Судалгааны Superjob байгууллагын хийсэн судалгаагаар спиртний хольцгүй согтууруулах ундааны рекламыг хориглох хэрэгтэй хэмээн судалгаанд оролцсон иргэдийн 61 хувь нь хариулсан байна. Мөн 79 хувь үүнийг согтууруулах ундаа гэж боддоггүй хэмээн хариулжээ.
24-өөс доош насны иргэдийн 67 хувь нь, 35-44 насны иргэдийн 83 хувь нь спиртийн хольцгүй согтууруулах ундааны сурталчилгааг хараад алкохоль мөн гэж боддог байна.
Судалгааг 2019 оны есдүгээр сарын 16-17-ны өдөр 1600 хүнийг хамруулан хийсэн байна.
Эх сурвалж: РИА НОВОСТИ
Холбоотой мэдээ