Зам тээврийн хөгжлийн сайд асан Д.Ганбатыг саатуулжээ | News.MN

Зам тээврийн хөгжлийн сайд асан Д.Ганбатыг саатуулжээ

Хуучирсан мэдээ: 2019.10.03-нд нийтлэгдсэн

Зам тээврийн хөгжлийн сайд асан Д.Ганбатыг саатуулжээ

Зам тээврийн хөгжлийн сайд асан Д.Ганбатыг саатуулжээ

Зам тээврийн хөгжлийн сайдаар ажиллаж байсан Д.Ганбатыг  өчигдөр /2019.10.02/ Авлигатай тэмцэх газраас 48 цагийн хугацаатайгаар саатуулсан байна. Түүнийг Зам тээврийн  хөгжлийн яамны газрын дарга Д.Доржхандын хэрэгт холбоотойгоор саатуулжээ. Одоогоор сайд асан Д.Ганбатын араас тус яамны хэд хэдэн даргыг Д.Доржхандын мэдүүлэгтэй холбоотойгоор баривчлах асуудал яригдаж байна.

Сануулахад, АТГ-аас Зам тээвэр хөгжлийн яамны Авто замын бодлогын хэрэгжилтийг зохицуулах газрын дарга Д.Доржхандыг  Эрүүгийн хуулийн 22.1 дүгээр зүйл Эрх мэдэл, албан тушаалын байдлаа урвуулан ашигласан гэх зүйл ангиар буюу авто замын компаниудын дунд тендер зарлахдаа бусдад давуу эрх олгож, авлига авсан байж болзошгүй үндэслэлээр шалгаж байгаа. Түүнийг өнгөрөгч сарын 9-10-нд шилжих шөнө саатуулж өнөөдрийг хүртэл цагдан хорих 461 дүгээр ангид хорьсоор байгаа юм.

Э.АРИУН 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ЗөвЗөв
5
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

лут 2019-10-03 157.147.245.74

АТГ сайн байна. доржханд болон түүний нөхдийг шоронд суулгах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-10-03 103.57.95.56

Ёстой нэг новшнууд юмаа энэ МАН-ы хулгайчууд

Avatar

Zochin 2019-10-03 150.129.141.46

Narula horiloo tawinaa.oor yaadii

Avatar

Зочин 2019-10-03 202.9.43.167

Наад хятад чинь их маапаантай эр дээ ухвал барахааргүй их зүйл гарна

Avatar

НАДАД НЭГ Л АСУУЛТ БАЙНА... 2019-10-03 175.38.170.112

ЭЦСИЙН ЭЦЭСТ 280 САЯ АМДОЛЛАРААР ШОРОО ОВООЛЖ ЖОНКУУРУУЛЖ ХУЛГАЙЛСАН ХҮН ХЭН БЭ?

Avatar

hnn 2019-10-03 103.229.176.130

miyeee ,erdenebat metiin tolgoi hujaanuudiig n odoo, naad ganbat iin husuriin yumnuud ushuu bga,

Avatar

Зочин 2019-10-03 192.82.65.224

Доржханд замын тендерээр овоо баяжсан авгай даа. АТГ ёстой зөв хүнээ барьж шалгаж байгаан байна сайн шалгах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-10-03 103.68.107.22

Ganbat mergejliin bolovsroltoi chadaltai yos surtahuuntai mundag hun shuu. Bas l neg ulsturiin show

Avatar

Зочин 2019-10-03 202.9.43.167

Хятадууд нэгнээ өмөөрөөд сүйд болх нь ээ

Avatar

зочин 2019-10-03 66.181.161.54

Гадны шахалтаар АТГ байгуулсан, тэр нь хэн хаана ч ажилласан, алдаа зөрчил гаргахыг ямар өнцөгөөс харна түүгээр шийдэх боломжтой байгууллага. Ингээд монголын төр зүтгэсэн хүндээ халгаатай гэдэг үг биелэл болж байх шиг байна даа.

Avatar

stupid 2019-10-03 202.131.253.66

Avilgachidtai temteseheer olon doloon yum h*****d bhiinmaaa, hiihleer hiilee geh

Avatar

Зочин 2019-10-03 202.126.88.222

женкогйн шоу.

Avatar

Зочин 2019-10-03 198.58.120.84

Ганбат сайд зөв хүн шүү.

Avatar

Зочин 2019-10-03 202.126.89.185

32 iийн хятад хvний хvvхэд дээ

Avatar

G 2019-10-03 139.5.219.203

Tomorson khujaa daa! Bygdii ni mongoor zodood garna daa! Tom khulgsich nar bygd syljee kholbootoi bdag bkh! Ene khyniig 48 tsagaas tsaash khorino gevel khutsna biz! Zoosoo bnaa ykhery mongolo yu khiinaaa!

Avatar

Зочин 2019-10-03 64.119.19.39

Жэнко ах байхад айх юу бн??!!

Avatar

Зочин 2019-10-03 202.126.88.47

tumurhuu holbootoi shuu alaarai

Avatar

Зочин 2019-10-03 202.179.27.7

ээ хөөрхий манайд ч Төр засагтаа Үнэнчээр зүтгэх Нөхдүүд үнэхээр байхгүй юм гэж үү, Энэ Төр засаг Төрийн албанд чинь дандаа Гэмт хэрэгтэнгүүд цуглачихсан газар юмуу хаашаа юм

Avatar

Зочин 2019-10-03 202.72.245.206

өнөөдрийн байдлаар төр засагт ажилд орохдоо хахууль өгч ордог, орсон хойноо тэр мөнгөө эргүүлэн олж авахаар ажилладаг, бас дээр нь оруулж өгсөн хүн, намдаа хандив цуглуулж өгдөг байдал газар авсан байна. энэ бол ерөөсөө л 60 тэрбумын схемийг хэрэгжүүлж байгаагийн илрэл гэж ойлгогдож байна. МАН, АН хоёулаа үүнийг хэрэгжүүлдэг. шалгаж буй зүшлээ сай мэдэхгүй шахам тарийн албатууд, будаг, өнгө зүсний асуудал ярьж торгохоор шантаажилна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж