Хойд Солонгост суугаа Элчин сайд С.Цоггэрэлийг эгүүлэн татна | News.MN

Хойд Солонгост суугаа Элчин сайд С.Цоггэрэлийг эгүүлэн татна

Хуучирсан мэдээ: 2019.10.03-нд нийтлэгдсэн

Хойд Солонгост суугаа Элчин сайд С.Цоггэрэлийг эгүүлэн татна

Хойд Солонгост суугаа Элчин сайд С.Цоггэрэлийг эгүүлэн татна

Гадаад харилцааны яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга Д.Даваасүрэн хууль бус наймааны асуудалд нэр холбогдсон дипломатуудад ямар хариуцлага тооцож буй талаар мэдээлэл хийхдээ Монгол Улсаас БНАСАУ-д суугаа Элчин сайд Сүрэнгийн Цоггэрэлийг эгүүлэн татах тухай хүсэлтийг Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулгад гаргаснаа мэдээлжээ.

С.Цоггэрэл 1954 оны 11 сард Увс аймагт төрсөн. 1980 онд ЗХУ-ын Улсыг аюулаас хамгаалах хорооны дээд сургуулийг эрх зүйч мэргэжлээр төгссөн. 1980-1988 онд НАХЯ-нд, 1988-1991 онд БНМАУ-аас Бүгд Найрамдах Болгар улсад суугаа ЭСЯ-нд, 1991-1999 онд Улсын аюулаас хамгаалах ерөнхий газарт хариуцлагатай алба хашиж байжээ.

1999-2002 онд Монгол Улсаас ОХУ-д суугаа ЭСЯ-нд зөвлөх бөгөөд Консулын хэлтэсийн дарга, 2002-2009 онд Тагнуулын ерөнхий газрын орлогч дарга болон хэлтэсийн дарга, 2009-2013 онд Монгол улсаас БНЧУ-д суух Онц бөгөөд бүрэн эрхт элчин сайдаар ажиллаж байсан аж.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ЗөвЗөв
3
БурууБуруу
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2019-10-03 64.119.22.214

Хугацаа дууссан байгаа юм байна аа

Avatar

Зочин 2019-10-03 66.181.161.75

1990-ээд онуудад дэлгүүрийн лангуу хоосон картын бараагаар ард олон дөнгөж өл залгаж байх үед төрийн авдар хоосон учраас албан газрууд хугацаанд нь цалингаа тавьж чаддаггүй байлаа. Тэр үед тамхины наймаа хийж хүртэл дипломатуудынхаа цалинг өгч байсан сураг сонсогдож л байсан юм даг. Хэн нь ч хэнийгээ хэлэлтгүй хавтгайдаа л тийм байсныг тэр үеийнхэн санаж байгаа байлгүй. Одоо болохоор нэгнийгээ хэмлээд яах вэ? дээ. Улс орноо төлөөлөх бүрэн чадвартай хүнээ элчин сайдаар томилдог байлгүй.

Avatar

Зочин 2019-10-03 64.119.22.214

Энэ хүн яасан үнэн бичээ вэ. 5 долларгүй хүмүүсийг гадаад паспорт өгөөд гаргаж байсан үеээ мартлаа гэж үү

Avatar

Зочин 2019-10-03 36.236.209.88

Гадаад харилцааны яам /Цогтбаатар, Даваасүрэн, Анхбаяр нар/ арьсаа хамгаалахдаа Төрийн нууц задруулаад, тагнуулчдаа илчлээд, дэлхийгээр нэг зарлачихаж байгаан биздэ. Энэ үйлдэлдээ та нар дээлээ нөмөрнөө!!! Ямар ч улсын Тагнуулын байгууллага дипломат халхавчаар үүрэг гүйцэтгэдэг.

Avatar

Дипломат+тагнуул+наймаачин 2019-10-03 202.9.42.97

Тийм Тийм, дипломат, тагнуул халхавчийн дор үндсэн ажил болох тамхины наймаагаа ч бас олигтой хийчихгүй баригаад л естой онигоо онигоо :)))

Avatar

Зочин 2019-10-03 122.201.21.13

Цоггэрэл гэдэг хүн дээр улс төрийн тоглолт явуулж 2 улсын харилцааг муутгах санаа бодол хэнд байна?Ууг нь Хоёр улсын харилцааны асуудал чухал баймаар юм.

Avatar

Zochid 2019-10-03 202.126.89.166

Yamar barimtaar Tsogerel elchin saidiig erguulen tataj baigaagaa zarlaachee ! Haana tamhi , Har tamhinii hergeer barigdaj baisan yum be ? Ali ulsiin tsagdaa , tagnuuliin baiguullagaar eren survaljlagdaj baisan yum be ? Barimtguigeer hun gutgehee boliochee !

Avatar

ГХЯ 2019-10-03 73.92.12.67

Ямарч баримт байхгуй. Яагаачгуй учраас эргуулэн татна.Харин яасан улсуудыг эргуулж татахгуй. Энэ нехер ядаж евс татсан бол эргуулж татахгуй байсан

Avatar

Зочин 2019-10-03 103.111.68.3

БАРИМТУУДЫГ НЬ ИЛ ГАРГАВАЛ ӨӨРТ НЬ БҮҮР МУУ БОЛОХ ГЭЭД БАЙГАА ЮМАА, ЦАААШ НЬ ЯРИХ УУ ЯАХ УУ ?

Avatar

Зочин 2019-10-03 175.45.178.30

tegeech

Avatar

Zochid 2019-10-03 202.126.89.166

Hurts bol olon udaagiin huuli bus tamhinii naimaa zohion baiguulj bad barigdaj baisan shuudee

Avatar

Zochid 2019-10-03 202.126.89.166

Yamar barimtaar Tsogerel elchin saidiig erguulen tataj baigaagaa zarlaachee ! Haana tamhi , Har tamhinii hetegeet barigdaj baisan yum be ? Ali ulsiin tsagdaa , tagnuuliin baiguullagaar eren survaljlagdaj baisan yum be ? Barimtguigeer hun gutgehee boliochee !

Avatar

Зочин 2019-10-03 103.111.68.3

БАРИМТУУДЫГ НЬ ИЛ ГАРГАВАЛ ӨӨРТ НЬ БҮҮР МУУ БОЛОХ ГЭЭД БАЙГАА ЮМАА, ЦАААШ НЬ ЯРИХ УУ ЯАХ УУ ?

Avatar

Zochid 2019-10-03 202.126.89.166

Yamar barimtaar Tsogerel elchin saidiig erguulen Tatar baigaagaa zarlaachee ! Haana tamhi , Har tamhinii hetegeet barigdaj naiz an yum be ? Ali ulsiin tsagdaa , tagnuuliin baiguullagaar eren survaljlagdaj bailable yum be ? Barimtguigeer hun gutgehee boliochee !

Avatar

Зочин 2019-10-03 94.197.120.45

Увсынхны шахаа бас юу ш****н.

Avatar

Иргэн 2019-10-03 139.5.216.193

Москвад ЭСЯ д бхдаа согтуу баярын архи хүүхний асуудлаар шоудах хооронд их л тамхины наймаа хийсэн хулгайч даа

Avatar

Зочин 2019-10-03 103.57.93.161

Гадаад явдлын яамны Цогтбаатар сайд, Батцэцэг дэд сайд хоёр хоёулаа огцрох хэрэгтэй. Дандаа найз нөхөд туслахуудаа гадаадад томилсон байна билээ. Төрийн алба төрлийн болгосон байна шүү дээ. ичиг ичиг ичиг

Avatar

Зочин 2019-10-03 62.232.167.210

Болгар, Чех хоёрт тагнуул хийж явсан хүн юм биздээ. Ер нь манай дипломат алба юу болчихоод байна аа? Байсхийгээд л, татдаг шар тамхины конробанд, мансуурдаг хар тамхины наймаа, тэгээд бөөн хов яриа, матаа, атаа жөтөө, эргүүлэн татсан, татуулахыг шаардсан, явуулахгүй гэж дайрсан, ийм л юм сонсдох болж. Сая тэр Улаан бал дээр гарсан Хөх хотын консул гээд ямар элгий нь авсан онгиргон хоосон толгой юу яриад байсан бэ. Согтуураад мансуурчихсан байснуу яасан, ухаан санаа нь тогтворгүй, элийрсэн нөхөр

Avatar

Зочин 2019-10-03 107.77.225.234

Tsogtbaatar ogtsor

Avatar

Зочин 2019-10-03 107.77.225.234

Tsogtbaatar z**l

Avatar

Зочин 2019-10-03 107.77.225.234

Tsogtbaatar baigaa tsagt iim bulai yavdal tsarahgyi

Avatar

Зочин 2019-10-03 107.77.225.234

Tsogtbaatar uuruu ogtsor. Avilgach!

Avatar

Зочин 2019-10-03 64.119.18.69

avsandaa avaad orj chadahgui haltar heden tugrugnuus eh ornoo hudaldsan shaarnuuud

Avatar

Зочин 2019-10-03 202.126.88.218

Diplomat iin halhavchtai DO yamnii burhi bna.

Avatar

Зочин 2019-10-03 103.80.211.215

Хурцын төрсөн ах нь, хамт хар тамхи зөөсөн

Avatar

Зочин 2019-10-03 66.181.161.56

Яг ямар баримт байна вэ ? Баримтгүйгээр хүнийг тэр тусмаа улсаа төлөөлөн гадаад улсад ажиллаж буй элчин сайдыг гүтгэх нь хувь хүний төдийгүй улс орны нэр хүндтэй холбоотой асуудал байх шүү. Хүнийг харлуулж байхын оронд тодорхой болчихсон офшорчидын хууль бус орлогыг хураах нь ард түмний амьдралд илүү баймаар юм.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж