Чингис хааны музей долоон давхар байна | News.MN

Чингис хааны музей долоон давхар байна

Чингис хааны музей долоон давхар байна

Чингис хааны музей долоон давхар байна

Байгалийн түүхийн музейн байранд Чингис хааны музейг байгуулахаар болсон билээ. Энэ тухай шийдвэрийг Боловсрол, соёл, шинжлэх ухаан, спортын сайд Ё.Баатарбилэг танилцуулж байсан юм.

Тэгвэл уг музейн барилгын зураг төслийг шинэчилж, долоон давхар бүхий 15 мянган метр.кв талбайд барихаар болсон аж. Энэ хүрээнд музейн зохион байгуулалт, нарийвчилсан төлөвлөгөөг боловсруулан батлах ажлыг хийж байгаа юм байна. Мөн сан хөмрөгт Чингис хааны болон Монголын эзэнт гүрний түүхэнд холбогдох үзмэр, эд өлгийн зүйлийг шилжүүлэн авах, шинээр бүтээх, гадаад улсын музейд хадгалагдаж байгаа түүхэн дурсгалуудыг хуулбарлах ажил хийгдэх аж.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-08-22 66.181.161.34

Энэ суут хүний музей гэхэд арай л намхан байшин босохон ээ.Архины шил үнсний савнаасаа салаагүй л байна даа.

Avatar

dd 2019-08-22 103.57.92.22

zasag bur ene gazar yanz yanziin barigiin zurag tosol hiilgej tatvar tologchdiin mongoor togloj baina da. Omnoh zasgiin gazar hiisen ter zurgiig odoo toohgui orhison. Naad zurgiig n daraagiin zasag mon demjihgui, bas 1 oor yum barina gej zorno. 4-4 jileer tatvariin mongoor togloh yum daa

Avatar

Пп 2019-08-22 202.126.88.139

7 давхар барилгатай музей өөр хаана байна вэ? Дандаа л тэнэгтэх юм даа

Avatar

Зочин 2019-08-22 103.10.22.67

Энэ буруу ,газрын байршил нь хотын төвд тэгээд зогсоол байхгүй ,жуулчиж үзэж байгаа гээд бөөн гацаа болнр шүү дээ.Их тэнгэрт байгуулаад ,төрийн орлныг мөн тэнд нүүлгэх хэрэгтэй.Тэгвэл хотын төвийн түгжрэл эрс багасна даа.Хуучин суурин дээр нь сургууль,цэцэрлэг барих нь зөвөө.

Avatar

8 dabvhar bmaar bn! 2019-08-22 69.138.228.195

7 bdg n ymar uchirtai ve??? oroi heseg deer n jaahan talbaitai mansard met hiigeed 8 bolgochihoo pls!!!

Avatar

8 dabvhar bmaar bn! 2019-08-22 69.138.228.195

7 bdg n ymar uchirtai ve???…. 8 l bh heregtei see!!! jaahan mansard oroi mayagaar 8 bolgochihoo pls!!!

Avatar

Зочин 2019-08-22 81.48.179.207

8 байгаа газар9 яаагаад байж болдоггуй юм 9 бол монгрлчуудад олзийтэй тоо

Avatar

Зочин 2019-08-22 103.10.22.103

Нэг мэдэхэд, ,Ленин Сталины хөшөөг буулгаж ,Сүхбаатар Чойбалсангын бунханыг нурааж ,Сүхбаатарын хөшөөг авч хаяна гээд байсан шиг юм болохыг үгүйсгэшгүй.Тиймээс дэлхийд үгүй Моншолд л байдаг сонин зүйлсийн цуглуулгийн музей байвал хамаагүй дээр.Чингисийн гэхээр мөн биш нь мэдэгдэхгүй хэдэн зураг л байна даа

Avatar

Зочин 2019-08-22 81.48.179.207

Баахан Чингис гэж нэрлэгдсэн архи пивонуудаал тавих биз

Avatar

Баатарбилэг 2019-08-22 192.82.65.120

Музейд тавих үзмэрүүдээ тендер зарлаж хийлгэнэ.

Avatar

Сүрданзан 2019-08-22 180.149.96.90

Чингис архины шилнүүд тавих уу. Чингисийн гэх эд өлгийн зүйл манайд байгаамуу. Хэнтийн МАН дарга нараа

Avatar

Зочин 2019-08-22 79.98.213.82

Ийм өндөр барилгатай музей байдаг юм уу…

Avatar

Зочин 2019-08-22 203.217.139.225

Түүхийн музей нь сайхан том, дотор нь Чингэс хааны хэсэг байхад болмоор юм даа.

Avatar

Зочин 2019-08-22 43.242.242.59

Дэлхийг эзэлж байсан их гүрний түүхийг үзэх гээд гадаадынхан ирэххэд харж үзүүлэх юм хомс байдаг. Тэд хайрын мөнгөө үрэн байж ирчихээд сэтгэл дундуур буцдаг.Шинээр баригдах музей бол 12,13-р зууны үеийн дэлхийн түүхийг харуулсан баялаг үзмэртэй, монголын дэлхийг эзэлсэн түүхийг нэг бүрчлэн танин мэдэүүлсэн музей болох ёстой. Маш гоё өвөрмөгц үзмэртэй болговол гадаадын жуулчид ялангуяа монгол гэж өөрийгөө боддог гадаадын олонмянган иргэн ирж үзнэ. Бид түүхээрээ бахархаж амьдрах болно. Амжилт

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж