"Харсаар байгаад Х.Мандахбаяртай хамт хар нүх рүү унахыг хүсэхгүй байна" | News.MN

"Харсаар байгаад Х.Мандахбаяртай хамт хар нүх рүү унахыг хүсэхгүй байна"

"Харсаар байгаад Х.Мандахбаяртай хамт хар нүх рүү унахыг хүсэхгүй байна"

"Харсаар байгаад Х.Мандахбаяртай хамт хар нүх рүү унахыг хүсэхгүй байна"

МҮОНТ-ийн сэтгүүлч А.Бүрэнбаатар өнөөдөр /2019.09.26/ мэдээлэл хийлээ. Тэрбээр мэдээллийн эхэнд “Би сэтгүүлчийнхээ хувиар энэ хэвлэлийн хурлыг хийж байгаа юм шүү. Миний ард улс төрийн ямар нэгэн хүчин, бүлэглэл байхгүй гэдгийг албан ёсоор мэдэгдье” хэмээн онцолсон юм.

А.Бүрэнбаатар "Х.Мандахбаяр МСНЭ-ийн ерөнхийлөгч ажлаа хийхгүй, улс төрийн ажил хийгээд байна. Иймээс Сэтгүүлчдийн түр зөвлөл байгуулж, Монголын сэтгүүлчдийн онц их хурал хуралдуулах хэрэгтэй. МСНЭ-ийн ерөнхийлөгч Х.Мандахбаяр энэ байгууллагыг хувийн компани шигээ ажиллуулж байна. Энэ хүн хувь, хувьсгал хоёроо ялгаж байх ёстой. Өнөөдрөөс гурван сарын өмнө МСНЭ-ийн ерөнхийлөгч Х.Мандахбаяр Сэтгүүл зүй худалдагдсан, Иргэдийн мэдэх эрхийг хангах ёстой сэтгүүлчид худалдагдсан нь үнэн гэж хэлсэн. Би үүнтэй тэмцэнэ, зогсохгүй гэсэн. Гэтэл эрхэм ерөнхийлөгч маань Уул уурхайтай тэмцэхээс өөрөөр унасан салбарынхаа нэр хүндийг өргөх, өөрийнх нь хэлснээр аврах ажиллагаа огтоосоо хийсэнгүй. Монголын бүх сэтгүүлчийг худалдагдсан гэж хэлснийхээ төлөө биднээс уучлалт гуйх ёстой. Ингэж хэлснийхээ төлөө ажлаа өгөх ёстой. Мөн Х.Мандахбаярыг дураар нь дургиулаад байдаг Удирдах зөвлөл бас тарах ёстой.

Удахгүй улс төрийн сонгууль болно. Тэр цагт энэ хүн манай салбарыг ямар болгосон байхыг таашгүй. Би харсаар байгаад хамтдаа хар нүх рүү унахыг хүсэхгүй байна. Салбарын нэр хүнд шороотой хутгалдаад байхад энэ хүн яг юу хийж байна вэ. Өчнөөн хөрөнгө оруулалт хийсэн гэж ярьдаг боловч сэтгүүлчид бидэнд МСНЭ-ийн хийсэн ажлаас юу наалдав. Энэ байгууллагын санхүүгийн тайланг ил болгохыг шаардана. Шаардлагатай бол Аудит оруулах ёстой гэсэн байр суурьтай байна. Мөн мэргэжлийн холбоодын Түр зөвлөл байгуулж Монголын сэтгүүлчдийн онц Их хурлыг хуралдуулахыг уриалж байна. Өнөөдрөөс эхэлж гарын үсэг цуглуулах болно” гэв.

Э.БУРАМ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ХахаХаха
5
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Мандахбаяр тухай 2019-09-26 103.26.192.163

Мандахбаяр гэж нөхөр дараагийн сонгуульд өрсөлдөх зорилготой байгаа Сонгуулийн пр шүүдээ

Avatar

Зочин 2019-09-26 192.82.65.224

Мандахбаярыг дэмжиж байна Зөв юмны төлөө явсан хүн яахаараа буруутан болдгийн Бүрэнбаатараа чи жоохон эрүүл саруулаар сэтгээч залуу хүн ийм харанхуй байгаад харамсаж байна

Avatar

Zochin 2019-09-26 103.26.193.137

Энэ ямар ч мэдлэггүй хөөрчихсөн бацаан ш дээ.Өөрийгөө дарга нь болно гээд мөрөөдчихсөн яваа юм байна. Мандахбаяр хувийн тоглолт хийж байгаа нь үнэн боловч энэ хүүхэд бол арай л биш ээ. Боловсрол юу ч байхгүй. Монголын хамгийн муу хувийн сургууль төгссөн төдий… ТВ ээр хэд гарснаараа өөрсдийгөө од гээд эндүүрчих юм.

Avatar

Энэ хүн өөрөө 2019-09-26 203.91.116.98

Энэ чинь жинхэнэ МАНАН-гийн нөхөр байна даа. Өөрийгөө их юманд бодчихсон телевиз болгоныг хэсээд явдаг гар байна. Энэ Бүрэнбаатар гэж ёстой бусдын гар хөл болдог нөхөр байна.

Avatar

1 2019-09-26 119.40.103.6

Энэ нөхөр чинь арин орон гаран юмуу даа. Тэр байж байгааг нь хэл яриаг нь ээ бас байгаа төрөх нь нээ. Яагаад ч зөв тэмцэгч биш ээ

Avatar

Зочин 2019-09-26 64.119.16.115

Татвар төлөгчдын мөнгийг шимэгчлэн амьдрагч бүрэгбаатар дут

Avatar

Зочин 2019-09-26 202.55.188.84

Энэ чинь өөрөө Манангийн гар хөл байхаа…сонгуулиар Миед үйлчлээд байлуу.

Avatar

од 2019-09-26 103.26.193.195

эх орон газар нутгийнхаа төлөө тэмцсэнийх төлөө харлуулах ажиллагааны нэг үү?????????

Avatar

Зочин 2019-09-26 202.179.25.0

Чамайг хэн ч дэмжихгүй нь ээ. Эртхэн болио оо.

Avatar

Зочин 2019-09-26 64.119.19.160

Хар мандөхбаяр угаасаа л гишүүн болох гээл өөрийгөө рекламдаж яваа ш

Avatar

Уншигч 2019-09-26 202.126.89.218

Сонгууль дөхөөд ирсэн чинь энд тэндээс цээжээ дэлдсэн тэнэгүүд ямар их гарч ирээд байнаа. Мөн их юманд санаа зовбоо чи. Зүгээр л би сонгуульд нэр дэвшиж оролцмоор байнаа гээд л хэлчихээч

Avatar

vo 2019-09-26 103.212.118.204

mandhbayriig gaigui hun um bh gsen chn erdenwteigee adil P…..helsn l hun l bn lee.yag asilhn l gsen ug.tegd ene jil urdnii avgai Anu n ch hurimlaad ooroo ch hurimlaad so blaa

Avatar

Зочин 2019-09-26 66.181.161.88

Энэ юун тэнэг юм хаанахын хар нүхнээс гараад ирэв ээ Тонил Үндэсний ТВ ийм тэжээвэр тэй юм уу

Avatar

зочин 2019-09-26 59.153.112.184

Мандахбаяр хаа очиж зөв юмны төлөө тэмцээд явж бөйнө. Чамөйг харин мэдэхгүй юм байна. бодвол захиалга биелүүлж б
айгаа..

Avatar

Зочин 2019-09-26 107.77.173.1

Ха ха ха Гарамжав авгайн гар овоо урт сунаж байна шүү хөө…бас тэгээд миний ард хэн ч байхгүй гэчихжээ хо хо хо …хэн итгэх юм аан?

Avatar

Зочин 2019-09-26 198.16.70.52

Бүрэнбаатар гэж дурак Мандахбаяраасаа долоон дор хулгайч ш дээ

Avatar

мгл 2019-09-26 64.119.20.202

сэтгуулчид худалдагдсан нь 100%унэншдээ.ОНРТ-г л хар,тувт эрх баригчидиин сонсох сонсгохыг хуссэн юм л хиинэ,татвар толдог узэгчидиин эрх ашгииг уландаа гишгэсэн хэдэн бузарууд удирдлагад нь уурлэсэн газар!!!!

Avatar

1 2019-09-26 119.40.103.6

Х.Мандахбаярын энэ үйлдэл буруу байсан юм бол яагаад ард түмэн дэмжээд байгаа юм болоо. А.Бүрэнбаатар чинь тэр мэдээлэл дээр олигтой ярьж чадах гүй ээрч муураад л яаж сэтгүүлч нэр зүүгээд байдаг юм болдоо

Avatar

Иргэн 2019-09-26 103.212.116.107

Тэр Мандахбаяр гэж тэнэг юмаа хурдан зайлуулаач. Ардчилсан нийгэмд хэн нэгний бурууутайг зөвхөн шүүх л тогтоодог байхад юу гэнэв ээ сэтгүүлч нараа цуглуулаад Гарамжав гишүүн Заригийн сэтгүүлч хүүхэн хоёрын хэн буруутайг шүүнэ ч гэх шиг элийрээд л. 4 дэх засаглалыг тэгэж ашиглахгүй шүү.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж