Путин дуунаас хурдан зэвсгээ Трампад санал болгожээ | News.MN

Путин дуунаас хурдан зэвсгээ Трампад санал болгожээ

Путин дуунаас хурдан зэвсгээ Трампад санал болгожээ

Путин дуунаас хурдан зэвсгээ Трампад санал болгожээ

ОХУ-ын Владивасток хотноо “Дорнын эдийн засгийн форум” болж байгаа. Энэ үеэр тус улсын Ерөнхийлөгч Владимир Путин АНУ-ын Ерөнхийлөгч Дональд Трампад тавьсан саналынхаа тухай ярьжээ.

Тэрбээр саяхан АНУ-ын Ерөнхийлөгчтэй утсаар ярихдаа “Хэрвээ хүсвэл бид танайд зарим шинэ зэвсэгээ зарж болох юм. Тэгвэл бидний хүчний харьцаа тэнцүү болно” гэж хэлжээ.

Харин үүний хариуд Дональд Трамп түүний саналыг эрс эсэргүүцэж, Америкчууд өөрсдийн зэвсгээ бүтээж байгаа гэж хариулсан байна.

Хоёр улс 1987 онд байгуулсан пуужин устгах гэрээнээс наймдугаар сард албан ёсоор гарсан юм. Үүнээс хойш аль аль нь пуужин туршаад байгаа билээ. Энэ бүхнээс харахад АНУ болон ОХУ-ын хооронд зэвсгийн өрсөлдөөний шинэ эрин үе эхэлж байна гэж хэвлэлүүд бичжээ.

Эх сурвалж: AOL.COM

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХахаХаха
2
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-09-06 64.119.20.46

Их менгетэй хvн чанартай з****г хийгээд тvvгээрээ бусдаас илvvбайлдаж дайтана гэж бодоод байдаг энэ Америкууд сод ухаантнууд юм бол уу?! Эсвэл би чадна гэсэн тэнэгvvд юм бол уу?! 13-р зуунд Монголчууд шиг ядуу хvмvvс байгаагvй болтой юм яриад байдаг. 2-р дайны емне Орос шиг гуйлгачин орон байгаагvй л гээд байдаг

Avatar

Зочин 2019-09-06 202.9.45.80

Оросууд хүйтэн дайны үеийнх шиг АНУ тай зэвсэглэлээр хөөцөлдөн өрсөлдөж, тэр өрсөлдөөндөө туйлдан ядарч эдийн засаг нийгмийн гүн гүнзгий хямралд орж улмаар тэр үеийн их гүрэн ЗХУ задран мөхөж сүйрсэн юм ! Түүх давтагдах вий дээ ! Путин Эх орныхоо түүхийг мэдэж л байдаг байлгүй !

Avatar

зочин 2019-09-06 202.9.42.83

Бүх пуужин дуунаас хурдан . Харин Путины яриад байгаа хурдыг даах метериал одоохондоо маш үнэтэй тэгээд ч тэр нь Оросд байхгүй …. хоосон сүрдүүлэг … Угаасаа ч Оросын үе үеийн удирдаг ч нар дандаа боломжоосоо хэд дахин хэтрүүлж ярьдаг ..

Avatar

Зочин 2019-09-06 202.131.245.243

7 хожгор бол G7, 1 можгор нь энэ жү-дочин өвөө шүү дээ. ккккккккккккккк

Avatar

Зочин 2019-09-06 202.131.245.243

Сайхан супер троллинг хийж дээ. кккккккк Трамп ч авна л даа. Трампыг Путин нэр дэвшүүлэн санал болгож, америкийн ард сонгосон юм чинь.

Avatar

Зочин 2019-09-06 182.160.36.65

МУЛЬТФИЛЬМЭЭ ЮУ?ХУДАЛЧ ПУТИН ДАНДАА ХУДЛАА АВНАА.ДЭЭШЭЭ ХАРЖ БАЙГААД Л ЦЭНЭГГҮЙ АВНА.

Avatar

Зочин 2019-09-06 202.126.89.29

Одоо байгаа цөмийн зэбсэг энэ дэлхийг хэд дахин устгах чадалтай байгаа. Тэгэхээр цаашид шинээр юм хийгээд нэгнээсээ илүү гарна гэж байхгүй. Зүгээр л ард түмэндээ очих мөнгийг дэмий юманд үрэн таран хийж байна гэж ойлгож болно. Оросын хувьд з****г валют олох гол хэрэгсэл болохоор зарая гэж санаачилсан нь ойлгож болохоор. Орос өрмийн зардал өөрийнхөн жижиг эдийн засагт хүнд тусдаг тул тэгэх нь аргагүй. Ард түмэн нь үнэхээр ядуу байна. Сайн машин хийгээд сурчуул бүр л их манга олно доо уг нь

Avatar

Зочин 2019-09-06 66.181.161.57

Чамаар зааалгах нь дутаж гэнэ дээ Хахаха

Avatar

Шинэ дайн 2019-09-06 59.153.115.182

Дэлхийн шинэ дайн гарах вий дээ. Энэ дайн оросуудтай холбоогүй байна гэж байхгүй.

Avatar

Mx 2019-09-06 103.206.194.6

Хи хи … Нээрээ тэр яриад байгаа хүчний харьцааг нь тэгж тэнцүүлж болох л юм… ккк

Avatar

Зочин 2019-09-06 75.172.182.244

Oros yaduu ahtai baisnaas zalhaj bainoo. Chingisiin ur sad-d US metiin tom ah deer. Ediin zasgaaraa ehnii 10-t orj chadahgui bol Orosuudad salaavch ugmuur bna

Avatar

Зочин 2019-09-06 202.126.89.240

TEGVEL BUGDEEREE OROSIIG BAYJUULYA

Avatar

Зочин 2019-09-06 75.172.182.244

Trump helehdee: bi Putinig tegj helehiig sonsood ineed mini hureed, dotroo bid naad zevsgees chin iluug 30-aad jiliin umnu hiichihsen bid zugeer l ta nar shig maanagtaj il zarladaggui gej bodoj bailaa…

Avatar

Зочин 2019-09-06 122.201.17.118

Munguur bol amerik ih mungu zarcuulj bgaa ch zaaval chanartai sain zevseg uildverlej bn gesen ug bish.
Baga mungu zarcuulj bui oros muu zevseg hiij bgaa gedeg ni ch hudlaa.

Avatar

Mx 2019-09-06 103.206.194.6

Ёстой үнэн ер нь бол үнэгүй байдаг хүний сайхан сэтгэл л гэхэд дээдийн дээд чанартай дүйхээргүй дээгүүр юм шүү… үнэтэй болгон сайн байдаггүй, хямд болгон чанаргүй байдаггүй л юм даа… Хүмүүс нэг нэгнийгээ хуурч мэхлэх нь хэмжээ нь хэтрээд ирэхээр л итгэлгүй болоод хэмжээнээс хэтэрсэн үнэтэй байж л тэр итгэлийг нөхөж байх панзчидын системийг дэлхийд бий болгочихоод түүнийгээ бүх дэлхийд тулгаад байгаагаас бүх замбараагүй зүйлийн эхлэл тавигдаад байна… Социализм муу нь капитализм сайн нь биш

Avatar

Зочин 2019-09-06 202.55.180.58

"шинэ дуунаас хурдан" биш "дуунаас хурдан, шинэ зэвсгээ"…

Avatar

Уншигч 2019-09-06 66.181.160.57

Зэвсэглэлээрээ Оросууд хол тасарсан . Америк хүлээн зөвшөөрөхгүй араас нь үзээд л байдаг. Зөрүүд зөнөг Трампын америк гэх үзэл нь яваандаа АНУ-ыг эдийн засгаар нь элгээр нь хэвтүүлж байна даа

Avatar

Зочин 2019-09-06 202.126.88.237

ОРОС ШИГ БҮХИЙ Л БАЯЛАГТАЙ УЛС ДЭЛХИЙД БАЙХГҮЙ !!! АРД ТҮМНИЙХЭЭ ТӨЛӨӨ БАЙВАЛ БҮГД БАЯН , ТАНСАГ БАЙХ ЁСТОЙ !!! ТЭГЭХЭД ДАХИАД Л ГАЗАР НЭМЭХ , ОЙР ХАВИЙНХАА УЛСУУДЫГ АВАХ , ЗЭВСГЭЭР БҮГДИЙГ СӨГДҮҮЛЭХ ХҮСЛЭЭСЭЭ БОЛООД ХАВЧИГДАЖ ЯВАХ ЮМ !!!

Avatar

Зочин 2019-09-06 202.21.108.105

Оросууд зэвсэглэлээр тасарна гэдэгт эрүүл & ухаан нь хэвийн хүмүүс итгэх үү? Пост бичигч байлдаантай орос кинонд донтогч балчир хүүхэд эсвэл сэтгэцийн өвчтэй эрүүл бус хүн байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж