Улсын аварга Э.Оюунболдын нэхэмжлэлийг шүүхээс буцаажээ | News.MN

Улсын аварга Э.Оюунболдын нэхэмжлэлийг шүүхээс буцаажээ

Улсын аварга Э.Оюунболдын нэхэмжлэлийг шүүхээс буцаажээ

Улсын аварга Э.Оюунболдын нэхэмжлэлийг шүүхээс буцаажээ

Улсын наадамд түрүүлж, аварга цол хүртсэн Э.Оюунболд Улсын баяр наадам зохион байгуулах хороог шүүхэд өгсөн билээ. Үүнтэй холбогдуулан Нийслэлийн Захиргааны хэргийн шүүхээс Э.Оюунболдын гаргасан нэхэмжлэлийг өнгөрөгч есдүгээр сарын 19-нд буцаасан байна.

Улмаар шүүхээс Э.Оюунболдын нэхэмжлэлийг нэмж тодруулах шаардлагатай гэж буцаажээ. Ингэхдээ, Э.Оюунболд нь шүүхээс тогтоосон хугацаанд хүндэтгэн үзэх шалтгаангүйгээр нэхэмжлэлийн бүрдүүлбэр хангаж тус шүүхэд ирүүлээгүй байх тул Захиргааны хэрэг шүүхэд хянан шийдвэрлэх тухай хуулийн 53 дугаар зүйлийн 53.4 дэх хэсэгт зааснаар нэхэмжлэлийг буцаах нь зүйтэй гэсэн шийдвэрийг гаргасан байна. Албаны эх сурвалжийн мэдээлснээр Э.Оюунболдын бүрдүүлбэр хангагдсан бөгөөд шүүх хурлын тов хараахан гараагүй байгаа аж.

 

Э.АРИУН 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Пар пар 2019-10-11 103.229.121.210

Бүх л монголчууд ичих булчирхай бхгүй болсон юм биш үү

Avatar

Зочин 2019-10-11 66.181.182.157

ШУДАРГА НААДАМ ХИЙЖ БОЛОХ УУ. ЖИЛД 1 УДАА НААДАМ ХИЙДЭГ ЮМСАН.

Avatar

Erka 2019-10-11 103.57.95.231

Энэ бол хувь хүний хувьд нүүрээ хийх газаргүй ямар их шунал бэ. Оюунболдоо миний дүү эр хүн шиг загнаж сур. Ичсэн хүн хүн а**а гэгч л болж байна даа. Бөхийн ходбоо эртхэн эрхийн насаар нь хасаад цолын хураа. Тэр бэлгүүдийн ядарсан хүүхэд үлдсэн амьдралдаа иднэ биз.

Avatar

Зочин 2019-10-11 64.119.25.102

yamar olimpiin turul bish bugdeeree dopingoo heregleed barildaach dee. Olimp bolon delhiin avargad barildah ni tuugeeree tuushtai yav, undseer b** barild. Ugaasaa ene heden mahan bumbug hulstei mahnuudiin hereldek zuuraldah, davharaldaj unaad zodoldohiig harahch huselgui bolson

Avatar

Zochin 2019-10-11 103.229.121.174

Ichikhgui 2 jiliin daraa barildakh yum uu, nasaar ni erkhiig ni khasakh kheregtei.

Avatar

Зочин 2019-10-11 202.126.89.17

Оюунболд бол энэ цагийг эзэлсэн агуй аварга хүчрэхгүй байж битгий олон юм донгосч бай.
Допинг яривал монголын бүх бөхчүүд хэрэглэж байгаа энэ жил хэрэглэсэн үү? үгүй юу гэдэг л асуудал. Батсуурь, Содномдорж нар барилдаад хүчрэхгүй байж больж үз та нар Монголын ард түмэн энэ допингийн асуудлыг чинь та нараас дутахгүй мэднэ шүүү !!!!

Avatar

Бөх 2019-10-11 202.126.89.17

Оюунболд бол энэ цагийг эзэлсэн агуй аварга хүчрэхгүй байж битгий олон юм донгосч бай.
Допинг яривал монголын бүх бөхчүүд хэрэглэж байгаа энэ жил хэрэглэсэн үү? үгүй юу гэдэг л асуудал. Батсуурь, Содномдорж нар барилдаад хүчрэхгүй байж больж үз та нар Монголын ард түмэн энэ допингийн асуудлыг чинь та нараас дутахгүй мэднэ шүүү !!!!

Avatar

Зочин 2019-10-11 192.82.64.251

Цол нь аварга юмуу

Avatar

Зочин 2019-10-11 64.119.24.177

ichij amidarmaar ym

Avatar

Zochin 2019-10-11 202.126.89.209

Durem jurmaaraa tsol,barildah erhiin hasdag bzdee

Avatar

Зочин 2019-10-11 139.5.219.178

Unend guitsegdev.Bultah

.raga alga .

Avatar

Zochin 2019-10-11 67.81.189.74

Barerdenii buteegdehuun,MONGOL I in shivshig,erhiig ni hasmaar ym

Avatar

Зочин 2019-10-11 202.179.26.107

2015 ОНД ОЮУНБОЛДЫГ ХЭН Ч ДИЙЛЭХГҮЙ БАЙСАН. СОДНОМДОРЖ НААДМААР, БҮРЭНТӨГС БҮР ДАРААЛААД 5-6 УДАА, 16 ОНЫ ШИЛДЭГ 12 БӨХӨӨР БАТСУУРЬ ГЭЭД БҮГД Л ОЮУНБОЛД ОЙЧССОР БАЙСАН. МАНЬ ХҮН Ч УУСААР Л БАЙСАН БАЙХ ТЭГСГЭЭД АМЖИЛТ НЬ ТАСАРСАН. 15 ОНД ДОПИНГ ИЛЭРЛЭЭ ГЭЖ СОНСОГДООГҮЙ. ТЭГЭХЭЭР СЭРГЭЭШТЭЙ СЭРГЭЭШГҮЙ ТҮРҮҮЛЭХ ХЭМЖЭЭНИЙ ЧАДАЛТАЙ ХУРДТАЙ БӨХ ГЭДЭГ НЬ ХАРАГДАНА. ЭНЭ ЖИЛ БОЛ ХЭРЭГЛЭСЭН ҮГҮЙГ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. ЧАДАЛТАЙ ЧАДВАРТАЙ БӨХ ГЭДГИЙГ НЬ Л МЭДЭХ ЮМ.

Avatar

Зочин 2019-10-11 192.82.64.251

Хэрэглэсэн л бол хэрэглэсэн бандан тас

Avatar

baterdene avraga 2019-10-11 103.26.194.118

muu gologiin tuntiisen p***a dopin heregleed ner baastaad diilehgyi bol boh barildahaa bolchih heregtei shdee n**** ni chin

Avatar

Зочин 2019-10-11 66.181.185.156

Дэмжиж байсан үе бий.Одоо үгүй.

Avatar

nuudel 2019-10-11 43.249.37.38

Ariun eruul baina uu sogtuu baina uu yu bicheed baigaa yum be

Avatar

Зочин 2019-10-11 202.126.88.178

Yaga mvneegen sagtaa sh Henteihen hvshtei l bainivdii, burhan zvg oroidoo l gej.
Haraj l baihav !!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж