Ц.Сандуй найзуудаа хардав | News.MN

Ц.Сандуй найзуудаа хардав

Ц.Сандуй найзуудаа хардав

Ц.Сандуй найзуудаа хардав

НИТХ-ын дарга асан, 60 тэрбумын хэргийн яллагдагчаар  татагдаад байгаа Ц.Сандуй телевизийн ярилцлагад орж, сэтгэлээ нээжээ. Тэрбээр өөрийг нь хэлмэгдүүлсэн гэж үзэж байгаагаа илэрхийлээд өмнө нь үй зайгүй найз нөхөд, ах дүү явсан намын нөхдөө хардаж байгаагаа нуусангүй. Тэрбээр "Надад тулгасан ялыг би хүлээн зөвшөөрөхгүй. 2016 оноос хойш дөрвөн удаа сэргээгдсэн хэрэг. Уг нь прокуророос хоёр удаа хэрэгсэхгүй болгосон хэрэг шүү дээ. Ц.Сандуйг яллах ёстой гэсэн улс төрийн захиалга хэн нэгэн өгч, нөлөөлсөн. Үүнд өөрийнхөө хамгийн ойр байсан хүмүүсээ би харддаг. Бүр намын удирдах албан тушаалд байсан хүмүүс шүү. Намайг өнөөдөр хэн ч хамгаалаагүй. Олон өмгөөлөгчид хандсан. Бүгдээрээ “Улс төр орсон хэрэг” гээд татгалзсан. Найз маань хүртэл айж, надаас зугтаж байна" хэмээн ярьжээ

Б.БАТ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ХахаХаха
6
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-09-24 66.181.189.177

Сандуйг үнэхээр хэлмэгдүүлээдМАН-г шаварт хутгаад зохиогчийн эрхийг эзэмшигч Доржзодов хэрэг холбогдолгүй болж шинэ хонгилийн үүд хаалга үүдээ нээгээд эхэллээ дээ??? Ийм будилаантай хэргийг авторгүй зохиогчийн эрхээрээ бусдаас мөнгө нэхдэг гэмтэнийг оролцуулахгүй шийдэж байгаа бол энэ н Зоригийн хэрэгтэй яг адил технологоор хонгилыниаргаар шийдэх гэж байна.Тэр шүүгч хэзээ нэг цагт буруутан болж хэлмэгдүүлэгч болж таарна!!!

Avatar

САНДУЙ МЭДРЭЛЭЭ... 2019-09-24 202.179.26.27

МОНГОЛ ТӨРИЙГ ҮНЭЛЖ, БАРУУН СОЛГОЙГҮЙ ЗАРЪЯА ГЭЭД ХҮН ОРООД ИРЭХЭЭР НЬ ДЭМЖЭЭД , ДАРГА НАРТАА ТАНИЛЦУУЛААД, ДЭМЖЭЭД ӨГӨӨЧ , ХАМТРААД ЗАРЪЯА, ХУУЛИЙН ХАМГААЛАЛТ АВЪЯА ГЭЧИХСЭН ШААЖ ЯВСАН ЧИНЬ ХҮНД ГЭМТ ХЭРЭГ … ЧИ ОЙЛГОЖ БАЙНА УУ ОЙЛГОХГҮЙ ДҮР ЭСГЭЭД БАЙНА УУ. ЗАА ДАА ОЙЛГОХГҮЙ БАЙСАН Ч ОРОЙТСОН ДОО. ОЙЛГУУЛДАГ ГАЗАРТ ХИЙХЭЭР 16 ЖИЛИЙН ДАРАА Л ОЙЛГОХ БАЙЛГҮЙ

Avatar

зочин 2019-09-24 103.87.255.66

60 тэрбумаас гадна энэ нөхрийн газрын наймаа хэрээс хэтэрч иргэдийн эрх ашигт сөргөөр нөлөөлсөн зүйл маш их шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-09-24 202.179.2.250

Ийм аймшигтай хэрэг өдүүлчихээд юун найз майз вэ !!! Харин ч найзуудаасаа Намаасаа эр хүн шиг уучлал гуйх ёстой бус уу. Тэр бичлэг нь дээр чинь авах юм алга бна лээ дээ САНДУЙ гуай.

Avatar

Зочин 2019-09-24 202.21.112.195

тэр тодорхой хэн л хэрэгт орцон хүнтэй найзархаад л явах вэ дээ

Avatar

зочин 2019-09-24 202.21.98.166

60 тэрбум иргэдэд ямар гай болсон бэ.Мөнгөтэй хэсэг нөхдүүдийн л хооронд болсон яриа.Харин ЖДҮ ард түмэн, баялан бүтээгчдийн мөнгийг хулгайлсан.

Avatar

бодлын хулгайч 2019-09-24 66.181.167.53

улс төр ийм аюултай. гэтэл залуус хошуураад байдаг. там даа энэ улс төр

Avatar

bat 2019-09-24 192.82.65.182

tanai namin,chinii naizuudin,chinii ooriin chini baij baigaa tsarai l ter.ta nart sain saihan yum neg ch baihgui.

Avatar

ТЭНГЭР БӨӨ 2019-09-24 103.240.241.110

ЧИ ТЭР ДОРЖЗОВДЫГ ИЙМ СХЕМ ЗОХИОЖ АВЧИРСАН БИ СОНССОН ХЭРЭГЖҮҮЛЭГҮЙ ТЭР ДОРЖЗОВД Л МЭДНЭЭ ГЭЭД ХЭВЧИХД ЯЛАХ Ч АРД НЬ ЯЛНАЧУУД ДОРЖЗОВДЫГ ХАМГААЛААД БАЙГА НЬ ИЛТ БАЙГАА УЧИРААС ЧИ УНАХ НЬ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2019-09-24 103.229.123.64

харин ч гайгүй шоронд ёо ёо болно шүү

Avatar

Зочин 2019-09-24 103.14.36.18

Увайгүй хүмүүсийн гар хөл болж явбал энэ мэтээр хохирол хүлээхийг залууст сургамжилсан явдал болж байна.

Avatar

Зочин 2019-09-24 66.181.185.187

Улс тер бохир заваан, енеедрийн найз чинь маргааш дайсан гэдгийг мэдсээр байж явж орж хутгалдчихаад одоо уйлан дуугараад яах вэ дээ, цаадуул чинь чамаар туг тахиж байж л салах нь дээ

Avatar

Зочин 2019-09-24 202.55.188.82

Ter M Enh bold ugidsan baihaa huuliinhan uzuuriig n barij awsan bol tsaash n howood baih heregtei shuuh bol shuuh ta nart ard tumen chin itgej bna amjilt

Avatar

сайханбилэг 2019-09-24 49.0.218.142

анхнаасаа яах гэж ул долоож улс төрд орсон юм хохь чинь нэр хугарахаар яс хугар гэдэг юм даа

Avatar

ИРГЭДЭЭС 2019-09-24 103.212.117.35

Монголчууд минь , тамын тогооноосоо бүгдээрээ хамтдаа гарах цаг ирсэн гэдгийг нэгэнт ухаараач !
Яагаад ийм илт байгаа юмыг ойлгохгүй дотроо алалцаад байдгийм бэ ? Хэн баярлах юм бэ ? Одоо л ухаарч гэгээн цагаан бүрийг
дэмжихгүй бол оройтлоо, эх орон нэгтнүүд минь !!!!

Avatar

Зочин 2019-09-24 103.26.193.188

Тоглоом тоотой нь дээр гэдэг дээ. Хэлмэгдэл биш угаасаа хүмүүний мөн чанар, Монголын өнөөгийн нийгмийн байдалын шууд үр дагавар. Өнөөдөр ч гэсэн маргаашийн Сундуйтангууд бэлтгэгдээд явж байгаа…

Avatar

Зочин 2019-09-24 122.201.22.57

Бие биеэ ингэж харлуулж, худал зүйлийг үнэн болгодог ийм муухай зүйл энэ Сандуй гэдэг залуугаар эцэс болоосой билээ. Би энэ хүнийг танихгүй, гэхдээ ярьж байгаагаас харахад үнэхээр муухай хэлмэгдүүлжээ. Энэ хүн яавч төрийн эрх мөдлийг хууль бусаар авах зүйл хийх ёс суртахуун, хүмүүжил байхгүй хүн харагдаж байна даа. Бушуухан цагаадаасай билээ

Avatar

mgl 2019-09-24 202.179.11.230

Sandui iim bolj bolno gedgiig sainmedej baisan shuu dee. Ene ih zavaan uls turd bugd ingej aashildag shuu dee.

Avatar

Зочин 2019-09-24 103.229.122.177

МАН ыхан ичмээр юмаа Хариуцлагыг тухайн уеийн намын дарга байсан М Энхболд хулээх естой Албан тушаалыг монгоор унэлээд ярьж байхад сонсоод сууна гэдэг чинь нэг биш удаа тийм яриа байсныг л хариулж байна Тэгээд ч МАН ч АН ч онгорсон гучин жил албан тушаал арилжсаар ирлээ Энийг таслан зогсоох хэрэгтэй Гэхдээ ганц Сунндуйд тохоод бусад нь гэмгуй мэт орхиж болохгуй Намууд тийм байж болохгуй гэдэг шийдвэрийг Дээд шуух гаргах естой

Avatar

Зочин 2019-09-24 202.126.89.92

Ухаалаг боловсролтой сайн залуу улс төрийнн хэлмэгдэлд өртжээ.Цагаадна биздээ.Тэвчээртэй байх хэрэгтэй.Бүү шантраарай

Avatar

Амар 2019-09-24 202.179.24.237

Миеэ та 2-ыг өөрсдөө баяжиж иргэдээ өрөнд оруулж, улсаа хоосруулсан гэж огцруулж намаас хөөгөө биз дээ.Иймээс тэмээ гэхээр ямаа, тэнгэр гэхээр газар гэхээ одооноос боль.

Avatar

Зочин 2019-09-24 202.9.43.68

Хардагдаж бгаа хүн нь ойлгомжтой ми овогт л байна

Avatar

иргэн 2019-09-24 192.82.66.152

Хэн нотлоод байгаа энэ олон юм яриад бичээд байгаа нөхдүүд.Харин энэ ял авах ёстой идсэн мөнгө авсан гээд байгаа нөхдүүдийг гэрчээр татаж нотлуулах хэрэгтэй.Хэрвээ нотлож чадахгүй бол яллах хэрэгтэй.Ингэж хүнийг гүтгэдэг доромжилдог хүмүүсийн үг үйлдэл хирээс хэтэрлээ.Үүнд шүүх цэг тавих болсон.Ингэж эрх мэдэл авдаг шударга болж олонд харгадаж төрд удирдах албан тушаалд орж мөнхийн энэ сэнтийд байх юм шиг ааш авир гаргадаг улстөрчдөд хуурмаг худал зүйл чинь ялагддаг юм байна гэдгийг мэдрүүл

Avatar

irgen 2019-09-24 202.21.127.170

Олигархиудад цохилт өгөх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-09-24 202.21.112.3

төрийн эрх мэдлийг хууль бусаар авахыг санаархсан гэж үзлээ гэхэд шинэ эрүүгийн хуулиар хүчирхийллийн хэлбэрээр авахаар санаархсан байхыг шаарддаг болсон. тиймд сандуйгийн хэрэг улстөрчдийн үзэмжээр шийдэгддэггүй л юм бол цагаадах ёстой..

даанч монгол улсад хуулиас илүү улстөрчдийн дэмий ярианууд шүүхийн шийдвэрт нөлөөлөөд тэр нь эргээд шүүхийнхээ нэр хүндэд сэвтэй байгаад байгаамдаа.. хуулиа л барьж шийдээсэй..

Avatar

Зочин 2019-09-24 103.99.103.99

Төрийн эрхийг хамгийн адгийн хэлбэрээр наймаалцаж өөрсдөө дундаас нь цүдийчхээд яаж ичихгүй хэрэг биш гэж хэлж байна аа. Төлбөрөө төлсөн төрийн албан хаагч нар ард иргэд аж нэгж байгууллагаас албан тушаал авахад зарцуулсан мөнгөө хэд нугалж аваад жирийн иргэд яаж хохирч байгааг бүгд л мэдэж байгаа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж