Путин: ОХУ Саудын Араб руу мах экспортлоход бэлэн | News.MN

Путин: ОХУ Саудын Араб руу мах экспортлоход бэлэн

Путин: ОХУ Саудын Араб руу мах экспортлоход бэлэн

Путин: ОХУ Саудын Араб руу мах экспортлоход бэлэн

ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Владимир Путин Саудын Араб улсад албан ёсны айлчлал хийлээ. Айлчлалын үеэр хоёр улсын хооронд 1,4 тэрбум ам.долларын гэрээ хэлэлцээр хийгдсэн байна.

Ялангуяа хөдөө аж ахуйн салбарт хамтын ажиллагаагаа улам зузаатгаж, үр тариа, мах экспортлоход Орос улс бэлэн гэдгийг Владимир Путин хоёр орны бизнес эрхлэгчдийн уулзалтын үеэр мэдэгдэв. Ингэхдээ экспортын махыг арабуудын уламжлалт аргаар буюу халял аргаар бэлтгэн нийлүүлэхэд бэлэн гэжээ.

ОХУ болон Саудын Араб улсын хооронд эдийн засгийн харилцаа сүүлийн жилүүдэд гүнзгийрч байгаа юм. Саудын Арабын сан болон Оросын Шууд хөрөнгө оруулалтын сангийн хамтын ажиллагаа нягтарч, түншийн хэмжээнд очсоныг ОХУ-ын тэргүүн онцолсон байна. Түүний хэлснээр, хоёр сан хамтран 2,3 тэрбум ам.долларын өртөг бүхий 45 төсөл хэрэгжүүлээд байгаа бөгөөд эдгээр төслийн үр ашгийн тооцоолол нь анхны төсөөллөөс давсаныг Путин онцлон тэмдэглэжээ.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-10-17 49.0.213.35

Өөрсдөө хоногийн лапшандаа хөшиглөх атга махгүй хэвтэж худлаа аашж байна

Avatar

Зочин 2019-10-17 150.129.141.196

Чиний идэх махыг хятад ченжууд гартаа атгачихсан байгаа биз дээ, ардчилсан гуйлгачаан?

Avatar

Зочин 2019-10-17 122.201.22.198

Путин дамийн наймаал хийхгуй юм бол зарах махгуй л баймаар юм

Avatar

Зочин 2019-10-17 150.129.141.196

Юмтай хvн юмаа зарж байна, еренд баригдсан гуйлгачаан!

Avatar

Зочин 2019-10-17 202.55.183.108

Бэлчээрийн малын мах амттай ч, ариун цэвэр, халдвар хамгаалал нь найдваргүй гэж үздэг юм. Иймд ядахдаа үйлдвэрийн аргаар нядалж, боловсруулах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-10-17 122.201.22.250

Орос сонин орон шүү. Аргентин, Бразилаас мах авдаг мөртлөө одоо бас Сауд руу өөрсдөө мах гаргана гэнээ. Тэгсэн мөртлөө Монголоос мах авахгүй.

Avatar

Зочин 2019-10-17 202.131.245.243

Хэдэн оны хоцрогдсон мэдээлэл бичээд байгаа пиздa вэ, чи?

Avatar

Зочин 2019-10-17 202.131.245.243

Барууны хоригт орсноосоо хойш оросууд зөрүүлээд барууны эсрэг хариу хориг тавьснаар хүнс, хөдөө аж ахуйн бүтээгдхүүнээр өөрийгөө бүрэн хангаж, улмаар экспортолдог болсон нь энэ. Улаан буудайн экспортоор Оросууд дэлхийд №1 болсон байна билээ. Лав л дотоод хэрэгцээгээ хангаад илүү гарсан 10 сая тонн тахианы махаа экспортлох гээд мачийж байгаа юм билээ.

Avatar

Кса 2019-10-17 202.126.88.154

Манай Монгол улс цагаан будаа тариалдаггүй ч Вьетнамаас аваад шууд хаашаа ч байдаг юм бэ, Шведэд зарж болно шүү дээ. Эсвэл Аргентинаас мах авч Вьетнамд зарж болно. Арга эв, сүйхээ тохироо л мэднэ. Дэлхий хавтгай болсон цаг үе.

Avatar

Хэрээ мэдэж хуцаач дээ 2019-10-17 202.131.245.243

Чамтай чамгүй Вьетнам Аргентинаас махаа авчихаж чадна. Үнэгүй мэлхий, могойны мах иддэг вьетнамчууд Аргентинаас махаа валютаар авч яах юм бэ? Тэгээд ч нутаг дээрээ хятад, солонгос эздийн боол болчихсон, ардчиллын баян бүрдийн өрөнд баригдсан нүцгэн гуйлгачингаар зуучлуулна гэж байх уу?

Avatar

Mrdlegt dusal nemer! 2019-10-17 172.58.188.63

Chi chini yasan gutrangi hun be!!!

0 0
NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж