"Би нүцгэн зургаа авахуулсандаа баяртай байна" | News.MN

"Би нүцгэн зургаа авахуулсандаа баяртай байна"

"Би нүцгэн зургаа авахуулсандаа баяртай байна"

"Би нүцгэн зургаа авахуулсандаа баяртай байна"

"Авьяаслаг Монголчууд" шоуны шилдэг оролцогчдын нэг, бүжигчин Ч.Цэнгүүний нүцгэн зураг "Nakid" сэтгүүлд тавигджээ. Эхээс төрсөн биеэрээ ойн гүнд зогсох бүжигчин залууг олон нийт "Монгол Тарзан" хэмээн нэрлэсэн байна. "Fallen Orpheus" хэмээх нэр бүхий энэхүү зургийг зурагчин Н.Билгүүн авсан гэнэ. Ингээд бүжигчин Ч.Цэнгүүнтэй ярилцсанаа хүргэе.


-Ч.Цэнгүүний хувьд энэ зуныг хэрхэн өнгөрүүлэв?

-Миний хувьд энэ зун их онцлог өнгөрлөө. Аялж, байгальтайгаа илүү ойр байж жаахан бясалгасан гэх юм уу.

-Сүүлд Ч.Цэнгүүнтэй 2017 онд “Авьяаслаг монголчууд” шоуны үеэр уулзаж байсан. Шоунд оролцсоноос хойш ямар өөрчлөлт гарав?

Ерөнхийдөө бол өөрчлөгдсөн. Өөртөө улам итгэлтэй болж, шинэ салбарт хөл тавьсан. “Авьяаслаг монголчууд” шоу нэвтрүүлгээс хойш гэрэл зураг авч сурсан. Одоо видео хийхээр сонирхож байна. Би өмнө нь уран зураг сонирхдог байсан. Ер нь өөрийгөө дүрслэх урлагийн тал руугаа хүн болов уу гэж боддог.

-Өөрийн чинь зураг гадаадын сэтгүүлд нийтлэгдсэн байсан. Энэ талаар яриач?

-Тийм. Билгүүнээ Хироши гэдэг гэрэл зурагчин бид хоёр уран бүтээлийн найзууд. Хамтарч юм ярьж суух дуртай. Бие биенийхээ бодлыг хуваалцаж, санаа авч, мэдрэх дуртай гэх үү дээ. Миний хувьд мундаг залуу гэрэл зурагчин гэж боддог. Зураг авалтыг Богд ууланд хийсэн. Би нэг өдөр ажлаасаа гэртээ ирээд уул руу харсан чинь гадаа манан буучихсан байлаа. Тэгээд Билгүүнээ Хироши руу мессеж бичиж, хоёулаа зураг авахаар уул руу зургаан цаг орчим алхаж, очсон. Зураг авахад байгаль ч бас гоё нөлөөлсөн байх. Хоорондоо ямар зураг авах талаар ярилцаж, юу бодож, сэтгэж байгаагаа хуваалцаад зургаа авсан.

-Зураг нийтлэгдсэн сэтгүүлийн хувьд?

-“Nakid” сэтгүүл нь “nude art” буюу нүцгэн урлагийн гэрэл зураг нийтэлдэг. Хирошигийн хувьд гэвэл олон улсад гэрэл зурагчны чадварыг нь мэддэг болчихсон учраас тодорхой хэмжээний хүрээлэлтэй. Тэгээд л өөрийнхөө зураг авалтаас тэр сэтгүүлийн хүмүүст сонирхуулсан юм шиг байна лээ.”Нэг өдөр Хироши над руу “Баяр хүргэе. Зургууд нь “Nakid” сэтгүүл дээр гарахаар боллоо. Тэр сэтгүүл дээр гарсных нь дараа хүмүүст ил болгоё” гэж хэлсэн. Нөгөө хүмүүс нь “Гайхалтай зураг байна. Сэтгүүл дээрээ шууд гаргая” гэсэн.

-Зургаараа юу өгүүлэхийг хүссэн бэ?

-Миний хувьд төгс төгөлдөр зүйл гэвэл байгалийн далд ухамсар. Оргүй хоосон орон зайд жижигхэн тоосонцорууд яагаад таталцдаг юм бэ гэдэг нь өөрөө төгс төгөлдөр санагддаг. Хүн төрөлхтөн хэчнээн дураараа, өөрийнхөөрөө аашилсан ч эцсийн эцэст байгалийн бүтээл юм гэдгийг зургаараа харуулахыг хүссэн. Мөн хүмүүс өөрийгөө л дөвийлгөж, би л энэ хорвоод чухал юм шиг сэтгэлгээний өнцөг харагдаад байгаа юм.

Миний төсөөлснөөр гэрэл зургийг авахдаа байгалийн нэгээхэн хэсэг нь хүн гэдгийг өгүүлэхийг хичээсэн. Зураг авах явцад олон янзаар авч, гэрэл зургаа гаргасан. Надад энэ зургийг харахаар өгүүллэг уншаад байгаа юм шиг санагддаг. Бид албаар гэрэл зургаа уран зургийн өнгөтэй болгосон.

-Зарим нь нүцгэн зураг авахууллаа гэж шүүмжилж хүлээн авч байх шиг байна. Тэрийг анзаарсан уу?

-Хүмүүс нүцгэн зураг харчихаад “Ч.Цэнгүүн шалдан байна” гээд л хүлээж аваад байх шиг байна. Энэ бол миний тэр үед авахуулсан зураг. Энэ гэрэл зургийг засч, янзлаад бүтээл болгохоор надаас өөр тусдаа зүйл болсон гэсэн үг. Хүн бүрийн сэтгэлгээ, боловсрол, уран зураг ойлгох мэдрэмж харилцан адилгүй шүү дээ. Хүний нүцгэн бие гэдэг маш нандин зүйл. Грекийн сонгодог уран баримлууд дандаа реалист чиглэлийн нүцгэн баримлууд байсан шүү дээ. Хүн төрөлхтөн эртнээс таашаал авдаг байсан. Зарим хүмүүс утгагүй үгээр доромжилж байна. Энэ бол шүүмжлэл бус доромжилсон хэрэг. Мэдлэгтэй шүүмж хэлбэл надад олзуурхууштай. Гэтэл мэддэг хэдэн үгээ холбоод хэлж байгаа нь цэвэр доромжлол. Гэхдээ тэр болгонд эмзэглэхгүй. Надад маш олон хүн урам өгч, доромжилж байна. Хэрвээ би нүцгэн зураг авахуулаагүй байсан бол ийм асуудал гарахгүй байсан байх. Миний хувьд энэ бүхнийг хийсэндээ баяртай байгаа.

-“Pole dance” урлагийн чиглэлээр сургалтаа явуулж байгаа юу?  

-Би “Pole dance” бүжгийн сургалтын үйл ажиллагаагаа түр зогсоосон. Сургалт явуулахад маш их цаг ордог юм билээ. Би хүн хөгжүүлэхээс илүү өөрөө юм хийж, сорьж үзмээр байна. Би чинь бас арай болоогүй байна.

-Уран бүтээлийн сонин сайхнаас хуваалцвал. Одоо ямар ажил дээр төвлөрч байна вэ?

-Би ирэх арваннэгдүгээр сарын 23-нд Франц улсад болох “Nomad” гэдэг монголын циркийн шоу тоглолтод оролцох гэж байна. Одоо Франц улсад аль хэдийнэ тоглолтын тасалбар нь зарагдаад, эхний хоёр долоо хоногийн тасалбар дуусчихсан. Ниитдээ гурван сар тоглох программтай юм. Монголын “Аngels” циркийн найруулагч Б.Оргилболд надад санал тавьж, шоуны гол дүрд тоглохоор болсон. Энэ шоу тоглолтоор монголын уламжлалт уран бүтээлийг контенпирари дэглэлт рүү оруулснаараа онцлог. Монголоос 30 гаруй уран бүтээлч оролцох юм. Шоу тоглолтыг бэлтгэлийг хийгээд давхар ажлуудаа амжуулаад явж байна.

Мөн Францын “Ponex” циркээс “Маргаашийн циркчид” нэртэй олон улсын фестиваль зохион байгуулдаг. Уг фестивальд өнөө үеийн циркчийн уран бүтээлчид хэн нь хэн бэ гэдгээ баталдаг чухал тайз. Би тэр тайзан дээр гарч агаарын гимнастикаа хийхээр болсон байгаа.

-Загвар өмсөгч С.Төгс та хоёрыг юу нэгтгэдэг вэ?    

-Бид хоёр сэтгэлгээ, мэдрэмжийн хувьд их адилхан. С.Төгсийг нэг юм яриад эхлэхээр би дотроо дүрсэлж, ойлгож чаддаг. Хамтдаа өнгөрүүлсэн гурван жилийн хугацаанд өөрсдийгөө хөгжүүлж, боловсруулаад явж байна. С.Төгсийн хувьд янз бүрийн юм хийх гээд нэг л болж өгөхгүй бол би түүнийг нь нөхдөг гэж ярьдаг. Миний хувьд би С.Төгсөөс маш гоё “амттай” санаануудыг олж авдаг. Намайг яг яахаа мэдэхээ больчихсон байхад үзсэн, харсан туршлагаасаа хуваалцана. Тэр л бид хоёрыг нэгтгэдэг дээ.

-Одоо гадаад явчихсан байгаа юу?

-Монголд ирчихсэн байгаа. Саяхан Францад дизайнер мэргэжлээр түргэвчилсэн сургалтад суралцаад ирсэн.

-Цаашдаа та хоёр загварын тайзнаа хамт алхах уу?

-Би модель биш. Би бол циркийн жүжигчин, биеэрээ үзүүлбэр үзүүлдэг төрлийн хүн. “Авьяаслаг монголчууд” шоунаас хойш маркетингийн зорилгоор хэд хэдэн газартай моделиор хамтарч ажилласан. Тэрнээс биш загварын ертөнцийн модель хүн биш шүү дээ. Өмнө нь би хувцас өмсөөд алхдаг өндөр царайлаг хүмүүсийг модель гэдэг болов уу гэж бодож байсан. Гэтэл яг үнэндээ тийм ч царайлаг байх шаардлагагүй юм билээ. Хамгийн гол нь тухайн дизайнерын урласан хувцсыг амилуулж чадах чадвартай байх ёстой.

Гэрэл зургийг: Н.БАТМӨНХ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
120
ЗөвЗөв
12
ХөөрхөнХөөрхөн
12
ТэнэглэлТэнэглэл
7
БурууБуруу
6
ГайхмаарГайхмаар
5
ХахаХаха
4
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

73 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Orkuudad 2019-08-21 103.57.92.26

Orkuud ongorson balarsan uyiihee setgehuinees salaagui. Jalganii2 yumaa yarij hutsaj uschuulseer l baih yumaa. Yum uzej nud tailaagui setgehui ni hogjhoo bsan malnuud. Gadniihanii uran sxnii zuragt ach holbogdol ogdgui bj mongol hun iim zurag awhuulhaar boldguimu h*****d bhiin. Orchin ueteegee hol niiluulj alh hooy hudlaa omogshihoos tsaashgui zgr hogooch hogiin sawand hiichih, busdiin uzel bodol oron zaig hundleh uhamsargui bj hudlaa hiirhetsgeegeed erguu malnuudaa

Avatar

с** 2019-08-21 112.141.149.154

Масстай бие болгон таталцдын дуракаа хахаха

Avatar

Dyraaraa har tamprangyyd?..... 2019-08-21 212.234.217.188

yamarch ardiin bolobsrolgyi nysan pulmatyyd?Ta nar sig tenegyyd enee chagtaa l yum biz!!!!hen ta nariig hois ye maani dyyriah be?…..ta naraas emneh yeiin ardyyd mini hichneen saihan ardyyd baij be?hemeen setgel ogsij magnai teniih yum daa!!ta nar sig ysan tenegyydtei ch yu yarih be?….

Avatar

зочин 2019-08-21 66.181.181.238

амжилт хүсье

Avatar

Ари 2019-08-21 150.129.141.38

Сайхан бие хаа бна. Уран сайхан урлаг гэдгээр нь ойлгож хүлээж авах бх. Урлагийг ойлгож мэдэрдэг билгийн нүдтэй хүмүүс нь. Таалагдлаа ккк

Avatar

tsetse 2019-08-21 66.181.160.8

Urlag shvv dee ene chin mongol maan sor bolson zaluuchuudaa ingej muuhaigaar helmeergvi bn

Avatar

Зочин 2019-08-21 88.237.168.186

Мөн ч мэдрэмжэй, хөдөлмөрч хүн юм аа. Балиар атаархагчдыг бүү тоо. Амьдрал нь хүнд хэцүү болохоор өөдрөг гэгээтэй юм болгоныг харлуулж, балиар хар шүлсээ үсчүүлж байж дур тавьцгааж байгаа юм, зайлуул.
Үнэндээ зарим нэг зургуудаас нь нүдээ салгаж чадсангүй. Гэрэл зурагчны чадвар бас мөн ч мундаг байна аа. Баяр хүргэе! Илүү их амжилт хүсье!

Avatar

bi 2019-08-21 202.180.220.170

Атаархал бол өрөөлийн давуу байдлыг өөрийнхтэйгээ харьцуулан мөчөөрхөх мэдрэмж,

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.131.233.11

хөх дэлэнгээ дэлгэж авхуулдаг нүцгэн зургийг бодвол шал өөр урлагийн бүтээл байнаа. шалдан бол шалдан гэж болохгүй шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-08-21 66.181.180.245

g*** har pizdaaaaaa

Avatar

Zochin 2019-08-21 120.17.142.248

Muulaad baigaa humuusiig oilgoh geheer tolgoi hurehgui baina.
Goy baina amjilt geed negniigee uramshuulj demjihiin orond baliar ugseerew gutaan doromjlood l….
Demjdeg shu.Ulam iluu ih amjiltiig husyee 😎

Avatar

Tuul 2019-08-21 202.9.42.252

Shn l bshdee 🥰

Avatar

Namuun 2019-08-21 103.26.193.35

Uneheer goe zurag baina aa tugs buteel boljee Amjilt husey

Avatar

Bravo 2019-08-21 172.58.185.53

Zass camertonii 4iin hajuud hamaagui urlaglag l zurag bna dag..

Avatar

Зочин 2019-08-21 64.119.19.92

Hudlaa gar hulhi

Avatar

Hulan 2019-08-21 64.119.20.127

Ta nar arai ymaa yu hiih ni ta nart ymar hamaatai hm be huniig ingj hamaagui doromjloloj bolohgui shde huuli bas bdag shu !!!!!

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.126.89.189

sooo amazing! Улам илүү амжилт хичээгэрэй!

Avatar

Bunnylkham 2019-08-21 64.119.26.125

Эээ Бурхан минь Монголчуудын юм ойлгох чадвар,тэрийгээ дүгнээд хэлэх,бичих чадвар үнэндээ хэрэг алга. Та нар өөрсдөө ийм арчаагүй,коммэнтний цаанаас худлаа том ам гаргасан улсууд.Цагаа тулвал та нар ганц сэлфи ч олигтой авхуулж чаддаггүй гарууд байгаа. Ийм болохоор л та нарын сэтгэлгээ,ухамсар хэзээ ч хөгжихгүй.

Avatar

Зочин 2019-08-21 66.181.177.95

Хийлч дээгийгийн салтаа нь шал норчоод байсан даа

Avatar

Зочин 2019-08-21 88.237.168.186

Мөн ч мэдрэмжэй, хөдөлмөрч хүн юм аа. Балиар атаархагчдыг бүү тоо. Амьдрал нь хүнд хэцүү болохоор өөдрөг гэгээтэй юм болгоныг харлуулж, балиар хар шүлсээ үсчүүлж байж дур тавьцгааж байгаа юм, зайлуул.

Үнэндээ зарим нэг зургуудаас нь нүдээ салгаж чадсангүй. Гэрэл зурагчны чадвар бас мөн ч мундаг байна аа. Баяр хүргэе! Илүү их амжилт хүсье!

Avatar

Зочин 2019-08-21 101.114.129.208

Chi deegiigiin tursik uu😂😂

Avatar

Зочин 2019-08-21 66.181.177.95

Дээгий гэж гадаад эрчүүдийн дэвсгэр болсон б****л яшка сонирхоод байсан монгол эрчүүдэд дургүй гээд хуцдаг п***а даа

Avatar

goy zaluu shu 2019-08-21 123.243.244.161

cham shig hun denduu ih bga bolhoor huurhii mgl busguichuud maani hari ornii zaluusiig songoj bn chi ehleed uuriiguu har tgd hun muul hariin hun cham shig hun muulahaas uur yum medku ** durakuudaas hamaagui hun chanartai

Avatar

Иргэн 2019-08-21 202.9.44.60

Залуучууд өөрсдийгөө эвдэж, өөрөөр амьдрах гэж сэтгэж байна. Яагаад болохгүй гэж? Хүнд таалагдах гэж амьдардаггүй юм. Өөрийнхөөрөө байх зөв. Амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2019-08-21 64.119.20.7

Янxaнлаг баньд байна даа.

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.126.89.198

Чиний амнаас иймэрхүү заваан үг унаж байвал чи ѳѳрѳѳ наад үг шигээ л амьтан байна даа.

Avatar

ZOCHIN 2019-08-21 202.131.248.250

UNEKHEER GOY UEDEE ZURAGAA ULDEEKH NI URLAG .tUGS BIE BNA

Avatar

zochin 2019-08-21 103.229.120.151

mundag avyastai huu shu de. ene shuumjleed bga humuus ys yman deer so savangiin duuria ch hugashan oilgodag humuus bga da ene huugiin chadvariig unelehed uhaan chin dutah bailgui de.

Avatar

Зочин 2019-08-21 203.91.118.180

Хэнд ч, ямар ч ач холбогдолгүй зүйл. Товчхондоо илүү ихийг хийж бүтээх чадваргүй, арга аа барсан хүний тэнэглэл.

Avatar

Зочин 2019-08-21 103.212.116.64

Урлаг гэдэг өөрөө хүмүүний нүд, чих, сэтгэлийг л баясгах төдий бус уу? Урлаг, уран сайханг ойлгохгүй, нь аливаа юмны гүн гүнзгий дэхийг нь олж харж чадахгүй хүн энэ мэтийг *Тэнэглэл* гэж харах нь зүйн хэрэг бус уу? Үүнийг ойлгож positive-р харж чадахгүй бол мөрөөрөө таньд саад бололгүйгээр хийх юмаа хийгээд явж байгаа хүнд зориулаад мөрөөрөө чимээгүй байж, эс бөгөөс чимээгүй дотороо шүүмжилж яагаад болохгүй гэж!

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.126.89.198

Хэн нэгэнд ач холбогдол ѳгѳх гэж хийх албагүй. Тэгээд ч чиний харж байгаа ѳнцѳг хандлагаас шалтгаална.

Avatar

зочин 2019-08-21 103.254.120.234

гоё юмаа амжилт хүсье

Avatar

Zochin 2019-08-21 66.181.161.123

Enenes oror mongo olj chadahgui yu,teneg yumnud ,taarsn taar shuudanud,zaluu humust buru ulger duuraillal uzulj bn,im gudamjni er,em yumnudin talaar bichih hereg bn u?,

Avatar

z**l 2019-08-21 202.126.89.73

Hutsdag n**** ve ahhaha

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.126.89.198

юмыг дандаа буруугаар бодвол буруу үлгэр дуурайлал гэж харна. Харах ѳнцѳгѳѳ ѳѳрчил. Тэгээд ч энэ залуугийн энэ зургуудийг хараад яг ямар буруу үлгэр авна гэж. Урлаг талаас нь хар айн. Мэдрэмжгүйгээ хэнд гайхуулаад байдаг юм.

Avatar

хүн 2019-08-21 59.153.114.50

Хүн болгон хүрз барьж амьдрахгүй өөр өөрсдийн сонирхлоор явна ааа гэж

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.21.112.234

Урлагийн гайхалтай бүтээл болжээ. Хүсэл зоригоороо ингэж амьдарч байгаад чинь цагаахан атаархал төрж байна шүү. Цаашдын уран бүтээлд нь амжилт хүсье!

Avatar

я***н, г*** Маугли 2019-08-21 192.82.66.136

г*** Маугли,
я***н, г***, Маугли юмуу хаашаа юм.

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.126.89.198

Чиний амнаас ийи заваан үг гарч байнаа гэдэг чинь чи ѳѳрѳѳ наад үг шигээ орчинд ѳссѳн ѳѳрѳѳ тийм амьтан байх нь.

Avatar

Зочин 2019-08-21 103.87.255.78

Гомоо гэдэг нь үнэн үү

Avatar

#tenegsetgelgeegeeawaadbulshindaorwolyasinhu? 2019-08-21 66.181.188.29

harwaas Tugs nz ohin n gd bichtsn bgn bshu pzd* mn

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.131.245.243

Янxaн залуугийн биеэ үнэлэх реклам гэж ойлгоорой.

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.126.89.198

Чи авч үзсэн юмуу. Наад ѳѳрийнхѳѳ мэргэжлийг бусдад тохохоо больчих. Ѳѳрѳѳ наад Я..х..н ажлаа хийгээд хол очиж х**. Чамд ийм бие даан ч байхгүй лдээ кккк

Avatar

уөцуц 2019-08-21 202.179.24.134

zavaarsan s** veee

Avatar

hol ochij hyts 2019-08-21 123.243.244.161

chi ingeed avhuuluul buur buuljinu thuu b** ataarh yumtai hun yumaaraa gaihuulj bn ydiin iim shan zaluug zavaan gj bga bol chi buur shijgiin oguidas hurmeer amitan bga da

Avatar

иргэн 2019-08-21 202.126.88.231

За даа гайхуулах юм бишшүү сайхан төрсөн бие бялдар, авьяасыг зөв ашигла. Өөрийн чинь хувьд арай өөрөөр хандаарай ирээдүйдээ.

Avatar

Зочин 2019-08-21 103.57.94.57

Ene zavaan har eriin sugiig bitgii od gej doligonoj oorsdiigoo doosh n hiigeech archaagui setgulch nertei malnuudaa

Avatar

Zochin 2019-08-21 66.181.161.123

Haltar har huhen,humusin inerge hulgailagch,dara buds boloh blgui

Avatar

Цоогий 2019-08-21 66.181.161.1

Ямар гоё биетэй юм бэ Яг урлагийн бүтээл Спорт хүнийг ийм гоё болгодог

Avatar

Zochin 2019-08-21 202.170.68.162

Hen ch asuugaagui bhad uursduu heden redaktsaar zurgaa bariad heseed yvjeedeg baihdaa.

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.9.43.97

Тарзан шиг харагдаж байна

Avatar

Зочин 2019-08-21 122.201.22.167

Хүний залуу нас богинохон шүү.Юу хүссэнээ хий залуу минь.Эрсдэл элдэв хэл амнаас бүү ай.

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.9.43.53

Уг нь бүх юмаа харуулсан бол эгдүүтэй аятайхан бахгүй юу.хэ хэ

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.131.227.82

ҮХЭР МОНГОЛЧУУДАА ГАДААДАД СОЁЛ УРЛАГ СПОРТЫН ОДУУД ЗӨНДӨӨ Л ЗУРГАА АВАХУУЛДАГ ШДЭ, ТА НАР ИЙМ САЙХАН БИЕ ХАА БАЙХГҮЙ БОЛОХООРОО АТААРХАЖ ҮХЛЭЭ Л ДЭЭ. ГҮЗЭЭ ХУСЦАН, НАМХАН ПИЗДУУНУУД ШДЭЭ НИЙТЭЭРЭЭ

Avatar

Зочин 2019-08-21 45.76.112.43

ҮХЭР МОНГОЛЧУУД, АТААРХУУ МОНГОЛЧУУД, ЦУВДАЙГАА УНЖУУЛСАН, БОГИНОХОН ХӨЛТЭЙ, ХЕЛИКА БАГТЕРТАЙ АМНААС НЬ ӨМХИЙ ҮНЭРДЭГ, ШИВЭРТЭЙ, УСАНД ОРДОГГҮЙ.

Avatar

ЗОЧИН 2019-08-21 202.180.216.19

МОНГОЛ ЭРЧҮҮДИЙН ЗАН НЭГ ИНГЭЖ ШАЛДАА БУУХ ГЭЖ … БИ ШАЛДАН ГАРСАНДАА БАЯРТАЙ БАЙНА. БИ УЙЛАХААС ИЧИХГҮЙ БАЙНА. БИ ХУНШГҮЙ ЗАН ГАГСАНАДАА ХАРАМСАХГУЙ БАЙНА ГЭХ МЭТ…

Avatar

zochin 2019-08-21 192.82.65.173

amjilt husie urlag bol urlag

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.21.124.20

Энэ залууг үнэлдэг. тэр өөрөө өөрийгөө эрж хайж яваа. Ирээдүйд нь ихээ амжилт хүсье

Avatar

Zochin 2019-08-21 66.181.179.180

Yu ch bodood baidag zalii yum bvv med muuhai zaluu

Avatar

Зочин 2019-08-21 103.26.193.102

БИЕЭ ҮНЛЭГЧ ХҮҮ ,

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.21.107.66

biyee unelj bhiig ni chi haana harsiin

Avatar

Зочин 2019-08-21 202.131.245.243

Эр, эм хоёр янxaн хамт амьдарч, туршлага солилцдог юм байна.

Avatar

bi 2019-08-21 66.181.176.25

ataarhaad shees n goojloo buur

Avatar

mgl 2019-08-21 66.181.168.199

medrel haltar yumnuudin urlag mongoldo l bdag bh da kkk

Avatar

Зочин 2019-08-21 66.181.168.199

гоё зураг байна. цээж бол хачин гоё.

Avatar

бат 2019-08-21 203.217.138.1

хүүхэнлэг зураг байна л даа, одоо ийм болчихсон юм уу бүү мэд, нэг л хүүхэн шиг гуйваганасан юмнуудаар урлаг дүүрлээ, нүцгэн ч бай, үгүй ч бай, хамаа алга нэг эр хүн шиг зураг авхуулчихаач

Avatar

Зочин 2019-08-21 43.228.131.207

Baatriin huwtsas umsuud morin deer mordson uu??? tiim zurag avhuuldag humuus ni baigaa shdee. yu ch hiij chadahgyi ch bugdiig muuldag jinhene mongol hun min

Avatar

Зочин 2019-08-21 66.181.170.82

Дөчийн бетонтой баас тэвэрч байгаад авахуулбал Монгол эр хүн болох байх даа Бөөн баасаа тэвэрсэн юмнуудад

Avatar

Зочин 2019-08-21 103.9.90.50

Amjilt husie.Zorigtoi bn.

Avatar

Tuugii 2019-08-21 108.91.172.105

Mundag bas daruuhan zaluu baina! Teneg yumnuud yu ch gesen bitgii buuj uguurui! Zorilogodoo zaaval hurne shuu!

Avatar

Зочин 2019-08-21 73.221.181.240

я***н

Avatar

Зочин 2019-08-21 66.181.161.73

Zailaa nowshoo… ymar ch medleggui n**** bn shd chi

Avatar

Ene 2 saltsiimuu? 2019-08-21 103.229.122.217

Ene 2 saltsiimuu?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж