"Ганц хүн бус бүлэг этгээд хүүгийн минь аминд хүрсэн" | News.MN

"Ганц хүн бус бүлэг этгээд хүүгийн минь аминд хүрсэн"

"Ганц хүн бус бүлэг этгээд хүүгийн минь аминд хүрсэн"

"Ганц хүн бус бүлэг этгээд хүүгийн минь аминд хүрсэн"

Хүүгээ бусдын гарт цаг бусаар алдсан иргэн Б.Нямхүү өнөөдөр /2019.10.07/ мэдээлэл хийлээ.

“Би хүүгээ алдаад хоёр жил хагас болж байна. Өнгөрсөн хугацаанд хэргийг үнэн зөвөөр мөрдөж шалган шийдэж өгөөч гэж эрээн цаас барьж  холбогдох байгууллагуудаар их ч явлаа. Гэвч хууль хяналтын байгууллага хохирогчийн үгийг сонсдоггүй өөрсдийнхөө эрх мэдлээр далайлгаж хуулийг ашигтай тал руу эргүүлдэг гэдгийг өөрийн биеэр мэдэрч байна.

Миний хүү Г.Батхүү 26 насандаа 2017 оны гуравдугаар сарын 18-19-нд шилжих шөнө хоёр залууд зодуулж амиа алдсан. Хэрэг гардаг өдөр Цэргийн баяр тэмдэглэнэ гэж гэртээ байсан хүүхдийг найзууд нь дуудаж авч гарсан. Улмаар шөнийн цэнгээний газар хэрүүл, зодоон үүсгэсэн найзуудыгаа өмөөрч, салгах гэж яваад миний хүү амиа алдсан. Танихгүй хоёр залуу хүүгийн минь толгойн тус газарт олон удаа цохиж, сүүлдээ ширээний тавцан модоор толгой руу цохиход ухаан алдсан. Тэдний үйлдэл нь камерын бичлэгт бичигдсэн.

Үхлийн шалтгаан нь “Тархины битүү гэмтлийн улмаас нас барсан. Энэхүү гэмтэл нь савж унах үед үүсэх боломжгүй” гэсэн дүгнэлт гарсан бол бүтэн зургаан сар хүлээлгэж гарсан шинжээч эмч нарын дүгнэлт нь өмнөх дүгнэлтээ үгүйсгэн “Зөвхөн савж унах үед үүсэх гэмтэл” гэж гарсан. Хууль хяналтын байгууллага сүүлийн дүгнэлт дээр үндэслэн бүлэг хэргийг ганц хүний хэргээр зүйлчилж нөгөө хүнийг нь ял завшуулчихаж байгаа юм.

Шүүх эмнэлгийн эхний дүгнэлтийг энгийн эмч нар гаргасан бол хоёр дахь дүгнэлтийг цагдаагийн шинжээч эмч нар гаргасан. Хэргийн ганц нотлох баримт болох камерын бичлэгийг мөрдлөгт гол нотлох баримт болголгүйгээр Сүхбаатар дүүргийн цагдаагийн хоёрдугаар хэлтсийн мөрдөн байцаагчид  хэрэгтнүүдийн мэдүүлэг дээр үндэслэн мөрдөн байцаах ажиллагаа явуулсанд гомдолтой байна. Сүхбаатар дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхээр дөрөв, нийслэлийн давж заалдах шатны шүүхээр хоёр, одоо улсын Дээд шүүхээр хоёр дахь удаагаа орох гомдлоо би гаргачихаад байж байна.

Бүлэг гэмт хэрэг  гэдгийг нотлох камерын бичлэг байсаар байхад шүүхээс бүлэг хэрэг биш нэг хүний хэрэг гэж үзээд иргэн Ч-д 11 жилийн хорих ял оноож, М-ийг цагаатгасан. Бүтэн долоон сар хэргийг нэмэлт байцаалтад буцаах нэрийдлээр хав дарчихаад шүүх рүү шилжүүлэхэд хүүг минь хамгийн их зодсон М-ийн хөөн хэлэлцэх хугацаа дуусчихсан. Энэ бол хэргээс М-ийг авч үлдэх гэсэн башир арга" гэв.

Э.БУРАМ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
БурууБуруу
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-10-07 202.9.42.125

tsagdaa shyyh prokror ajilaa yaaj hiidgiig bygdiig n l harlaa

Avatar

Зочин 2019-10-07 202.126.89.107

Tsagdaa prokuror idee beer bolood udaj bn. Udirdlaguud ni baij l bn. Buur hoorondoo suljee bolchihson

Avatar

Зочин 2019-10-07 202.126.89.149

Mongoliin tsagdaa,huuliin baiguullaga neg iim l bolchihood baigaamdaa. Shinechlel uurchlult hiih
gesen saidaa gvtgej gutaagaad zailuuldag iim l hvmvvs tend ami horgodood bainaa!!!!!

Avatar

. 2019-10-07 202.126.88.153

Нямдоржийн тарисан гай хэзээ дуусах болдоо. МАН хурдан сөнөөсэй

Avatar

Зочин 2019-10-07 43.242.243.122

Шүүгч нар хуулиа мэдэдгүй. Буруу хуулийн заалт ашиглаж хүн хохироосон шүүгч ямар ч хариуцлага хүлээдэггүй. БЗД-ийн Чингим шүүгч нэг танилыг мань ялаас чөлөөлөөх заалт ашиглаш Шархаданд бүиэн нэг жил хэвтүүлэхээр шийдсэн ба аз болж давж заалдах шүүхийхэн ххэрэгсэхгүй болгосон. Гэтэл эрүүл саруул үзэгдэх танил мань тэндхийн мэдрэл өвчтнүүдэдюу чүгүй зодуулсан байсан ба хохь нь болж хоцорсон.

Avatar

Зочин 2019-10-07 202.131.227.178

Хүрэлсүх ээ Нямдоржийг сүхдээд алаач. Улааны толгойг авах яасан бэ? ЗГ-н хэдэн малуудаад заазлаад сүхдээд ажиллаач

Avatar

Ард 2019-10-07 103.10.23.125

ЦАГДААГЫНХАН ХЭН МӨНГӨТЭЙ ХҮНД ИНГЭЖ ҮЙЛЧИЛДЭГ. МАНАЙ ДҮҮ ХҮНД ЗОДУУЛААД ЭРҮҮЛ МЭНДЭЭРЭЭ ХОХИРООД Л ҮЛДСЭН. ЗОДСОН ЗАЛУУЧУУД НЬ УУЧЛАЛ ГҮЙГЭЭД ГҮЙГЭЭД БАЙСАН. СбдҮҮРГИЙН АЛТАНТУЯА ГЭЖ БАЙЦААГЧ ДЭЭР ОЧИНГУУТ ТАГ БОЛООД, АЛТАНТУЯА НЬ ЗОДУУЛСАН ХҮНД НЬ ЭРҮҮ ҮҮСГЭНЭ ГЭЖ ДАНАЛЗААД Л ДУУССАНДАА. ЭДГЭЭР ХҮМҮҮСИЙН ӨӨРСДИЙН НЬ ХҮҮХДҮҮД ХҮНД АЛУУЛЖ, ЗОДУУЛАХААР ОЙЛГОНО. ТЭГЭХЭД ГЭМШИЛ НЬ ОРОЙТСОН БАЙНА.

Avatar

Uuriinhuu argaar hariugaa av! 2019-10-07 64.119.27.120

Tertei tergui mongold shuuh tsagdaa ni mungutei hunii tald uilchildeg yum chin yaduu humuus huluu ergetel yavaad ch hohirson heveer l uldeh bolno. Tegsnees shuud l uursdiinhuu argaar l hariugaa avj hohirloo baragduulj gomdloo tailsan ni deer dee.

Avatar

ХАРАМСАЛТАЙ НЬ ТАНЫ ЗӨВ 2019-10-07 202.21.100.210

ХҮЧНИЙ БАЙГУУЛГА МӨНГӨТЭЙ ТАЛД НЬ ҮЙЛЧИЛЖ ХҮЧТЭЙ НЬ ХҮЧГҮЙГЭЭ ДИЙЛДЭГИЙГ УТГААР НЬ ОЙЛГУУЛДАГ

Avatar

Huuli shuuh ni hudulj ugdugguim bol uuriinhuu argaar hariugaa av! 2019-10-07 64.119.27.120

Mongoliin huuli shuuhiig haraad baival mungugui hun hichneen gemgui baigaad hohirood l uldene. Tegsnees hurdan shuurhai uursdiinhuu argaar hariugaa avah heregtei.

Avatar

Монголын цагдаа бол 2019-10-07 64.119.18.234

Монголын цагдаа бол хуулийн байгууллагууд дотроос хамгийн шударга бус нь

Avatar

Зочин 2019-10-07 64.119.18.234

Монголын цагдаа бол хамгийн шударга бус байгууллага.

Avatar

Зочин 2019-10-07 202.9.43.219

Энэ цэргийн баяр гэж нэг хавтгайрсан архидалт бх юмаа.Зөвхөг аомийнхны бачрыг ингэж хавтгайруулахыг зогсоох цаг нь болсон бмаар! Цэргийн алба хаагчил болон бэлтгэл оффицер ахлагч нарын баяр бмаар юм!

Avatar

Зочин 2019-10-07 103.111.68.3

Хууль гууль болсоон монгол улс. Удахгүй мөхнө өө

Avatar

Зочин 2019-10-07 202.131.227.178

чи хятад байх. Монгол хүн ингэж хэлэхгүй улсаа өөд татах талаар сэтгэнэ.

Avatar

Зочин 2019-10-07 139.5.216.215

Odoogiin huuliin baiguullaga iiim l bna daa yana daaaa shudtaga huuliihan mongold uldeegui ym bol uu

Avatar

SS 2019-10-07 66.181.168.8

SHOROND N HATAA MUUSAIN ALUURCHDIIG!!!!

Avatar

Зочин 2019-10-07 59.153.115.55

иймэрхүү алуурчдыг чимээгүй нэг нэгээр нь нухуулчих, яаж хүн алсан яаг тэрүүгээр нь шүүх цагдаа нтр бол худалаа шүү инээдтэй, ширэнгэд ширэнгийн хууль л үйлчилдэг юм эмээ минь

Avatar