Дуучин Б.Аззаяа Сингапурт суралцахаар явжээ | News.MN

Дуучин Б.Аззаяа Сингапурт суралцахаар явжээ

Дуучин Б.Аззаяа Сингапурт суралцахаар явжээ

Дуучин Б.Аззаяа Сингапурт суралцахаар явжээ

Хүүхдийн дууг тун эвлэг дуулж олны хайрыг татаад байсан залуу дуучин Б.Аззаяаг хүмүүс сайн мэднэ. Тэрбээр дөрвөн настайгаасаа эхлэн “Тавтай нойрсоорой” дууг дуулж, Монгол Улсын Консерваторийг хийлч мэргэжлээр төгссөн авьяаслаг сурагчдын нэг билээ.

Сүүлийн үед дуучин Б.Аззаяаг “баян” Ч.Базараатай хайр сэтгэлийн холбоотой болж, үрийн зулай үнэрлэсэн талаар зарим хэвлэлээр бичих болсон. Өнгөрсөн хугацаанд нам гүм байсан дуучин бүсгүй Сингапур улсад суралцахаар явсан гэдгийг түүний менежер нь хэлсэн юм.

Тэрбээр өнгөрөгч зургадугаар сард олон улсын дууны тэмцээнд амжилттай оролцож, дэлхийн хэмжээний шилдэг дуучин “Lady Gaga -гийн продюсер “Adam H”, түүний баг хамт олонтой хамтран ажиллах болсон тухайгаа өөрийн фэйсбүүк хуудаснаа нийтэлж байсан юм.

Б.Аззаяа энэ талаар өөрийн цахим хуудастаа нийтлэхдээ “2019.6.30. Энэ өдөр амьдралд маань маш сайхан үйл явдал болсон сайхан өдөр болж өнгөрлөө. Анх удаа өөрийнхөө авьяас чадварыг сорьж оролцсон олон улсын тэмцээнд амжилттай оролцож, хоёр мянган хүүхэд залуусаас шилдэг 14-т үлдэж, дэлхийн хэмжээний шилдэг “ Lady Gaga -гийн продюсер “Adam H”, түүний баг хамт олонтой хамтран ажиллах гурван дуучны нэгээр сонгогдож чадсандаа маш их баяртай байна” хэмээн бичжээ.

 А.СҮРЭН

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ХөөрхөнХөөрхөн
7
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2019-09-24 139.5.217.100

Ueiin bandi nar n toohgui bolohoor hugshin huntei yavdag bhda.
Ajliih n hajuugiin buudald l huleegeed hevtej bdag um bishu shangrilla geheer?

Avatar

Уншигч 2019-09-24 66.181.166.134

Энэ хүн хаашаа сурахаар явах нь хэнд сонин юм бэ???? Эсвэл өөрийгөө сурталчлах гээд та нарт мөнгө төлсөн юм уу????Битгий хэнд ч хэрггүй дэмий мэдээ тавьж байгаачээ????????

Avatar

Зочин 2019-09-24 99.241.37.76

hyatad ugsaanii huuhed baina.

Avatar

irgen 2019-09-24 202.9.43.5

Жоохон охидууд санаа нь өтөлчихсөн Бөгсөө хэнд өгөхөө хүртэл!. Жоохон жоохондохгүй хөгшин хөгшиндөхгүй б**с хөөгөөд!

Avatar

Hvgbj 2019-09-24 66.181.180.150

Ariuntsetseg chin ilvv shan emegtei shvv yund uur emegtei harna we.yadahdaa saijruulna bizdee

Avatar

Зочин 2019-09-24 66.181.183.181

ХААД НОЕД БАГА ХАТАН АВДАГ БАЙСАН УЛАМЖЛАЛ СЭРГЭЭД БНДА

Avatar

66.181.167.53-d 2019-09-24 202.9.44.32

66.181.167.53 iptai nohor azaa ooroo esvel ovgon bazaraa tuunii hureelegchid bh xaxa

Avatar

ии 2019-09-24 103.11.195.34

ѳвгѳн нѳхѳртэй худла жоохон дүр эсгэсэн хүүхэн

Avatar

бодлын хулгайч 2019-09-24 66.181.167.53

муухай монгол гэж үнэн юм даа. авьяастай залуусаа дэмжихийн оронд нэр төрийг нь гутаахаа боль. амжилт хүсье. элдэв бусын юмыг бүү тоо

Avatar

Зочин 2019-09-24 64.119.18.91

Bayan uvgun n tegeed demjij l baigaan bish uu yun olon wm yridag wm

Avatar

Болд өвгөн 2019-09-24 66.181.161.113

Мөнгөтэй хүмүүс охидийг ивээн тэтгэх нэрийдлээр гадаадад сургах зардлыг нь даагаад араас нь очиж олны нүд, хэл амнаас хол, гэр орноос нь хол аваачаад дуртай зүйлээ хийх гэж байна уу.

Avatar

харуул занги 2019-09-24 66.181.167.53

өвгөн болдоо буудчихна шүү. үгээ олж хуцаарай

Avatar

зочин 2019-09-24 122.201.31.216

СУЛХАН ДУУТАЙ МӨНГӨНД ДУРТАЙ БӨГСТЭЙ ОХИН БАЙЖЭЭ

Avatar

8956477 2019-09-24 66.181.167.53

чи өөрөө мөнгөнд дуртай г*** кккккккккккккккккк

Avatar

Болд өвгөн 2019-09-24 66.181.161.113

Шар сэмжилсэн Базараа гуай та битгий охид бузарлаад байгаарай. Чамд ямар хүүхэн дутсан гэж жоохон охин эргүүлээд байгаа нь бэ. дургүй хүргээд байвал засчихна шүү

Avatar

ЗОЧИН 2019-09-24 66.181.167.53

өөрөө засуулав ха ха хра

Avatar

Зочин 2019-09-24 122.201.23.226

xeden tugrug salgaad zugtsan deeree

Avatar

Зочин 2019-09-24 202.126.89.143

Авьяас чадвар эрдэм мэдлэгээ дээшлүүлж улс орон эх эцгийнхээ нэр төрийг өргөөрөй.Маш их материаллаг харашдаж баына шүү.

Avatar

Зочин 2019-09-24 202.126.89.143

Энэ ямар ач холбогдолтой мэдээ мэдээлэл вэ ?

Avatar

Зочин 2019-09-24 80.215.41.159

Huuchin duuchin Ouintulhuuriin nuhurtei suuj baigaa gesen . Ugaasaa duuchin huuhentei suuh huvitai hun baijee Bazaraa !

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж