МАН-ын "нууц" уулзалтууд үр дүнд хүрсэнгүй | News.MN

МАН-ын "нууц" уулзалтууд үр дүнд хүрсэнгүй

МАН-ын "нууц" уулзалтууд үр дүнд хүрсэнгүй

МАН-ын "нууц" уулзалтууд үр дүнд хүрсэнгүй

УИХ дахь МАН-ын бүлэг өнөөдөр /2019.08.20/ долоо дахь удаагаа хуралдахаар товлосон. Өнгөрсөн 10 хоногийн хугацаанд МАН-ынхан дотооддоо зөвшилцөж чадахгүй, хоёр тал болсоор Үндсэн хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах төсөл гацаанд оров. Үндсэн хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах төсөл гацах гол шалтгаан нь сонгуулийн тогтолцоо. Сонгуулийн тогтолцоог хэрхэн шийдэхээс эрх баригч МАН-ын хувь заяа шийдэгдэхээр байгаа учраас ийнхүү олон өдөр зөвшилцөж, тохиролцож чадахгүй өдийг хүрэв.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчөөр өргөн бариулсан МАН-ын хууччуулын санаа зарим гишүүдэд нь таалагдахгүй байгаа. Ерөнхийлөгчийн хэлснээр МАН-ынхан та нар өөрсдөө "захиалсан" учраас сонгуулийн тогтолцоог холимог болгох, УИХ-ын гишүүдийн тоог 108 болгож, хугацааг нь тав болгосон шүү гэж сануулж, өөрийн биеэр бүлгийн хуралд оролцсон ч нэмэр болсонгүй. Ерөнхийлөгчийн хувьд МАН-ын гишүүд "захиалсан" санал дээр нь "мэх"-нд оруулах замаар өөрийн хүссэн шүүх эрх мэдэлтэй холбоотой заалтуудаа Үндсэн хуулийн өөрчлөлтөд тусгаж чадсан бөгөөд өөрийнхөө эрх мэдэлтэй холбоотой заалтуудыг бол "хасуулж" чадсан гэхэд хилсдэхгүй биз ээ.

МАН-ын зарим удирдлага гишүүд дотооддоо, гишүүдтэйгээ тохиролцож, зөвшилцөх хэд хэдэн удаагийн уулзалтыг Төрийн ордны өрөөнд ч, агаар салхинд ч гарч хийсээр буй. Гэвч энэ уулзалтууд үр дүн багатай, хэн нь хаана, хэнтэй ямар тохиролцоонд орохоос шалтгаалаад асуудал хаашаа эргэх нь тодорхой болохоор байна. УИХ дахь Ардчилсан намын зөвлөлийн дарга Д.Эрдэнэбат "Үндсэн хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах төслийг 2020 оны сонгуулийн пи-ар болгож, шоудаж байгаад харамсч" байна гэж хэлсэн нь ч учиртай.

УИХ-ын дарга Г.Занданшатарт Үндсэн хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулсан авторыг өөртөө ч намдаа ч наахын тулд энэ удаад том оноо авах боломж бий. Гэвч Ерөнхийлөгчийн, намын нөхдийн, АН-ын гээд олон "хавханд" орсон учраас зөвшилцлийн хувьд хэн хэндээ төвөгтэй байгаа биз ээ. Ялангуяа сонгуулийн тогтолцоо ямар байхаас дахин УИХ-д суух эрх нь тодорхой болох учраас тохиролцоо маш чухал.

УИХ-д хэд хэд сонгогдсон Ц.Нямдорж, Н.Энхболд, Ө.Энхтүвшин, Д.Оюунхорол, С.Бямбацогт нарын зүгээс сонгуулийн тогтолцоог холимог болгож, намын жагсаалтаар нэг хэсэг нь сонгогдох ёстой хэмээн "чичирч" буй сурагтай. Харин энэ удаад анх удаа сонгогдсон гишүүдийн хувьд сонгуулийн тогтолцоог жижгээр явуулах нь МАН-д ч, өөрсдөд нь ч ашигтай гэж үзэж байгаа учраас ийнхүү хоёр тийшээ харсаар өнөөдөртэй золгож байна.

Ямартай ч өнөөдөр МАН дахиад л хурал зарласан, харин хуралдах эсэх нь мөн л тодорхойгүй, тохиролцоонд хүрээгүй учраас хэсэг бүлгээрээ л хуралдах сурагтай байна.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

39 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

lubt toce, (nii opokSdp) 2019-08-20 107.77.165.7

bytsalcan,mkvawe

Avatar

yab 2019-08-20 107.77.165.7

ERXCHULUU

Avatar

e+mexnii xandlagatai=S 2019-08-20 107.77.165.7

cyyliin yed

Avatar

eSym+amopok 2019-08-20 107.77.165.7

olonlogoor taria tariyluul alchix bxdaa

Avatar

uuduuc NI tashuurdax xyn bai y?zb 2019-08-20 107.77.165.7

zoxitsyylax,tysgaigiixan zacagaa ydirdaj chadgyi juldaad bnaa

Avatar

ytasaa compania xydaldcan bn.toli 2019-08-20 107.77.165.7

oilgoj yadaad baix uymgyi _on&aoxymyyceer toglojS bnshdee.
eronxiilogchiin_mung
cynjryylax,cylidaax nemex galzyyral,.
gar xul+nuluund abtyylj,xamgaalalt ebdex
Exynceec tatgalz_Tzr,ocaar,cyyldee y/c_aar.
xashaand a opyylj galzyyryylax auyltai dolignyyr gej baixyydaa.

Avatar

kompanii,dotood xeregt opcnoopoo gadnii xync zuux ayultai 2019-08-20 107.77.165.7

zailaarai,shyyrxai bygded tsag aldalgyi medeelnyy.

Avatar

- oorsdiin1-2 ( _ +)bz kmrpu BTygob 2019-08-20 107.77.165.7

oopiin,baglaa,gadyyr latsiigchi bas xiixgyi baixaar.

Avatar

ИРГЭН 2019-08-20 202.21.124.19

ҮХНӨ-д тусгах №1 асуудал бол Шүүх засаглалыг хараат бус болгох. Ерөнхийлөгч Шүүх, Прокурорын томилгоонд ямар нэг хэлбэрээр оролцохыг болиулах ёстой.Энэ эрхийг иргэд, хамтын удирдлагын байгууллага хэрэгжүүлж болно. Шударга ёсыг үгүйлсэн ард түмэн үүнийг л хүлээж байна. Гэтэл Ерөнхийлөгчийн гарт орсон МАН энэ хөгийн асуудлуудаар цаг нөхцөөж хагаралдаж суух. Юун 108 гишүүн, Юун сонгуулийн тогтолцоо, Юун гүйцэтгэх засаглал, банкны эрх авах .. Еөкийн санал гэж солиорохоо больцгоо.

Avatar

Шударга иргэн 2019-08-20 202.179.24.174

Олон өдөр бодсон Санал: хууль батлахаар өөр хийх ажилгүй хүмүүсийн тоог нэмж 108 болгох нь үнэхээр баттай бишдэх буруу ум бнаа..
Харин дүүргүүдийг хотын статустай болгох гүйцэтгэх ажилы нь чанаржуулмаар шиг. Орон тоо нэгийг ч нэмж хэрэггүй.шиг..Одоо бгаа дүүргийн ордон албан хаагчид илүүднэ үү гэхээс дутахгүй.Иймд
Дархан Эдрлэнэт+ шинэ 5 багахангай налайхыг нэгтгэж 1 хот+21 аймаг-с гээд тус бүр нэг 1төлөөлөгч= ИХГ. хангалттай.Эс бөгөөс хийх ажилгүй нөхдүүд элдэв гэмт хэрэг хийж бна шүү!!!

Avatar

Зочин 2019-08-20 49.0.212.245

Та нарын МАН-ынхан ч мөн сайхан хөгжүүлж байна даа, алны алчуурнууд

Avatar

Bat 2019-08-20 174.209.2.11

JDYCHID sonotygei

Avatar

Иргэн 2019-08-20 103.212.117.25

Еөкийн санал энэ тэр гэж далдганахаа больчихооч МАН-ынхан! Юун 108 гишүүн, юун сонгуулийн тогтолцоог ҮХНӨ-заах … Солиороо юу? Юун засгийн ажилд Еөк оролцох ёстой жонхуу! Гол нь Шүүх засаглалыг нэг хүний хараат байдлаас гаргах нь л ҮХНӨ-ийн амин сүнс. Ингэхгүйгээр өөр ямарч өөрчлөлт хэрэггүй дээ

Avatar

СУДЛААЧ ИРГЭН 2019-08-20 202.9.42.159

нэр дурдагдсан оюунхорол нямдорж энхболд энхтөвшин бямбацогт лүндаа нарыг л дахин нэр дэвшүүлж болохгүй шинэ хүмүүс дэвшүүлэхгүй бол иргэд МАН ыг сонгох шаардлагаггүй ТЭГЖ АРЧААГҮЙТЭНХГҮЙ ГЭЖ НАЙДАЦГААЯ

Avatar

Зочин 2019-08-20 202.21.108.252

Ууж иддэг хүмүүсийн тоог 108 болгох хэрэггүй харин нь ч 76 г цөөлж 50 болгох хэрэгтэй байна

Avatar

Зочин 2019-08-20 139.5.217.171

Аль ч тогтолцоогоор явсан Ман ялагдана

Avatar

Зочин 2019-08-20 103.57.93.19

АРД ТҮМЭН МАН-Д ТҮҮХЭН ӨӨРЧЛӨЛТ ХИЙХ ЭРХИЙГ НЭГЭНТ ӨГСӨН ШҮҮ ДЭЭ. ЗОРИГТОЙ ӨӨРЧЛӨЛТ ХИЙХ БАЙЛАА. 2 ТАНХИМ Л ХАМГИЙН ЧУХАЛ НЬ БАЙСАН ДАА. ИНГЭХГҮЙ БОЛ ПОПУЛИСТУУД ТӨРД ШУРГАЛСАН ХЭВЭЭР БАЙХ БОЛНО. ИХ БАГА ХУРАЛГҮЙ БОЛ СОНГУУЛИЙН ЯМАР Ч ТОГТОЛЦОО АДИЛХАН ПОПРУУДААР ДҮҮРНЭ. ИЙМЭЭС МАН ОЛОН СУУДАЛ АВАХ ХУВИЛБАР ЫГ СОНГОСОН НЬ ДЭЭР. АХМАД, ЗАЛУУ ГИШҮҮД ТЭНЦВЭРТЭЙ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ. ЖИШЭЭ НЬ ОЮУНХОРОЛ, НЯМДОРЖ, ЭНХТҮВШИН, РАДНААСЭД, ОЮУН-ЭРДЭНЭ, АЮУРСАЙХАН, УЧРАЛ, ТЭМҮҮЛЭН ГЭХ МЭТ ТӨРД ХЭРЭГТЭЙ ОЛОН ХҮН Б

Avatar

Зочин 2019-08-20 103.57.93.251

илжиг

Avatar

Зочин 2019-08-20 141.255.162.38

byambatsogt metiin daldaguudaas salahgui bol MAN ch uudluhgui, uls ch sehehgui. ene metiig shorond ni ilgee

Avatar

Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа:Миний 2 сарын өмнөх дүгнэлт ийм байжээ 2019-08-20 150.129.141.62

АН ГАНЦХАН САНАЛ ДЭЭР Л ЧУХАЛ АЧ ХОЛБОГДОЛ ӨГЧ БАЙГАА.Тэр нь сонгуулийн холимог тогтолцоо. Бусад нь дайвар бүтээгдэхүүн гэдэг шиг дайвар асуудлууд.АН-ынхан үнэнээ шууд хэлж чадахгүй байгаа. Яагаад гэвэл, ард иргэд УИХ-ын гишүүнээ шууд сонгохыг АН дэмжихгүй байгаа юм байна гэж хэлүүлнэ гэж айгаад байгаа юм.МАН-ынхан дотор Даваасүрэнгээс эхлээд холимог тогтолцоог эсэргүүцэгчид олон. Гол маргаан энэ дээр л өрнөнө.Манай улс төрчид ч ҮЛ ҮЗЭГДЭХ БАГТАЙ ДАА.Наанаа нэг юм яриад цаанаа өөр юм тооцно.

Avatar

Зочин 2019-08-20 202.21.107.104

НЯМДОРЖООС ЭХЛЭЭД МАНГАРУУД ХОЛИМОГ ТОГТОЛЦООГ ДЭМЖЭЭД БАЙНА ГЭЖ БАЙНА МАЛ АА ЯМАА ГЭХЭЭР ТЭМЭЭ ГЭНЭ ХӨГШИН ТӨГЦӨГ

Avatar

зочин 2019-08-20 202.9.43.83

Хувийнхаа эрх ашгыг нэгдүгээрт тавьсан хүмүүс яаж хэл амаа ололцох вэ дэ .. ойлгомжтой шд .

Avatar

Зочин 2019-08-20 150.129.142.88

зөнөг өвөө эмээ нар нямдорж энхболд батүүл оюунхорол эрдэнэ нар үхтлээ уих д суух юм гэнэ

Avatar

Нэргүй 2019-08-20 66.181.182.147

йн төлөө ард түмэн улс орныхоо эрх ашгийг умартаж байна гээд бодохоор огиудас хүрч байна?! МАН арай л дэндүү болчихлоодоо?! Хайраг нам минь?!..

Avatar

Зочин 2019-08-20 66.181.182.147

йн төлөө ард түмэн улс орныхоо эрх ашгийг умартаж байна гээд бодохоор огиудас хүрч байна?! МАН арай л дэндүү болчихлоодоо?! Хайраг нам минь?!..

Avatar

Иргэг 2019-08-20 66.181.182.147

Тун харамсалтай байна?! Зөвхөн өөрсдийн дахин сонгогдох эрхийн төлөө ард түмэн улс орныхоо эрх ашгийг умартаж байна гээд бодохоор огиудас хүрч байна?! МАН арай л дэндүү болчихлоодоо?! Хайраг нам минь?!..

Avatar

Зочин 2019-08-20 103.14.36.6

Оюунхоролоос салсан цагт МАН цэвэршинэ

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-08-20 192.82.64.190

СОНГУУЛИЙН ТОЙРГОО ТОМСГООД АЙМАГ ,,НИЙСЛЭЛИЙГ ТУС ТУСАД НЬ ТОЙРОГ БОЛГООД НАМЫН НЭРСИЙН ЖАГСААЛТААР БИШ 76 ХҮНИЙ НЭРИЙГ ДЭШҮҮЛЭХЭЭР ЯАГААД БОЛОХГҮЙ БАЙГАА ЮМ БОЛДОО ,,,,,,??? ӨНӨӨ ЦАГТ УЛС ТӨРИЙН НАМ ГЭЖ ХЭСЭГ БҮЛГИЙН ЭРХ МЭДЛЭЭР МОНГОЛЫН ЭДИЙН ЗАСАГ БАЯЛГИЙГ ӨМЧЛӨХ ЭРХИЙГ ЭЗЭМДНЭ ГЭЖ БОДООД НОХОЙТООД БАЙВАЛ ХЭРГҮЙ ДЭЭ ,,???

Avatar

bulainuud 2019-08-20 202.131.251.130

bandaash Gantulag, boovon tolgoit Murat metiin buzar bulai buhen shingesen ene parliament-ees oorchlolt hiij hereggui ee. oorchlolgui orhih heregtei. Saaral ordon gej h*** uhan niiluulgiin gazar bolood udlaa, deer n negiigee aldag bolloo.

Avatar

Зочин 2019-08-20 150.129.142.88

ард түмэнд нэр нүүргүй хөгширсөн 10 Дүрсэн липтон цайнууд жагсаалтын ард нуугдаж гарч ирэх сонирхолтой тул тэгнээ тэгнэ

Avatar

zochin 2019-08-20 150.129.140.111

20 ond bur unemlehui yalj 72 suudal avaarai ta hed min chadnaa. amjilt 2000 onii yalaltiig davtah heregtei.

Avatar

Зочин 2019-08-20 66.181.160.59

Одоогийн МАН түүний УИХ үндсэн хуулийг өөрчлөх ямарч чадамжгүй ээ. Хоорондоо нохой мэт уралцаж байгаа хүмүүс улс орон ард түмнээ бодно гэдэг ёстой лөөлөө байлгүй дээ.

Avatar

Зочин 2019-08-20 66.181.161.83

Hun heleeree mal huluuruu gej bolj bn.Jenko Huuk 2uchraa olj zuv uurchlult hiij chadahgui.

Avatar

Гоё оо 2019-08-20 183.81.171.2

Нөхөдүүд болчих хэрэгтэй шдээ ард түмэн ядуу өлсөж байхад та нар цаасанд дээр байгаа хэдэн үгийг холбож уншаад учраа олох хэрэгтэй шдээ үгээр нь үг хийж хэрүүл хийдэг хүмүүс шиг л байх юм. Хуучин хэрүүл хийдэг авгай шиг гэдэг мод болж байсан юм гэтэл одоо хэрүүл хийдэг эрчүүд болсон шив дээ. Хөөрхий муу хүүхнүүд нь Хойд ,урд хөршинд наймаа хийж, Таван толгойд хүнд даацын авто машин бариад ядарч байна шдээ. Монголын улс төрд дандаа хогийн новшнууд цугларах юм,

Avatar

Иргэн 2019-08-20 202.126.89.32

Энхтүвшин,Нямдорж,Н.Энхболд нарын зөнөсөн өвгөдүүдэд зориулж өөрчлөлт оруулахыг хэрхэвч зөвшөөрч болохгүй шүү

Avatar

Чадвар 2019-08-20 202.126.88.190

Та та нар чадахгүйдээ

Avatar

Иргэн 2019-08-20 59.153.113.200

Үндсэн хуульд өөрчлөлт оруулах хэрэггүй. Харин 2000 оны дордуулсан 7 заалтыг л буцаах хэрэгтэй

Avatar

dorj 2019-08-20 43.242.243.14

МАН-аас анх удаа сонгогдсон 40 залуу жижиг можиратарыг хүсэн Үндсэн хуулийн төслөө гацааж байна. Тэд эх орноо бус өөрсдийнхөө дахин сонгогдох эрхийн төлөө ийнхүү үхэн хатан тэмцэж байна. МАН-ын үнэн нүүр царай ийнхүү ил болж дээ.

Avatar

Зочин 2019-08-20 103.229.123.234

ЯГ ХЭЛЛЭЭ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж