Израилийн Ерөнхий сайдын эхнэр Киевд шуугиан тарив | News.MN

Израилийн Ерөнхий сайдын эхнэр Киевд шуугиан тарив

Израилийн Ерөнхий сайдын эхнэр Киевд шуугиан тарив

Израилийн Ерөнхий сайдын эхнэр Киевд шуугиан тарив

Изралийн Ерөнхий сайд Бенжамин Нетаньяхугийн Украинд хийж буй айлчлал дуулиан шуугиантайхан эхэлсэн талаар “The News of Israel" мэдээлжээ. Израилийн Ерөнхий сайдыг түүний гэргий Сара Нетаньяху дагалдан яваа аж. Тэрбээр онгоцонд суухаас өмнө өөртэй нь зохих ёсоор харьцсангүй хэмээн хөлөг онгоцны командлагчийг зэмлэсэн байна. Улмаар тэрбээр сандлаасаа үсрэн босч, онгоцны багийн кабин руу нэвтрэхийг оролдсон ч түүнийг оруулаагүй тул ихэд хилэгнэжээ.

Киевийн нутаг дэвсгэрт нэвтрэхээс 45 минутын өмнө онгоцны ахмад Ерөнхий сайд Нетаньяху болон түүний гэргийтэй дахин мэндчилсэн байна. Уг нь тэд онгоц хөдлөхөөс өмнө хатагтай Сара Нетаньяхутай мэндчилсэн ч тэрбээр сонсоогүй бололтой, ийнхүү асуудал үүсгэжээ.

Тэднийг Киевт газардахад украин үндэсний даашинзаараа гоёсон гурван бүсгүй зочдоо талх, давстай угтсан байна. Израилийн Засгийн газрын тэргүүн талхнаас хугалж аван давсанд дүрж ёсолжээ. Дараа нь гэргийдээ багахан хэсгийг өгсөн боловч Сара түүнийг нь авангуутаа доош хаясан байна. Энэ тухай “Strana.ua” мэдээлжээ.

Энэхүү айлчлал нь сүүлийн 20 жилийн хугацаанд Бенжамин Нетаньяхугийн Киевд хийж буй анхны айлчлал аж. Айлчлал өглөөний 10:30 цагт Марийнский ордонд Украины Ерөнхийлөгчтэй албан ёсны уулзалт хийснээр эхэлжээ.

Эх сурвалж: ARCHYWORLDYS

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ХахаХаха
2
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

мммммммммммммм 2019-08-19 103.57.94.247

цэвэршилт н хурцдаад ааш н олдохгүй явж байгаа авгай байна ккккккк

Avatar

Зочин 2019-08-19 124.158.107.35

бүхэл бүтэн израль гүрнийг базаж байж нэг авгайд базуулж байдаг ээ дээ энэ эрчүүд үү

Avatar

Нэгэн 2019-08-19 209.89.142.82

Эмэгтэй хүнийг би хүндэтгэдэг, ээжийгээ болон гэргийгээ. Гэхдээ ухаан, биеэ авч явах байдал, алсын хараагаар эрэгтэй хүнийг гүйцдэггүй. Бүдүүлэг байдлаар хэлээгүй шүү, байгалиасаа гэх юм уу даа. Харин эрчүүд эмэгтэй хүн шиг биедээ арчаатай байх, хайр халамж үзүүлэх, асуудлыг ширхэгчлэн харж чаддаггүй. Байгалийн зохилдлогоороо бие биенээ нөхөж амьдардаг хорвоо юм гэж боддог болов.

Avatar

zochin 2019-08-19 202.179.24.164

manai terguun chatagtaig uzsen chun baina uu???, yagaad nuugaad bna???

Avatar

зочин 2019-08-19 66.181.180.202

Аниа өөрөө цагтаа онгоцны үйлчлэгч байгаад Нетаньхутай сууснаа их хурдан мартжээ

Avatar

Зочин 2019-08-19 49.0.212.245

Танай МАН-ынхан яахаараа дандаа ийм юм бичиж тэнэгтэж хүйтэн дайн хийж байдийм бэ

Avatar

Zochin 2019-08-19 109.7.225.56

Hitler ahiig duudaad ugchuhuu

Avatar

Зочин 2019-08-19 211.36.144.129

адмарын ааштай г***й вэ

Avatar

ard 2019-08-19 122.201.22.11

Manaid irsen bol mungun ayagatai suug maani turgiad hayasantai adilal daa.

Avatar

Зочин 2019-08-19 66.181.177.95

Баттулга хэдий болтол хэдэн хүүхдийнхээ ээжийг нуух юм бол гадных ч бай гаргаад л ирээч ээ

Avatar

ZOCHIN 2019-08-19 180.150.80.211

4 b** HEL 40 CH BSAN YADGIIN.ATAARHAJ UHEHNEE..

Avatar

Зочин 2019-08-19 82.34.174.76

evre chuud yer ni oliggui novshnuud

Avatar

Зочин 2019-08-19 64.119.17.134

Сэтгэцийн өөрчлөлттэй юм байна

Avatar

Зочин 2019-08-19 103.212.118.225

Manai terguun hatagtai gaas deer yum aaahhahahahahaha

Avatar

иргэн 2019-08-19 103.229.122.45

Манайд ер нь тэргүүн хатагтай байдаг юм уу??? Ганц бие юм биш үү, би лав юм олж хараагүй шүү.

Avatar

Зочин 2019-08-19 103.26.194.87

өмхий төвд тайрдас 4 эхнэртэй ш дээ.

Avatar

Зочин 2019-08-19 211.36.144.129

төвд тайрдас гэхлээр ээбэг хэлээд байна уу 4 эхнэр ээ хэзийдээ амжуулчдаг их эдээ тээр хөөе

Avatar

Зочин 2019-08-19 66.181.190.240

Тевд хvн чинь Монголд ганцхан Жэнко тайрдас шvv дээ! Евее нь тевд шvv дээ!

1 0
Avatar

Зочин чамд 2019-08-19 202.126.88.174

Энэ нөхөр багадаа эцэг эхийн хэрүүл х****л дунд хүн болжээ дээ орк чинь. Аягүй бол өөрөө хятадын э****з учраас доош нь хийх гэж төвд гэжээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж