Б.Бат-Эрдэнэ: "Оюунболд өөртөө итгэлтэй байна лээ, би ч шавьдаа итгэж байна" | News.MN

Б.Бат-Эрдэнэ: "Оюунболд өөртөө итгэлтэй байна лээ, би ч шавьдаа итгэж байна"

Б.Бат-Эрдэнэ: "Оюунболд өөртөө итгэлтэй байна лээ, би ч шавьдаа итгэж байна"

Б.Бат-Эрдэнэ: "Оюунболд өөртөө итгэлтэй байна лээ, би ч шавьдаа итгэж байна"

Энэ жилийн наадмын түрүү бөх Э.Оюунболдоос дөрвөн төрлийн допинг илэрсэн тухай Үндэсний бөхийн салбар хороо өчигдөр /2019.08.26/ мэдээлсэн. Э.Оюунболдын багш, УИХ-ын гишүүн, Монгол Улсын Дархан аварга Б.Бат-Эрдэнэ өнөөдөр өөрийн байр сууриа илэрхийлж, сэтгүүлчдийн асуултад хариуллаа. Тэрбээр Э.Оюунболдыг санаатайгаар гүжирдсэн бол шалгах ёстой хэмээн үзэж байгаа аж.

-Бөхийн салбар хорооноос Э.Оюунболд аваргаас дөрвөн төрлийн допинг илэрсэн талаар мэдээлсэн. Та багшийн хувьд ямар бодолтой байна вэ? 

-Надтай утсаар ярьсан. Энэ асуудалд өөртөө их итгэлтэй байна. Би тийм бодис хэрэглээгүй. Та надад итгээрэй. Энэ талаар хууль хяналтын байгууллагад гомдлоо өгсөн. Наадмын өмнө намайг ямар ч аргаар хамаагүй допингийн асуудалд хутгана гэж байсан. Наадамд түрүүлсний дараа ч Хэнтийнхэн 1 тэрбум 700 сая төгрөгөөр төрийн баяр наадмыг худалдаад авчихлаа гэж гүтгэсэн. Үүнийг нь би судалж үзэхэд тийм мэдээлэл гарсан байна лээ. Хэрэв иймэрхүү зүйл байгаад зохион байгуулалттайгаар хэлмэгдүүлж байгаа бол шалгахад болохгүй юм байхгүй. Тиймээс энэ асуудлыг шалгадаг байгууллага нь шалгаасай гэж хүсч байна.

-Цаашид хууль хяналтын байгууллагад хандах болов уу?

-Миний ойлгосноор Э.Оюунболд гомдол саналаа гаргасан гэж ойлгосон. Ер нь сүүлийн үед допингийн шинжилгээ авах гэж тэгж сүр болоод байдаггүй байсан. Одоо нарийн төвөгтэй авдаг болсон гэсэн. Баяр наадмын хууль гараад, шинжилгээ авдаг болсноос хойш тэр шинжилгээг нь өгч байсан. Тэр үед мэдэгдэхээр өгч байсан юм байхгүй. Сүүлийн үед өөр болдог болсон нь интернетэд тавигдсан бичлэгт байсан. Тэр бичлэгийг үзээд замбараагүй болдог болж дээ гэж бодсон. Энэ бүхнийг цэгцэлж журамд оруулахгүй бол болохгүй байх. Олон улсын лабораторид очсон шинжилгээ буруу гарах үндэс байхгүй гэж бодож байна. Олон улс орны тамирчдын шинжилгээг хийж байгаа учир.

-Засгийн газраас допинг хэрэглэснийг нь зарлачихлаа. Та итгэл алдарч байна уу?

-Өөрөө өөртөө итгэлтэй байна лээ. Би ч шавьдаа итгэж байна. Хүч нэмэх зүйл хэрэглээд байхааргүй байгалиасаа заяасан хүчтэй хүн гэж боддог. Энэ тал дээр би санаа зовж байгаагүй.

-Баригдах нь тодорхой байхад бөхчүүд яагаад допинг хэрэглээд байдаг юм бол. Аргалж болдог болоод тэр үү?

-Тийм зүйл яригдаад байгаа. Би 2006 оноос хойш шинжилгээ авдаг газраар очиж байгаагүй учир мэдэхгүй байна.

-Яагаад Б сорьцын шинжилгээ хийлгэхээс татгалзсан юм бэ?

-ДНК шинжилгээ өгнө гэж мэдэгдэл хийсэн байсан. Тэгэхээр тэрийг өгөх гээд Б сорьцын шинжилгээ өгөхөөс татгалзсан байх гэж бодож байна.

-Допинг хэрэглэсэн бол ямар байдлаар илэрдэг юм бэ?

-Одоо ярьж байгаагаар олон төрлийн хор хөнөөлтэй юм билээ. Хор хөнөөлийн талаар эрүүл мэндийн байгууллага хангалттай сурталчилгаа явуулж байгаа. Засгийн газар олон улсын гэрээ конвенцод нэгдсэнээр явцын дунд шинжилгээ авдаг болсон. Бусад спортын 200-300 тамирчдаас шинжилгээ авдаг газар шүү дээ.

Б.ЦЭЦЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
37
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
4
БурууБуруу
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

76 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2019-08-27 103.212.117.41

gishuunee 6 sar DNK-giin medeelel hunii usend hadaglagddag. Itgeliin asuudal baihgui. Shalguulah heregtei

Avatar

Зочин 2019-08-27 64.119.20.85

Увсын бөх үзүүрлэсэн болохоор л ийм юм болж байна даа бөхийн холбооныхон увсынхан

Avatar

Зочин 2019-08-27 73.92.12.67

Энэ элдэв ярилцлагууд нь гол асуудлаас ард тумнийг теерегдуулэх явцгуй оролдлого. Б сорьц нь А тайгаа цуг авагдаад хадгалагдаж байх учиртай. Б гээ егехед л бух учир тайлагдана. Б гээс дахин допинг илрээд Оюунболд ур дунг хулээн зевшеерехгуй, миний шээс биш гээд дахин эсэргууцвэл ДНК – ээр дор нь учрыг тайлаад егне.

Avatar

Матар 2019-08-27 64.119.19.238

Оюунболд энэ 2 жинхэнэ таарсан таар шуудайнууд, еерсдеесее бусдыг т1 гэж бодоод байгаа юм уу хаашаа юм

Avatar

зочин 2019-08-27 202.9.43.63

Хулгай хийчихээд хулгай хийгээгүй гээд өөртөө итгэлтэй байвал баримт байсан ч хулгайч болохгүй. Бат-Эрдэнэ яг улс төрчдийн энэ араншингаар авирлаж байна.
Хүчин хийчихээд хүчин хийгээгүй гээд өөртөө итгэлтэй байвал баримт байсан ч гэмт хэрэгтэн болохгүй гэж хэлжээ. Олон жил УИХ-д суулаа жаахан ч гэсэн гэгээрмээр болсон доо уг нь. Жинхэнэ бүдүүлэг бөхөөрөө дуусах нь дээ.

Avatar

zochin 2019-08-27 49.0.212.72

Uvsiinkhan 2doping 2daragchtain hamt ugchihsen bolj taarvuu

Avatar

Болд хэрхэн хадаагдсан нь 2019-08-27 199.87.154.255

Худал ярьсаар хулгайч болно шүү. Одоо аварга цолоо хураалга. Ард түмнийг бүү доромжлоорой.

Avatar

Luva 2019-08-27 166.216.158.33

Naadmaas umnu Har Bayanaa Turiin naadam
Budilna gej helsen Naadmaas 2,3 honogiin umnuus Twitter t Hulgaich Chinbatiin hurgen genuu nuureeree duuren ustei sejgiin nuhur 1.3 terbumaar Han Hentiin huu turuulne genee geed 5 honogiin tursh olon davtaj jirgesen Bayanaagiin taliin heden baasnii uutnuudiig shalgah heregtei

Avatar

shit 2019-08-27 202.179.24.204

hynii shees soliod zogsoh doo tultal archaagaa aldaagyi biz Mongold l iim yum baih yum busad orond shuud l huraana sh dee

Avatar

Зочин 2019-08-27 198.74.247.2

Haha. Lam har geel argaluulchij bgaasht gej tenegtnee. Haha. Hunuus sereesei heddugeer zuun bilee

Avatar

Зочин 2019-08-27 139.5.219.232

Еренхийлегчид нэр дэвшиж байсан хvн ингэж олон тvмнийг теерегдvvлсэн, талцалд хvргэсэн зvйл ярьж байх ч гэж дээ.

Avatar

Зочин 2019-08-27 202.9.43.86

Батэрдэнэ аварга б*******ө пуужинтай юм шиг түрүүлсэн аргаа шавьдаа зааж өгсөн нь одоо үед хоцрогдсон арга болжээ хөөрхий

Avatar

Зочин 2019-08-27 182.160.39.160

tegeed avarga tsol bas belgend avsan mashin bairiig ni huraagaad ulsiin orlogo bolgosonii daraa horloson etgeed genet garch ireed buruugaa hyleevyyl yaana daraa ni avarga tol mashin bairiig ni butsaaj ogohyy.

Avatar

Zochin 2019-08-27 64.119.16.180

Durem jurmin daguu tsolin huraaj ,barildsh erhiin hurdan hasah heregtei

Avatar

Sumo vs Mongol box bagsh 2019-08-27 216.197.220.59

sumo bagsh nar bol ali xediin ullchlal guigaad boxiij baighaa daa, xelex yg alga

Avatar

Зочин 2019-08-27 150.129.143.18

Коментуудийн онгийг харахад шээс сольсон гэдгээс наадмын омно идэж уудаг юманд нь холиод огчихсон юм байна гэдэг хувилбар руу аажмаар явж байгаа юм байна. Ичсэн хун хун а**а гэж ярьдаг ундэсний эв нэгдлийг золиосолж болох уу? Ярьж байгаа юмаа сайн бодоорой залуучуудаа.

Avatar

Зочин 2019-08-27 182.160.39.160

4 torliin bodis garsan sheesee yag oyuunboldiinh monyy gedegiig notloh l yldleedee.

Avatar

zochin 2019-08-27 66.181.187.217

MONGOL KHUN YAKHAARAA IIM KHUGIIN ZAN TURKHTEY YUM BE ? BURUU YUM KHIICHIKHEEREE GURIIGEED L , ILERSEN 4 BODISNY 2 NI BULCHIN SERGEEDEG., 2 NI TUUNIIGEE SAARMAGJUULDAG BODIS . TEGEKHEER SANAATAY L KHEREGLESEN GEKHEES YAKH WE DEE

Avatar

zochin 2019-08-27 103.229.122.121

Tegeed shadar said ni khudlaa yariad baigaamuu yamar uchirtai yum

Avatar

Bat 2019-08-27 174.226.14.78

Huvhai Bayanaagin hiij bui ajil daa bohod heryyl temtsel hen hiilee

Avatar

Free bitcoin 2019-08-27 2.73.171.243

https://t.me/BTC_Faucet_v7_bot?start=579359493

Avatar

zochin 2019-08-27 64.119.19.233

buh ni hulgaich ih gishuud ni hulgaich tur ni hulgaich bugd hulgaich nar ene saaral ordong huraldaj bhad ni bomb teselj gazriin hurstei ni tegshleh yumsan

Avatar

huuhed 2019-08-27 64.119.17.219

yamar ichdeggui avarga ve yu gene ve minii shavi doping hereglesen yum chini turuulne gedegtee itgeltei baisan gene uu

Avatar

ZOCHIN 2019-08-27 180.150.80.211

BAGSH SHAVI HOER TENEGEEREE TURII BARINA GEDEG SHIG YM BOLOHNEE DEE…. IIM HUMUUS L TEGEED TUR BARILTCAAD L…SHUDARGA UNEN GEDEG YM BHGUI BOLJEE HUURHII.ITGEHEESDEE …

Avatar

Zochin 2019-08-27 64.119.24.189

Наадмаар,стадионы үүдэнд зогсоод чи допинг хэрэглэсэн үү?үгүй юу?өөртөө итгэлтэй байна уу?үгүй юу?гээд асууж байгаад барилдуулж баймаар юм дөө.Үздэг нь үзээд хариу гаргахаар ийм их хэрүүл тэмцэл,үзэн ядалт,зардал мөнгө болж байхаар.
Асуудал үүсвэл наадах чинь үгүй гэсээн, хэрэглээгүй гэж байнлээ гээд л…
Эргэлзвэл нэг улс төрч хүнээс очоод та юу гэж бодож байна гээл…
Энэ логикоор бол улстөр гэлтгүй бүх л зүйлээ улс төрчдөөр хагалуулж байвал…зүгээр л юм ядахдаа тал талд олон юм ярихгүй

Avatar

Итгэлтэй байна гэнээ. 2019-08-27 202.21.109.50

Допинг гарсан бол өөртөө итгэлтэй байлаа гээд яах юм. Утгагүй юм ярихаа болио

Avatar

зочин 2019-08-27 64.119.26.107

аваргаа дэмжинэ Оюунболдыг хэрэглээгүй гэдэгт итгэж байна шинэ аварга бүгдийг шалгуул нөгөө талын хүн алж хүрээ талахаар новшнуудыг шалгуул тэдний бузар булхайг дэлгэ нэр хугарахаар яс хугар гэж үнэн үгийн төлөө хөлөө хүртэл яв

Avatar

Зочин 2019-08-27 202.21.113.238

Ишшш зайлуул даа Б.Бат-Эрдэнэ аварга минь дээ, та дээд сургуульд сурч байхдаа шинжлэх ухаан гэж юу байдгийг ойлгоогүй, огт мэдэхгүй төгссөн юм биш биз??? Хэрэв үнэхээр ойлгоогүй бол та жоохон юм уншиж нүд тайлж, боловсрол, мэргэжлээ дээшлүүлэх хэрэгтэй болсон байна гэж танд зөвлөе. Монгол Улсыг иймэрхүү мэдлэггүй, чадваргүй, боловсролгүй хүмүүс удирдаж байгаад үнэхээр их харамсаж байна. Монгол Улс хэзээ яаж хөгжих юм бэ?

Avatar

Baterdene avraga 2019-08-27 64.119.18.145

Zailaa!aaaaaa

Avatar

Зочин 2019-08-27 202.126.88.191

Допинг хэрэглээгүй гээд байнаа. Ард түмэн Аваргадаа итгэж байна.

Avatar

Зочин 2019-08-27 175.38.170.112

БҮХ БӨХЧҮҮДИЙГ ЧӨТГӨР АВААСАЙ БИЛЭЭ, ЭНЭ УЛС ОРНЫГ БӨХЧҮҮД САМРААД ДУУСЛАА Л ДАА ЗДАААА

Avatar

Зочин 2019-08-27 66.181.160.10

Ганц муу бөхийн асуудалд УИХ-ын гишүүн хушуу дүрж доошоо ороод яахав дээ. Энэ нөхөр чинь ер нь Монголчуудыг үндэс угсаагаар хуваагаад байгаа нөхөр юм биш үү

Avatar

ЧД иргэн 2019-08-27 202.179.24.175

"Итгэж байна ч гэх шиг, өөртөө итгэлтэй байнлээ ч" гэх шиг юу яриад байна. WADA гээд олон улсын байгууллагаас албан ёсны хариу нь гарчихсан байхад. Өөртөө итгэлтэй байхаар тэгээд допинг хэрэглээгүй зүгээр болчихдог юм уу. Ёстой хэнэггүй гэнэн хонгор, бодь амьтан гэж энэ байхдааа …

Avatar

Зочин 2019-08-27 66.181.178.81

БУЗАРАА БУСАД РУ ЧИХЭХ ЮУТАЙ ИЧГҮҮРТЭЙ!

Avatar

Зочин 2019-08-27 202.179.24.162

мангар бацааныг УВСЫНХАН ХОРЛОХ ГЭЭД НААДМЫН ӨМНӨ ӨГЧИХСӨН БАЙХАА БАЯНМӨНХ ЦЭРЭНТОГТОХЫГ ДИЙЛЭХГҮЫ БОЛОХООРОО ЭЛДЭВ АРГА ХЭРЭГЛЭЖ ТҮРҮҮ ӨВЧ БАЙСАН ХАДБААТАРЫГ Ч ГЭСЭН ШОРОНД СУУЛГУУЛААД ТҮРҮҮ АВСАН ТЭР АРГАА Л ХЭРЭГЛЭЭ БИЗ ХАЙРАН ЗАЛУУ

Avatar

Zochin 2019-08-27 80.148.22.12

Баги одоо больдоо илэрхий хэрэглэсэн нь илт бсан ш дээ энэ бөхчүүдийн талцалыг муу нэрт баянаа биш энэ гайхал хийгээд хатгаад өөрөө ард нь нуугдаад бдаг юм бна лдаа

Avatar

Зочин 2019-08-27 103.57.92.143

Iim l yumnuudiig shuteed hulsiig n doloogood baasiig n ideh shahuu baidgaa odoo l oilgoj baih shivdee. Uiliin ur gej baidag l yumbn mongol hugjij l baigaa yum bn udaan ch gesen.

Avatar

Үзэгч дэмжигч 2019-08-27 122.201.24.105

Улс төр, өс хонзон. Өнгөмөнгө, баруун зүүний золиос боллоо доо. Хайран сайхан бөх залуу, өөрөө сайн дураараа допинг хэрэглэнэ гэж байхгүй л дээ уух ус хоол унданд нь хийчихсэн ч байж мэднэ шүү, бас өөр хүний шээсээр солиод л шинжилгээнд явуулчихсан байж мэднэ.

Avatar

Зочин 2019-08-27 180.149.96.90

ЯАЖ ГЕНЕРАЛ ЦОЛООР ШАГНААД УИХ-ЫН ГИШҮҮНЭЭР ШАГНАЧИХААГҮЙМ. БУРХАН МИНЬ

Avatar

Зочин 2019-08-27 202.126.89.142

Ilreegui bol Yavaandaa gishuuneer shagnah bsan biz.

Avatar

Уншигч 2019-08-27 202.9.43.181

Солонгосын KBS зэрэг телевиз, солонгосын эрэн сурвалжлах сэтгүүлзүйгээр шалгуулья гэсэн сэтгэгдэл санал бичихээр sonin,mn зэрэг сайт устгаад байх шиг байх юм. Төрийн, Ерөнхийлөгчийн зарлиг зэргийн нэр хүндтэй холбоотой тул дахиад өөр оронд бүгдийг нь адилхан шинжлүүлж болмоор санагдах юм.

Avatar

Уншигч 2019-08-27 202.9.43.181

Солонгосын KBS зэрэг телевизд хандан, тэр шинжилгээ өгдөг газар үнэн шинжилсэн үү, ямар хариу гарсан зэргийг эрэн сурвалжлах сэтгүүлзүйгээр шалгуулья. Тэр газар нь хэр үнэн зөв байгууллага байгаа бол. Тус улсын нэр хүнд цуг гарч байгаа олон удаа ийм шуугиан гарч байгааг хэлэх хэрэгтэй. Манай Элчин сайдын Яамны ажилтан нар оролцвол дахиад нутаг жалгын үзэл гараад худлаа юм болно. Солонгост шуугивал Допингийн шинжилгээ үнэн худал байдаг нь бүр тодорхой болно.

Avatar

Зочин 2019-08-27 188.63.166.135

Ene psdaaa chine ooroo doping hereglreed olon turuulsen psdaaa sh dee. Ter uyed dopingiin shinjilgee avdaggui bsan

Avatar

Зочин 2019-08-27 103.229.120.200

ДАХИАД НЭГ ОНИГООТОЙ БОЛОХ ГЭЭД БАЙГАА ЮМ УУ, ЭРХЭМ ДОКТОР ГУАЙ

Avatar

Зочин 2019-08-27 202.179.25.170

Одоо дахиад шээсээ өөр газраар давхар давхар шалгуулчих л даа. Цус цэвэршүүлээд гархаа байна энэтэр гээд байх юм. Биенээс нь хор нь гарч дуусахаас нь өмнө гялс дахиад дээж аваатах. Хэрэглээгүй бол хүлээн зөвшөөрнө гэж юу байхав. Учрыг нь олоодохооч.

Avatar

БАЯРсайхан 2019-08-27 203.91.112.44

б*******ө ПУУЖИНТАЙ БАГШ ЮУ ГЭЭД ӨМӨӨӨРӨӨД БАЙГАА ЮМ БОЛ НЭРТЭЙГЭЭР НЬ ДОПИНГ ХЭРЭГЛЭСЭН НЬ ЗӨВ ГЭЭД ХЭЛЭЭЧ АЯГҮЙ БОЛ ШАГНАЛААС НЬ ХУВААЛЦСАН БАЙГА ДАА БАГШДАА ГЭЭД ЮУ ӨГСӨН ЮУ АВСАН БОЛ ТЭР ШАГНАЛИЙГ НЬ БУЦААЖ ӨГӨХ БОЛООД САНДРААД БАЙНА УУ хэнтийнхэн энэ хүний хэл амыг хааж байвал дараа төрөлдөө өлзийтэй байх болбуу

Avatar

Хаха 2019-08-27 182.160.36.127

Манай шавь юу ч идэхгүй, ус ч уухгүй 60 хоносон гэнэ лээ. Би ч шавьдаа итгэж байна. Хахаха

Avatar

ХН 2019-08-27 202.179.27.78

ЯАЖ ГЕНЕРАЛ ЦОЛООР ШАГНААД УИХ-ЫН ГИШҮҮНЭЭР ШАГНАЧИХААГҮЙМ. БУРХАН МИНЬ

Avatar

Зочин 2019-08-27 202.179.24.79

Оюунболд цагдаа байх ёс суртахууны шаардлага хангахгүй хүн байна. Ийм цагдаад та нар итгэх үү? Ми овогт ноёны бөх Батэрдэнэ цагдаагийн хурандаа ч адил шуналын тулам.

Avatar

Зочин 2019-08-27 59.153.85.137

манай их хурал одоо шээс гишүүнтэй боллоо. бандааш б**в ждү одоо шээс, ичих булчирхай бөхчүүдэд байдаггүй гэсэн үнэн байна хахаха

Avatar

Зочин 2019-08-27 64.119.16.191

МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛЛӨГЧИД НЭР ДЭШИН ӨРСӨЛДӨЖ БАЙСАН ТӨРИЙН ТҮШЭЭ ХҮН БАЙЖ ИЧИХГҮЙ ОЛОН УЛСЫН ИТГЭМЖИТ ЛАБОРТОРИЙН ДҮНГ ХУДЛАА ГЭЖ БАЙДАГ МӨНЧ БҮДҮҮЛЭГ ХУВИА ХИЧЭЭСЭН ХҮН ЮМ ДАА БААГИЙ АВРАГА ЯАЖ ТӨРИЙН ТЭРГҮҮН БОЛЧООГҮЙ ЮМ АЗААР .

Avatar

Зочин 2019-08-27 103.14.36.6

Тэнэгтээч хариуцлагаа хүлээсэн дээр шүү

Avatar

Зочин 2019-08-27 202.126.89.69

Оюунболдыг зохион байгуулалттайгаар хэлмэгдүзлээд байгаа юм биш үү.Шадар сайд нэр зүүсэн зөнөг өвгөн Ө.Энхтүвшингийн дорой байдлаас нялх амьтаныг шахаанд оруулаад байна шүү сайн хуульчид туслаасай

Avatar

Зочин 2019-08-27 202.126.89.117

Хадбаатарыг яалаа?

Avatar

Зочин 2019-08-27 202.179.24.79

"Бадмаанямбуу аавтай Батэрдэнэ манлай аваргоо" Оюунболд шавьдаа Хадбаатарыг Дөрвөдүүд дийлэхгүй болхоороо допинг гарсан гэж гүтгэн шоронд суулгасан гэж ярьсан юм шиг байгаа юм.Гэтэл нөгөөдөх нь хоёр удаагийн хүчингээр суусан.Сүүлчийнх нь бүүр Герман хүүхнийг хүчиндсэн.Тэр үед допингийн шинжилгээ авдаг ч үгүй байсан гэдгийг Монголчууд мэдэхтэйгээ гэж бодох ч үгүй байгаа юм.

Avatar

Зочин 2019-08-27 202.70.38.18

Тэнэг юм бичихээ боль, х***а

Avatar

Зочин 2019-08-27 117.111.28.103

хуцахаа боль

Avatar

Хадаагийн шороонгийн хам 2019-08-27 64.119.20.207

Хадаач хүнд гар байсандаа .

Avatar

иргэн 2019-08-27 103.212.119.246

Хадбаатарыг яасийн тэр хүн чинь өөрөө л буруутай

Avatar

Зочин 2019-08-27 64.119.21.108

Миний Монголууд, халх дүрвэд гэж битгий хагараач, гуйя.

Avatar

Зочин 2019-08-27 103.9.90.50

ТИЙМ ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2019-08-27 103.9.90.50

4 ТӨРЛИЙН БОДИС ИЛРЭЭД БАЙХАД ЮУ ГЭХ ВЭ ДЭЭ.

Avatar

зочин 2019-08-27 103.212.116.209

За одоо олон юм яриад хэрэггүй биз дээ гишүүнээ.
Шинжилгээний хариуг албан ёсоор зарлачаад байгаам биш үү?
Солонгос гэдэг улс чинь манайхтай адил таньдаг эмчээсээ акт
бариад ирдэг газар биш байхаа. Ядаж л Ерөнхийлөгчдөө хүртэл хариуцлага тооцож
чаддаг улс байна гэж ойлгосон шд.

Avatar

Зочин 2019-08-27 66.181.168.199

өө итгэж байна гэж хэлээд л болчихдог болсон уу? баттай шинжлэх ухаанд итгэх үү эсвэл бид хэрэглээгүй ээ гэж байгаа хувь хүний үгэнд итгэх үү? тэгвэл би өөртөө итгэж байна, аварга миньнадаа 100хан тэрбум зээлээч, би 1 жилийн дараа буцааж өгье. итгэж болно шүү.

Avatar

Хольцоогүй Төв Халх аврага 2019-08-27 202.179.24.79

Хольцоогүй Төв Халх аврага допинг хэрэглэснээ зөвшөөрдөг тамирчид Дэлхийд байдаггүйг мэдэхгүй байхоо зайлуул. Хадбаатарыг дийлэхгүй болхоороо хор хийж шоронд явуулсан шиг намайг дийлэхгүй болхоороо бөхчүүд хорлож байна гэж үеийнхээ бөхчүүдийг жалга дов ярин басдаг Оюунболдын хувьд бүх юм ойлгомжтой.Түүнд буцах зам байхгүй! Хадбаатар 2 удаагийн хүчингээр шоронд орсныг Мөнхбат Батэрдэнэ аваргууд ингэж л ярьцгаадаг байсан.

Avatar

Зочин 2019-08-27 202.179.27.228

БААГИЙ ОБОО 2 Ч БАЛАРЧ БАЙНА ДОО. ЭНЭ БҮХНИЙ АРД НЬ ЭНЭ л***р БАЙГАА Ш ДЭЭ ЕР НЬ. МОНГОЛЧУУДЫГ ТЭНЭГ ГЭЖ БОДООД ИХ ДОРОМЖИЛЖ БАЙНА ШҮҮ. БҮХ ЮМ ТОДОРХОЙ БОЛСОН БАЙХАД ЁСТОЙ ДОРОМЖИЛЖ БАЙНА ДАРАА ДАРААГИЙН НААДМААР МИНИЙХ СОЛИГДСООН ГЭЭД БӨХЧҮҮД ГҮРИЙХ ЖИШИГ ТОГТООХ ЮМ БАЙНА Л ДАА. ДЭЛХИЙД ОНИГОО БОЛЛОО Л ДОО.

Avatar

Зочин 2019-08-27 202.126.89.8

Hentiin **-vvd ee shinjleh uhaaniig luivardaj boldoggvi yumaa.

Avatar

Билэг 2019-08-27 66.181.182.207

Аварга одоо тэнэг юм уу хаашаа юм. Бүх юм тодорхой бүгдийн нүдэн дээр ил байхад шударга хүн болох гээд тэнэгтээд байх юм. Нэр хүндээ бод аваргаа.

Avatar

Зочин 2019-08-27 202.126.88.191

Аварга үнэн үг хэлжээ.

Avatar

Xoxo 2019-08-27 202.126.89.212

Uxsen baasniix ni DNK shinjilgee ve? Tiim dopingiin hinjilgee baidag yum uu? Teruugeer chin garal uuseliig l todorhoildog biz de? Mergejiltnuud ni yum xeldeggui l yum baix da

Avatar

Zochin 2019-08-27 103.229.121.64

Shinjilgeend ochson shees oor huniih uu Oyunboldiinh uu gedeg n todorhoi bolno.

Avatar

zochin 2019-08-27 103.26.195.143

Бат-Эрдэнэ аварга аа, за Оюунболд яахав учир нь олдоно биз. Харин Үндэсний өхийн холбооны удирдлагын хувьд өнөөдрөөс эхлээд допингтой тэмцээч ээ, бөхчүүдийн дунд сургалт яриа хөөрөө хийгээч ээ, ийм юм хийхгүй, энд тэнд том юм яриад л яваад байхаар чинь л гайхаад байна даа, аварга аа!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-08-27 117.111.28.103

баянмөнх тэргүзтнүүд халхаас сайн бөх төрж гарахаас сэргийлж эртхэн дарж авах гэсэн муу санааны хорлол доо дөрвөдүүдийн санаа муутай гэж юүхэв

Avatar