Допингийн шинжилгээ солигдох боломжтой юу? | News.MN

Допингийн шинжилгээ солигдох боломжтой юу?

VS - ДОПИНГ

Допингийн шинжилгээ солигдох боломжтой юу?

Ардын хувьсгалын 98 жилийн ой, Үндэсний их баяр наадамд барилдсан хоёр бөхөөс допинг илэрсэн талаар Бөхийн салбар комисс мэдэгдээд буй. Тэгвэл тэр хоёр бөх нь энэ жилийн наадмын түрүү бөх, Улсын аварга Э.Оюунболд болон улсын начин Д.Цэрэнтогтох нараас илэрсэн гэх мэдээлэл бий. Тэгвэл допингийн шинжилгээ болох А, В сорьцын шинжилгээг авахдаа нэг удаад шээсний шинжилгээгээр хоёр саванд лацдаж авдаг юм байна. Улсын аварга Э.Оюунболдын хувьд өөрийнхөө шинжилгээг солигдсон гэж мэдэгдээд буй. Тэгвэл бид энэ удаагийн VS буландаа допингийн шинжилгээ солигдох боломжтой эсэх талаар Улсын аварга Э.Оюунболд, Улсын арслан Ц.Содномдорж нарын эсрэг тэсрэг байр суурийг хүргэж байна.


 

 

 

Э.Оюунболд:
Улсын аварга

-Б.Бат-Эрдэнэ аваргын удирдлага дор 14 настайгаасаа хичээллэж эхэлсэн. Багш маань архи, допинг гэдэг хоёр зүйлийг хэрэглэж болохгүй гэж ямагт захидаг байсан. Миний шээс солигдсон байна. Үүнийг хууль, хяналтын байгууллага нь анхааралдаа авч, шалгаж өгнө үү. Допингийн шинжилгээг Монголын допингийн холбооныхон тавуулаа байж байгаад задалж, үзэх ёстой байсан. Гэтэл ганц, хоёр нь задлаад  сошиал ертөнцөд цацаж, бөхчүүдээр над руу дайралт хийлгэж байна. Энэ бол зохион байгуулалттай гэмт хэрэг. Миний шээсийг сольсон байна. Би гуравдагч орон руу хандаж, шинжилгээ өгмөөр байна. Мөн би ДНК шинжилгээг өгмөөр байна гэжээ.

Мөн тэрбээр хэлэхдээ "Наадмын өмнө ч намайг нэг биш удаа дайрч, давшилах тохиолдол байсан. Чамайг түрүүлсэн ч бай, түрүүлээгүй ч бай чамаас допингийн бодис илрүүлнэ. Тэр хүн 300 сая төгрөг бэлдчихсэн байгаа.  Э.Оюунболд түрүүлэх нь тодорхой болчихлоо гэж намайг гутаан доромжиллоо Энэ үйлдэлүүд эцэс цэгтээ хүрлээ, намайг хилс хэрэгт гүтгэж байна. Нэгэн цаг үед барилдаж байсан Хадбаатар аварга бий, дийлэхгүй болохоороо хэрэг тохоод шоронд оруулж байсан. Одоо Оюунболд гэж хүнийг залуу байна, бяртай байна, дийлэхгүй болохоороо ийм хэрэг үүрүүлчихье гэдэг утгаар энэ хүмүүс дайрч давшилж байгаа нь илт байна. Би допинг хэрэглээгүй, миний шээсийг сольсон байна. Энэ бүхнийг би хууль, хяналтын байгууллагаар шалгуулмаар байна" гэсэн юм.

Ц.Содномдорж:
Улсын арслан

-Эхлээд тусгайлсан өрөөнд ороход хоёр эмч сууж байдаг, хажууд нь хоёр хянагч, тэгээд баяр наадмын комиссоос нийт таван хүний бүрэлдэхүүнтэй байдаг. Хамгийн эхэнд анкет бөглөдөг, ямар юм идэж, ууж хэрэглэсэн бэ? гэдгийг бичнэ. Дараа нь хөшиг татсан өрөөнд орж, зодог шуудгаа тайлаад камерын өмнөөс харж шээдэг. Тухайн үед хоёр хянагч эмч хажууд зогсдог. 90-100 граммын хооронд шээгээд, шээсээ хоёр саванд хувааж хийгээд A,B гээд лацдаад хийдэг. Лацаддаг сав нь тухайн газраа очоод тусгай багажаар онгойлгодог сав байдаг. Бөхчүүд өөрсдөө хийгээд лацдаад тагладаг. Таван хүн тухайн шинжилгээ авч байгаа өрөөнд хянаад байж байдаг. Хүний шинжилгээг солино гэж байхгүй, давхар хяналтад байдаг, ямар ч боломжгүй шүү дээ. Хяналт тавьж байгаа таван хүнд эргэлзэх үндэслэл байхгүй гэж бодож байна. Давхар камерын бичлэг бичигдсэн байгаа. Хэрэв энэ таван хүнд эргэлзэж байна гэвэл давхар камерын бичлэг шүүх боломжтой. Бид нар өөрсдөө лацдаад, таглаад л өгөөд явуулдаг. Солонгост зориулалтын багажаар онгойлгодог гэдэг. Гэхдээ бид нарыг сайн шалгаарай гэж зөвлөдөг. Энэ та нарын лац шүү гээд үзүүлдэг.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

52 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Санал зөвлөмж 2019-08-21 66.181.168.199

Оюунболд аваргад өөрийгөө батлах нэг арга байна. Солонгос улсруу өөрийн биеэр солонгос, эсвэл гуравдагч оронруу очиж шинжилгээ өг. Инхгэхдээ явж шинжилгээ өгөөд ирэх хүртэл бүх хугацааг бичилгээр бичиж ирэх хэрэгтэй. Эсвэл баттай шинжилгээний багийг урилгаар авчирж live шинжилгээ өг.

Avatar

Зочин 2019-08-21 66.181.168.81

sheesee uuruu barij ochood solongost ochidoggui l yum bol soligdson uguig yaj medeh we dee

Avatar

ДОПИНГЧИН ҮҮРД 2019-08-21 202.21.109.98

ӨӨ ТИЙМ ЯАДГИЙН БИ ТЭР ДОПИНГ ХЭРЭГЛЭСЭН ГЭЛТЭЙ БИШ, ИНГЭЖ ХЭЛЭХЭЭС ӨӨР ЯМАР ГАРЦ БАЙХАВ. ГОНШИГНООД БАЙЛГҮЙ ТЭР В СОРЬЦОО ӨГ. БАС ДАРАА ДАРААГИЙН НААДАМД ЯДАЖ ХОЁР УДАА ШӨВГӨ. ТЭГСЭН ЦАГТ БИД ӨРШӨӨХ БОЛНО. ТЭГЭЭГҮЙ ЦАГТ ЧИ "ДОПИНГЧИН"-ООРОО ҮҮРД ҮЛДЭНЭ

Avatar

hehe 2019-08-21 43.228.129.108

шээс солигдаагүй дээ. Новширж байхгүй юу. За тэгээд Монголд ямар хариуцлага гэж байх биш. ЖДҮ аван мэдээгүй.. Допинг шаана миний шээс биш.. тэгээд замхраад дуусах биз. Мөхөж байвал таарсан ард түмэн.

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.179.25.217

дээхнэ үед гадаадад эр хүн жирэмсэн гарч байсан түүхтэй савтай шээсийг хэзээ ч сольж болно Сочид бол яг тэр замаар яваад оросууд одоо сүйрч байгаа

Avatar

Иргэн 2019-08-21 139.5.219.90

Боломжтой, яаж ч гоёор тайлбарласан дүрэм журам байтугай хууль нь гууль болсон манайд ийм шоу дэглээд хэрэггүй. Эхлээд допингийн эрх зүйн орчин, үндэсний мэргэжлийн хүчин чадлаа бий болго, тэгээд асуудлаа ярь, одоо боль!

Avatar

Допингийн шинжилгээнд Увсынхан бүдэрсэн байсан даа. Тэр шээсийг хэн ч хэзээ ч сольчихно. 2019-08-21 202.21.117.34

2012, 2015 онд Бүрэнтөгс, 2014 онд Батсуурь нар хэрэглэснийг Нямдорж, Дорлигжав, Загдсүрэн нар нуун дарагдуулсан. Батсуурь допинг хэрэглэсэн жилээ сайн барилддаг ам хамраас нь цус садраад л үзнэ шдээ бас 2018 онд түрүүлэхдээ 1 тэрбум 300 саяар аварга болсон гэж байгаа. Допинг бас хуссан. Увсын бөх мэдэхгүй хэдэн адууны хулгайч, дүрвэгсэдийн үлдэгдэлүүд наадмын дараа дандаа хар хэрүүл хийх юм. Хэнч байсан хэрүүл хийх юм. Тэр Оюунболд нь үнэхээр хэрэглэсэн бол цолыг нь хурааж 5 жил эрхийг нь хас.

Avatar

Зочин 2019-08-21 107.242.121.12

Oyunboldoo minii duu bolio. Chi Doping hereglesen ee huleegeed ard tumneesee er hun shig uuchlal guichih

Avatar

Ойрдын цорос тайж угсаатан 2019-08-21 122.201.31.48

202.21.117.34 оо чи монгол хүн л юм бол жаахан бодож байж би ийм юм бичих нь зөвүү буруу юу гэдгээ тунгаагаад тэгээд бичиж бай! ийм юм бичиж байгааг бодвол халх эсвэл буриад нөхөр байх, түүх уншиж судал хоосон тархиа жаахан цэнэг л 1 д , 2 рт гэхээр увс ховд аймгийн газар нутаг бол эртнээс тодруулвал зүүн гар улсын үеээс ойрд монголчуудын нутаг байсан тэр жаахан газар дээрэй л амьдарч байгаа эртний овог аймаг харин халх гэж өөрсдийгөө нэрэлсэн улсын түүх их бүдэг бадаг байдаг шүү уучилаарай

Avatar

зочин 2019-08-21 67.180.129.0

Шээс солигдсон гэж хэлэхээс өөр хэлэх үггүй болсон хүн байнаа хөөрхий.

Avatar

bolomjtoi 2019-08-21 202.131.251.130

Solongos hurtel olon yum bolnoo. hen ch haana ch solij bolno. Solongost Mongoloos ochson sheesiis shinjleh bolohoos zamd soligdson esehiig shinjilj gargaj chadahgui..

Avatar

Зочин 2019-08-21 192.82.65.130

Угаасаа л тариа тариулж хэрэглэдэг гэдэг нь бүх л фитнессийн багш нар хүчний спортоор хичээллэдэг хүмүүс хэлдэг. Өмнө нь түрүүлэхдээ бас хийлгээд хариу эмчилгээгээ муу хийлгээд жингээ алдсан нь үнэн ш дэ эргүү архичин бацаан

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.179.27.50

хүүхдэрхүү хадаа нь хүчин хийгээд /нэг удаа биш 2 удаа/ хүүхдэрхүү оюунболд допин хийгээд. хүүхдэрхүүгийн ард нуугдсан луйварчид юм аа. ядахдаа оюунболд жишээ авахдаа хадбаатартай өөрийгөө жишдэг буруу ш дээ. чи хүчин хийсэн биш допинг хэрэглэсэн юм чинь. өөрийгөө тэгж доош нь хийж хүчингийн хэрэгтэнтэй тэнцээд яахав даа. үнэнээ хэлээд уучлал гуйвал зүгээр дээ.

Avatar

Zochib 2019-08-21 202.126.89.158

Shinjilgee hiidgiig medseer baij 4 torliin sergeesh heregleh uu…

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.170.71.157

ard ni yoronhii said bgaa geed boddoo ug ni ariig ni daah bsan yum chadaagui bololtoi.

Avatar

иргэн 2019-08-21 192.82.66.152

Яг солигдохгүй байж харагдаач.Хэн батлаад байгаа Содномдоржоо.Энэ зэргийн зйүлийг будлуулж чадах байлгүй энэ балиар хорчингууд.Удахгүй нүгэл нь гарч таараа.ахиж бүү мэдээлэ өг.Наад хэвлэл мэдээлэлийнхэн чинь худлагдсан.Дуугай л байж байх нь зөв.Учир нь олдоно.Хэзээч допин хэрэг_лэхгүй хүү.Орхоныг яалаа яг түүн шиг л зүйл болсон нь илт харагдаж байгаа.Нүгэлтэнгүүд харин сандраад байгаа юм бишүү

Avatar

САНЖ 2019-08-21 139.5.218.207

300 саяар зохицуулдчих юм байн
лдаа

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.179.26.220

5-ЫН ДАВААНЫ ХАНШ.

Avatar

Геол?гч 2019-08-21 150.129.140.64

Бөхчүүдийн шинжилгээний бодисыг Солонгос руу тусгай онгоцоор , төрийн хамгаалалтан дор зөөвөрлөдөггүй л юм бол солигдох энүүхэнд

Avatar

Зочин 2019-08-21 122.201.19.99

Оюунболд одоо болиочээ. Ичдэг болоосой. шинжилгээ хэзээ ч солигдохгүй. Ямар 20-30 хүнд зэрэг хийж байгаа биш. улсын эмнэлгийн 200-300 хүнд зэрэг хийгээд солигдохгүй байхад. Ийм муу жудаггүй амьтдыг улсын барилдаанаас хасах хэрэгтэй. Одоо булхиагаар дүүрсэн энэ бөхийн барилдаанаар яадгийн болих хэрэгтэй.

Avatar

Оюунболд 2019-08-21 192.82.65.120

Одоо яахав дээ, шээсийг маань сольсон байна гээд л гүрийнэ дээ, өөр арга алга.

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.179.26.220

ЗА ТЭГЭЭД МОНГОЛЧУУДАД ИТГЭЖ БОЛОХГҮЙ ЭЭ. СОНГУУЛИА БУДИЛУУЛЖ ЧАДДАГ УЛС ШЭЭСИЙГ БОЛ ӨЛХӨӨН ТОГЛОНО. БИД ЧИНЬ МОНГОЛЧУУД ШҮҮ ДЭЭ. ТАЙЛАНДЫН ХААНЫ ОРДНООС ХЭН ХУЛГАЙ ХИЙЖ БАЙНА. Г.М. ТЭГЭХЭЭР Ү ХСЭН Б ААСНЫХ НЬ НААДМЫН КОМИСС. ТЭР КОМИСДОО СОНГУУЛИЙН ХОРООНДОО НАМ ЗАСАГТАА ИТГЭДЭГ НЬ ИТГЭЭД ЧАЦГА ЦАРАЙЛААД ЯВЦГАА Л ГЭЖ ХЭЛЬЕ. БИ БОЛ ДЭЛХИЙД БАЙГАА ДОПИНГИЙН БҮХ Л ЛАБОРАТОРИОР ШИНЖЛҮҮЛСЭН ХОЙНО НЬ Л ИТГЭЕ.

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.179.26.220

ӨӨ ТИЙМ БАС ЮУН КАМЕРИЙН БИЧЛЭГ ВЭ БАС. МАНАЙХАН ЧИНЬ ЭВЛҮҮЛЭГ ГЭЭД ТООХОО БОЛЬЦОН БИЗ ДЭЭ. ЭНЭ ДЭЛХИЙН ХАМГИЙН ХӨГИЙН ЁС СУРТАХУУНГҮЙ УЛС ГЭДГЭЭ ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРӨӨД ДАХИН ДАХИН ШИНЖИЛГЭЭ ӨГЦГӨӨ. БҮХ ЮМ НЬ АЛИА УЛС ШҮҮ ДЭЭ ШҮҮХ ПРОКУРОР ЦАГДАА НАМ ЭВСЭЛ ХЭВЛЭЛ МЭДЭЭЛЭЛ ГЭЭД. ГАНЦ НААДМЫН КОМИСС ГАНЦААРАА ШУДАРГА БАЙЖ ЧАДАХ УУ.

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.179.26.220

СОЛОНГОС КИНО БОЛГОН ГЕНИЙН ШИНЖИЛГЭЭГ СОЛЬЖ ХУДЛАА ГАРГАДАГ. ЭНЭ НЬ ДОПИНГИЙН ШИНЖИЛГЭЭГ Ч БАС БУДИЛУУЛЖ ЧАДАХ Л УЛС ГЭСЭН ҮГ. ХЭРВЭЭ КИНО ОРТОЙ БАЙДАГ ГЭЖ ҮЗВЭЛ. ЗА ТЭГЭЭД УУЛ НЬ ТҮРҮҮЛЧИХ ХЭМЖЭЭНИЙ БЯРТАЙ АВЪЯАСТАЙ БӨХ ГЭДГИЙГ БӨХ СОНИРХОГЧИД МЭДНЭ. 2015-16 ОНЫ ХООРОНД БОЛ ЯГ ТАНК ШИГ НЯЦ НЯЦ ДАЙРААЛ ТҮРҮҮЛЖ БАЙСАН. БҮРЭНТӨГС БАТСУУРЬ СОДНОМДОРЖ БҮГД Л ОЮУНБОЛДЫН ШАЛНЫ АЛЧУУР БОЛЖ БАЙСНЫГ БҮГД САНАНА. ТЭГЭХЭЭР ГОМДЛОО БАРТЛАА ДАХИН ДАХИН ШИНЖИЛГЭЭ ӨГЦГӨӨ Л ГЭЖ ХҮСМЭЭР БАЙНА.

Avatar

Бөхийн хорхойтон 2019-08-21 150.129.140.64

Уул нь энэ Э.Оюунболд хүүхдэрхүү , элдэв муу зүйл хийхээр хүн биш дээ , яг Хадаа аврага шиг Тамир бол ярих юм байхгүй яг л Хэнтий ханы хүрэн баавгай

Avatar

Наадамчин 2019-08-21 66.181.186.181

Хуухдийн царайтай а******н гэж сонсоогуй юу, тэд чинь хуухдэрхуу байх тусмаа аюултай байдаг юм

Avatar

Зочин 2019-08-21 211.36.151.218

тэгвэл сэмхэн хоол унданд нь юм хийчихсэн болж таарлаа тамирчин орхонг хорлосон шиг

Avatar

Зочин 2019-08-21 73.169.115.149

So arslan Oyunboldt vzeltseed bga yum shig ingej har media hiij bha bolimoor yum. Setgvvlch n albat yum shig ochij yariltslaga awaad tgd medee bolgoh gj hudlaa zvil tawihaa bolimoor bna

Avatar

zochin 2019-08-21 122.201.24.154

Тэр 300 саях төгрөг бэлдчихсэн хүн байгаа гэж Оюунболд яриад байх м. Тэр хүн хэн бэ гэдгийг хэлэхэд л бүх юм тодорхой болох гээд байх юм

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.21.117.34

huny oroltsootoi buhniig budiluulah bolomjtoi. blockchain tehnologiig bol budiluulah yamarch bolonjgui dee!

Avatar

idevkhiten 2019-08-21 64.119.21.139

Namaig medeegui baihad minii ner geer mongo tolood litsenz avchikhdag uls shuu dee manaikh chin. Tegekhleer !!!!!!

Avatar

Зочин 2019-08-21 122.201.22.83

Солонгос драм үзэж байхад тун итгэлгүй улс бна лаа. шинжилгээний хариуг яаж гаргаж болох юм бна. Энд их хэмжээний хахууль л хэрэгтэй юм блээ.

Avatar

zochin 2019-08-21 66.181.187.217

MONGOL KHUN ER NI IKH MUUKHAY SHUU DEE , BUGD MEDEJ BUY , DIILEKHGUY BOLOKHOOROO YANZ BURIIN ARGAAR KHORLODOG, ORKHONYG BAS TEGSEN DEE

Avatar

Зочин 2019-08-21 66.181.177.95

ЦОЛ БАЙ ШАГНАЛЫГ ШИНЖИЛГЭЭНИЙ ХАРИУ ГАРСАНЫ ДАРАА ӨГЧ БАЙМААР БАЙНА

Avatar

ганбаатар 2019-08-21 202.21.108.129

4 өрөө байрны өртгөөр бүхэл бүтэн төрийн өмчит үйлдвэрийг авч чадаж байхад ганцын зэрэг шээс солиход юу байх вэ дээ, үүнд худал харьцуулалт бичиж тэнэгдээд юу хийнэм

Avatar

Зочин 2019-08-21 66.181.178.81

СУРЫН ОХИНООС ДОЛООН ДОР…. ШАЛЬЧИГНААД…. ЗААВАЛ АРГА ХЭМЖЭЭ АВ!

Avatar

Зочин 2019-08-21 66.181.177.95

Солонгос ортол их зам туулан шүү нь хооронд солих боломжтой эх орны баялагаа гадны луйварчидтай цуг хулгайлдаг дарга нартай улс шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-08-21 203.91.115.38

БОЛОМЖГҮЙ ЮМ ГЭЖ БАЙХГҮЙ, БҮГДИЙГ ХҮН Л ХИЙДЭГ БОЛОХООР. СОЛОНГОСУУД БУРХАН БИШ ШҮҮ ДЭЭ, МӨНГӨНД НҮД НЬ УНАСАН ШУНАЛЫН ТУЛАМНУУД Л БАЙДАГ. ТЭГЭХЭЭР СОЛИХ БОЛОМЖ БАЙЖ Л БАЙНА ГЭСЭН ҮГ .

Avatar

Хотын залуу 2019-08-21 43.228.131.110

Тэнэг Батэрдэнэ Оюунболд хоёр шинжилгээ будлиантай гэж хэлсэнийхээ төлөө Солонгосын шинжилгээний газрыг гүтгэсэн облж яланд унах нь дээ.

Avatar

Зочин 2019-08-21 103.26.193.102

ЭРҮҮЛ УХААНТАЙ ХҮНД БОЛ СОДНОМДОРЖ АРСЛАНГЫН ЯРИА ОЙЛГОМЖТОЙ ЛОГИКТОЙ БОДИТОЙ САНАГДАЖ БАЙГАА .

Avatar

Солонгос 2019-08-21 203.91.115.38

Чи тэгэхээр ертөнцийг бүрэн таниагүй л байна даа

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.179.31.3

Sheesny toloo ertonts-g uhaarlaa uy?! Tenegteed baigaarai!!!!!!!!!!!!!! Iimi humuus -g luivarchid udirdah ni argagui iu daa!!!!!!!!!!!!!

Ouynbold-n doping-n asuuda, Hentiin UIH-n huuhen shuuhan- heregt holbogddog asuudal, hodoo nutagyn haldvart ovchiny asuudal geed niigemyn eruul ahui, bolovsrol, humuujilyn asuudal Hentii aimagt orhigdson baina shu!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

ganaa 2019-08-21 202.55.191.205

dahiad nariin sain shalgaad unen muniig n togtoochooch de ene baitygai ymiig togtooj boliishde

Avatar

зочин 2019-08-21 66.181.186.181

Тийм амар сольчихож чадахгүй байх аа, энэ Оюунболд зүгээр нохойтож цаг авч байна, олон таван үггүй цолыг нь хураах хэрэгтэй, одоо аягүй бол миний шээсийг давсаган дотор минь сольчихлоо гэж хуцна үү, боловсролгүй тэнэг бөх мөнгө байхад бүх юм болно гэсэн өөрийнхөө ойлголтоор амархан сольчих юм шиг юм яриад солиороод байгаа юм

Avatar

ХАСАР 2019-08-21 202.179.26.179

Хорлоогийн Баянмөнх Монгол улсын хөдөлмөрийн баатар, Монгол, ОХУлс (хуучнаар ЗХУ)-ын гавьяат тамирчин, Монгол үндэсний бөхийн 10 удаагийн түрүү манлай дархан аварга, олимпын мөнгөн медальт, чөлөөт , самбо, сонгомол бөхийн дэлхийн аварга, Чөлөөт бөхийн Монгол Улсын 14 удаагийн аврага, XX зууны дэлхийн манлай бөх, сурган хүмүүжүүлэх ухааны доктор, проф. дахин давтагдашгүй гайхамшигт амжилт бүтээлийн эзэн түүхэн эрхэм билээ. Бараг хагас зуун жилийн туршид гаргаж байгаа энэ амжилт бүтээлийг хуйвал

Avatar

Aa 2019-08-21 202.126.89.155

Хэдэн төгрөг өгөөд л шээсийг солих боломжтой. Өнөөдөр Монголд мөнгө аваад шээс солих нь байтугай эх орон, эхнэр хүүхдээ зарахад ч бэлэн хүмүүс олон байна

Avatar

зочин 2019-08-21 202.179.30.6

оюунболд худлаа хуцаж байхаар зүгээр л зөвшөөрөөч дээ. бүх юм аа хураалга , бусдад сургамж болог

Avatar

Зочин 2019-08-21 66.181.160.1

Шударга байгаач ээ Энэ банди нэр төрд яасан дуртай юм бэ. Хөлстэй бөхчүүд нийгмийг хагаралдуулахаас өөр чадах юм алга даа.

Avatar

зочин 2019-08-21 202.131.225.150

ер нь бол хар баянмөнхийн бөхийн холбоог авах гээд байгаагийн цаана 1-д үнэгүй хөрөнгөтэй болох, 2-т бөхчүүдийг хагаралдуулж хувааж талцуулах, өөрсдөөр нь шинээр гарч ирж байгаа сайн залуучуудын нэр хүндийг шороотой хутгах явдал юм биш үү. Бөхийн холбоонд ирээд хийсэн юм нь Бат-Эрдэнэ, Оюунболд нарын хэдэн хүний цолыг хураах тухай бичиг бүх газарт явуулсан. дараагийн ажил нь энэ болж байна. 300,0 саяар ийм юм хийснийг нь шалгах хэрэгтэй. юу ч хийж мэдэх муухай л хүн юм байна

Avatar