ОХУ-ын сөнөөгч онгоцууд БНСУ-ын агаарын хилийг зөрчив | News.MN

ОХУ-ын сөнөөгч онгоцууд БНСУ-ын агаарын хилийг зөрчив

ОХУ-ын сөнөөгч онгоцууд БНСУ-ын агаарын хилийг зөрчив

ОХУ-ын сөнөөгч онгоцууд БНСУ-ын агаарын хилийг зөрчив

Өчигдөр буюу аравдугаар сарын 22-ны өдөр 09:23-14:44 цагийн хооронд А-50 онгоц нэг, Су-27 байлдааны онгоц гурав, Ту-95 бөмбөгдөгч онгоц хоёр тус тус БНСУ-ын агаарын хамгаалалтын бүсэд урьдчилсан сануулгагүйгээр нэвтэрч, 15:13 цаг орчмын үед буцаж гартлаа нийт дөрвөн цаг саатжээ.

Дээрх онгоцууд Солонгосын зүүн хэсгийн Догдо, Үллюүн, Чэжү арлуудын орчмын далайгаар ниссэн аж.

Оросын онгоцууд БНСУ-ын эзэмшлийн хэсэгт хараахан нэвтрээгүй ч хамгаалалтын бүсийг давсанд БНСУ-ын талаас F-15 K, KF-16 тэргүүтэй арван сөнөөгч хөөргөж, Оросын онгоцуудыг гарахыг шаарджээ. Ийнхүү энэ жил Оросын сөнөөгч онгоцууд 20 дахь удаагаа БНСУ-ын агаарын хамгаалалтын бүсийг давсан нь бүртгэгдлээ.

Өмнө нь өнгөрсөн долдугаар сарын 23-нд А-50 онгоц мөн тус хэсгээр нэвтэрч, зуу зуун анхааруулах буудлагыг тоолгүй алгуурхан буцжээ. Түүнээс хойш удалгүй Оросын хоёр, Хятадын хоёр онгоц дахин БНСУ-ын хамгаалалтын бүсийг мөн давж ойлгомжгүй маневрууд хийж байгаад гарсан аж.

Өнгөрсөн наймдугаар сард мөн Оросын хоёр ширхэг Ту-142 онгоц нисч өнгөрчээ.

Энэхүү агаарын хамгаалалтын бүс анх 1950-1953 оны Солонгосын дайны үед буюу 1951 онд зурагдсан бөгөөд өнгөрсөн жил тэлсэн байна.

Б.АМАРБАЯСГАЛАН 
Эх сурвалж: YONHAP

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
БурууБуруу
10
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зөвлөгч 2019-10-23 192.82.73.148

Өвгөн фашист хурлийз хол очиж чалж өөрийн чинь гэр шар мөрний эрэгт байгаа.Хогийн х*******н үлдэгдлүүд Монголоор минь нэг дүүрчээ.Их цэвэрлэгээ л хэрэгтэй байна даа гэж.Хогийн харх хужаанууд устаасай.

Avatar

Зочин 2019-10-23 103.26.195.194

За даа оросууд өөртөө лай дуудаж бн.

Avatar

Ovgon 2019-10-23 192.82.75.132

Fashist orosuud tu-95 gej sensen hodolguurtei, delhiin 2-r dainii ueiin amerikiin b-29 ongotsnii huulbar tomriin segee zevsegleleesee hasdaggui yum bahida kkk. Umhii orosuudad tiim ediin zasgiin hiigeed tehnikiin bolomj baihguil de kkk. Delhiin 2-r dainii ueiin tomriin hogoor onoodor baildana geed nisgeed baidag mon mudak uls shuuu kk.

Avatar

Наранбат 2019-10-23 202.9.46.133

АНУ-н В-52 одоог хүртэл үүргээ гүйцэтгэсээр байгааг юу гэж үзэж байна.

Avatar

ONOM 2019-10-23 202.70.34.30

Мундаг хүн болох гээд хэрэггүй дээ тануус. Тануус мэргэжилтэн биш юугаа мэддэг юм. уншсан юмнуудаа арайхийж хольж хутгаад. Агаарын хил биш юмаа. Агаарын таних бүс гэдэг нь гадны онгоц орж ирвэл угтан нисэж, таних болон гарахыг сануулах зэрэг үйлдэл орно. Ер нь бол сануулах буудлага хийдэг нь ч буруу. Хэт эктрим арга хэмжээ байна. Угтаа агаарын таних бүсэд орж ирлээ гээд шууд хил зөрчиж буй хэрэг биш.

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.21.107.118

СОЛОНГОСУУД УНАГАЖ ЧАДАХГҮЙШТЭЭ..ХАРВАСАН ПУУЖИН НЬ ЗАМДАА УСТАНА ЭРГЭЭД ОНГОЦЫГ НЬ УСТГАНА ЯАХ ЮМ БЭ? ЯАЖ ЧЧАДАХГҮЙ БАЙЖ ШУ-НЫ ДЭВШИЛЭЭР ХОЛ ХОЦОРЧИХСОН АНУ-Н КОЛОНИ ГЭЖ ЭНЭ ДЭЭ..ЮУН СҮРТЭЙ ОНГОЦ ХӨӨРГӨДӨГ ЮМ БЭ? ХАРВААД ҮЗЭХГҮЙ ААН ГУТАМШИГ БОЛЛОО СОЛОНГОС

Avatar

Зочин 2019-10-23 192.82.65.197

Bolj

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.9.42.135

delhii dayaar dainig l huseed bna uudaa , odoo 3 dahi dainii daraa humuus4 dahi dainig mod chuluugaar daitna gedeg shuu er ni dain bol hereggui zuil ,

Avatar

Бат 2019-10-23 122.201.21.14

Ах ч жижиг буурайд ч гаргууд дээрэлхүү шүү

Avatar

ЗОЧИН 2019-10-23 202.126.89.93

ОРОСУУД ДАЙНЫГ ХҮСЭЭЧ ГЭЖ ҮҮ !!! ГЭЖ ШАЛ ХУДЛАА !!! ДАЙНЫГ Л ХҮСЭЭД БАЙНА ДАА !!! ДЭЛХИЙН ХОЁР ДУГААР ДАЙНАА МАРТАЖ ДЭЭ !!!

Avatar

иргэн 2019-10-23 202.179.26.46

чадах уу тэгж Хоншоор нь дутна биз, тэрийгээ мэдээд Яаж ч чадахгүй байгаа шүү дпээ, Чусонууд

Avatar

Шударгуу иргэн 2019-10-23 49.0.213.33

Буудаад унагаа, Өмнөд Солонгос 1983 онд 269 зорчигчтой иргэний агаарын онгоцоо Оросуудад устгуулсныхаа хохирогсдын цусан өшөөг ав

Avatar

Зочин 2019-10-23 202.131.245.243

Шургуу иргэн хуцалгүй мантуугаа гудар. Өнчин хятад өширхүү гэж яасан үнэн үг вэ?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж