Нүцгэн эмэгтэйн цогцос олдлоо | News.MN

Нүцгэн эмэгтэйн цогцос олдлоо

Нүцгэн эмэгтэйн цогцос олдлоо

Нүцгэн эмэгтэйн цогцос олдлоо

Сүхбаатар дүүргийн нутаг дэвсгэрээс нүцгэн эмэгтэй цогцос олджээ. Энэ талаар Цагдаагийн ерөнхий газрын Хэвлэл мэдээллийн төвөөс мэдээлж буйгаар өнөөдөр /2019.9.15/ Сүхбаатар дүүргийн нутаг дэвсгэрээс нүцгэн эмэгтэйн цогцос, хэргийг шалгаж байгаа гэдгээ хэллээ.

Тус хэргийн газарт цагдаа нар хамгаалалт аван ажиллаж байгаа бөгөөд хэрэг гарсан учир шалтгаан нь одоогоор тодорхойгүй байна.

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
131
ХарамсалтайХарамсалтай
36
БурууБуруу
12
ТэнэглэлТэнэглэл
11
ГайхмаарГайхмаар
9
ЗөвЗөв
7
ХахаХаха
4
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-09-15 66.181.187.30

Haldlag niitiin teevert hurtel gardag

Avatar

Иргэн 2019-09-15 66.181.161.43

Монголоор зѳв бич харь хэлээр товчилж бичээд байгаа нѳхѳд боловсролтой юмуу эсвэл монголоо хэл соёлоос нь аажим2 холдуулж буй !!!

Avatar

Еөгий 2019-09-15 66.181.161.90

Хотынхон өөрсдөө орк ш дээ. Зун хөдөө амарч ирээл өдөрт 5,6 хүндрээл ногоортлоо унтаал 00цаасаа чулуу юм уу нүхэнд хийхгүй урт уртаар хийсгээл надад лав үнэн н**ш санагддаг

Avatar

uyanga 2019-09-15 202.55.188.33

sain bnuu say svhbaatar dvrgiin tsagdaagiin gazartai holbogdloo tiim hereg ilreegvi gj bna shteee ul surtai medeelel tawihad yaadag yumbee

Avatar

bella 2019-09-15 103.229.120.92

baij magadgvi. Selbiin goliin eregt tsagdaa nar hamgaalalt hiigeed shvvhiin shinjilgee ntr irtsen bsan.

Avatar

boli ldoo 2019-09-15 202.21.124.20

Bolor durangiin chn license ni duustsiin bishuu? yag yu bichih gj buigaa todorhoi bolgomoor baina

Avatar

Зочин 2019-09-15 103.26.195.32

Хөдөөнийхэн Улаанбаатарыг эзэлж аваад эмх замбраа дэг журам гэж байхгүй дэлхийн хамгийн бохир ,бүдүүлэг ,ёс зүйгүй хот болгож нийслэлчүүдийг асар хэлмэгдүүлсэн.Үүнийг ойрын үед заларуулах ёстой.Эс тэгвээс хэлмэгдэл улам даамжирч энэ мэт аймшигт хэрэг ёрдийн мэт болно

Avatar

a*******n 2019-09-15 202.126.89.89

Hutsdag nus we chi chi yasiin suhiin talbai dr turuud turiin ordond boijij hun boloo yu

Avatar

Зочин 2019-09-15 103.14.37.5

харин тийн бид нарын хөдөөнийхөн, чам шиг хүрээний данжаад сахьсан авгай нарын удам зайлчихвал уб-т хүн үлдэхгүй ш дээ. Яана вэ

Avatar

hotiin irgen shude 2019-09-15 202.21.116.11

shaalda muu huduunii b**s chn

Avatar

Зочин 2019-09-15 103.57.93.107

Юу ч ойлгосонгүй. Битүү үг үсэг найруулгын алдаа.

Avatar

Зочин 2019-09-15 182.160.34.252

Хотоос хөдөөний оркуудаа зайлуулаач Амарсайхан даргааа тэр цагт гэмт хэрэг багасаж нүцгэн эмэгтэй аллага гарахгүй Энэ олон машин тоог багасгах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-09-15 202.126.88.132

Amarsaihan uuruu huduuniihs dhee

Avatar

Zochin 2019-09-15 66.181.161.65

h*****d bgara huduuniihun gheere tm zah zambaraagv gj bodoo yu ha hot still huuj arhi dars ùusan zah zambaraagv emh juramgv hotiin hden uchiraa mdehgv shaldan ymnuud l hereg tuwug tarij ywaa sh de vnendee bol huduuniihun bol setgel saitai juramtai hvmvvs!!!!! Hot orj ta nariin zangaas suraltsdag l bh yaahuu

Avatar

Зочин 2019-09-15 139.5.219.253

Iim medeelel tavih yamar heregtei yum. 1 bol buh uchir n oldsonii daraa todorhoi yum bichij bolno shude.

Avatar

77777 2019-09-15 202.9.43.35

танай сайт ягаад ийм муу муухай мэдээ гаргадийн бэ бүх мэдээ нь үхэжээ алжээл байхын ямар муухай нийгмийг харанхуй болгодог сайт вэ

Avatar

Үхэрчүүдэд. 2019-09-15 203.91.115.54

Өнгөлөг юм юу байна?

Avatar

Зочин 2019-09-15 66.181.161.122

1990 оны Ардчилсан хувьсгалд өсөрхсөн хуучинсаг хүчин Монголд ардчиллын нэр хүндийг гутаах бүхий л оролдлогыг маш амжилтта хийж чадсаны үр дүнд эдүгээ хүн амын мунхаг харанхуй хэсэг нь муу бүхнийг Ардчиллаас болсон мэтээр ойлгодог болжээ!! Ардчилсан хүчин ч өөрсдөө маш буруу юм их хийж, тус нэмрээ оруулсан!!! Ардчилал бий болоогүй бол бид ингэж дураар санал бодлоо илэрхийлэх боломжгүй байх байсан!!! Гэхдээ үүнийг ойлгодог хүн маш ховор л доо!!! Угаас л ийм байсан юм шиг авирлана!!!

Avatar

Зочин 2019-09-15 66.181.184.162

"ардчилал"ынхан Аж Үйлдвэрийн салбарыг нурааж хувьчлах "заавар" тай байсан байдаг.
Ажилгүйдэл-Ядуурал үүссэн

Хоёр дах шат нь "гэгээрэл+боловсролын" салбарыг самарсан.
Мунхаглал гаарч, ёс зүй ялзарсан.

Гуравдах шат нь:
"Эх түүх"ийг нь самрах юм байна.
неолиберал-цагаачлал гаарна…..

Avatar

Hun bn 2019-09-15 122.201.19.99

Tanai sait naad ug usgiin aldaa hel nairuulgadaa anhaaraachee arai ch dee , iim ch bolchih gej, arai gaigyi bsn , iim ch boloh gej dee humuus muudsan ene sait gej yrih bolson unen bn arga hemjee aavaachee ymar odoonii setguulchid yumiig erj haij huch tavij ajillah bish neg negeesee huulaal tavidag bolson tiim hylbar bolchihood ydaj aldaagyi yum taviachee ichmeer bn daa

Avatar

Зочин 2019-09-15 202.126.89.155

Буруу бичсэн байхад л болор дурангаар шалгав ч гэх шиг. Цогцол

Avatar

Ннн 2019-09-15 66.181.186.64

Социализмын үед нууц бсан болохоос …

Avatar

нийгмийн доройтол 2019-09-15 144.217.60.239

Монгол орон даяр гарч байгаа үхэл, гал түүмэр, осол аваар, хэрүүл зодоон алаан тулааныг тоолбол бараг Монголд дайн болоод байна уу гэхээр болж. Нийгмийн хүмүүсийн ухамсарын доройтолд орохоор улс дотроосоо зэвэрч мөхдөг л дөө.

Avatar

Зочин 2019-09-15 103.26.194.240

Ардчиллын ачаар ийм болсон юм.

Avatar

Зочин 2019-09-15 150.129.142.251

Mai shu

Avatar

Зочин 2019-09-15 203.91.115.46

Ардчилал 30 жилд гэмт хэрэг л дээд зэргээр хөгжиж дээ

Avatar

Ардчилалаас ч болчихсон юм биш 2019-09-15 144.217.60.239

Ардчилсан эхлэлдээ мунхагийн тууль болсон шашинуудыг хуулиар хориглох байсан юм.

Avatar

Зочин 2019-09-15 103.26.194.240

Ардчиллын л ач, буян юм шуу дээ.

Avatar

Зочин 2019-09-15 103.10.23.95

Нүцгэлсэн бол Мураат гэшүүнээс асуу

Avatar