Н.Анхбаяр Эрдэнэт үйлдвэрт хоёрхон удаа "шахаа" хийсэн | News.MN

Н.Анхбаяр Эрдэнэт үйлдвэрт хоёрхон удаа "шахаа" хийсэн

Н.Анхбаяр Эрдэнэт үйлдвэрт хоёрхон удаа "шахаа" хийсэн

Н.Анхбаяр Эрдэнэт үйлдвэрт хоёрхон удаа "шахаа" хийсэн

Гадаад харилцааны яамнаас гаднын хэд хэдэн улс оронд Элчин сайд, Консул томилохоор яригдаж буй. Энэ дунд Хууль зүй, Дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдоржийн хүү Н.Анхбаяр цаг үеийн зарим асуултад хариулт өгчээ.

Ингэхдээ тэрбээр, Би дипломат албанд 2006 оноос хойш 10 гаруй жил ажиллаж байна. Төрийн алба болон төрийн албаны хуулиар шаардлага хангаад ажиллаж байгаа хүн. Аавын нөлөө байхгүй. Олон жилийн өмнөх явдал. Зөндөө ярьсан. Гэхдээ одоо бодоход ёс зүйгүй үйлдэл гэдгийг би хүлээн зөвшөөрнө. Би тийм олон удаа хийгээгүй ээ. 2-3 удаа л хийсэн. Тухайн үед би төрийн албанд байгаагүй. Хөдөлгүүр нийлүүлсэн. Хэвлэл дээр гараад байгаа шиг өндөр үнийн дүнтэй биш, хоёр удаагийн нийлүүлэлтээр 400 гаруй мянган ам.долларын худалдан авах ажиллагаа байсан. Манай аавын хийж байгаа үйл ажиллагаатай холбоотойгоор янз бүрийн үндэслэлгүй мэдээлэл гардаг. Би шүүхэд хандсан гэжээ.

Түүний Эрдэнэт үйлдвэрт хийсэн "шахаа" нь ердөө л хоёрхон удаагийн үйлдэл төдийгүй, мөнгөн дүнгийн хувьд ч бага дүнтэй гэж тайлбарлажээ. Мөн "шахаа" хийх үедээ төрийн албанд ажиллаж байгаагүй, аав нь нөлөөлсөн эсэхэд аав маань өөрөө хариултаа өгсөн гэсэн тайлбарыг өгөв. Харин Ц.Нямдорж сайдын хувьд "шахаа" хийхэд нь утсаар л ярьж тусалсан гэдэг.

Ш.ОЧ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
22
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Мажиг 2019-10-11 202.126.89.227

Хэрэгтэй барааг нь нийлуулээд хэд гурван цаас хийх гэж оролдоол биз. Та нар $тэрбумаар нь цусалдаг луугаруудын талаар ганц нэг дугараач хамуудаа! Чаддаг юм бол?!

Avatar

ШУДАРГА 2019-10-11 183.81.171.2

ХАХА ЧИ Ч БААС ЮМ ДАА Ц НЯМДОРЖЫН ХАМГААЛЖ БААСЫГ НЬ ДОЛООДОГ УУ ТИЙМ БИЗ

Avatar

Зочин 2019-10-11 78.175.52.110

Үгүй тэгээд үнэн л юм байна шүү тээ, Нямдорж болохоор тимй юм байхгүй л гээд байсан, хүү нь хийсэн гээд харин ч шударга хэлчихлээ, одоо тэгээд аав, хүү хоёр олны бай хамтраад болж буйдаа дүгнэлт хиймээр юм, монголын улс төр даан ч муухай юм даа

Avatar

яанаа 2019-10-11 119.40.103.37

2хон удаа гэнээ хөөрхөн гэдэг нь

Avatar

Зочин 2019-10-11 66.181.186.221

Заавал "ШАХАА" хийж байх ёстой юм шиг балайрч байх юм. Тэгвэл жирийн иргэн хоёрхон удаа 400.000 $-ийн шахаа хийг л дээ

Avatar

Bolderdene 2019-10-11 90.252.109.100

Iim um yariad suuj bgaa hun shiitgel huleeh bish harin ulsturiin tom alban tushaald suusaar baidag uls zuvhun Mongol. Udahgui aav huu 2iig ih hurliin gishuun bolgono. Hohi ni Mongolchuud.

Avatar

Зочин 2019-10-11 94.197.120.60

Би нэгхэн удаа хүн алсан. Тэгээд тэр айлын дөрөвхөн хүүхдийг өнчрүүлсэн гэвэл ямар сонсогдож байна. Шийтгэл гэж аймар даа, тээ.

Avatar

Зочин 2019-10-11 117.111.28.41

Нямдорж Анхбаяр хоёрт 400000 доллор бага мөнгө юм бна

Avatar

Ордны тайган зикa 2019-10-11 39.110.206.167

Ядуус нь ядаж нэг нэг шахаа хийгээд явчих уу? Тэгвэл зоригийн аллагын захилагч мэнгэттэй хэн ч барьцахгүй биз

Avatar

Зочин 2019-10-11 112.72.12.4

өө 400 хан мянга юм уу

Avatar

Зочин 2019-10-11 66.181.177.50

400 мянган доллар гэж байнаа ккк.

Avatar

Зочин 2019-10-11 202.21.108.153

Icheh nuuree elgendee naachihajdee ta nar yah ym gesen shig buzartai n**** we

Avatar

1 2019-10-11 119.40.103.6

ЭНэ чинь балай амьтан шигээ ЖААХАН ХҮҮХЭД шиг л ярих юм. Нямдорж эрхийн мангар гэгч болгочихсон юм бишүү түүнийг

Avatar

Цусaap урс гэж 2019-10-11 39.110.206.167

Аавдаа эрхэлдэг байсан бол одоо гуйлгачин Монголчуудын нуруун дээр дураар эрхэлж тарвалздаг болж…

Avatar

Сайн 2019-10-11 212.95.5.163

Хөөе цаана чинь 40 н тэрбумаар нь идээд эх орныхоо хамаг өрөм цөрөмийг нь дуусгаад гадаадаар хэсэж яваа эвий ба түүний нөхдүүдээсээ наад асуудлыг сөхөж яриач. Дипломат албанд 10 н жил ажилласан албаа хийгээд яваа нэгнээрээ оролдохоо болиод өгөөсэй!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-10-11 103.57.93.67

хүрэлсүхдээ хэл

Avatar

Зочин 2019-10-11 107.77.161.35

Ялгаа байхгүй…ярих юм аа ярина,бичих юмаа бичинэ.Нэг хулгайг нөгөө хулгайгаар цохихгүй шүү!!! Хулгай л бол хулгай…их бага ялгаагүй

Avatar

Ц.Нямдорж сайд 2019-10-11 202.179.25.86

өндөр үнийн дүн биш 400000 доллар шүү дээ. Таван зуухан саяийн амбаартай надад бага байгаа биз дээ.

Avatar

чимэг 2019-10-11 119.40.98.162

кккк ёстой доромжлох юмаа одоо яая гэхэв хүлцэнгүй ард түмэн минь

Avatar

Хүнбиш 2019-10-11 202.9.44.133

400000 доллар их бага мөнгө гэнэ дээ. 3 давхар харшийг амбаар гэдэг гэрбүлд тийм л байх л даа

Avatar

Gungaa 2019-10-11 66.181.179.40

Iim yumnuudiig toroos zailuulakh kheregtei shuu dee ur udamaarai tort garaad shakhaa khiigeed bdag odoo ard tumen mini tort udaan olon jil songogdson khumuusees salakh tsag bson shuu

Avatar

Durvud 2019-10-11 66.181.161.126

Ger buleeree mongoliig min samarchih yum aa

Avatar

Зочин 2019-10-11 203.91.115.44

шал оорк царай. аавтайгаа зайлаачээ. АН-ханы хоол болж намаа алаад байх юм.

Avatar

хуцдгийн бэ 2019-10-11 202.179.26.27

3 хан удаа гэдэг чинь дор хаяад 6 удаа гэсэн үг л дээ.

Avatar

Зочин 2019-10-11 39.110.206.167

6 жил үү?

Avatar

Mengetiig udmaar ni tsaazaar av 2019-10-11 203.91.118.69

Mengetiig udmaar ni tsaazaar avsan ch bagadahaar ih gai tarisan hun shuu

Avatar

Хотын унаган иргэн 2019-10-11 107.77.229.229

Увсууд жинхэнэ Исмэл тайжын удам муутай хүний үнэргүй хорт могойнууд гэдгийг 20 жил монголчууд харлаа үзлээ . Одоо биднийг зүгээр байлга

Avatar

увс хүн биш 2019-10-11 202.9.42.82

эдгээр мэнгэтүүдмйг үтэр түргэн төрөөс зайлуулах ёстой

Avatar

Зочин 2019-10-11 64.119.21.93

2 хон удаа хахахахаха

Avatar

Зочин 2019-10-11 66.181.178.138

Хариугүй жаахан2-3 үйлдэлээр 400 000 долларын бараа нийлүүлсэн гэнээ. Бусад хүмүүс дунд 20-30 удаагийн үйлдэлээр 20-30 Мянган доллараас хэтэрээгүй хүмүүс бас байна .Цусаар уйлаад ч 4 долларын бараа өгөх нь битгий хэл орох үүдийг нь ч мэдэхгүй бүүр Эрдэнэт орж үзээгүй бизнесменүүд хэдэн зуу хэдэн мянгаараа бас байна аа.

Avatar

Зочин 2019-10-11 202.131.245.243

Жинхэнэ төрийн хар хүн болж төлөвшсөн сайн хүү байна даа.

Avatar

Зочин 2019-10-11 59.153.84.218

Нямдорж гуайь ингэж бузар булайгаа дэлгэж, удам судраараа булайгаа дэлгэж, ард түмний элэг доог болж байх хэрэг байгаа юм болов уу?

Avatar

Зочин 2019-10-11 59.153.84.218

Энэ 2 илэг нүдэнд торж, чихэнд сонстохоо болиосой, ийм эцэгтэй хүн тийм зүйл хиичихээд ингэж ярих энүүхэнд байх доо

Avatar

иргэн 2019-10-11 66.181.161.11

Тэрбум гаран төгрөгийн шахаа хийчихээд жижиг мөнгө гээд яриад сууж байх юм, үүний цэвэр ашиг нь хэд вэ мэдэх үү,
үнэндээ 10 сая төгрөгийн мотор л байгаа, ингэж шахаа хийж монголчуудын мөнгийг идэж ууж байгаа нь, тэгээд бас хоёр гуравхан удаа гэчихжээ. Ичих булчирхай байдаггүй хүний хүүхдэд бас удамшаад байдаггүй болтой.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж