”Face of Mongolia 2020” тэмцээнд 13 настай охин түрүүлжээ  | News.MN

”Face of Mongolia 2020” тэмцээнд 13 настай охин түрүүлжээ 

”Face of Mongolia 2020” тэмцээнд 13 настай охин түрүүлжээ 

”Face of Mongolia 2020” тэмцээнд 13 настай охин түрүүлжээ 

“Face of Mongolia 2020” тэмцээн бямба гаригт  /2019.08.17/   амжилттай  зохион байгуулагдлаа. Жил ирэх тутам өргөжин тэлж буй “Asia Model Festival Face of Mongolia” тэмцээний энэ удаагийн шалгаруулалтад нийт 60 гаруй хүн оролцсон байна. Нэг сарын турш үргэлжилсэн уралдааны төгсгөлийн шатанд 20 эмэгтэй, арван  эрэгтэй модель шалгарчээ. Улмаар тэмцээний тэргүүн титмийн эзнээр 13 настай А.Индра түрүүлсэн байна. Тэрбээр 2006 оны дөрөвдүгээр сарын 9-нд төрсөн бөгөөд өндөр 178 см, биеийн жин 55 кг гэнэ. 

Тэмцээний ерөнхий шүүгчээр Азийн хатан хаан “Оюуны Гэрэлтэх сан”-гийн тэргүүн Г.Оюунгэрэл,  тус тэмцээний 2012 оны ялагчаар тодорч байсан модель  Д.Баяртогтох  нар ажиллажээ.

Дашрамд дурдахад, Азийн 25 улсад зохион байгуулагддаг энэ тэмцээн нь Монгол Улсад 13 дахь жилдээ зохиогдож буй. “Face of Mongolia” тэмцээний өмнөх жилүүдэд  модель Ж.Энэрэл, Ю.Балжидмаа, Т.Оюун-Эрдэнэ, Н.Цацрал нар түрүүлж байв. 

Э.БУРАМ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ГайхмаарГайхмаар
4
БурууБуруу
3
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
Баярлалаа!

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Батцэнгэл 2019-08-19 202.21.96.212

Хүүхэд хүүхдээрээ л байх сайхан шүү. Хүүхэд насны гэнэн томоогүй насыг алгасаад томчуудын эгнээнд орж ирэх гэждээ. Хүүхдээр ингэж бизнес хийж празитлаж байхаа болимоор юм. Хөгшин хар юмнуудын яаж харж байгааг хардаа. FRESH MEAT !

Avatar

Hamgiin hereggui ajil 2019-08-19 66.181.186.132

Iim demii yum hiihee bolimoor yuma. Hicheel nomoo hiigeed togloj bh nas bizde

Avatar

Зочин 2019-08-19 66.181.161.108

Дэлхийн жишгээр Teen modeling 13 насанд эхэлдэг. High fashion modeling 16 насанд эхэлдэг. Тиймээс дүү минь 3 жил гялалзтал хөдөлмөрлөөд 16 насандаа дэлхийн High fashion model болоорой!! Энэ хүртэл хичээн хөдөлмөрлөж хичээл номдоо амжилттай суралцаж ээж аавдаа энэрэлтэй охин байж чадсан чамд үүнээс илүү том гэрэлт ирээдүй харагдаж байна. Мөн Монголоо төлөөлж азийн 25 орны моделиудтай өрсөлдөх тэмцээнд нь өндрөөс өндөр амжилт хүсэн ерөөе!!!

Avatar

иргэн 2019-08-19 202.126.89.140

Ийм хэрэггүй ажил зохион байгуулдаг явдлыг болимоор юмаа. Хүүхдүүдийн залуучуудын сэтгэл зүйг бүрмөсөн эвдэж байгаа хэрэг шүү. Өөр оюуны чиглэлийн бүтээлтэй амьдралд хэрэгтэй юм хийгээчээ.

Avatar

Зочин 2019-08-19 103.229.122.48

Арай нөгөө Мянгаа ах гэрээ цэвэрлүүлнэ гээд аваад харицан юм биш биз кккккк

Avatar

Хэхэ 2019-08-19 202.126.89.78

Гэтэл манай 12 настай хүү далайн дээрэмчдийн хаан болно гэж бдаг

Avatar

Tuya 2019-08-19 182.160.34.150

Harin tiim. Yasan ovortoi ym be. Neereen l ali hediin … bolchihson ym shig haragdah ym

Avatar

zochin 2019-08-19 66.181.161.24

Arai ch dee.nasnii hyazgaar baidgui ymuu. 13 nastai huuhed bmaar getel .tsag hugatsaa arai turgen ergeed bna uu.huuhed l bmar bna daa.ene nasan daa.ingej hoorgoj huuhdiig alj bgaa ym daa.

Avatar

Зочин 2019-08-19 103.229.122.48

Зурган дээр хоёр өвгөн солонгос шүлсээ гоожуулаад зогсож бна энэ тэмцээн зохиосон өлөгчингүүд насаннд хүрээгүй охидыг хэдээр зардаг бол шоронд нь явуулаач

Avatar

зочин 2019-08-19 183.81.171.2

насандаа бай л даа, арайч дээ, хүүхэд бол хүүхдээрээ л байсан нь дээр ш дээ

Avatar

Иргэн 2019-08-19 202.9.45.156

Яасан хөгшин царайтай юм бэ? Хүүхэд төрх ерөөсөө алга байна.

Avatar

Зочин 2019-08-19 103.14.38.136

13 настай охин гэнээ!!! Аль хэдийнэ хуухэн болчихсон хун байна.!!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж