ОХУ-ын Ерөнхийлөгч В.В.Путин Монгол Улсад айлчилна | News.MN

ОХУ-ын Ерөнхийлөгч В.В.Путин Монгол Улсад айлчилна

Хуучирсан мэдээ: 2019.08.30-нд нийтлэгдсэн

ОХУ-ын Ерөнхийлөгч В.В.Путин Монгол Улсад айлчилна

ОХУ-ын Ерөнхийлөгч В.В.Путин Монгол Улсад айлчилна

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Халтмаагийн Баттулгын урилгаар ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Владимир Владимирович Путин Монгол Улсад энэ оны 9 дүгээр сарын 3-ны өдөр албан ёсны айлчлал хийнэ. Энэхүү айлчлал нь манай хоёр ард түмний хувьд түүхэн ач холбогдолтой Халхын голын байлдааны ялалтын 80 жилийн ойгоор хэрэгжиж байгаагаар онцлог юм.

Айлчлалын үеэр Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга ОХУ-ын Ерөнхийлөгч В.Путинтэй албан ёсны хэлэлцээ хийж хоёр улсын харилцаа, хамтын ажиллагааг хөгжүүлэх өргөн хүрээний асуудлаар санал солилцоно. Мөн Халхын голын байлдааны  ялалтын 80 жилийн ойд зориулсан ёслол хүндэтгэлийн арга хэмжээнүүдэд оролцохоор төлөвлөж байна.

Эх сурвалж: ГХЯ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Батхаан 2019-08-30 176.59.150.15

Хиагт боомтоор монголоос орох ачаан дээрх татвар болон жин тоо ширхэгийн хязгаарлалтыг багасгах талаар санал гаргаж ажил хэрэг болгоочээ. ОХУ манжуурын боомт дээрх нөхцөлөөс Хиагт боомт буюу монголын хил дээр хамаагүй өндөр татвар хязгаарлалтыг тавиж байгааг мэдэж байгаа дарга нар байна уу гүй юу.

Avatar

Зочин 2019-08-30 66.181.189.73

i phone 3 zarna

Avatar

зочин 2019-08-30 182.160.33.72

барууны ноход бархиралдацгааж байна уу, хаха

Avatar

Зочин 2019-08-30 66.181.161.45

Жингийн цуваа явдагаараа явж Жингэр нохой хуцдагаараа хуцна биз угаадасны бичээчидэд

Avatar

Зочин 2019-08-30 202.9.45.12

Кремлийн эзэн В Путин Монголыг юугаар гийгүүлэвээ ! Энэ орос иваныг бидний Монголчууд 2000 онд Кремльд албан тушаал авсанаас нь хойш тувт магтаж, хир халдаалгүй явж ирлээ ! Женко энэ иванаас Монголд явуулах бодлогыг нь өөрчилж чадах болов уу, яах бол ! Одооны шинэ оросууд бол Монголын талаар илт дайсганасан, дорд үзсэн бодлого явуулдаг нь нууц биш шүү дээ !

Avatar

Хулжийн голын айраг 2019-08-30 59.153.114.237

Булганы Могодын айраг зарна. Утас 97134300

Avatar

Хулжийн голын айраг 2019-08-30 59.153.114.237

Булганы Монодын айраг зарна.Утас 97134300

Avatar

Зочин нь байна аа 2019-08-30 78.221.13.221

Х.Баттулга ерөнхийлөгчөө В.Путинтэй ярилцаж байгаад төмөр замаа хос замтай, цахилгаанаар явдаг болгох боломжийг хайгаач. Өнгөрсөн зууны утаа хаясан вагоноороо л сүнгэнүүлээд байх юм. Бид чинь шинэ зууны иргэд шүү дээ.

Avatar

Lavlaa 2019-08-30 103.212.118.181

Kharin tiim Bur 19-r zuuniikh shuu

Avatar

Зочин 2019-08-30 202.126.89.54

Яг зөв

Avatar

Зочин 2019-08-30 66.181.176.247

хэрэггүй дээ! бид мөрөөрөө амьдармаар байнаа , Путин гуай ! Бид нарыг битгий чигжээсээ болгооч ээ . Хүнд цагт таны ах нар бидэнд тусалсан , бид ч бас байгаагаараа тусалж л байсан . Тэр үеийн ах нараас та бол шал өөр хүн шүү !!!!!! Таньтай бол нэг их харьцмааргүй л байна даа …….

Avatar

Зочин 2019-08-30 66.181.161.126

ХӨРШ 2 ИХ ГҮРЭНТЭЙГЭЭ ХАРЬЦАХГҮЙ ГЭЭД ЧИ ХААЧИХ ЮМ БЭ?

Avatar

зочин 2019-08-30 182.160.33.72

энэ нөхөр АНУ-ын пуужинд суугаад хоёр хөршөө даваад нисэж байна гэж зүүдэлсэн байлгүй дээ

Avatar

Ор гэхээр шагайв гэгч л болдог доо, Оросууд. 2019-08-30 202.126.88.33

хуучны нэгэн кинон дээр "Жанжин чигээрээ явах уу" гэж жолооч нь асуухад Сүхбаатар "Үгүй.Энүүхний цаана Лувсан гуайнх бий.Ороод гарахгүй бол насаар гомдож мэдэх хөгшин байгаа юм" гэдэг шиг Путиныг Владивосток руу Дорнын чуулганд оролцохоор явах замд нь туслах нь ""Дарга, чигээр явах уу?" гэж асуухад нь тэрээр "Үгүй.Энүүхэнд Байгалт нуурын цаана Монгол гэж ядууу буурай орон бий. Шагайгаад гарахгүй бол насаар гомдож мэдэх улс" гэж хариулжээ.

Avatar

Зочин 2019-08-30 202.179.31.119

bitgii h*****d bai .

Avatar

зочин 2019-08-30 182.160.33.72

оросын нэг хүүхэлдэйн кино байдаг юм, "найзуудаа эвтэй найртай амьдарцгаая л даа" гэдэг, энэ комент бичигч нь тэр кинонд гардаг хулганууд шиг дандаа юмыг сөрөг талаас нь өөрөө зохиож ард түмнүүдийг хооронд нь хагаралдуулж, турхирах дуртай хүн байна даа

Avatar

Зочин 2019-08-30 66.181.161.45

Путин Халх голын 80 жилийн ойд хальт оролцсон болоод далимд нь Женкод өгсөн үүргийнхээ биелэлтийг шалгачихаад явах юм байна л даа!!!

Avatar

Зочин 2019-08-30 99.241.37.76

heregguidee orsuudtai suijreed sain um bolohgui shuudee.

Avatar

1 2019-08-30 202.179.27.206

Ene l**** irj tatvar tulugchiin mungiig baahan uruuleh n dee

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж