Багш нар хоёр настай хүүг скочоор хүлж, 30 минут суулгажээ | News.MN

Багш нар хоёр настай хүүг скочоор хүлж, 30 минут суулгажээ

Багш нар хоёр настай хүүг скочоор хүлж, 30 минут суулгажээ

Багш нар хоёр настай хүүг скочоор хүлж, 30 минут суулгажээ

Өвөрхангай аймгийн Арвайхээр сумын нэгдүгээр цэцэрлэгийн багш нар нь хоёр настай хүүг  сандал дээр нь суулган скочоор хүлж 30 гаруй минут суулгасан хэрэг гарчээ. Хүүхдийн эрхийг зөрчсөн энэхүү үйлдэл нь камерт бичигдэн үлджээ. Бичлэгт нялх хүүхэд хүүхэд өмдөндөө баасан, мөн хүлээсээ тайлуулах гэж аргаа баран уйлж, тийчилж байхад хоёр багш тоосон шинжгүй 30 гаруй минут дэргэд нь байгаа дүрс үлдсэн аж. Ингээд 30 гаруй минут болсны дараа цэцэрлэгийн арга зүйч орж ирж хүүхдийг сандлаас салгаж авсан юм байна. Ийнхүү хүүхдийн эрхийг ноцтой зөрчсөн дээрх багш нарыг тус цэцэрлэгийн зүгээс ажлаас нь халах тушаалыг энэ сарын 2-ны өдөр гаргажээ.

Энэ талаар аймгийн удирдлагуудаас мэдээлэл авах гэсэн  боловч хариулт өгсөнгүй.

Э.АРИУН 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
85
БурууБуруу
17
ХарамсалтайХарамсалтай
9
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
4
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-10-10 202.131.245.69

ЭРХЛЭГЧ БАГШАА ХАЛААД ӨӨРӨӨ ЯАХ УУ ӨӨРИЙГ НЬ ХАЛАХГҮЙ ЮМ УУ БОДЛОГЫН ГАЗРЫНХААН

Avatar

Зочин 2019-10-10 202.131.245.69

Араатануудыг ажлаас нь халаад л боллоо юу ???

Avatar

Зочин 2019-10-10 150.129.140.71

Зоргоороо өслөө гээд сайн юм болохгүй. Томроод эцэг эх нь ч дийлэхээ больно. Мэдсээр байж худлаа эм тахиа шиг шаагилдах хэрэггүй. Ардчилал хүний эрх гэдэг чинь хулхины тогтолцоо. Хүн диктатур буюу дэг жаяг дэглэм журамгүйгээр сайн сайхан явдаггүй юм. Тамирчин хүн дасгалжуулагчийн диктатур чангалан дор л амжилт гаргадаг юм. Харин та нар мөнгө мөнгө мөнгө гэж үхэлдэхээ урьтал болгохоор хатуу чанд хуулийг зөрчихгүй амьдарч бусдад садаа тээр болохгүй аж төрж сурахыг л үр хүүхдүүддээ зааж өг оркуудаа

Avatar

Мөөгий 2019-10-10 202.179.10.194

Багш бэлтгэдэг багшийн сургуулийн бүтээгдэхүүн муу байгаагын жишээ. Одоо аймгийн БСУГазрын дарга хатагтай Пүрэвсүрэн үүнд хариу өгөх цаг болсон байхаа. Мөн аймгийн ИТХ, Засаг дарга ч гэсэн. Цаашлаад яамны сайд нь

Avatar

зочин 2019-10-10 202.9.42.203

Өвөр Хангай гэдэг чинь тийм алс бөглүү , хязгаар нутаг уу ? …..Шоронгын хуягууд ч хүн тамалхаа больсон цаг шдээ .

Avatar

Зочин 2019-10-10 139.5.216.208

хүүхдүүдийг хүйтэн өрөөнд зогсоож шийтэгдэг уламжлалтай газардаа

Avatar

Bagsh 2019-10-10 103.212.117.80

Hudlaa baihaa..2hon nastai hvvhdiig ymar ch hvn tegj hvlehgve..haraad m hair hvrdeg shdee..yaj ch sahilgagvitsen huufhun l baidag shdee..bi uuruu 4 udaa baga angi awsan. Tiimees ene medeeleld eruusuu ch itgehgvi bna.

Avatar

Зочин 2019-10-10 202.126.88.73

Ийм багш нар зөндөө байгаа

Avatar

Bagsh 2019-10-10 103.212.117.80

Hudlaa medeelel baihaa…ymar ch hvn 2 hon nastai hvvhdiig tegj hvlehgvi dee..

Avatar

Uursdiig ni huleed suulga 2019-10-10 66.181.165.108

Uursdiig ni huleed buten udurjinguu suulga. Yamar 1 hereg hiisen humuusiig yag adilhan argaar ni shiitgej baiya

Avatar

Зочин 2019-10-10 103.212.119.37

харанхуй бүдүүлэг багш нарын нэг хэсэг үе гарчээ

Avatar

Зочин 2019-10-10 122.201.31.179

Цэцэрлэг, бага ангийн багш гэдэг чинь маш тэвчээртэй сайн бэлтгэгдсэн чадварлаг багш байх ёстой гэнэлээ. Монголд цэцэрлэгийн багш нарт өгдөг цалин нь бага тул сайн багш бэлтгэж чадахгүй байгаа юм. Одоо ихэвчлэн хамгийн чадвар муутай, гэр бүлээрээ санхүүгийн хувьд ядмаг хүүхдүүд улсан цэцэрлэгийн багш болж бэлтгэгддэг болсон гэнэлээ

Avatar

Зочин 2019-10-10 202.21.127.165

Хүүш ээ, юу гэсэн үг вэ? Багшийн цалин бага байгаад тэр 2 НАСТАЙ БУЯЦХАН ХҮҮХЭД буруутуай юу? Цалингаа голоод, уур нь хүрээд байгаа бол цэцэрлэгийн багшийн ажлыг БҮҮ ХИЙ!!! Зүгээр л хол байл даа!!!
Үнэндээ хэлэх муу үг олдохгүй байна, яачихсан мэдрэл муутай, сэтгэцийн өөрчлөлттэй хүмүүс байдаг юм бэ???? Хүүхэд биологийн жамаараа хөдөлж, дэгдэж дэрвэж энергиэ зарах ёстой шүү дээ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Тэр хүүхдийн анхаарлыг татах хэмжээнд сургалт явуулж чадахгүй бгаа бол ТЭР БАГШ МУУ байна

Avatar

Зочин 2019-10-10 202.131.227.114

Энэ бол хүчирхийлэл, бүр тодорхой хэлвэл гэмт хэрэг. Хүний нялх үрийг яаж чадаж байна аа. Ийм ёс суртахуунтай, зэрлэг балмад хүн ардын багш байх эрхгүй.

Avatar

Chimegee 2019-10-10 119.40.98.162

ажлаас халаад өнгөрч болохгүй байхаа арай юмаа

Avatar

О 2019-10-10 203.91.112.162

Яршигтай дүрсгүй толгойг хүлээ л биз, юун сүртэй юм. Ганц тэрэнтэй харилцдаг биш, бусад хүүхдүүдийг ч гэсэн бодох нь зөв.

Avatar

Зочин 2019-10-10 66.181.168.200

х** муу г***й минь, өөрийгөө хамгаалах чадваргүй, жаахан хүүхдийг ингэж тамлаж болохгүй. аав ээж нь хүүхдүүддээ ийм хандлага гаргасан бол чи юу гэх байсан бэ? чи муу өрөө яргачин багш байна.

Avatar

Зочин 2019-10-10 66.181.185.129

Хуухэд хайрлаж чадахгуй бол тэнд багшлах хэрэггуй шдэ …..Шоронгын хуяг л хийнэ биздээ .

Avatar

Зочин 2019-10-10 202.126.88.73

Чамайг ингээд тамлах юмсан,муу яргачин

Avatar

Зочин 2019-10-10 64.119.20.206

Өөрийг чинь скочоор хүлээд орхивол яах вэ. Йим үзэлтэй харгис юмнууд л хүчирхийлэл үйлдэж байна

Avatar

Яадаг яргачид вэ өөрсдийг нь хүлээд өмдөнд нь бие засуулах юмсан. Багшлах эрхийг хасах хэрэгтэй биз дэ 2019-10-10 66.181.161.13

Зочин

Avatar

zochin 2019-10-10 66.181.161.7

eooe yu be

Avatar

Эцэг 2019-10-10 203.217.139.225

Ажлаас халаад орхих хариуцлага хүлээлгэж байгаа хэлбэр биш. Хуулийн хариуцлага, болохгүй бол
ийм хүний үнэргүй амьтдыг зурагтаар олон нийтэд тод харуулж жигшүүлэх хэрэгтэй шүү.

Avatar

Зочин 2019-10-10 66.181.171.34

Ёстой сахилагагүй тархи байна Мундаг. Шилийн сайн эр болох хүү байна

Avatar