Д.Амарбаясгалан: УИХ-ыг тараах асуудлыг дахин ярихгүй | News.MN

Д.Амарбаясгалан: УИХ-ыг тараах асуудлыг дахин ярихгүй

Д.Амарбаясгалан: УИХ-ыг тараах асуудлыг дахин ярихгүй

Д.Амарбаясгалан: УИХ-ыг тараах асуудлыг дахин ярихгүй

МАН-ын бүлгийн өнөөдрийн хуралдаанд МАН-ын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Д.Амарбаясгалан оролцсон юм. Энэ үеэр түүнээс зарим зүйлийг тодрууллаа.


-УИХ-ыг тарааж, ээлжит бус сонгууль явуулах саналыг та гаргаж гишүүдийн гарын үсгийг цуглуулсан гэх мэдээлэл бий. Энэ талаар бүлгээс ямар шийдвэр гарав?

-УИХ-ын  нэр бүхий гишүүдээс УИХ-ыг тараах саналыг гарсан. Нэр усыг нь хэлээд яахав. УИХ-ын гишүүдээс гаргасан саналыг бид авч хэлэлцэхгүй байж болохгүй. Хэрэв УИХ-ын 51 гишүүн парламентыг тарахыг дэмжсэн тохиолдолд татвар төлөгчдийн мөнгийг хэмнэх үүднээс 2020 оны зургаадугаар сард болох сонгуулийг арваннэгдүгээр сард болох ард нийтийн санал асуулгатай хамтатган яагаад явуулж болохгүй гэж. Намын удирдах зөвлөл энэ асуудлаар УИХ-ын гишүүдийн байр, суурийг сонсох үүднээс асуудалд хандсан. Энэ нь хуулийнхаа дагуу 51 гишүүний гарын үсэг бүрдэх боломж, бололцоо хомс байсан. Тийм учраас асуудлыг өргөн хүрээнд яриагүй. Анхан шатанд  саналыг нь сонссон. Тодорхой хүрээнд санал солилцлоо. Энэ асуудал  дахин яригдахгүй  гэж ойлгож болно.

-“Эрдэнэт” үйлдвэрийн захирал Х.Бадамсүрэнг ажлаас нь чөлөөлж, МАН-ын нарийн бичгийн дарга Ц.Бат-Энхийг томилно гэх мэдээлэл байна. Энэ үнэн үү?

-Ор үндэсгүй  мэдээллийг зохион байгуулалттай явуулж байгаа.

-Таны гарын үсэгтэйгээр мөн Зам, тээврийн хөгжлийн сайд асан Д.Ганбатын тушаалаар 2016 оны сонгуулийн дараахан Н.Энхбаатарыг МИАТ ТӨХК-ийн дэд захирлаар томилсон талаарх албан бичиг саяхан нийтэд ил гарсан. Энэ мэт намын дэмжлэгтэйгээр хэчнээн хүн албан тушаалд томилогдсон бэ?

-Сонгуулийн дараа УИХ-ын гишүүд өөрсдийн тойрогт ажилласан төр, намын ажлын дадлага туршлагатай хүмүүсийг санал болгодог. Энэ үүднээс ганц нэг бичиг ийш, тийшээ явж байсан. Түүний л нэг асуудал. УИХ-ын гишүүдээс дэмжихийг хүссэн бичиг ирдгийг би уламжилж өгөх үүрэгтэй. Намын дүрмээр боловсон хүчний бодлогыг удирдах зөвлөл шийдвэрлэдэг. Парламентын улс орны онцлог ийм л тогтолцоогоор явдаг. Түүнээс хэн нэгэн дарга албан тушаалд очингуутаа өөрийн дураар, үзэмжээр томилгоо хийх, тус байгууллагыг тогтворгүй болгох шийдвэрийг ганцаараа гардаггүй. Ийм бололцоо ч ховор байдаг. Түүнээс уг асуудлаар хууль зөрчсөн, өөртөө давуу байдал үүсгэсэн зүйлгүй. Намын удирдах зөвлөл ярилцаж байж шийдвэр гаргадаг.

-Хууль зөрчсөн асуудал юм биш үү? 

-Хууль биш намын дүрмийнхээ дагуу тодорхой асуудлыг УИХ-ын гишүүд намынхаа Удирдах зөвлөлд тавьдаг. Намын дүрмийг дээд шүүх баталдаг биз дээ.

-Н.Энхбаатарын томилгоо “60 тэрбум”-ын схем хэрэгжсэний жишээ гэж ойлгож болох уу?

-Тийм зүйл байхгүй.

-НИТХ-ын төлөөлөгч Ц.Сандуй саяхан телевизийн нэвтрүүлэгт орсон яриандаа таны нэрийг хэдэнтээ дурдсан. Та үүнд ямар тайлбар хийх вэ? 

-Би тайлбар өгөхгүй. Алдаа гаргасан бол алдаагаа үүрээд явах ёстой.

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
26
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-09-30 202.179.31.75

Ter ni deerdee

Avatar

H 2019-09-30 64.119.27.198

Dambal shaakhai omsgovol khaanaas ni ch kharsan Shookhuuz bna daa!

Avatar

Зочин 2019-09-30 202.126.89.232

Hun tsarainaasaa l andashgui. Huiten tsaraitai hol yavahgui zaluu bn. Uzmerch hun bn bi

Avatar

Би монгол 2019-09-30 150.129.143.120

Амарбаясгалангаар туг тахиж 60 тэрбумыг босгож байгаа юм байна гэх. Үндэслэлгүйгээр хөрөнгөжсөн асуудлыг нь нам дарнаа гэсэн шум гадуур яваад байх юм.

Avatar

Зочин 2019-09-30 202.126.88.191

Jinhene buzar bulai buhnii deed ene g*** tsarailsan lalaar daa . Uheerei pizduuu min

Avatar

Bulgaa 2019-09-30 59.153.115.10

Yu yarixaaa chamaar zaalgax uu. Yu ch xiixgui xulgai xiixees uur shidgui novshnuud tarsan ni deer dee ertxen

Avatar

Зочин 2019-09-30 64.119.23.14

Төсвөө батлаж чадахгүй ( хүсэхгүй ) бол их хурал тарна. 51 гишүүн байх шаардлаггүй биз.

Avatar

Зочин 2019-09-30 66.181.161.59

Зи.гийн шийрийг хатаах бэлтрэг чинь энэ дээ.2 компанидаа ЖДҮ хуссан.намын хамгийн бохир ажил хийж амиа аргацаадаг.аль хэдийн женкогийн нохой болсон.тарсан ч яахав гэж хэлэх энүүхэнд.

Avatar

Зочин 2019-09-30 202.9.42.232

ЖДУ-н хулгайч нарыг төрүүлсэн МАН 2020 оны сонгуульд ялагдаж 2021 онд 100 жилийн ойгоор түүхийн тавцангаас арчигдана. 2016 онд 7 төрлийн татвар нэмсэн хариуг ард түмэн та нарт дүнгээ тавина харж байгаарай

Avatar

Zochin 2019-09-30 64.119.18.242

Тэр Энхбаатар нь 600 саяын хэрэгт холбогдсон Одоо чимээгүй болсон энэ нөхөр ард нь бгаа юм бна л даа Хэдийг нь энэ нөхөр авсан блдоо

Avatar

Zochin 2019-09-30 103.229.120.177

Sanduig ballaj chi vldleeyu bolioroi hviten hvn

Avatar

Иргэн 2019-09-30 66.181.181.74

Энэ нөхөр чинь60 тэрбумын жинханэ зохион байгуулагч гэж ярьдаг

Avatar

Хамгийн том авилгачин чинь энэ нусаак бацаан шүү дээ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-09-30 51.15.7.60

Хамгийн авилгачин, хорчин, жудаггүй, хүн алахаас ч сийхгүй гөлөг чинь энэ дээ. Албан тушаалын наймаагаар баяжсан. Маршал таун хотхоны гражид ороод үз. Люкс машинууд эгнээстэй байгаа. Энэ хүн ямар эх үүсвэрээр тийм машин авсан бэ шалгах хэрэгтэй дээ. 00-33 УНҮ Ниссан Патрол 2018 он, 12-12 УБҮ Лексус 570 2019 он. УБЦТС ТӨХК, Авто тээврийн үндэсний төв Төрийн орон сууцны корпораци ТӨҮГ гэх мэт … энэ нөхөрийн томил гэсэн бичиг хаа сайгүй шүү. Удахгүй бүгдийг нь гаргаж тавина. Хамгийн том авилгачин

Avatar

Зочин 2019-09-30 103.11.192.106

uuuu tarchihgui dee

Avatar

зочин 2019-09-30 192.82.65.120

51 болгох гээд чадаагүй юу, наадуул чинь тийм амархан зөөлөн сэнтийнээс буухгүй шүү, ямар Хүүх та 2 шиг гадна байгаа биш.

Avatar

Зочин 2019-09-30 103.68.107.22

Бүтэхгүй нөхөр бүгд мэднэ. Чи тун удахгүй …..

Avatar

Hbkhvjgc 2019-09-30 202.9.42.52

Xulgaich tsarailsan kommunist

Avatar

Зочин 2019-09-30 66.181.167.239

Urt udaan naslana, ur huuhed, ach zee-tei bolno gedgee bodoj zuv saihan amidrahaa bod l doo… Amaraaaaa.

Avatar

Зочин 2019-09-30 112.72.9.150

МАН-г л дахиад сонгож болохгуй!

Avatar

Зочин 2019-09-30 66.181.161.124

Өрвөлзсөн хэдэн авилгачид, Газрын наймаачид. Энх60лд нар юу ч хийж мэднэ шүү болгоомжтой байгаарай

Avatar

Зочин 2019-09-30 66.181.161.124

Ардын намыг шинэчлэх гэж Хог шаарнуудаасаа салах гэж зүтгэж яваа нэгнээ дэмжих хэрэгтэй. Дэмжиж байна амжилт хүсье

Avatar

do 2019-09-30 66.181.181.10

ene p***a chini jdy avsan biz dee

Avatar

Adgiin Amarbaysgalan 2019-09-30 45.79.206.53

MAH d bga hamgiin adgiin s***r daa . ene hund humuus itgedeggui. ene hun muugaa udahgui uznee. dandaa hajuu havirgaa h**** zoono.

Avatar

л*****н хорчин банди 2019-09-30 202.126.88.191

Хамгийн хорчин. Хамгийн хүний үнэргүй, эр хүний жудаггүй, албан тушаал, авилаглын үүр уурхай болсон нөхөр чинь энэ дээ. Лаларрын пиздушка. Чи муугаа үзнээ удахгүй. Үйлийн үр эргэж ирдэг юм харж байгаарай.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж