Сайд Ц.Нямдоржийг бухимдуулсан баян гишүүд | News.MN

Сайд Ц.Нямдоржийг бухимдуулсан баян гишүүд

Сайд Ц.Нямдоржийг бухимдуулсан баян гишүүд

Сайд Ц.Нямдоржийг бухимдуулсан баян гишүүд

Ардын намынхан барилцаж авахаас наахнуур юм болцгоож, Үндсэн хуульд оруулах нэмэлт өөрчлөлтийн төслийг хэлэлцэж байна.

УИХ-аар уг төслийн хэлэлцүүлгийг хийх болохоор нэг бол техникийн саатал гарч, ажил хариуцсан хүн нь орцондоо зодуулдаг. Техникийн гацаа арилаад ажил үргэлжлэх болоход Засгийн газрын гишүүд нь эс бол УИХ-ын сул гишүүд нь ирэхгүй ээлжилж янз үзэх болсонд Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж цухалдаж, өнөөдөр хуралдаа ирээгүй УИХ-ын гишүүдээ баян тарганаар нь дуудаж хүртэл үзэв.

Сайд Ц.Нямдоржийн тодорхойлсноор баян тарган гишүүнд нь Ж.Эрдэнэбат, Н.Номтойбаяр, О.Содбилэг нар багтсан бол онгоцонд суугаад алга болсон гишүүн нь Чингэлтэй дүүргээс сонгогдсон Д.Ганболд, эрүүл мэндийн шалтгаанаар чөлөө авсан нь  Д.Дамба-Очир, Ш.Раднаасэд, Ч.Хүрэлбаатар нар аж.

Мөн тэрбээр “Бид нар та нараас ичиж байна. Энэ этгээдүүдээс болж О.Баасанхүү гишүүнээр өдөр бүр бичлэг хийлгүүлж, Б.Пүрэвдорж гишүүнээр өдөр бүр загнуулж байна. Хүний өмнөөс ичих шиг адгийн зүйл байдаггүй юм байна. МАН-ын парламентын бүрэлдэхүүн ийм сахилгагүй байсныг би энэ 30 жилийн хугацаанд үзээгүй юм.  Ерөнхийлөгч УИХ-ын чуулганд л тааллаараа ирнэ гэж Үндсэн хуульд бичсэн байдаг. Бусад нь энд сууж байх ёстой. УИХ-ын даргад сая нэр дуудсан баян, тарган гишүүдээ дууд гэсэн горимын санал гаргамаар байна. Хөрөнгө чинээгээр нь ялгаварлан гадуурхахгүй гэж Үндсэн хуульд бичсэн байдаг. Хөрөнгөндөө аархаад байгаа юм уу, эд нар. Өөрсдийнх нь хөдөлмөрлөж бий болгосон хөрөнгө биш л дээ. Гарал үүслийг нь гадарлана. Хэзээ энэ хурал чинь сахилгатай болох юм. АН эрх барьж байхад ирцгүй байнгын хэрүүл болж байдаг. Ардын намынхан энэ тал руугаа явлаа. Ардын намын харьяалалтай 40 шинэ гишүүн бий. Та нар хэзээ бид нарын дараа төрийг төр шиг аваад явах юм бэ. 2016 онд та нарыг нялх хүүхдүүд нэр дэвшиж байхад мань мэт цагаан магтаалаар магтаад явж байсан. Та нарыг Монголын төрд ажиллах болох уу гэж горьдож байсан. Хаана байна. Мань мэтийн сэтгэл рүү ус хийж, сонгосон ард түмний сэтгэл рүү битгий ус хийгээч, та нар. Бид нар явна. Биднийг явсны дараа та нар яаж төр барих юм бэ?
Албан тушаал мөнгөнөөс өөр бодох юм байхгүй. Ажилдаа цагтаа ирж сур. Унтаад байх юм. Бараг л цэцэрлэгийн хүүхдээс дор. Шөнөжин баардаад яваад байдаг юм уу. Арай хэтэрч байна. УИХ-ын дарга шаардлага тавиач. Тусгай дархан эрхтэй гишүүн нэг ч байхгүй. Тэр тусмаа Үндсэн хууль хэлэлцэж байхад. Намайг загнаж байна гэх байх. Би загнаж байна тэгээд юу гэж. Надад тийм ёс суртахууны эрх байгаа байх” гэлээ.

Г.ХОРОЛ

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ХахаХаха
6
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

irgen 2019-08-30 202.179.26.67

NYM DORJIIG ALII HEDIIN ARD TUMEN UNELHEE BAICAN SHUU DEE MONGOLIIN HUUI ZUIN YAMIIG SHOROOTOI HUTGAJ DAMPUURUULJ BAIGAA NOHOR ODOO BUR ZONOH TIISHEE BOLJ BAIGAA DAA .

Avatar

Судлаач 2019-08-30 202.131.251.109

"Хөрөнгөндөө аархаад байгаа юм уу, эд нар. Өөрсдийнх нь хөдөлмөрлөж бий болгосон хөрөнгө биш л дээ. Гарал үүслийг нь гадарлана." за наад гарал үүслээ тайлбарлана шүү нөхөр минь чи.

Avatar

Уншигч 2019-08-30 202.131.225.227

Ц.Нямдорж өөрөө сүүлийн 30 жилд төрийн сэнтий зайдагнаад байгуулсан төр нь, улс төрчид нь шүү дээ. Өөрийнхөө ажлын үр дүнг өөрөө харж байж бусдыг загнаад яахав дээ.

Avatar

зочин 2019-08-30 103.87.255.66

Ийм ёс зүйгүй нөхдүүд, ёс зүйтэй эрдэмтэн, улстөрчдийн хэлэлцэж баталсан Үндсэн хуулийг сайжруулж өөрчилнө гэж юу байхав дээ. Иргэн би л лав итгэхгүй. Эхлээд өөрсдөө өөрчлөгд , ёс зүйгээ дээшлүүл, өөрсдийгөө хөгжүүл, хувийн ашиг сонирхлоо хойш тавьж чаддаг бол, шунал тачъяалаа татаж сур, ард түмнээ гэсэн сэтгэлтэй бол, ………

Avatar

зочин 2019-08-30 103.87.255.66

өөрийн чинь замаар л явж байна шүү дээ. Шударга дүр эсгээд тендэр авч шахаа хийдэг , амбаар гэчихээд томоос том хаус баьдаг, түрээсийн байранд суудаг гэчихээд компаний орон сууцанд суудаг, Хятадад ажил хэргээр явсан гэчихээд карманий мөнгө авдаг энэ бүхэн чинь ам яриа 2 чинь алд дэлэм зөрөөд байдаг шүү дээ. Хэвлэлээр яриад өөрөө нотолсон нь энэ хэд. Цаана нь юу байгааг бүү мэд.

Avatar

зочин 2019-08-30 66.181.185.248

санал нэг

Avatar

Зочин 2019-08-30 202.126.89.47

Zuw shaardlagiig huleej awch surmaariin.huralda suuhgui bol zaigaa tawiad sanalara ajlaa ugmuuriin

Avatar

Хурлыг бойкотлож байгаа гишүүд бол баатрууд 2019-08-30 202.131.242.254

54 гишүүн сонгуулиар, 54 гишүүн нь намаасаа автоматаар гарч, 108 гишүүн 5 жил суух хувилбарыг МАН-АН-гийн луйварчид хүч түрэн батлах гэж улайрч байна. Үүнийг бойкотлох замаар зогсоохоос өөр арга үгүй. Хуралд ирэхгүй бойкотлож байгаа гишүүд бол баатрууд. 20 онд намаасаа автоматаар гарахын тулд Нямдорж зэрэг гишүүд хурлыг яаралтай хуралдуулж, 108-аа батлахаар улайрч байна.

Avatar

ЗОЧИН 2019-08-30 59.153.115.194

МАН-ЫН ХУЛГАЙЧ ЛУЙВАРЧДЫГ, ОФФШОРЧИД, ЖДҮ-ЧИД, АВИЛГАЧИД, 60 ТЭРБУМЧИД, КОНЦЕССЧИД, ЭРДЭНЭТИЙН ШАХААЧИД ТА НАРЫГ ҮХ-Д НЭМЭЛТ ӨӨРЧЛӨЛТ ОРУУЛААД ӨГӨӨЧ ГЭЖ ЛАВ Л МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН САНААЧЛААГҮЙ,ХҮСЭЭГҮЙ, ГУЙГААГҮЙ, ТА НАР ӨӨРСӨДДӨӨ АШИГТАЙ ЗААЛТУУД ОРУУЛЖ ТӨР ЗАСГИЙГ МӨНХӨД ЭЗЭГНЭЖ МОНГОЛЫН АРД ТҮМНИЙГ ДАРЛАН МӨЛЖИЖ БАЙХ БАТАЛГААГАА ЭНЭ ӨӨРЧЛӨЛТӨӨР ХИЙХЭЭ ТА НАР ӨӨРСНӨӨ САНААЧЛАА БИЗДЭЭ, ОДОО НААД ХЭЛЭЛЦҮҮЛГЭЭ БОЛИВОЛ ЯАСАН ЮМ БЭ, МОНГОЛЫН АРД ТҮМНИЙ ДИЙЛЭНХ ДЭМЖИХГҮЙ БУЙГ МЭДРЭХГҮЙ БНА УУ.

Avatar

Зочин 2019-08-30 150.129.140.188

Tanai namiin ugsaa zalgamjlagchdiin chin ireeduin baidal turh,huvi zaya iim l bolson bna. Untaad irdeggui yum bna shde. Uruudahad untah ideh gej unen ug shu.ih holoos undruus uruudah ni de yana da huurhiisuud

Avatar

Zochin 2019-08-30 150.129.142.55

Chinii l hutgasan bantangaar garch irsen baychuudiin huuhduud. Ard tumnii umnu shudarga tsarailj jujiglehees chin zalhaj baina shuu. Odoo tetgevertee garaa uvuu min. Chinii hiisen balag bagadaagui. Jinhene turuus tursun reketchin gevel taarah hun

Avatar

zochin 2019-08-30 202.179.26.171

chi dut !!! chi ooroo z**l Nymdorj !!! Yndsen chuuliig ta naar er oorchluulechgui !! ,odoo ta nar uter turgen ogchor !! Mongol uls ulam chymraad yduuraad bna , odoo ta nartai boloo

Avatar

zochin 2019-08-30 150.129.142.239

Ugaasaa ene 76 gishuun nertei luivarchdad UNDSEN HUULI-d gar hureh erh baihgui shuu

Avatar

Zochin 2019-08-30 165.112.227.195

Irehgui baigaa nouhdiig yagaad gishuunees ni boliolj boldoggui um be? Iim duraaraa um gej haana baisan um be? Songogchidtoi ni holboo bariad dahin songuulahgui bolgoh hertegtei

Avatar

zochin 2019-08-30 122.201.19.66

UIH iin gishuud ene asuudlaa zohitsuulchaad undsen huulia oorchiloorei…

Avatar

Зочин 2019-08-30 202.9.43.211

Зөв л хэлсэн байна шүү дээ. Ажилдаа ирдэггүй хүмүүсийг яагаад өмөөрөөд байна вэ. Бялдууч дарга нарт тал засдаг хүмүүс залуучууд Монголд их болжээ. Яана даа эх орон минь цаашид ийм бялдууч нар улс орныг хүчнгүй болгож сүйрүүлнэ шүү

Avatar

Зочин 2019-08-30 202.21.108.177

Бусдыг дайрч доромжилж таашаал авагч !!!!!

Avatar

Зочин 2019-08-30 202.21.108.177

Өөрөөс бусдыг элдвээр дайрч доромжлоод дур ханадаг галзуу хүн!!!!!

Avatar

Иргэн 2019-08-30 202.126.88.192

Мэнгэт өөрөө ядуу юу ?

Avatar

Зочин 2019-08-30 182.160.38.165

menget zov l yum dongodson baina. an-iin haryaalaltai 40 shine gishyyn bii gene. busad 15 ni huuchin arhag gishyydyy. shine gishyyd huraldaa tsagtaa ireechee.

Avatar

Зочин 2019-08-30 182.160.38.165

hyyhdyyd ni naadmaar omsoh goeliin deelgyi gesiishde. deel oyuulah mongo baihgyi.

Avatar

Зочин 2019-08-30 66.181.190.18

Yndsen huulig zygeer bailga. Ta nar oorchlolt oruulah erhgyi hymyys, bygd jdy- chin

Avatar

Зочин 2019-08-30 139.5.217.209

эргүү өвөө

Avatar

gazar daahgui bayn hvn ch de ooroo bas.. 2019-08-30 103.212.119.116

ooroo bol toroos torson terbumtan ch dee. heree hereeniihee hariig gaihab gedeg l bolj bnaa..3 dabhar hos hays bariulij niisleliin hamgiin vnetei zaisand 300mk tansag bairand amidardag ch dee.deer erdeneted terbumaar ni shahaa hiideg mongotoi gar ch dee.hvvgeerei hiilgej ner tseber vldeg muu argatai hvn dee..

Avatar

Зочин 2019-08-30 202.126.88.194

Yndsrn huuliig zvgeer orhi !
Tul had tumsugdvvlsen Ta nariin ajil bish boloh.

Avatar

Зочин 2019-08-30 64.119.18.166

Энэ муухай дөрвөд өвгөн хурдхан зайлаасай бузрын шунал хь дэндсэн дөрвөд н**ш

Avatar