С.Эрдэнэ: Жинхэнэ бүлэглэлтэй хүн бол Н.Алтанхуяг | News.MN

С.Эрдэнэ: Жинхэнэ бүлэглэлтэй хүн бол Н.Алтанхуяг

С.Эрдэнэ: Жинхэнэ бүлэглэлтэй хүн бол Н.Алтанхуяг

С.Эрдэнэ: Жинхэнэ бүлэглэлтэй хүн бол Н.Алтанхуяг

Ерөнхий сайд асан Н.Алтанхуяг өнөөдөр мэдээлэл хийж, МАНАН бүлэглэлийн  бүрэлдэхүүний схемийг танилцуулж байна гэдгээ мэдэгдсэн. Түүний ярьснаар бүлэглэлийн гар хөл болдог улстөрчдийн дунд АН-ын дарга С.Эрдэнийг нэрлэсэн юм. Тэгвэл энэ мэдээлэлд С.Эрдэнээс тодруулсан юм.

АН-ын дарга С.Эрдэнэ:

-Жинхэнэ бүлэглэлийг үүсгэн байгуулсан хүн бол Н.Алтанхуяг. МАНАН гэдэг нь 2004 оноос үүдэлтэй. Анх "Алтангадас" ассоциацийг байгуулж байхад МАН-аас Ц.Нямдорж, Сү.Батболд нарын маш олон хүн орж байсан юм билээ. Харин АН-аас Н.Алтанхуяг тэргүүтэй орж байсан түүхтэй. Тэр явсаар АН-ын том фракци болж хувирсан. Түүнчлэн 2004 оноос Н.Энхбаяр, Н.Алтанхуяг нарын оролцоотой эвслийн Засгийн газрыг байгуулсан. Улмаар 2008 онд төгс төгөлдөр биелэлээ олсон. Тухайн оны долоодугаар сарын 1-ний цустай яргалалын үр дүнд хоёр намыг толгойлж байсан нөхөд улс төрийн тохиролцоо хийж эвслийн Засгийн газар байгуулсан. Стандарт бус эвслийн Засгийн газрыг байгуулсан байдаг. Тухайн үед АН-ын даргаар ажиллаж байсан Н.Алтанхуяг таван залуугийн амь насаар таван сайдын суудлыг наймаалцсан. Өөрөө Шадар сайд болж байсан. Тэр үед энэ асуудлыг хамгийн их эсэргүүцэж байсан хүн нь би. Энэ зөвхөн 2008 оны долдугаар сарын 01-ний үйл явдлыг далдлах төдийгүй Оюутолгойн луйварын гэрээг хийх нөхцөлөө хангах гэж эвссэн гэдгийг сүүлд ойлгосон. Оюутолгойн гэрээг эсэргүүцэж байсан цөөхөн гишүүнийн нэг нь би. Үүнээсээ болж янз бүрийн нэр цол зүүж ирсэн. МАНАН гэдэг нэр томъёог бий болгож, тэр хонгилыг бий болгосон хүн нь Н.Алтанхуяг дарга өөрөө мөнөөсөө мөн. Яаж ч арилгах гээд арилахгүй. Надад МАНАН үнэр байхгүй. Би МАНАН-гийн үед албан тушаал хашиж байгаагүй. Сүүлд 2012 онд АН-ын ялалтын үр дүнд Хөдөлмөр, нийгмийн хамгааллын сайд болсон. Би ам бардам хэлнэ, надад МАНАН-тай холбоотой асуудал байхгүй" гэсэн хариу тайлбарыг сэтгүүлчдэд өглөө.

Ш.ОЧ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ТэнэглэлТэнэглэл
11
ЗөвЗөв
7
БурууБуруу
4
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

44 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

иргэн 2019-10-10 150.129.141.196

АЛТАНХУЯГ ИНГЭЭ Л ТОМ ДАЙСАНТАЙ БОЛЖ БАЙГАА ЮМ ДАА.ТЭНЭГ ХОГ

Avatar

Зочин 2019-10-10 202.9.43.115

Эрдэнэ саяхандаа МАНАН-гийн толгойлогчийг УИХ дээр яаж хамгаалж байлаа. Бид бүгд сонсож байсан. Нийгмийн даатгалаас төрсөн тэрбумтан гэж би боддог.

Avatar

vat 2019-10-10 150.129.141.137

mongolhuud urbaghcd durgyi

Avatar

Зочин 2019-10-10 66.181.183.169

Алтанхуяг өөрөө ерөнхийсайд байхдаа Эрдэнэс ТТ гоос их идсэн дээ,.

Avatar

Зочин 2019-10-10 66.181.186.130

Ийм адгийн шаар АНыг удирдахаар яаж ялах вэ? АН аас эрүүл ухаантай болгон дайжиж байна

Avatar

Зочин 2019-10-10 103.229.121.28

Алтанхуягийн АН хэрүүлтэй байсан бол Эрдэнээгийн АН сахилга батын ачаар хэрүүл зогссон үнэн л дээ

Avatar

ТӨв 2019-10-10 66.181.161.121

Эрдэнэ алтанхуягаасаа дээр шүү

Avatar

muulaad ug. 2019-10-10 122.201.24.87

ta nar nam nereer bugd l ugsen huivaldaj uls eh oronoo hudaldah n hdaldaad hulgai hiij tonoh n tonood uchnuun jil mongoliig tonoson livar hulgaigaa nuuj haah geed l uls turuus zailj chadahgui undur sentiigees buuval bugsuu uhuulchih geed uhen hatan zuuraldaad buten noirtoi honoj chadahgui bie bieniihee neenteg daramtand orchihood zailj holdoj chadahgui gulug tsarailaad bgaa biz dee?delbervel bugd shorongiin tav bolno urd n olon jil suuj bsanaaraa Erdene juram bolno.

Avatar

Зочин 2019-10-10 118.103.197.79

Эрдэнэ бол жинхэн мафи. Мафи ч гэж дээ зvгээр л хулгайч хvн. Гэхдээ нарийн зохион байгуулалттай хулгайг сайн хийгээд сурчихсан. Алтанхуяг бол дэргэд нь жижигдэнэ. Элбэгдоржийн жинхэнэ гарын хvн. АН гишvvд мэднэ дээ

Avatar

Уншигч 2019-10-10 202.21.108.70

Эрдэнэ Алтанхуяг, 2 хар хэрээ 2 биенийхээ харыг гайхана гэгчийн юм брлох нээ. 2- лаа МАНАН ш дээ. Та 2- н энэ үгэнд ард түмэн итгэнэ гэж бодож бн уу. Том эндүүрэл за.Муу нэрийг хусавч арилахгүй шүү

Avatar

зочин 2019-10-10 66.181.180.230

Дорлигжаваа Крөнхий прокрор болгоод Нямдорж энэ 2 өстэй хүнээ их барьж хийсэн дээ. Үүнийгээ одоо санаад үр хүүхдээрээ идэх юм олдохгүй өс авах гээд байна. Ээбийгээсээ долоон дор хулгайч, Ээбий нь ядаж охин, хүргэнээ нийлж хулгайлуулдаггүй

Avatar

Zochin 2019-10-10 103.26.194.34

Noroviin huu nootoi shuu, ashigtai bol aaviigaa ch zarna

Avatar

Зочин 2019-10-10 199.249.230.87

МАНАН-гийн ТОЛГОЙ. ЭНЭ САЙТЫН ЭЗЭН ТАРВАГА 5 САРД ГАДАГШ ГАРААД ЗҮГТСАН. АТГ-аас МЭДҮҮЛГЭГ ӨГ ГЭЭД ХАЙГААД ОДОО БОЛТОЛ ОЛДОХГҮЙ. СУРАГГҮЙ АЛГА БОЛСОН…

Avatar

Зочин 2019-10-10 199.249.230.87

МАНАН-гийн ТОЛГОЙ. ЭНЭ САЙТЫН ЭЗЭН ТАРВАГА 5 САРД ГАДАГШ ГАРААД ЗҮГТСАН. АТГ-аас МЭДҮҮЛГЭГ ӨГ ГЭЭД ХАЙГААД ОДОО БОЛТОЛ ОЛДОХГҮЙ. СУРАГГҮЙ АЛГА БОЛСОН..

Avatar

Зочин 2019-10-10 199.249.230.87

МАНАН-гийн ТОЛГОЙ. ЭНЭ САЙТЫН ЭЗЭН ТАРВАГА 5 САРД ГАДАГШ ГАРААД ЗҮГТСАН. АТГ-аас МЭДҮҮЛГЭГ ӨГ ГЭЭД ХАЙГААД ОДОО БОЛТОЛ ОЛДОХГҮЙ. СУРАГГҮЙ АЛГА БОЛСОН.

