Ерөнхийлөгч, МАН хоёр тохиролцож чадахгүй байна | News.MN

Ерөнхийлөгч, МАН хоёр тохиролцож чадахгүй байна

Ерөнхийлөгч, МАН хоёр тохиролцож чадахгүй байна

Ерөнхийлөгч, МАН хоёр тохиролцож чадахгүй байна

НЭМЭЛТ: 13.00 ЦАГ

УИХ дахь МАН-ын бүлэг Үндсэн хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах хуулийн төсөлд Ерөнхийлөгчийн оруулж буй саналуудыг хүлээж авах эсэх асуудлаар өнөөдөр хуралдсан ч  зөвшилцөлд хүрч чадаагүй бөгөөд ирэх долоо хоногийн Даваа гаригт дахин хуралдахаар болжээ.

МАН-ЫН БҮЛГИЙН ДАРГА Д.ТОГТОХСҮРЭН:

-МАН-ын бүлэг тав дахь өдрөө МАН, Ерөнхийлөгчөөс өргөн барьсан Үндсэн хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах төслийг нэгтгэх, засах ажлыг хийж байгаа. УИХ-аас Ерөнхийлөгчөөр ахлуулсан зөвшилцлийн ажлын хэсэг, УИХ-аас хоёр ажлын хэсэг гаран ажиллаж байгаа. Одоогоор эцсийн шийдэлд хүрээгүй байна. Ард нийтийн санал асуулга явуулах, гишүүдийн тоог нэмэх, УИХ-ын бүрэн эрхийн хугацаа болон сонгуулийн тогтолцоо гэсэн асуудал дээр Ерөнхийлөгч, Ардчилсан намтай зөвшилцөх шаардлагатай байна. Өнөөдөр Ардчилсан намын зөвлөлтэй уулзаж, ирэх долоо хоногоос зөвшилцөх ажлын хэсгийн ажлыг яаравчилж, эрчимжүүлэх шаардлагатай гэсэн байр суурьт нэгдлээ. Ардчилсан намаас ирүүлсэн саналуудыг бас ярилцаж байна, тодорхой шийдэлд хүрээгүй. Гишүүдийн зүгээс УИХ-ын гишүүдийн тоог 108 болгохыг дэмжихгүй гэдгээ албан ёсоор илэрхийлсэн. Харин тогтолцоо, УИХ-ын бүрэн хугацаа, ард нийтийн санал асуулга зэрэг дээр бол дахин зөвшилцөх ёстой гэсэн саналд нэгдээд байгаа. Цаашид зөвшилцлийн ажлын хэсэг уулзалтуудаа хийгээд явна" гэсэн тайлбарыг өглөө.

Өнөөдөр УИХ-ын даргын зөвлөл хуралдаж, ирэх долоо хоногийн хуралдааныг хувиарыг гаргах юм байна.


МАН-ЫН БҮЛГИЙН 40 ГИШҮҮН ЦААСААР САНАЛ ӨГЧЭЭ

УИХ дахь МАН-ын бүлэг дөрвөн өдөр хуралдаж, Ерөнхийлөгчтэй зөвшилцөх эцсийн санал хураалтыг цаасаар авчээ. Тодруулбал, тус намын бүлэг өчигдөр үдээс хойш 15.00 цагт хуралдаж, санал авахаар товлосон юм. Гэвч бүлэг хуралдаагүй, гишүүд зөвхөн цаасаар саналаа хураагаад таржээ. Гишүүдийн саналыг нэгтгэж дуусаагүй бөгөөд МАН-ын 40 гишүүн саналаа өгсөн байна. Ерөнхийлөгч Х.Баттулга, Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх нар оролцсон байна. Ингээд Ерөнхийлөгчийн санал болгосон гишүүдийн тоог 108 болгох, сонгуулийн тогтолцоог намын жагсаалт, тойрог гэсэн холимог болгох, парламентын хугацааг таван жил болгох саналуудыг МАН-ын бүлэгт өгсөн.

Тус намын бүлгийн хуралдаанд Ерөнхийлөгч өөрийн биеэр оролцож, зөвшилцөх ажлын хэсэгтэй хэд хэдэн уулзалт хийсэн ч МАН-ын бүлэг Ерөнхийлөгчөөс ирүүлсэн саналууд дээр байр сууриа нэгтгэж чадахгүй байгаа. Ялангуяа УИХ-ын гишүүдийн тоог 108 болгох, сонгуулийн тогтолцоог холимог болгох, парламентын хугацааг таван жил болгох зэрэг асуудлаар санал нэгдэж чадахгүй, зөвшилцлийн ажлын хэсэг ч тохиролцоонд хүрч чадахгүй байгаа юм.

Үндсэн хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах асуудал сөхөгдөх үед л УИХ-ын гишүүдийн тоог нэмэх ёстой гэсэн санал явсаар ирсэн. Тэгвэл Ерөнхийлөгч энэ удаад 108 гишүүнтэй болох ёстой гэсэн саналыг оруулж ирснийг МАН-ын бүлэг хэлэлцэж, дундын хувилбар гаргаж ирэх саналыг ч гаргаад байсан юм. Мөн сонгуулийн тогтолцоог холимог системээр явуулах, парламентын хугацааг таван жил болгох саналууд МАН-ыг дотор нь мөн Ерөнхийлөгчтэй “муудалцахад” хүргээд байгаа юм.

МАН-ын бүлэг өчигдрийн цаасаар авсан саналаа өнөөдөр 11.00 цагт дахин хуралдаж, саналаа нэгтгэнэ. Тэд ямар шийдвэр гаргахаас Үндсэн хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах төслийн хоёрдугаар хэлэлцүүлэг үргэлжлэх эсэх нь шийдэгдэх юм.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-08-16 202.21.127.164

yu ve

Avatar

зочин 2019-08-16 83.205.75.233

Улс орон, ард түмнийхээ төлөө сэтгэл гаргаж ажилла, чадахгүй бол тарцгаа битгий гай болоод бай. Утаа, түгжрэл, авлигаас салж хууль батлан хэрэгжүүлж чадахгүй ийм арчаагшүй төр байж хэрхэвч болохгүй.

Avatar

Зочин 2019-08-16 202.21.108.215

Хүрэлсүх бол толгойгүй сүржин сэлэм Тогмид л байхгүй юу даа

Avatar

Зочин 2019-08-16 59.153.113.64

Женкогийн үгийг дагах ийм л толгойгүй нам болж бгаан анхнаасаа яах гэж эххбаярыгаа хөөж энхболдыгоо хая гээв. Нам нь нам шиг биш боллоо хүрэлсүхээ чамд хийж бга юм алга улс орон ард түмэн чинь хэцүүдлээ наад женкогоо битгий дагаач!!! АН ыхан хэзээнээсээ бүткү гарууд эд нараас болж монгол яаж сүйрлээ дэ!!!

Avatar

Зөзө 2019-08-16 64.119.23.246

Ман юу ч хийсэнгүй гэнэ үү?!Ан юу хийсийн. Баахан л цуслаа биз дээ!

Avatar

Зочин 2019-08-16 64.119.23.246

Ман юу ч хийсэнгүй гэнэ үү?!

Avatar

Зочин 2019-08-16 119.40.99.30

38 хүн байхад болно

Avatar

Иргэн 2019-08-16 202.21.124.130

ЗӨВШИЛЦӨЛ ИХЭДВЭЛ, ЗАВШИЛЦАЛ БОЛНО

Avatar

Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа:Сарын өмнөх миний дүгнэлт ийм байжээ 2019-08-16 150.129.140.243

АН ГАНЦХАН САНАЛ ДЭЭР Л ЧУХАЛ АЧ ХОЛБОГДОЛ ӨГЧ БАЙГАА.Тэр нь сонгуулийн холимог тогтолцоо. Бусад нь дайвар бүтээгдэхүүн гэдэг шиг дайвар асуудлууд.АН-ынхан үнэнээ шууд хэлж чадахгүй байгаа. Яагаад гэвэл, ард иргэд УИХ-ын гишүүнээ шууд сонгохыг АН дэмжихгүй байгаа юм байна гэж хэлүүлнэ гэж айгаад байгаа юм.МАН-ынхан дотор Даваасүрэнгээс эхлээд холимог тогтолцоог эсэргүүцэгчид олон. Гол маргаан энэ дээр л өрнөнө.Манай улс төрчид ч ҮЛ ҮЗЭГДЭХ БАГТАЙ ДАА.Наанаа нэг юм яриад цаанаа өөр юм тооцно.

Avatar

Зочин 2019-08-16 202.126.89.118

150 gishuun deeree. Gehdee erkh yambiin hasah heregtei. ZOvhon huulia bataldag bolgoh, eldev ajil, tomilgoonoos holduulah heregtei. UIH Havar 3 sariin 1-nd ehelj 7 sarin 31-nd duusgaad namariin chuulgan 9 sariin 1-nd ehelj 1 sariin 31-nd duusdag bolgoe. Suuh hurliinhaa 10 huviig tasalval shuud erguulen tatdag bolgoe.

Avatar

ИРГЭН 2019-08-16 202.21.124.130

МАН Ерөнхийлөгчийн гарт байна. МАН-ын хагарлыг ухаалгаар зохион байгуулсан Ерөнхийлөгч өнөөдөр эрх мэдлээ нэмж "ХААН" болохоор улайрч байна. Үнэндээ УИХ-ын гишүүдийн тоог НЭМЭХ ШААРДЛАГА ОГТ БАЙХГҮЙ, мөн иргэд, ард түмний шууд сонгох эрхийг булааж намуудад өгдөг ПРОПОРЦИОНАЛ БОЛОГ ХОЛИМОГ ГЭХ ХОЛИОСОН ТОГТОЛЦООГ Үндсэн хуульд тусгах нь маш том алдаа гажуудал болно. Харин иргэн өөрөө ямар нэг намын нэр нөлөөгүй шууд сонгодог зарчмыг илүү баталгаажуулах хэрэгтэй.

Avatar

Баяр 2019-08-16 150.129.143.235

Гишүүдийн тоог нэмэх нь ердөө 2020 оны сонгуульд Монголын улс төрийн хүчнүүд өөрсдийнхөө эрх мэдлийг хэвээр хадгалж, ноёрхолоо аварч үлдэх гэсэн эцсийн алхам гэдгийг л ойлго Монголчууд минь

Avatar

Зоригтбаатар 2019-08-16 66.181.160.107

108 гэдэг санал хаанаас гарсан нь хамаа алга. Зөв санал гэж үзэж байна. Бид 76 ноёнтой байхуу эсвэл 108 зарцтай байхуу гэдгийг шийдэх гээд байгаа биздээ.

Avatar

Их мэдэх 2019-08-16 66.181.180.24

МАН ЯГ УНЭНДЭЭ АЖИЛ ХИЙДЭГГУЙ ТУУЗ ХААЧИЛДАГ ГЭДГИЙГ 16 ОНООС ХОЙШ ХАРЛАА. 4 УДАА НЭЭЛТ ХИЙСЭН ТОВ ЦЭВЭРЛЭХ 2 УДАА НЭЭЛТ ХИЙСЭН ГАЗРЫН ТОСНЫ УЙЛДВЭР ЯАСАН ХУРЭОСУХЭЭ СУМЪЯАБАЗАРАА

Avatar

Зочин 2019-08-16 37.187.129.166

Энэ МАН нээрээ 4 жил юу ч хийсэнгүй. Ахиж л сонгохгүй юм шүү бурхан минь. Хэрэг алга. Дарханы зам хар хичнээн хүн үхэж хичнээн хүүхэд өнчирч байна, эд материал машин тэргээрээ хохирч байна. За тэгээд бензиний үнэ, долларын ханш замбараагаа алдсан, одоо ярих хүн ч байхгүй болсон үүнийг. Юу ч хийгээгүй болхоороо 2020 онд ахиад гарах гэж Шударга ёс гэдэг жүжиг эхлүүлсэн. Наадахад чинь хууртана гэж бодож байна уу түй май Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!!!

Avatar

Бодит үнэн !!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-08-16 37.187.129.166

Энэ МАН нээрээ 4 жил юу ч хийсэнгүй. Ахиж л сонгохгүй юм шүү бурхан минь. Хэрэг алга. Дарханы зам хар хичнээн хүн үхэж хичнээн хүүхэд өнчирч байна, эд материал машин тэргээрээ хохирч байна. За тэгээд бензиний үнэ, долларын ханш замбараагаа алдсан, одоо ярих хүн ч байхгүй болсон үүнийг. Юу ч хийгээгүй болхоороо 2020 онд ахиад гарах гэж Шударга ёс гэдэг жүжиг эхлүүлсэн. Наадахад чинь хууртана гэж бодож байна уу түй май Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-08-16 103.57.94.144

Бичиг үсэг бүрэн тайлагдаагүй боловсрол нимгэн хүн 40 хүний саналыг яаж тоолохоо мэдкү бгаму ха ха би 1р ангийн дүүгээ явуулах уу томчууд нэртэй авилгачид хулгайчид аа !!!

Avatar

Зочин 2019-08-16 180.149.112.27

Одоохондоо монголд санал авах хэмжээнд ард түмний мэдлэг хөгжөөгүй.

Avatar

багш 2019-08-16 103.26.194.194

ГИШҮҮН БИШ юм аа ТӨЛӨӨЛӨГЧӨӨ ЦӨӨЛӨХ хэрэгтэй_ Нэг аймгаас нэг төлөөлөгч байхад л болно. Буцааж татахад ч амар шүү дээ

Avatar

Монгол хүн 2019-08-16 150.129.142.20

Бичгээр санал өгсөн гэнэ биз дээ. Монгол хэлэндээ тааруухан хүн юм аа даа.

Avatar

СУДЛААЧ ИРГЭН 2019-08-16 202.9.42.183

их хурлын гишүүдийн тоо бүрэн эрхийн хугацаа сонгуулын тогтолцоо зэрэг онц чухал асуудлаар бүх ард түмний санал асуулаг явуулах нь зүйтэй гэдгийг олон түмэн хэлээд байна даа гэхдээ гишүүний халдашгүй эрх гэдгийги их хязгаарлагдмал болгох шаардалаг байгаа за тэгээд санал сауулгаа явуулцгааедээ

Avatar

ард түмний санал асуулга хийе. 2019-08-16 202.21.111.170

УИХ гишүүний тоо, ямар хугацаатай байх, сонгуулийн системыг ямар хэлбэрээр хийхийг ард түмэн шийдэнэ. Түүнээс биш одоо ажиллаж буй УИХ гишүүд шийдэх нь ашиг сонирхолын зөрчил үүссэн.

Avatar

Зочин 2019-08-16 192.82.65.168

Яаж сэтгэхээрээ ингэж сэтгэдэг бнаа. төр засгийн хийж бгаа ажлыг харахаар уур хүрээд байхын. Мэргэжлийн бус хүмүүс гэдэг нь харагдаад байхымаа. ЁоЁооооо яах вэ энэ Тэнэг удирдагчидыг.

Avatar

Зочин 2019-08-16 103.111.68.3

Ард түмний санал асуулга чвуулж энэ хулгайчуудаас салая, юун 108 хулгайч 33 байхад л болно

Avatar

Зочин 2019-08-16 202.126.89.169

Undsen huuli chin tur, ard tumnii hoorondiin geree. Ene namd undsen huuliig uurchluh erh baihgui

Avatar

зо 2019-08-16 202.9.44.29

Х БАТТУЛГАА ЧИ МОНГОЛ ХҮН МӨН ҮҮ МОНГОЛ УЛСЫГ ИХ ХОРЛОЖ БАЙНА ДАА ЯГ Л ОРОСЫН ТАГНУУЛ ХОРЛОН СҮЙТГЭГЧ ШИГ АЖИЛЛАЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2019-08-16 103.57.94.144

76 хулгайч авилгачаа ерөнхийлөгчтэй нь яая гэж бхад юун 108, юун удаан 5 жил хулгайгаа хийх гээд бгаан бга хэдэн эргүүгээ шахаж чанаржуулж юм хийлгээч энэ олуулаа хулгайлаад бвал энэ улс юу болох уу??? Ямар хачин юмаа санаачилдаг завтай женко вээ.

Avatar

Зочин 2019-08-16 122.201.22.167

108 ч биш 99 ч биш шүү 76 мангасыг яая гэж байхад юун нэмэх.Н овшийн Зи та их хуралд суух шунал тачаалаа тат.АН-г шившигтэйгээр ялагдуулж гудамжинд гаргачихаад өөрөө зөөлөн суудалд шигдэнэ.дээр нь хор хутгана.Одоо сонгуулийн тогтолцоог өөрчилж өөрөө УИХ-д жагсаалтаар орох санаатай хөгийн жижигхэн хар хорхой.

Avatar

Гэн 2019-08-16 66.181.160.91

Өр тэглэнэ гэсэн яасан хө 76 ихдээд байхад юун 108

Avatar

Зочин 2019-08-16 203.91.115.38

Энэ луйварчид хоорондоо хуйвалдаж Үндсэн хууль оролдож байгааг болиулах хэрэгтэй. Ийм утгагүй юм хийх гэж байхын оронд ард түмнийг ядуурлаас гаргахыг бодоочээ. Нөгөө иргэдээ бүх өрнөөс нь чөлөөлнө гэсэн яасан бэ?

Avatar

Зочин 2019-08-16 66.181.184.233

Болиоч ээ ичиж амьдраач та нар

Avatar