Хакүхо хуруугаа хугалж, Аки башёг өнжихөөр болжээ | News.MN

Хакүхо хуруугаа хугалж, Аки башёг өнжихөөр болжээ

Хакүхо хуруугаа хугалж, Аки башёг өнжихөөр болжээ

Хакүхо хуруугаа хугалж, Аки башёг өнжихөөр болжээ

Японы мэргэжлийн сүмогийн намрын тэмцээн буюу Аки башё ням гариг /2019.09.08/-т эхэлсэн. Саяхан албан ёсоор Япон улсын иргэн болоод буй Хакүхо М.Даваажаргал намрын тэмцээний эхний өдрийн барилдааныг унаагаар эхлүүлсэн юм. Тэрбээр их аварга цол хүртсэнээсээ хойш анх удаа ийнхүү тэмцээний эхний өдөр өвдөг шороодож байна.

Хакухо өнөөдөр /2019.09.09/ Аки башёг өнжихөөр болсон тухай түүний дэвжээний багш Мияагино ояаката мэдэгджээ. Эхний өдрийн барилдааны үеэр тэрбээр баруун гарынхаа чигчий хурууг хугалсан учир башёг дуусгах боломжгүй болсон байна.

Эх сурвалж: KYODO NEWS

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ХарамсалтайХарамсалтай
7
ХахаХаха
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

44 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-09-09 43.242.242.59

Японы иргэн болсон гэдэг нь нэр төдий юм. Монголчууд бид л түүнийг дэмжинэ. Япончууд Даваажаргалыг хир эх оронч болохыг энэ олон жил мэдсэн учир түүнийг дэмждэггүй харин ч зодог тайлуулах бодолтой байдаг. Даваажаргалын тогтоосон бүх рекорд Монгол хүн тогтоосон гэж түүхэнд бичигдэнэ. Түүнийг урвагч ч гэх шиг муу муухай үгээр дайрахаа боль. Үгээр хүнийг үхүүлж болно. Та нар жаахан уужуу ухаанаар бод л доо

Avatar

irgen 2019-09-09 45.33.27.104

mongoliin irgenshleesee garchihleer mongoliin uul us in harj handahaa bolij bhgui yu Odoo mundag barildaj chadahgui l bolowuu

Avatar

Зочин 2019-09-09 150.129.141.173

hakuho huruugaa sain edgeegeed barildah heregteidee.tegeed huruugaa edgeh hoorond eoponii tsatsrag idevhet bodisiig nomhon dalaid asgahgyi baih tuhaid temtseh heretei.Цунамид сүйрсэн Фүкүшимагийн цөмийн цахилгаан станцаас цуглуулсан цацраг идэвхт усаа Номхон далайд асгахаар төлөвлөж байгааг Япон улсын байгаль орчны сайд өнөөдөр мэдэгджээ.
2011 оны гуравдугаар сард болсон газар хөдлөлт, цунамигаас хойш энэхүү станцын цөмийн түлшийг хөргөх зорилгоор ашигласан ус нэг сая тонн байгаа юм.

Avatar

Зочин 2019-09-09 150.129.141.173

za yamar hari garigiin irgen boltson bish yarshig l baina. eopon bol mongoltoi ulam oirtoj nohorloj baigaa ondor hogjiltei delhiid tergyyldeg ulsiin neg.eopon irgen bolsond bayar hyrgie. hyn ter bolgon yopon ulsiin irgen bolj chadahgyi.

Avatar

зочин 2019-09-09 202.170.68.38

Эх орны шүтээн болсон уул ус байгаль дэлхий ямагт харж явдаг юм. Адгуус хүртэл эцсийн хүчээ шавхан нутаг руугаа тэмүүлдэг юм шүү.

Avatar

Зочин 2019-09-09 202.126.88.191

Монгол хүмүүс хүн муутай болжээ. Аварга минь уучлаарай гэхдээбүү санаа зов. Идсэн эрүү хувхайрч, идүүлсэн бут ургадаг гэдэг үг байдагдаа. Хүчтэй байгаарай хурдан эдгээрэй.

Avatar

иргэн 2019-09-09 139.5.216.128

Иргэншлээ сольно гэдэг ийм хүнд тун харамсалтай, юу алдана, юу хожно гэж ингэж байгаа юм бэ? Үнэхээр хэлэх үг олдохгүй юмдаа хөөрхий, тогой нь эргэж гүйцжээдээ.

Avatar

Зочин 2019-09-09 202.9.42.233

Иргэншил зохихгүйн шинж дээ

Avatar

zochin 2019-09-09 202.131.231.86

Yapon ehnertei bolohooroo yaponii irgenbolson bailgui de

Avatar

Зочин 2019-09-09 64.119.25.50

Бид Даваажаргалыгаа ингэтлээ их доош хийх хэрэггүй биш үү. Бүх Сумогийн түүхэн рекордыг Монгол хүн тогтоосон нь Эх орныхоо, монгол хүний нэр төрийг дэлхий нийтэд мандуулаагүй гэж үү?! Японы иргэн болсноос япон хүн болчоогүй. Магадгүй ийм иргэншилгүйгээр бүх сумогийн түүхэн амжилтыг тогтоох хадгалах хэцүү байх. Их аваргаа ойлгох ухаан бидэнд байх байлгүй дээ. Ямар хүнд хүчирийг үүрч давж явааг бид мэдэхгүй шүү дээ !!!

Avatar

Зочин 2019-09-09 202.9.44.54

Mungu cjuhal uu. Eh oron vhuhal uu. Gohino.

Avatar

Иргэн 2019-09-09 150.129.141.119

Алуурчныг уучилж болно,урвагчийг огт уучилдаггүй.

Avatar

Зочин 2019-09-09 213.162.80.15

Ene neg mantuushig buurunhii amtni tuhai bitgii soningoor bichildee ene yugaa hugalna uu hend hamaa bna.

Avatar

Зочин 2019-09-09 66.181.183.12

Er ni yaaj ch bodson yu dutlaa gej irgeneesee tatgalzaj bgaan bol ter devjee eh ornii amin synsnes unetei ymuuuuuuu

Avatar

Zochin 2019-09-09 218.101.231.199

BatErdene avargiig 70 jiliin oigoor turuulj bolohgui, ami nasand tsu tei gesen uchir turuulehiig shimtrlgui shuvgiin 4-t unasan gedeg yaria baidag yum.Davaajargal 3 saya mongolchuud haraaj baigaag medej baigaa uchir neg udaadaa turuulehiig hicheelgui jujig tavij baij medne, japand olon jil bolson hunii sanaa bol yavtsan baigaa shdee.

Avatar

Зочин 2019-09-09 202.126.88.153

Mongoliin tamiin togoonii vlger gedeg ene dee !!!
Ataarhaad vhtsgee vhtsgee vhtsgee …

Avatar

Баатар 2019-09-09 59.153.112.182

Эх орноо гомдоохоор бурхан шийтгэж байгаа юм даа бурхан байдаг байхгүй үү одоо ингээд хариж байгаа гэсэн үг

Avatar

Оо 2019-09-09 112.72.11.118

Хохино

Avatar

Зочин 2019-09-09 202.9.43.113

Энэ олон хүмүүсийн муухай сэтгэгдлийг уншаад сэтгэл санаа нь тавгүй л байгаа байхдаа. Дуртайдаа ийм шийдвэр гаргаагүй л байлгүйдээ

Avatar

Зочин 2019-09-09 103.9.90.3

тэнэг монголчуудын чихэнд ус хийсэн ч сэгсэрнэ алт хийсэн ч сэгсэрнэ, Хакүхо аварга минь тэднийг бүү тоо, тэр тусмаа од шиг гялалзаарай

Avatar

ЗАЙЛ МУУ САМУУРАЙ!!!!! 2019-09-09 122.201.31.3

ЗАЙЛ МУУ САМУУРАЙ!!!!! ЗАЙЛ МУУ САМУУРАЙ!!!!! ЗАЙЛ МУУ САМУУРАЙ!!!!! ЗАЙЛ МУУ САМУУРАЙ!!!!! ЗАЙЛ МУУ САМУУРАЙ!!!!! ЗАЙЛ МУУ САМУУРАЙ!!!!! ЗАЙЛ МУУ САМУУРАЙ!!!!! ЗАЙЛ МУУ САМУУРАЙ!!!!! ЗАЙЛ МУУ САМУУРАЙ!!!!! ЗАЙЛ МУУ САМУУРАЙ!!!!! ЗАЙЛ МУУ САМУУРАЙ!!!!! ЗАЙЛ МУУ САМУУРАЙ!!!!! ЗАЙЛ МУУ САМУУРАЙ!!!!! ЗАЙЛ МУУ САМУУРАЙ!!!!! ЗАЙЛ МУУ САМУУРАЙ!!!!! ЗАЙЛ МУУ САМУУРАЙ!!!!! ЗАЙЛ МУУ САМУУРАЙ!!!!! ЗАЙЛ МУУ САМУУРАЙ!!!!! ЗАЙЛ МУУ САМУУ

Avatar

Зочин 2019-09-09 49.0.212.48

Болж, баяр хүргэе, урвагч хэзээ өөдөлж байлаа

Avatar

Зочин 2019-09-09 203.91.115.44

Наад Япончуудынхаа нүдийг хар даа. Чамайг бүгд тохуурхаж даажигнаж байна, ядарсан туйлдсан үед чинь эх орон чинь байсан Монголын минь газар шороо л чамайг эдгээнэ дээ. Наад Японоосоо хурдан ир эргүү толгой өгөр урвагч минь, хүрээд ирвэл чамайг уучлах л ард түмэн дээ.

Avatar

Зочин 2019-09-09 203.91.115.44

Урвагчид сайн зүйл хэзээ ч тохиолдохгүй. Ард чинь Монгол түмэн чамайг дэмжиж байсан тулдаа чи дээшээ гарсан, одоо чамайг бүгд зүхэж байна, Япончууд яг дэмжиж харагдаач, иргэншлээ буцааж өгөөд гэртээ ирж ард түмнээсээ уучлал гуйсан нь дээр дээ.

Avatar

Зочин 2019-09-09 85.163.37.28

ta nar chin yatsan humuus geheeree negiigee bainga ingej doromjilj bdg archaagui humuus ve har uhaanaar bodod uzeheer irgenshil gdg bol ali neg uls ornii hariyalal mongol undesten mongol hun gdg irgenshil soliloohoor l mongol hun mgl tsus baihku bolchdog zuil bish tegehdee hurvel 42 udaagiin turuugeerei mongoliin neriig tumentei urgusun huniig ta nar yah gj ingej buzar muuhaigaar heleh helehgui ugeer doromjilj bdagiin be !!!

Avatar

Зочин 2019-09-09 59.153.114.144

Bertel gemtel sportod bdg l zuiliin neg eriin sainaar xun shig amidarch yabaan tsaadaxx chin usiig ni uubal yosiig ni daga gej ug bdgiin medexgui ni medej ab

Avatar

Khakuho 2019-09-09 118.1.176.152

Japan-ii irgen bolson ni tohirohgui bna l daa, buruu uiliin ur bolj bna, iim shiidver gargasand ni tun ih haramsaj bna, Augaa ih yalaltiin bayariin udruu Japanese M@N bolood bhdaa yahav dee, Asa, Kharu 2 shigee MGL-doo butsaad l ochchihgui dee s** gej…..

Avatar

Зочин 2019-09-09 103.26.193.66

халхголын ялалтын ойн өдөр биш байсан бол бас яахав. арай чдээ эх орноо доромжилж байгаа юм шиг

Avatar

Зочин 2019-09-09 202.179.27.93

Япончууд Хакухог Японоы иргэн болсных нь төлөө хүндлэхгүй. Харин ч өвөр зуураа шоолцгоож байгаа.

Avatar

Зочин 2019-09-09 150.129.142.187

Яах гэж ингэж хүнийг муу муухайгаар бичдэг байнаа.Үнэхээр сэтгэл муутай, хэрүүлч улс юмаа.

Avatar

иргэн 2019-09-09 122.201.24.145

Муухайгаар бичүүлэхээ өөрөө хийсэн хүн. Хохь нь.

Avatar

zochin 2019-09-09 103.26.195.231

ene muu urvagch huruugaa hugalna uu hend hamaatai yum be mgl chuudaa eh ornoo golson jijig muu luivarchin asasheryu haramafuji 2 shig eh orondoo nvvr dvvren ireh zayagvi amitan

Avatar

Зочин 2019-09-09 202.126.89.244

Япон ламаараа хар цагаан хэл амны ном уншуулаа. 3 сая Монголчууд чамайг муулсан юм.

Avatar

haha 2019-09-09 45.33.27.104

unen helj

Avatar

Зочин 2019-09-09 182.160.39.241

АРД НЬ БАЙЖ Л БАЙДАГ СҮЛД ХИОМОРЬ ЭРГЭЖЭЭ.САЙХАН АМЬДРАЛЫН ТӨЛӨӨ МОНГОЛООС УРВАА БИЗ ДЭЭ.ОДОО ХАКУХО ГЭЭЧ ЯПОН н**ш БИДЭНД ХАМААГҮЙ.

Avatar

Зочин 2019-09-09 59.153.115.62

Hakuho-n shiidvert bi durgui baisan ch, bertel avsand ni haramsch bna. Mongolchuudaa, huniig bitgii eldev yodor ugeer haraaj doromjil. Muu muuhai sanaa chini ta nariin oorsdiin ur huuhded irj ch medne. Hakuho-doo eruul enh, amjilt erooe doo. Ah ni chinii shiidveriig odoo ch huleen zovshoorch chadahgui. Gehdee chamaig eruul enh, amjilttai, sain saihan yavaasai gej hunii yosoor husne.

Avatar

иргэн 2019-09-09 103.229.121.113

Япон болсон Даваажаргалын бөхийн замнал дууслаа

Avatar

Зочин 2019-09-09 182.160.38.59

очиж очиж японыг ялсан баярын өдөр самуурай болохдоо яахав дээ.

Avatar

Зочин 2019-09-09 202.126.88.48

Халхууд урвамтгай гэж Манжийн хаад зөв тооцоолсон шүү

Avatar