Avatar

Зочин 2019-10-10 202.126.89.207

Миеэгийн найз Миеэгээ хамгаалж хэдэн гишүүнээ намаасаа хөөж байсан ЭРДЭНЭ өөрийгөө БИ МАНАН БИШ ШҮҮ, харин тэр МАНАН гэхлээр хөх инээд хүрч хөлийн шөрмөс татахийн.

Avatar

Зочин 2019-10-10 202.126.88.40

Эрдэнэ даргатай ардчилсан нам сонгуульд унана гэдгийг мэддэгүй гахай вэ

Avatar

irgen 2019-10-10 202.21.118.174

erdene manangiin gar hul bolson luivarchin shiitgel hyleeh cag ne udahgyi irneee

Avatar

Zochin 2019-10-10 202.21.105.186

Ene unen butekhgui gar, enenii uguug sonsdog khumuus yamar khumuus bdag yum bol. Ingej bodokhoor l AN suirch bgaa kharagdaad bgaan,

Avatar

Зочин 2019-10-10 150.129.142.196

*л Алтанхуяг өөрөө жинхэн манан

Avatar

MONGOL 2019-10-10 203.91.115.48

С.Эрдэнэ хашгичаад яах билээ. Бөлдөгдүүлээд хамаг хулгай луйварыг нь хийдэг. Нөгөө МАНАН д орохгүй бол шоронд нь явуулчина. Тиймээс нөгөө хэдээрээ бөлдөгдүүлээд дуулгавартай байж энэ АН мөнгөөр зодож луйварчдаараа дүүргэж ялалт байгуулна гэж горьдож л яваа МАНАН ы гар хөл мөнөөсөө мөн.

Avatar

Зочин 2019-10-10 49.196.24.170

Энэ хүмүүс МАНАН гэсэн үгэнд бүр манарчихсан юм бишүү. 2008 оны сонгууль МАН илт давуу ялж байсан. Тухайн үед эвсэх ёсгүй газар Алтанхуяг намынхнаасаа зөрөн байж эвсэж засгийн газарт орж байсан. Тэр үед Элбэгдорж, Эрдэнэ, Бат-Үүл гэх мэт олон хүн эсэргүүцэж байсныг санаж байна. Худлаа гэвэл тэр үеийн УИХ-н бичлэгийг үзүүлмээр юм. Бодвол телевизүүдийн архивт байдаг л байлгүй дээ

Avatar

Зочин 2019-10-10 202.21.107.78

ЭНЭ ЭРДЭНЭД ИЗОТОП ХЭРЭГТЭЙ ??????????????????????????

Avatar

Эрдэнэ ван & 40 дээрэмчин 2019-10-10 202.131.245.243

Харгис феодал Эрдэнэ ван дандаа худлаа шaaж байх юм аа, пиздa чинь? Хаана ингэж хyцaж сурсан юм бол?

Avatar

Төртэй ард түмэн байх юмсан 2019-10-10 66.181.161.95

Ээ Бурхан минь Эрдэнэ яаж яаж өөрийгөө Алтанхуягтай зүйрлэнэ вэээ, Ард түмэн юм ойлгодог цаг болсон шүү,

Avatar

З 2019-10-10 66.181.161.27

Х.у.ц дөрвөд өө

Avatar

Зочин 2019-10-10 202.131.227.178

Би Жинхэнээсээ бүлэглэлгүй шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-10-10 202.21.111.170

Энэ Но Алтанхуяг ямар ч их худал ярьдаг юмбэ мэддэг юмыг маань ингэж худлаа ярьж багйаа хүн мэддэггүй юмыг бол а**х юм байна даа

Avatar

Зочин 2019-10-10 103.229.123.222

гахай нохой 2 хэрэлдээд лут бнаа ккк 2лаа хар хэрээнүүд шдээ одоо цагаан будаг олдхгүй баларч байхшивдээ хѳтлѳлцѳѳд шорондоо ороод жангаа хүртэж дээ

Avatar

Amar 2019-10-10 182.160.38.195

Эрдэнэ ван МАНАН-гийн үнэргүй юм бол яагаад Миеэг огцруулахгүй гэж АН-ын бүлгээ хүртэл тарааж үхэн хатан тэмцсэн юм бэ? Хахир хүйтэнд 30 000-уулаа Миеэг эсэргүүцэж жагссан иргэдээ гуравхан мянган хүн жагссан гэж доромжилж байсан юм бэ? Хариул даа.

Avatar

Иргэн 2019-10-10 59.153.112.160

Эрдэнэ үнэн ярьж байна.Алтанхуяг чинь Баярын хөнжилд 3 жил гаруй хэвтэж байгаад хөөгдөөд гарч байсан сүүлд нь Багануурын нүүрсэн дээр охин Саранзагаа оруулж түүнийг ньДорлигжав шоронгоос мулталсан бас хүргэн Дэнзэнгээ Засгийн газарт шахаад дараа нь авлигын хэрэгт орооцолдож ял аваад Нямдоржийн луйвраар хөөн хэлэлцэх хугацаашаар суллагдсан жинхэнэ хорчин юм

Avatar

xujaa 2019-10-10 202.9.42.211

яасан их сандрахын энэ

Avatar

Зочин 2019-10-10 202.55.188.86

БИТГИЙ ГУЦ СОЛИОР, ЧИ МЭДРЭЛ МУУТАЙ ЮМ УУ, ЧИ ТЭР ШАР ХАДАНДАА ОЧИЖ СОЛИОР ЧИ МУУ!!!

Avatar

mgl 2019-10-10 202.9.43.20

Bid buhniig medej baina shuu dee. Ingej yariad uuriiguu multalj chadahgui.

Avatar

Зочин 2019-10-10 202.126.89.207

Эрдэнэ ван Алтанхуягийг муулахад 7 сарын 1-ний үйл явдал, Оюу Толгойн гэрээ 2 аминд нь орно гэж хэний дотор орохов гэгээн минь. Энэ гахай чинь саяхан л зах зээлийн нийгэм байгуулж байна, капитализмыг сонгосон за юу тэнэг хүүрнүүдээ гээд л Оюу Толгойд хайр зарлаад гүйгээд байсан биз дээ.

Avatar

bag-g n huulaad ug. 2019-10-10 64.119.18.134

Erdene van yagaad sandraad bnaa?Altankhuyg barimttai l yum yrisan bailgui?yg unendee ter manag arilgaj chadahgui bga tur zasag huuli huchniihenii l buruu biz dee?tolgoig n tasalsan yum bol odoo dooguur ajillasaar bga muchnuudiig n taslaad ter manangaa arilgaach.heden jil l manan yrij uls turjiluu?barimt bdag yum delgeed uls turd tseverlegee hiigeech?turiin tomchuud n eruhiilugch erunhii said n arilgahiig husehgui huchlehgui bga bol ted ch gesen holbootoi gesen ug biz dee?esvel huuli zuin said n

Avatar

иргэн 2019-10-10 202.179.26.34

сэтгэгдэл Устгагдаж байна

Avatar

иргзн 2019-10-10 202.179.26.34

за Гээнэ дээ ч Гооно доо ч гэгчээр Алтанхуяг СЭрдэнэ хоёулаа л адилхан Хумсаа нуусан Муурнууд буюу Гэмт хэрэгтэнгүүд шүү дээ, Эд нар Хэн хэнээсээ дээр гарах гэж Хэн нь Энхийн цагаан тагтаа болох гэж, Хэнийгээ Хар Хэрээ болгох гээд хэрэггүй, Хоёулаа л Хар хэрээнүүд шүү дээ Та 2 Олзоо булаацалдаж буй Хэрээнүүд шиг л харагдаж байна өө

Avatar

Зочин 2019-10-10 202.126.88.233

Алтанхуяг ч энэнээсээ илүү гарнуу гэхээс дутахгүй гар л даа

Avatar

иргэн 2019-10-10 66.181.185.133

Яг үнэндээ бол Эрдэнэ чавганц Алтанхуягийг бодоход эр хүний хугархай даа

Avatar

Зочин 2019-10-10 66.181.185.133

Яш үнэндээ Эрдэнэ нь чавганц Алтанхуягийг бодоход эр хүний хурархй шүүдээ

Avatar

a**s 2019-10-10 66.181.161.113

зайл малаа

Avatar

Зочин 2019-10-10 202.170.68.162

Алтанхуяг олон хүний зураг тавьж хонгил энэ тэр гэж ярьдаг. Гэтэл тэр дунд Ц.Нямдорж байдаггүй нь хачирхалтай. Тэгээд бодохоор Алтанхуягийн тавилттай жүжиг шиг санагддаг.

Avatar

Зочин 2019-10-10 107.77.161.57

Увс хүмүүс шүү дээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж