Ерөнхийлөгч ОХУ-ын Владивосток хотод хүрэлцэн ирлээ | News.MN

Ерөнхийлөгч ОХУ-ын Владивосток хотод хүрэлцэн ирлээ

Ерөнхийлөгч ОХУ-ын Владивосток хотод хүрэлцэн ирлээ

Ерөнхийлөгч ОХУ-ын Владивосток хотод хүрэлцэн ирлээ

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга Дорнын эдийн засгийн V чуулга уулзалтад оролцохоор өнөөдөр ОХУ-ын Владивосток хотод хүрэлцэн ирлээ.

Төрийн тэргүүнийг ОХУ-ын талаас тус улсын ГХЯ-ны Төрийн ёслолын газрын дэд захирал А.И.Яковлев, Владивосток хотын Засаг даргын Тамгын газрын орлогч дарга В.В.Черепков, Приморийн хязгаарын Олон улсын хамтын ажиллагааны газрын захирал Старичков Алексей, Приморийн хязгаарын Амбан захирагчийн нэгдүгээр орлогч дарга хатагтай В.Г.Ширбин нарын төлөөлөгчид угтав.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга маргааш Япон болон Бүгд Найрамдах Энэтхэг улсын Ерөнхий сайд нартай уулзаж, Дорнын эдийн засгийн чуулга уулзалтын нэгдсэн хуралдаанд оролцож үг хэлэхээр төлөвлөж байна.

Эх сурвалж: PRESIDENT.MN

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-09-04 66.181.161.26

orsiig naiziin nudeer bish daisni nudeer harah yostoi shu

Avatar

Zochin 2019-09-04 202.131.248.90

Онгоц хөлөглөж өчнөөн зардал чирэгдэл болж яваад ямар ажил амжуулж ирэх юм бол доо. Тэднийхэн аргагүйн эрхэнд л тоссон болж байгаа янзтай харагдаж байна.

Avatar

Зочин 2019-09-04 124.158.107.35

манай хүн бас онгоцтойм байшд

Avatar

vat 2019-09-04 150.129.141.137

sumiin darga ugtzee

Avatar

Зочин 2019-09-04 43.228.131.45

Төрийн албыг төрлийн албаас нутгийн албаас салгаач ээ?? энэ арай дэндлээ?? Төрлийн алба нутгийн албаны инээдтэй амьтадын гараар төрийн статус дууслаа?? Төрөл садан танил тал, Нутгийн албан хаагчид яам тусгай газрын хойморт гарч гадаад дотоод явж төрд гагнагдаж төрийг ү****ц байдалд орууллаа. Төр бодлого залгамж чанар боловсон хүчний бодлого дууслаа?? Төрийн албан хаагчдыг 70 хувь цөөлөөч ээ?? Бүрэн боломж байгаа шүү дээ?? чадамжтай боловсон хүчнүүдийг 2-3 жилдээ тэтгэвэрт битгий гарга.

Avatar

tt 2019-09-04 202.9.45.237

яс горьдсон нохой шиг харагдаж байна

Avatar

Зочин 2019-09-04 96.2.71.72

Ха ха ха нөгөө орос ах,орос ах гээд үхэл алдаад байдаг хулгайчууд аа…сайн харж авцгаа орос ах нарынхаа үнэн нүүр царайг…Одоо оросуудаас олигтой юм горьдолтгүй

Avatar

Зочин 2019-09-04 73.92.12.67

Хеерхий дее, еревдчихлее

Avatar

Зочин 2019-09-04 96.2.71.72

Өрөвдөх ч юу байхав дээ х у л г а й ч-ийг хэмжээнд нь л хүлээж авч байна шд.

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ТӨВД ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-09-04 64.119.17.139

Сөөнгө хоолойтой атийсан хулгайчид хадам ах нь дор нь хариуг нь барьж яг өөртэй таарсан амьтдыг явуулсан байна.

Avatar

Зочин 2019-09-04 202.21.108.145

Нохойн бааснууд газрын бөөснүүд

Avatar

Зочин 2019-09-04 103.212.116.77

"Ирлээ" гэхгүй -очлоо" гэж бичих, ярих ёстой биш үү, монгол хүн бол?

Avatar

Зочин 2019-09-04 202.9.43.174

Piszdaa iim bolohoor orosuudad durgui hvrch baidag ym

Avatar