Байгальд орхисон шашны эд зүйлсээ авахыг мэдэгдье | News.MN

Байгальд орхисон шашны эд зүйлсээ авахыг мэдэгдье

Байгальд орхисон шашны эд зүйлсээ авахыг мэдэгдье

Байгальд орхисон шашны эд зүйлсээ авахыг мэдэгдье

Нийслэлийн Байгаль орчны газраас олон нийтийн байгууллагуудтай хамтран ногоон бүсийн ойн сан бүхий газарт ургаа модонд уясан хадаг, байгальд сөрөг нөлөө үзүүлэхүйц байдлаар байрлуулж орхисон шашны эд хэрэглэлүүдийг цэвэрлэж, устгах ажлыг 2019 оны аравдугаар сарын 19-ний өдөр зохион байгуулах тул шаардлагатай эд, хэрэгслээ авахыг урьдчилан анхааруулж байна гэж Нийслэлийн Байгаль орчны газраас мэдээлэв.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-10-10 66.181.180.185

Хэт мухар сүсэг аюултай !!!

Avatar

Зочин 2019-10-10 103.229.120.213

суварга босгохыг хорь .зөвхөн эрдэнэзууд108 байг

Avatar

Зочин 2019-10-10 103.229.120.213

тэнэг ард түмэн

Avatar

??? 2019-10-10 66.181.161.58

– Миний урд 13 –р зуунаас Их Монгол улсын Чингис хаан, Их хурлын тэргүүн Соргог цэцэн хатнаас одоогийн Монголын Төрт-улсад илгээсэн хатуу зарлиг байна. Тухайн үед Монголчууд зөн гэгээрэлтэй байжээ. Тэд Монголчуудын гэгээрлийг тооцоолсон. Онолын хэлмэлийг цагт нь ил болгуулахаар илгээснийг ихэнх нь мэдэж байгаа байх. Ирэх аюулыг угтаж мэдээд тосох үед Монголчууд бүгд гэгээрсэн байх ёстой юм байна. Энэ зарлигийг дараа мэдээлнэ л дээ.

Avatar

монгол 2019-10-10 64.119.17.192

21 дүгээр зууны монголчууд арай л хэтэрхий мухар сүсэгтэй байна аа, Хятдаас мөнгөөр баахан хадаг аваад баахан зардал гаргаж ууланд аваачиж хаяад, түүнийг нь түүх, устгах гэж баахан зардал төсвөөс гараад ,,,,,,,, Гутамшиг

Avatar

??? 2019-10-10 66.181.161.57

– Монголын ерөнхийлөгчийг ард иргэд нь сонгох нь зөв л байх. Мөн төвийг баримталдаг, соён гэгээрүүлдэг, хуулийг сахиулдаг гэх мэт.

Avatar

??? 2019-10-10 66.181.161.57

– ҮХ –д хуулийн дагуу бус гэмт үйлдэл хийсэн УИХ –н түшээдийг ард иргэдийн шаардлага, УИХ –н түшээдийн 51 % -с дээш саналаар эргүүлэн татах, чөлөөлдөг бол сонгуулийн хугацааг 5 жилээр уртасгаж шийдэх нь аюулгүй л юм. Огт төлөөлөлгүй болвол дахин сонгууль зарлах нь зөв л шиг байх юм.

Avatar

??? 2019-10-10 66.181.161.57

– Дүүрэг, аймаг, сумдын иргэдийн төлөөлөгчдийн хурал нь УИХ –н түшээдийн дайчин туслагч, бэлтгэл хүчин шүү дээ. Одоо иргэдийн төлөөлөгчдийн хурал нь ард иргэдээсээ ҮХ –д нэмэлт санал, зөвлөмжийг авч нэгтгээд УИХ дахь төлөөлөлдөө илгээвэл зүгээр л юм. Хугацаа заах хэрэгтэй байх л даа.

Avatar

??? 2019-10-10 66.181.161.57

– Бусад улс орнууд Чингис хааныг манайх, манайх гэж байна гээд л бухимдсан улс хааяа байх юм. Аргагүй тэдний зөв шүү дээ. Олон үндэстний хаан байсан юм чинь. Харин тэднээс ганц л асуулт асуу : Чингис хаан хаана төрсөн бэ? гээд л боллоо.

Avatar

??? 2019-10-10 66.181.161.57

– Орой “Соён гэгээрүүлэгч” мэдээллийн дэлгэцээр доктор, физикч З.Батотгон “Алтан дээд үнэний онол” -ыг үсэг, үг, үгүүлбэрээр нь тайлбарлаж байна. Анхаарах зарим тайлбар, яриа бий л дээ гэхдээ заавал сонсох хэрэгтэй. Шашинжуулахгүй. Ямар ч шашинтай иргэд сонсож болно шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-10-10 59.153.113.69

End tend bdg suvarguudiig buulgahu

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж