ордны хор хутгагч.

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.9.43.41

Нямдоржид улаанбаатарын гудамж гоедоно авдрантын шоронд яг таарна

Avatar

Шиншээч 2019-10-23 192.82.77.116

Аль хэдийн, хууль засаж байхад л зайлуулах байсан…

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.9.45.132

Иймэрхүү хүмүүс Монголын төрд байгаа учраас хөгжихгүй байгаагын гол шалтгаан бас ЭМГЭНЭЛ. Ард иргэд боловсролгүйн тод жишээ шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-10-23 66.181.191.221

Зааааа үхсэн баас. Тэмүүжин, Бямбацогт гээд өөр зөндөө л олон бацаанууд хуулийн сайд хийх гэж оролдсон. Нямдоржоосоо илүү чадсан нь ч хаана байгаа юм. Одоо Хурц Элбэгдоржийн бүлэглэл энэ хүн рүү их л дайрч байна

Avatar

mongol 2019-10-23 193.91.98.156

Ehleed Huzuugui hulgaich salga atUul nariig shuuj uneniig togtoo

Avatar

Zochin 2019-10-23 67.81.189.74

Monglchuud oorsdoo buruutai,…songoj chaddaggui,temtsej chaddaggui

Avatar

эхлээд элбэг урвагчийг хөөж гарга 2019-10-23 103.11.193.202

эхлээд Элбэгдоржийг гудамжинд гаргая

Avatar

Zailuul 2019-10-23 66.181.190.103

Eniig zailuul

Avatar

тарваганы боодог идмээр байна аа. 2019-10-23 202.131.245.243

Эрдэнэтийн 49, Ачит-Ихтийн хулгай, дээрэм, мөнгө угаасанардын хүүхдүүдийг яргалсан хэрэг нь шалгагдаад, өөрийнх нь томилсон тэрбумтан шүүгч нар нь хэргээ хүлээгээд эхлэхээр тарвага боож үхэх гэж байгаа нь энэ. Энэ чинь юу гэсэн үг вэ гэхлээр Нэмка ах зөв чиглэлд, сайн ажиллаж байна аа гэсэн үг.

Avatar

ШУДАРГА 2019-10-23 183.81.171.2

ЧАМ ШИГ НЯМКАГИЙН БААС ДОЛООГЧИД ЦӨӨН БАЙХ БОЛТУГАЙ БААСНЫ ӨТ

Avatar

Зочин 2019-10-23 178.255.154.107

Төрд шургалсан хөгшин хархыг хавханд хиймээр байна аа.

Avatar

Zochin 2019-10-23 192.82.70.166

Buzar hun.

Avatar

HM 2019-10-23 84.51.161.8

Нэрийг нь барих дуртай ард түмэн өөрт чинь хайргүй болчихож. Ярих дуртай шудрага ёс чинь өөрөөс чинь ичээд бараа сураггүй алга болчихож. Коммунизмын үеийн мэдлэг, арга барил чинь хоцрогдоод хэнд ч хэрэггүй болчихож. Шинэ үеийнхэндээ зайгаа тавьж өг.

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.126.88.32

Buzar uvgun

Avatar

Зочин 2019-10-23 103.229.122.240

Зайлуул зайлуул новшийг. Зайлуулаад зогсохгүй тэр шинэ шоронд нь хэсэг суулгах хэрэгтэй. Их шорон барих дуртай нөхөр. Удахгүй үр хүүхдүүд нь шоронд нь суунаа гайгүй!!!

Avatar

Ккөкөкөкөкө 2019-10-23 192.82.70.54

Энэ ах 29 жил төр барилцаж 22 жилд нь сайд хийсэн дандаа ордонд байсан нийт ард иргэдийн амьдралыг та болгоход хамгийн идвэхтэй оролцсон хэдхэн хулгайчийн нэг ах биднийг дандаа хуурч мэхэлж бидний эсрэг ажилласан бололтой ахад хийсэн гялайх юм юу чбайгүй

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.126.89.99

Нямдоржийг дахиж хэзээч төр засгийн ажилд ойртуулж болохгүй , ер нь Ubs хан , хүрэлсүх ээ удахгүй араас чинь хутга шаана шүү ,

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.179.24.116

Одоо болноо Нямдорж гуай

Avatar

Бурхан 2019-10-23 103.9.89.18

Энэ хүн зөнөжээ.Үр хүүхэд нь байвал гэртээ аваачиж учрыг нь ол тэхгүй бол төр үймүүлээд орон гаран аашлаад галзуу солиотой хүн
шиг байх боллоо. Хэрвээ галзуурсан юм бол шар хаданд аваачиж хэвтүүл. Хүүхдүүд нь нэг арга бодно байгаа. Наад хүний чинь өмнөөс нь ичиж хөлс гарах юм. Хүний өмнөөс ичих яасан хэцүү юм бэ.

Avatar

мгл 2019-10-23 202.72.245.122

Нямдорж гуай л парламентыг ардчилалтайгаар байлгаж байгаа.Энэ хүний буянаар ардчилал оршиж байна.Зайлуулбал бид ардчилал ил тод шудрага ёс байхгүй болно доо Залуусаа….

Avatar

Зочин 2019-10-23 103.214.108.213

Хүрэлсүхэд өөр ХЗ-н сайд хийчих хүн алга уу, энэ Нямдоржыг чинь нийгэм хүлээн зөвшөөрөхгүй байна шүү дээ, арга хэмжээ аваад солиочээ, Раднаасэд, Нямба Мөнхбаатар нтр ээ тавиач

Avatar

Зочин 2019-10-23 103.26.195.59

Уйвайгүй хүн шиг л санагддаг юм.хүнийг бас л муухай хэлж занадаг шүү.

Avatar

Zochin 2019-10-23 202.179.25.77

Chuul, schuuch, tsagdaagiin baiguullagiig dandaa daramtalj, ooriigoo zov gej dogschirdog Nymdorj ogchor. Ta nai ger bul bischguil il daldaar dajgui bair suurin deer tuilsandaa. Chinii chuu Anchbayr schulsee goojuulj Yg cham schig alban goriddog, ichmeer um Ene ail ger.

Avatar

МУ иргэн 2019-10-23 202.21.98.238

Монголын Назербаев

Avatar

Үгүй 2019-10-23 182.160.33.226

Тэгж давраахгүй шүү золбин нохойг

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.9.45.48

Эх орноосоо урвасан хулгайч шүү дээ. Энэ өмөөрөөд байгаа нөхдүүд нөгөө талын тавиулууд. Харин эзэн нь хэрэггүй болсон туршуулаасаа салах цаг болсон гэж үзжээ.

Avatar

Амар 2019-10-23 182.160.35.46

Ц.Элбэгновшийн сайтынхан өөрсдөө гудамжинд гарвал яасан юм бэ.Хэдэн хиртэй цааснаас болж МАНАН мафийн жонгоны алчуур болох юу нь сайхан байнаа.

Avatar

Зочин 2019-10-23 194.230.158.234

Umhii durvudiiin shees bitgii hutsaaarai.

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.179.31.7

elbeg n**** geheer bid durved uu
elbeg bol unendee hog bolson

Avatar

Бүлэглэлд гай болжээдээ 2019-10-23 103.111.68.3

Бүлэглэл, бүлгүүдэд гай болоод тэд нь хэвлэл, нетээр балбаж байндаа. Хэний бүлэглэлүүд захиалгатай юм явуулаад байна вэ

Avatar

zochin 2019-10-23 202.131.230.174

odoo tetgevertee garah tsag i bolsoon odoo boliooooo

Avatar

зочин 2019-10-23 64.119.17.93

уул нь монголын төр ёс жудагтайулаан цагаан хэрүүл хийдэггүй байсан гэтэл нямдорж гэгч өвч хэрзүүлийн вирусээпиг дүүрсэн үмхий дүрвэд төрийн албыг хэрүүлийн тулам болгосон одоо яаж хэрэлдэж сурах вэ? гэвэл их хуралявцыг зурагтаар үзээрэй атьдрал өөрөө цаасан дээр бичигдээгүй цааз хатуу зарлигтай цагийн саалтаар байцаадаг цагаан үнэн шүүхтэй ?????? зоригийн аллагын захиалагч нь нямка мөн энэ хэрэг удахргүй илэрэнэ????зочин

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.126.89.6

ЭЛБЭГ ДОРЖ ХУРЦ ХОЁРЫН ГЭР БҮЛИЙН ЛУЙВАРЧИД ИХЭЭХЭН САНДАРЧ БАЙНА ДАА

Avatar

Зочин 2019-10-23 194.230.158.234

Zorigiin aluuurchin umhii durvudiin sheees bitgii shaaa

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.179.31.7

Zorigiig chi alsan-g harsan uu??!!!!!!!!!!!!! Harsan ium bol shuuh tsagdaa deeree och!!!!!!!!! Olon Ulsyn parliamentyn horoo hurtel naad nohdoo sullaa gee biz dee aan??!!!!!!!!!!!
16 tai hodoony ohin uls toryn allaga hiine gej baih uu?! Tiim l nusan b** alsan bol Mongolyn Tsagdaa ter dor ni olohgui yasan uym be?!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-10-23 66.181.180.213

Сонгууль дөхжээ дээ, аль хамгийн харгис этгээдүүд, мэргэжлийн луйварчдын мөрөөдлийн нэг нь Цэндийн Нямдоржийг төрөөс зайлуулах байсан, энэ шинэ зүйл биш, Нямка минь тэхий нь хаттал, зориуд хуулийн дагуу наад зах нь 65 гартлаа төр ард түмэндээ зүтгээрэй, таныг зайлуулах гэж, мохоох гэж мөн ч олон амьтан зүүдэлж, нойргүй хонож байна

Avatar

тарваганы боодог идмээр байна аа. 2019-10-23 202.131.245.243

Эрдэнэтийн 49, Ачит-Ихтийн хулгай, дээрэм, мөнгө угаасан хэрэг нь шалгагдаад, өөрийнх нь томилсон тэрбумтан шүүгч нар нь хэргээ хүлээгээд эхлэхээр тарвага боож үхэх гэж байгаа нь энэ. Энэ чинь юу гэсэн үг вэ гэхлээр Нэмка ах зөв чиглэлд, сайн ажиллаж байна аа гэсэн үг.

Avatar

Зочин 2019-10-23 192.82.76.152

УРА ОМХИЙ ДОРВОД ЗАЙЛАХ НЬ

Avatar

Зочин 2019-10-23 139.5.219.223

одоо болсон энэ хүний олон жил хариуцсан салбар дампуурснаас болоод саарал жагсаалтад орлоо. дахиж сонгоод хэрэггүй

Avatar

Сүрэн 2019-10-23 202.21.108.199

Нямдоржийн эцэг Цэнд болон Цэндийн эцэг нар амиа хорлож үхсэн, эх нь галзуурч үхсэн гэдэг яриа явдаг юм байна лээ.Сайн мэдэх хүн байвал үнэн худлыг нь тодорхой бичнэ үү.Ялангуяа нутгийн хүмүүс нь сайн мэддэг гэсэн.

Avatar

Зочин 2019-10-23 103.57.92.108

Үгүй хөөрхий амьтаныг хэл амтай хууль зүйн сайд хийлгээд яахав харин барилга хот байгуулалтын яамны сайд болговол чимээагүйхэн байшин өариад явах байлгүй дээ. Нөгөө амбаараасаа нүүгээд нэг ч болов өрөө байртай болог дээ.
Уг нь Цагдаагийн болон эмнэлэгийн барилгуудаас овоо юм хүртээгүй юм байх даа

Avatar

Зочин 2019-10-23 194.230.158.234

Hyatadiin tagnuul. Zorigiin aluuurchin, umhii durvudiiig gudamjind gargay

Avatar

Зочин 2019-10-23 64.119.25.66

Эхнэр, хvv, бэрээ терд шахсан, Эрдэнэтээс хvvтэйгээ нмйлж шахаа хийж менге идэж ирсэн НЯМДОРЖ ард тvмнийг гудамжныхан гэж доромжилсон хулгайч! Нямдоржийг гудамжинд нь гаргах цаг нь болж! 30 жил Монголчуудын толгойн дээр сууж дарласан хулгайч евее Нямдорж!!!

Avatar

Зочин 2019-10-23 66.181.168.199

Зам тээврийн ослоор нас барах, хил дээр цэрэг нас барах, шоронд хоригдогч нас барсан гээд Ц.Нямдорж огцрох ёстой болж байх шив дээ. Ёстой л унгас алднаа л байна. Ж.Эрхэсийн дотор бачимдаад байгаа нь Ц.Нямдоржоос болж байна. Цаашлаад Ж.Эрхэс толгойдоо цус харсан тохиолодлд Ц.НЯМДОРЖ Л бууртай!!! Ха Ха Ха. Харин МАХН-ын урвагч О.Баасанхүү хэмээх зарагч авгай гудамжинд гаргаасай билээ.

Avatar

Зочин 2019-10-23 194.230.158.234

Umhii durvudiiin tochigo bitgii hutsaaa

Avatar

Зочин 2019-10-23 64.119.25.66

Зоригийн аллагын захиалагч, Эрдэнэтэд бvлэглэн шахаа хийдэг, хvvгээ Элчин сайдаар шахаж буй эрvvгийн гэмт хэрэгтэн Нимдоржийг Монголын тереес зайлуулцгаая!!!

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.9.43.7

Нямка шиг хүн хэрэгтэй мундаг

Avatar

Зочин 2019-10-23 64.119.25.66

Монголын терд терийн менгений хулгайч, эхнэр, хvv, бэрээ терд шахаж, терийн Эрдэнэт vйлдвэрээс хvvтэйгээ нийлж шахаа нэрээр менге хулгайлдаг Нямдорж хэрэггvй!!!!

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.179.31.7

Chi tiim shudraga uuym bol ulaan avilgach Badamjunai mie Enkhbold, Elbegee hulgaichaa ochij s*** l daa

Avatar

Зочин 2019-10-23 45.56.183.67

Elbegee khudaldaa khogjliin edenetiin asudluudiig duusgachaad Uls toroos yavaarai

Avatar

Зочин 2019-10-23 64.119.25.66

а******н Нямдорж ардчиллын удирдагч Зоригийг алуулаад зогсохгvй Ардчиллын алтан хараацай Элбэгдоржийг алахыг санаархаж байна уу? Монголын тереес Эрдэнэтийн шахаачин, а******н Нямдоржийг зайлуулах хэрэгтэй! 30 жил тер зайдалсан Нямдорж евее тэтгэвэртээ гар!!!

Avatar

Зочин 2019-10-23 45.56.183.67

Unenshdee. Baasankhuu gej dargiinkhaa ard khutga s*****g gudamjnaas oimsond kha chuulj orj irsen khun yu ve.

Avatar

Зөв 2019-10-23 64.119.20.107

Цаг нь болсоон

Avatar

Арай ч дээ 2019-10-23 124.158.95.187

БИ УЛС ТӨРЧ БИШ ЖИРИЙН ИРГЭН ШҮҮ.
ТӨРИЙН ТӨЛӨӨ ОЛОН ЖИЛ ЗҮТГЭСЭН ХҮНИЙГ, НӨГӨӨ ТАЛААС ТӨР НЬ ХҮНЭЭ ЗАРЖ ЗАРЧИХААД АРАЙ ИНГЭЖ ХЭН НЭГНИЙ ӨС ХОНЗОНГООР ЗАЙЛУУЛАХГҮЙ БАЙЛГҮЙ ДЭЭ. ТӨРӨӨС ЯВУУЛСАН Ч ХҮНДЭТГЭЛТЭЙГЭЭР ЯВУУЛАХ ХҮН ГЭЖ БОДДОГ.

Avatar

Зочин 2019-10-23 64.119.25.66

Яасан гэж? Эрдэнэтээс 42 сая $ хулгайлж идэж, Алтжин авгайнхаа телее Жастын Батхvvгийе ерийг Эрдэнэтээр телvvлдэг гэмт хэрэгтэн Нямдорж евеег шоронд хатаах хэрэгтэй!!!

Avatar

иргэн 2019-10-23 192.82.66.152

Энэ хүнийг яаж ч чадахгүй байгаадаа өөрсдөө ич.Ер нь энэ ЗГ маш их нүгэлтэй газар.Байнга л ард иргэд үхэж байна.Асуудалгүй өдөр алга.Амьдрал маш хүнд болж байхад зарим 1 хүмүүсүүд нь худлаа палдикдаад л магтан дуулаад байх юм.Үнэн төрхийг хэлсэн иргэд ад болоод байна.Толгойгүй цээж б**с Монгол улс болжээ.Төр түмэн намаа жинхэнэ дорд үзэж шаварт намагт хутгаж байгаа хүн дээ энэ сайд.Ярих биш ажил болго доо тэмцэгч нараа.

Avatar

Зочин 2019-10-23 150.129.140.251

Nyamdorj uls toroos archigdahaar zorigiin hereg yahuu

Avatar

Зочин 2019-10-23 64.119.25.66

Зоригийн хэрэг илэрнэ! Нямдорж Зоригийн хэргийг илрvvлэхгvйн телее 22 жил ажиллаж ирсэнийг Тагнуулын Еренхий газрын дарга хэлсэн байхаа!!!

Avatar

Ner 2019-10-23 66.181.161.57

Tanai site holio zvgeer

Avatar

зочин 2019-10-23 202.9.45.48

Шоронд орон тоо нь суудал байна лээ.

Avatar

Зочин 2019-10-23 66.181.177.16

Ширэн нүүртэй шударга бусыг цэцэглүүлсэн улс эх орны төлөө бус мөнгөний төлөө зүтгэсэн дээ. Эх орныхоо иргэдийнхээ өмнө энхрий хайрт намаа залчихсхн тавьчихсан хүн дэа. Хэзээ ч тийм байсан одоо ч өөрчлөгдөхөөсөө өнгөрсөн . . Намаа өмөөрөхдөө хулгай луйврыг буруу болгоныг хийдэг нь гайхмаар ёстой хүрэл зүрхтэй ширэн нүүртэй дээ. шүүх цагдаагаар тоглосоор одоо ч улс орноо самарчихлаа даа

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.21.118.186

Сонгууль дөхжээ. Жингэр нохой хуцаж л байг. Өөлөх муулах юм олдохгүй л байгаа юм байна. Сонгууль болдгоороо болно. Ямар дүн тавихыг сонгогчид мэднэ.

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.131.245.243

Цаад тарваганыхаа арьсыг амьдаар нь хуулаад гудамжинд гаргаад өгөөрэй, Нэмка ах аа.

Avatar

Зочин 2019-10-23 64.119.25.66

Нямдорж Зоригийн аллагын захиалагч гэдгээ нотолсон а******н ялаа аваачээ!!!

Avatar

харамсалтай 2019-10-23 64.119.16.250

тэтгэвэрийн 3 хөгшин сайд болоод сайн амжилт гаргасангүй. АЖИЛ нь болохгүй байхад сэтгүүлч загнасан шиг л зан гаргах юм

Avatar

hi 2019-10-23 66.181.160.39

ene novshiin caitiig xaax xeregtei

Avatar

Зочин 2019-10-23 122.201.22.112

НЯМКА ОДОО БОЛСООН. ИХ Ч ШОУДЛАА. СҮҮЛДЭЭ МОНГОЛ УЛС СААРАЛ ХАНШТАЙ БОЛЛОО.

Avatar

Enhee 2019-10-23 122.201.22.123

Engiin irgediig doromjlood baigaa yum uu bid gudamjnii humuus bolj taarah nee .

Avatar

Menget Ali Baba -g zailuul 2019-10-23 43.228.131.212

Nyamka chin tiim l shudarga yum bol yagaad umnu ni Zorigiin hergeer helmegdsen olon humuusiin tuluu yu ch duugarahgui, odoo hurtel uuchlalt guihgui baigaan? Yagaad zuvhun ene 2-g ontsolj umuurch, uuchlalt guij, halamjilj, sulluulah gj guigeed bn? Uuruu hurtel said baihdaa gadaadaas hun hulgailuulj avchraad l eruudej tamlaj alaa biz de.Harin ch Nyamka ene heregt holbootoi uchraas jinhene aluurchdiig umuuruud sulluulah geed yu ch medehgui ard irgediig, poproh kaiftai uls turchdiig ashiglaad bnu da

Avatar

Yag helchlee 2019-10-23 66.181.190.103

Nyamdorj umnu ni hezee ch henii ch tuluu ingej uuchlalt guij sulluulah gej sandarch baigaagui. Nyamdorjiig uls turuus zailuulbal Zorigiin hereg ilreh yum bn

Avatar

Зочин 2019-10-23 122.201.22.123

Shudraga durtei hamgiin uudgyi hyn.

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.131.245.243

тарвага боож үхэх нь. Тэгэхээр сайд зөв чиглэлд, сайн ажиллаж байна гэсэн үг. Цаад тарваганыхаа арьсыг амьдаар нь хуулаад гудамжинд олон түмний дунд гаргаад шидээд өгөөрэй, Нэмка ах аа.

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.9.43.207

Чи нөгөө х***а пи овогтуу

Avatar

Зочин 2019-10-23 103.26.193.34

Нэмке хөгширсөн хойноо ингэж хэрүүл хийж муу энерги өөртөө цуглуулж явснаас гэртээ харьж амармаар юм даа!!!

Avatar

зочин 2019-10-23 202.179.24.215

Хүнийг төрд зөндөө зүтгүүлчихээд зүгээр халж болохгүй өөрийнх нь бариулсан шоронг НЯМКА ИИН НЭРЭМЖИТ болгоё

Avatar

Иргэн 2019-10-23 203.217.139.225

Энэ төрд шигдсэн новшийн гарыг дахин сонгож тэнэгтэв дээ

Avatar

Luivardaad l garna daa 2019-10-23 43.228.131.212

Luivardaad l garaad irne shde yamar suraagui bish

Avatar

Дарь 2019-10-23 150.129.140.193

Төрд хэрэгтэй зайран

Avatar

ЗочинЗочин 2019-10-23 78.175.52.110

Гудамжинд гаргах нь сонин биш, гол нт энэ хүн үнэхээр хоцрогдсон, цэнэг нь дууссан, худал ярьдаг нь мэдрэгдээд байна шүү дээ, хууль зүйн салбарт маш их доголдол байна, яагаад ядаж гэрэлтэй зүйлийг иргэд, олон нийт ярихгүй байна вэ, даанч дээ,

Avatar

zochin 2019-10-23 202.179.25.77

toriin chutguur Nymdorj sain duraaraa ogchor !!!!

Avatar

Зочин 2019-10-23 203.91.115.38

Хятадын тагнуул хутган үймүүлэгч төрийн дайсанг зайлуулья.

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.126.88.148

Хүрэлсүх 2020 рны сонгууль хүртэл тэсэж үлдэнэ гэж бодож байвал Нямдорж,Энхтүвшин хоёрыг хөөж явуулах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-10-23 43.242.242.59

Ц.Нямдорж хийсэн юмтай хүн. Тэр хүн гудамжинд гарахгүй харин тэтгэвэрт гарах магадлалтай. Шударга биш хүмүүс хүнд маш их дургүй байх юм. Гишүүн минь шантрах хэрэггүй шүү. Хэлмэгдсэн хүмүүсийн төлөө сайн ажиллааарай

Avatar

zochin 2019-10-23 66.181.186.203

MANANGIINKHAN IKH BUKHIMDAJ BAYGAA YUM BAYNA DAA

Avatar

Зочин 2019-10-23 64.119.25.66

Жэнко, Топор 2 МАНАН уу?

Avatar

111 2019-10-23 202.126.89.126

Энэ сайыг Nyamka.mn gej nerlehuu he he.

Avatar

Зочин 2019-10-23 150.129.142.89

Ганц нямдорж бишээ одоо байгаа 76 гиишүүн мөн МАН АН бүгдийг нь гудамжинд гаргаж архичин траншейны гуйлгачин болгоцгооё морьтон ардуудаа мориндоо ккк

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.131.245.243

Цай овогт элбэгдоржийн хулгай, дээрмийн хэрэг нь илрээд боож үхэх нь ээ??? кккккккккккккккккк

Avatar

Зочин 2019-10-23 64.119.25.66

Увс хvн НЯМДОРЖ терийн менгений хулгайч, аллагын захиалагч Исмэл! Нямдоржоо чи тереес хулгайлахаа боль, терд эхнэр хvv бэрээ шахахаа боль! Монголын тер чиний тер барьж, хууль зvйн сайд хийсэн 20 жилд хууль зvйн салбар тартагтаа тултал доройтлоо!! Бууж vз Зоригийн аллагын захиалагч Нямдоржоо!!!

Avatar

Зочин 2019-10-23 66.181.170.73

нямдоржийг 20 онд гудманд гаргахын төлөө нэгдэцгээе монголчуудаа! хятадын тагнуул нямдоржоос бас тагнуулчийн хүүхэд үе дамжсан хятадын тусгай албанд элсэгч анхбаяр нараас салах цаг болсон.

Avatar

ЗОЧИН 2019-10-23 202.126.89.93

ТАРВАГА БОЛОН МАНАНГЫН ХУЛГАЙЧ , ЛУЙВАРЧИД БООЖ ҮХЭХ НЬ ДЭЭ !!! ТАРВАГЫГ НҮХЭНД НЬ ХИЙЧЭХВЭЛ БҮГД НАМ !!! ХА ХА ХА !!!

Avatar

Зочин 2019-10-23 173.52.58.189

yahaaraa bid iim huuli zyin saidtai ene olon jil bj chadaj bnaa? Dampuursan uls boljee!

Avatar

Зочин 2019-10-23 203.91.115.247

Turiin xort xavdar mengetiig zailuul

Avatar

зочин 2019-10-23 203.91.115.46

МАН хэзээ ч Нямдорж Хүрэлбаатар Баяртсайхан нарт хариуцлага тооцож чадахгүй л дээ учир нь айдас бүгд бөлдөгдүүлчихсэн

Avatar

irgen 2019-10-23 66.181.164.171

unenii tuluu zuv duugardag hunee ih adlah yumdaa Turd heregtei hunii neg shuu

Avatar

irgen 2019-10-23 66.181.164.171

unen ugtei zuv yumnii tuluu duugardag shuu dee.Iim hun turd zaaval bh oystoi.

Avatar

Зочин 2019-10-23 64.119.25.66

Еерийгее баяжуулж тереес хулгайлж буй Нямдорж евее.

Avatar

Зочин 2019-10-23 139.5.217.178

Эхлээд хулгайч нараа зайлуул.Дараа нь бас МАНАНгаа тараа.Түүнээс хойш бараг сонгууль болно.Хүсвэл Нямдорж гараад ирнэ.

Avatar

зочин 2019-10-23 66.181.185.160

Генерал Баатар, хурандаа Санжаасүрэн нарыг яасан билээ

Avatar

aaa 2019-10-23 66.181.167.191

Huuliig said murddug uu irged murddug uu

Avatar

зочин 2019-10-23 202.126.88.56

гудамжинд нь гаргах хэрэгтэй

Avatar

zochin 2019-10-23 203.217.139.225

Tureesiin bairand suudag khuniig gudamjind gajgakh ni khunleg khereg bish dee. Baig khoorkhiig

Avatar

Зочин 2019-10-23 49.0.213.33

Гудамжинд гаргах багадна, тэртээ тэргүй шоронд хийх нь бүтэхгүй тул нөгөө ертөнцөд л гаргавал зохилтой.

Avatar

Зочин 2019-10-23 192.82.65.102

Nyamdorjiig gudamjind garga, turd hereggui hugshin

Avatar

БАЯНХОНГОРЧУУД 2019-10-23 66.181.190.175

НЯМДОРЖ ХААНА Ч ЯМАР Ч тойроос гарч ирнэ монголчууд энэ хүнийг сайн муу гэж үзэхгүй ЗӨВХӨН ЯРИА НЬ ХҮЧТЭЙ НӨЛӨӨТЭЙ БАЙДАГ УЧРААС ДЭМЖДЭГ тэгээд баасан хүү онигоо ХУРЦЫН бууны нохой гэдгийг ойлгоод авсан МОНГОЛЧУУД ГУДАМЖИНД ГАРГАНА гэдгийг сануулж хэлжээ

Avatar

Alban haagch 2019-10-23 203.169.48.56

Хууль, шүүхийн салбар нь манай орон шиг дампуурсан улс би мэдэхгүй байна. Үүний хариуцлагыг хууль зүйн салбарын хууль тогтоох хамгийн том албан тушаалыг насаараа хашсан энэ мэт хүмүүстэй ярих уу, уулын мухарт байгаа малчинтай ярих уу. Мэнгэ нь дөнгө болсон энэ ИСМЭЛ сайдыг шүүх цаг ирэх л байх.

Avatar

Зочин 2019-10-23 64.119.18.127

ОГЦОР!!!

Avatar