Ц.Нямдоржид загнуулсан Г.Занданшатар сонгуулиас ухрав | News.MN

Ц.Нямдоржид загнуулсан Г.Занданшатар сонгуулиас ухрав

Ц.Нямдоржид загнуулсан Г.Занданшатар сонгуулиас ухрав

Ц.Нямдоржид загнуулсан Г.Занданшатар сонгуулиас ухрав

МАН-ын бүлгийн гишүүд УИХ-ын ээлжит бус сонгуулийг Ард нийтийн санал асуулгатай хамтатган хийх талаар прогноз явуулж, гарын үсэг цуглуулж эхэлсэн. Олон нийтийн дунд болон улс төрийн хөшигний ард энэ тоо 35-47-ын хооронд хэлбэлзэж, ам дамжсаар байна.  МАН-ын генсек ч хэд хэдэн удаагийн уулзалтууд хийж, гишүүн бүртэй уулзаж, ээлжит бус сонгууль явуулах эсэх асуудлаар яриаг өнгөрсөн өдрүүдэд идэвхтэй хийсэн.

Ц.НЯМДОРЖ Г.ЗАНДАНШАТАРЫГ ПАРЛАМЕНТ САМРАХ ГЭЛЭЭ ХЭМЭЭН ЗАГНАЖЭЭ

МАН-ын бүлгийн өчигдрийн хуралд 20 гаруйхан гишүүд байсан бөгөөд асуудлыг олонхоороо хэлэлцэхийн тулд бүлгийн хуралдааныг хойшлуулж, Даваа гаригт шилжүүлсэн. Тэгвэл бүлгийн хуралдааны үеэр Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж УИХ-ын даргыг загнасан гэнэ. Ц.Нямдорж сайдын хувьд ээлжит бус сонгууль явуулахыг дэмжихгүй, гарын үсэг зурахгүй гэдгээ ч удаа дараа илэрхийлсэн. Тиймээс УИХ-ын даргыг ээлжит бус сонгууль руу намынхнаа турхирч, төр самрах гэлээ хэмээн ширүүхэн загнажээ.

ЭЭЛЖИТ БУС СОНГУУЛИЙГ ДЭМЖИХ КНОП ХҮРЭХГҮЙ БАЙНА

Ийн уулзалт хийсэн МАН-ын генсек өчигдөр МАН-ын бүлгийн хуралдаанд оролцож өнгөрсөн өдрүүдэд хийсэн прогноз, намын гишүүдтэй хийсэн уулзалтаа тайлагнажээ. Тэрбээр бүлгийн хуралдаанд намын удирдлагууд ээлжит бус сонгууль зохион байгуулахыг дэмжиж байгаа  гэдгийг тодотгожээ. Гэвч ээлжит бус сонгууль явуулахыг дэмжих гарын үсэг 51 хүрэхгүй байгаа, мөн МАН дотор олон гишүүд эсэргүүцэж байгаа учраас ээлжит бус сонгууль дэмжлэг авахгүй байгааг гишүүддээ дуулгажээ.

МАН-ынхан ээлжит бус сонгуулийг ирэх арваннэгдүгээр сард болох Ард нийтийн санал асуулгатай хамтатган хийхээр “зориг” шулуудсан боловч намын дотоод эв нэгдэлгүйгээс дэмжигдхээргүй болсон бололтой.  Гэхдээ тэд ээлжит бус сонгууль зохион байгуулахыг хэрэв 51 гишүүн дэмжвэл явуулна гэдэгтээ бат итгэлтэй байсан ч олон нийтийн, гишүүдийн, нам доторх эсэргүүцлээс болоод ийнхүү ээлжит бус сонгууль явуулахааргүй болж байна гэдгийг МАН-ын олон гишүүд хэлж байна.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ХахаХаха
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-09-27 66.181.161.124

Нэмке хэдийгээр хуучинсаг, хэрүүлч хүн боловч энэ удаад зөв л загнасан байна!!!

Avatar

зочин 2019-09-27 64.119.24.135

Хятадын тал дургүйцсэн тул тарахгүй гэж шийдлээ

Avatar

Зочин 2019-09-27 202.21.122.166

юун төмөр зам яриад бнаа УИХ-ыг тараах тухай ярьж байхад Нямдорж гуай өөрөө суудлаасаа буухыг хүсжхгүй байгаадаа юм шүү Хурлын дарга юм бол дарга шиг байлдаа хэрэггүй манхуухайнуудаа зайлуулал даа

Avatar

Зочин 2019-09-27 202.126.88.140

Зүгээр л иймэрхүү мэдээлэл тарааж нийгмийн сэтгэл зүйг тандаж байгаа юм биш үү ?

Avatar

Зочин 2019-09-27 202.131.242.254

Жонхуу -г хугацаанаас нь өмнө огцоруулах нь хамгийн зөв шийдвэр шүү. ерөнхийлөгч зам тавьдаггүй биз дээ. ямарч ашиггүй төсөлийг яагаад зүтгүүлээд байна вэ дахин богинохон хамгийн их ачаалал даах төтөр замаа тавихгүй эсрэг тийшээ төмөр зам тавидагийг нь ойлгохгүй юм даа. Хятад улс биднийг танкаар эзлэхгүй ээ эдийн засгаар л эзлэнэ шүү дээ…

Avatar

Зочин 2019-09-27 103.111.68.3

ТАРВАГАА ГОРьДСОНЫ ЧИНЬ ГАРЗ

Avatar

Зочин 2019-09-27 66.181.161.5

Урт зам унац ихтэй гэж мэдэх……гүэээ ? .

Avatar

Зочин 2019-09-27 202.126.89.9

Ed nar budaa! Hvvk ch uguugvi baihad avdag, uduugvi baihad zoddog baga darga daa!!!
Ta nar pyangii ni daahgvi!
Hvvk Jonhuugiin pyang daahgvi! MAN ch ,Mongol ch ali ali ni budaa.

Avatar

zochin 2019-09-27 202.5.194.28

2 zam baigaa baih.1-d eeljit bus songuuli yavuulj shine parlament shine zasagaa baiguulj aldagdsan ner hundee avrah, end ard tumen saihan dun taij ugnu. neleed ni ulsturuus tur bayartai bolno. 2-t UIH tarahguigeer undsen huuliin heleltsuulgiin 3-r heleltsuulgiig hiih, ard niitees sanal asuulga avch demii hurungu urehguigeer tsaash yavj 2020 onii songuuli hurtel ner hundee avrah.

Avatar

Зочин 2019-09-27 122.47.112.85

MAH-n JDU_chid 2020 ond bugd shorond orj Mongol uls zov zamaar hogjino.

Avatar

Зочин 2019-09-27 202.179.26.154

Ирэх сонгуулиар манаас хурэлсухээс оор хун гарч ирэхгуй болвоо намаа яаж иноэж самруулж чадваа та нар

Avatar

Kkk 2019-09-27 43.242.241.247

ANy 7 nemegdvel elbeg 51 bolno. Tegeheer gol sadaa n AN bolj bna gesen ug shuu dee.

Avatar

хахаха 2019-09-27 103.242.47.70

Гуцваа 64-лээ байж шийдвэрээ гаргаж чадахгүй 7-хон хүний боол болж байгаа бол гохийшд. 6-хан сарын хугацаатай хэдэн тэрбумын зардал гаргахгүйээ гээд АН хэлээд л байгаашд

Avatar

Зочин 2019-09-27 66.181.191.69

ХУРЭЛСУХ ГУАЙ ЗАСАГ ИНГЭЖ УДИРДАХГУЙ ЭЭ ЭРХ МЭДЛИЙНХЭЭ 50 %-ЫГ ЖЕНКО ХУЛГАЙЧДАА АЛДЧИХСАН ЮМ УУ. ЭНЭ БУХЭН ГАМИН МИЕЭГЭЭС ЭХЛЭЛТЭЙ. СОНГУУЛААР С.ГАНБААТАРЫГ ХУЛХИДАЖ БАЙЖ ООРОО 2 ЯЛАГДСАН. ГАНБААТАР ЕРОНХИЙЛОГЧ БОЛЧИХСОН БОЛ ОНООДОР ИЙМ БАЙДАЛ УУСЭХГУЙ БАЙЛАА

Avatar

Зочин 2019-09-27 122.201.21.20

МАН их хурлын гишүүдийн хохь нь Хүрэлсүийг дагаж намираад байсан одоо та нарын гишүүн болох өнгөрсөн

Avatar

Зочин 2019-09-27 202.126.88.64

Улс төрчид, эрх мэдэлтэн, албан тушаалтангууд бол улс орны эрх ашиг, хөгжил дэвшил, эдийн засгийн өсөлтийн төлөө ажиллах үүрэг хүлээсэн төрийн бодлого хууль дүрмийг ард түмэнд хүргэх ёстой үйлчилгээний ажилтан гэдгээ хэзээ ойлгох юм бол ?????

Avatar

Зочин 2019-09-27 202.9.42.66

МАН олон удаа олонхи байсан. Тэр бүртээ хоорондоо эв нэгдэлгүй байдгаа нотлодог, сөрөг хүчнийхээ төрийг самрагч нарын дайралтад автан хүчгүйдэж, бусармаг шийдвэр гаргаж, төрийн хүчийг сулруулж, толгойдоо хориг морь шиг далжис гэсээр эрч нь суларсан дээс шиг л явж ирэв. Одоо яг л тэр замаараа л салганаад уналаа. Цэх шулуун, шийдэмгий, ухаалаг эр зоригоороо явж чаддаг шударга түшээд ховордож, хийсэн хэрэээ ухагдахаас айж гэлбэлзсэн, хэлсэн үгэндээ ороогдохоос айж намилзсан барих барьцгүй болж

Avatar

Зочин 2019-09-27 66.181.161.117

3 сар хийсэн үндсэн хуулийн нэмэлт өөрчлөлтөө дуусгамаар бх юм даа.жонхуугийн тоглолтонд ороод тарна гээд сууж бгаа тэнэгүүд бн.

Avatar

Зочин 2019-09-27 103.68.107.22

Явуулуул газрын хөрснөөс арчигдчих гээд хэдэн сар ч гэсэн гишүүн гэж дуудуулахыг хүсэж байгаа байлгүй дээ өмхий луйварчид. Та нарт хэдэн сар л үлдсэн. Дахиж битгий сонгоорой ард түмэм минь !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Иргэн 2019-09-27 64.119.22.146

МАН будаа болжээ, Ард түмэн Үндсэн хуулийн нэмэлтийг дэмжихгүй гэдгээ илэрхийлж байгаа

Avatar

зочин 2019-09-27 122.201.21.252

Энэ хулгайчууд 20 он дуусгаад зайлж үз

Avatar

Зочин 2019-09-27 103.111.68.3

МЭДЭЭЖ ХУЛГАЙЧУУД ӨӨРСДӨӨ ЗАЙЛАХГҮЙ Нь ОЙЛГОМЖТОЙ, 1 ӨДӨР БОЛОВЧ ХУЛГАЙ ХИЙХ, ХУУЛЬ САМРАХ, ХӨӨН ХЭЛЭЛЦЭХ ХУГАЦААГАА ДУУСГАЖ ШОРОНГООС ЗУГТАХАД ХЭРЭГТЭЙ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж