С.Баяр хариу барив | News.MN
С.Баяр хариу барив

Ерөнхий сайд асан С.Баяр Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболдод хариу “цохилт” өгөөд байна.

Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболд төрийн тэргүүний АНУ-д хийсэн айлчлалыг дүгнэж өдөр тутмын хэвлэлд өгсөн ярилцлагадаа “Ерөнхий сайд асан С.Баярын АНУ дахь 10 байшинг илрүүлчихээд байна. 10 биш долоо гэх зэргээр маргалдаж магадгүй л байх. Гэхдээ С.Баярын хүүхдүүд, хуучин эхнэр гээд зөвхөн өөртэй нь холбоотой хүмүүсийнх нь нэр дээр байгаа үл хөдлөх хөрөнгө тийм байгаа шүү дээ. Оюутолгойн гэрээний дараагаас эхлээд л баяжаад эхэлсэн. Хэдэн сая ам.доллароор байшин худалдаж авах болсон.

… Шүүхийн шийдвэргүйгээр тэр 10 байшинг бидэнд өгөхгүй. Энд авлигын хэргээр нь ял өгөөд, 10 байшинг нь хурааж авсугай гэсэн шийдвэр гараад түүний гүйцэтгэлийг АНУ-ын тал биелүүлж өгнө. Мөн тэр газарт, тийм овог, нэртэй хүний хөрөнгө байна гэдгийг бидэнд мэдээлэл өгнө. Ийм маягаар хоёр улсын хууль тогтоох байгууллагыг хамтран ажиллуулахаар Ерөнхий прокурорыг дагуулж явсан” гэж хэдэн жилийн турш батлагдалгүй ярианы бай болсоор буй 10 хаустай холбоотой асуудлыг хөндсөн юм.

Үүнд хариу болгож, Ерөнхий сайд асан С.Баяр цахим хуудсаараа дамжуулан “Ойлгохгүй юм. Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга ЗЭ/З.Энхболд/ ийм их ажилсаг уу, эсвэл ийм их завтай хүн үү. Тэнд очиж мөрдөгч хийнэ, энд ирж шүүгч хийнэ. "10 байшинг илрүүлэх"-ийн тулд АНУ явах хэрэггүй. Манай хэдийн авч борлуулсан хэд нь АНУ-ын үл хөдлөх хөрөнгийн бүртгэл дээр ил бгаа. Аль 2007 оноос хойш.

"Оюутолгойн гэрээнээс хойш баяжсан, хэдэн сая $-аар байшин авах болсон" гэж. Гэрээ 2009 онд байгуулсан. "Авлигын хэргээр ял өгөөд" гэж шүүгч мэт даналзав. Би маш том дарга болчихлоо, надад хууль одоо хамаагүй гэж бодов уу? Omnes ante legem aequi гэж дуулсан бгаа даа, ЗЭ маань?.

ЗЭ үе үе манийг өдөх юм. Би хариу л барив. Намайг сүүлийн 4 жил шалгаж байгаа. Удахгүй шүүх хурал болно. Хэргийн учир тайлагдах биз. Тэрний өмнө өөртөө илүү ажил удах хэрэггүй л баймаар. "Хар хүний өмнөөс шар хүн" гэдэг шиг үндсэн ажлаа л хий л дээ. ЕТГ ч ажил ихтэй газар байдаг сан” гэжээ.

Г.ХОРОЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ЗөвЗөв
20
ТэнэглэлТэнэглэл
10
ХахаХаха
6
БурууБуруу
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

92 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-08-13 202.9.44.101

Энэ хүн удирдах ажил олон жил хийж, Ерөнхий сайдаар хүртэл сонгогдсон. Гэхдээ улс оронд хийсэн бүтээсэн зүйл юу байна вэ? Би улстөрч, Ерөнхий сайд байхдаа ийм ийм ажил хийсэн, улс орныг ингэж хөгжүүлсэн гэж ярьж, бичихийн оронд хэрүүл хийгээд өтөлж байгаа нь үнэхээр өрөвдөлтэй санагдаж байна. Сайн, мууг амьдрал өөрөө ялгаад өгөх байх аа

Avatar

Зочин 2019-08-13 64.119.17.203

Хорчин балай б****л өвгөн, 7/1 ний гол а******н

Avatar

GO Gan-Od 2019-08-13 202.21.98.154

Улс төрчдийн хамгийн адгийн үйлдэл бол Ард Түмнийхээ боломжыг хулгайлах явдал "ЖАСТ" Группийн ерөнхийлөгч ноён Ш.Батхүү нь Эрдэнэт Үйлдвэрийг Нефтээр хангаж байсан гавьяатан ..Монголын том эдийн засагчдийн нэгэн төлөөлөл гэж би ойлгодог ..Жирийн нэгэн бизнесмений бүтээн байгуулалтанд .. зүгээр л Улс Төр оролцчихсон тэгээд л "Хонгилынхон" ашиглачихсан л байхгүй бодит үнэн нь л ердөө л энэ.. Хэн хүнийг одоо цагт яаж ч буруутгадаг цаг үе!! "

Avatar

GO Gan-Od 2019-08-13 202.21.98.154

Улс төрчдийн хамгийн адгийн үйлдэл бол Ард Түмнийхээ боломжыг хулгайлах явдал "ЖАСТ" Группийн ерөнхийлөгч ноён Ш.Батхүү нь Эрдэнэт Үйлдвэрийг Нефтээр хангаж байсан гавьяатан ..Монголын том эдийн засагчдийн нэгэн төлөөлөл гэж би ойлгодог ..Жирийн нэгэн бизнесмений бүтээн байгуулалтанд .. зүгээр л Улс Төр оролцчихсон тэгээд л "Хонгилынхон" ашиглачихсан л байхгүй бодит үнэн нь л ердөө л энэ.. Хэн хүнийг одоо цагт яаж ч буруутгадаг цаг үе!! "ЖАСТ" Батхүү 21н аймагт уг нь Махны Үйлдвэрүүд

Avatar

ЗОЧИН 2019-08-13 202.131.233.190

БАЯР ЮУ ГЭНЭ ВЭ, БИДНИЙ АВЧ ЗАРСАН БАЙШИНГУУД АНУ-ЫН ҮЛ ХӨДЛӨХ ХӨРӨНГИЙН БҮРТГЭЛ ДЭЭР ИЛ БАЙГАА ГЭНЭ ҮҮ, БАЙШИНГУУД АВАХДАА ЯМАР МӨНГӨӨР АВСАН НЬ ХАМГИЙН ТОМ АСУУДАЛ Ш ДЭЭ, ОТ-Н ГЭРЭЭНИЙ АВИЛГЫН МӨНГӨӨР АВСАН ГЭЦГЭЭДЭГ БИЗ ДЭЭ, ТЭДГЭЭРИЙГЭЭ АНУ-ЫН ҮЛ ХӨДЛӨХ ХӨРӨНГИЙН БҮРТГЭЛД ХҮҮХДҮҮД, ӨӨРТӨӨ, ХУУЧИН ЭХНЭРҮҮДИЙНХЭЭ НЭР ДЭЭР Л БҮРТГҮҮЛЧИХСЭН БИЗ ДЭЭ, ТЭГЭХЭЭР ОЛОН САЯ ДОЛЛАРЫН 10ш ХАУСНУУД ХУРААГДАХГҮЙ ЮМУУ, БАЯР ТАНЫ ЯРИА НЭГ Л БИШЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-08-13 122.201.31.5

Энэмуу урвагчийг өчиггүй хороох хэрэгтэй.

Avatar

Boldbaatar. J 2019-08-13 103.26.193.215

2007 2008 ond awligaa awsan daraa ni 2009 ond gereegee zursan oilgohgui gej bodoo yu lalriin hogshin gichi mini

Avatar

МАН-Н ГИШҮҮН 2019-08-13 103.111.68.3

БАЯРЫН МОНГОЛЫН ТӨРД ХИЙСЭН ГАВЬЯА ГЭЖ БАЙХГҮЙ ДЭЭ АНХ МАН ЫН ДАРГА БОЛООД ГАРЧ БАЙХАД 5 ТӨГӨЛДӨРШИЛ ГЭЖ ЯХИАД МӨН Ч ОЛОН МАН ЫН ГИШҮҮДЭД ИТГЭЛ ҮНЭМШИЛ ТӨРҮҮЛСЭН ХҮН ДААНЧ ТЭР НЬ ҮЛГЭР БОЛЖ ХАРИН Ч ӨӨРӨӨ ОЮУТОЛГОЙ ГЭДЭГ МОНГОЛЧУУДАД ТҮЙ АШИГГҮЙ ГЭРЭЭГ БАЙГУУЛЖ МОНГОЛД ГАЙ БОЛСОН ДОО. ОДОО БАЯРЫГ НАС БАРЛАА ГЭХЭД ХАРАМСАХААСАА ИЛҮҮ БАЯРЛАХ ХҮН НЬ Л ОЛОН БОЛСОН БАЙХ ДАА

Avatar

Зочин 2019-08-13 50.99.158.217

Ичсэн хүн хүн алнаа гэж. Баяраас болж бид мөнч их хохирч байна даа

Avatar

Зочин 2019-08-13 150.129.143.201

Энэ Энхболд гэдэг нөхөр Засгийн газрын ордноос зайлах болоогүй юм уу? ард түмнийг талцуулж, ядууруулж ханах болоогүй юм уу? Баяр бол Оюу толгойн төслийг хөдөлгөсөн гавъяатай хүн. Энхболд ард түмний төлөө юу хийв ээ? нэг доллар дээр хорголоо тоолдог гадаадын хүмүүс Баярт яг хахууль өгч харагдаач. Хэрэв тэд өгсөн бол аль хэдийн шоронд суусан байгаа. Шүүхээр тогтоогдоогүй зүйлээр хүнийг гүтгэх нь гэмт хэрэг биз дээ.

Avatar

Зочин 2019-08-13 103.10.22.16

khakhuul ugnuu ugnu teneg mini

Avatar

Шударга 2019-08-13 202.21.112.226

Чи хамсаатан ньмбайна даа

Avatar

zochin 2019-08-13 122.201.21.110

Bayr guai icheesei.Turiin ter ih ajiliin hajuugaar yaj amijuulj iim ih haustai boldog bnaa.Muruudul ni baisin bhdaa hm

Avatar

Fuck you 2019-08-13 172.58.187.153

Ene nohor Odoo idsen uusan n zov l geed bgaamdaguudaa

Avatar

Зочин 2019-08-13 202.9.43.83

Би энэ хүнд дургүй …. Гэхдээ асуудлыг ШҮҮХ л шийднэ … Энхболд , хүний хошнного ,бөгсс ухаад байх хэрэггүй … Өш хонзонгоо авах гэж ЕТГ дарга болсон юм шиг л аашлах юм . Боовв унжуулснаас өөр эр хүний шинжгүй хэдэн гөлдийсөн улс төрчид байнаа ..

Avatar

Heh 2019-08-13 172.58.187.153

Goldiison ulstorchid bnaa bn: nerleye : elbegdoo bayr batuul su batbold ochirbat tegeed dooshoo jijigreed naranhuu baterdene ,,, chi bodvol tednii uzuuriin uzuuriig doloodog gar biz

Avatar

Зочин 2019-08-13 64.119.18.220

ТЭР ШҮҮХИЙГ ЧИНЬ ЭБЭ НОХДУУДААРАА ДҮҮРЭГСЭН .

Avatar

ЗОЧИН 2019-08-13 192.82.65.160

З.Энхболд ч бас орон гаран хүн шүү. Эцсийн шийдвэр Шүүх л гаргана л даа. Өмнөөс нь З.Энхболд ял өгч болохгүй шүү дээ. Ард түмэн хараад л сууж байгаа. Иймд З.Энхболд минь тайван байж бай за. Энэ бол чиний 2020 оны сонгуулийн бэлтгэл ажил байна даа. Чи нээх хол явахгүй байх.

Avatar

Дона 2019-08-13 202.9.42.48

Энэ хүн монголын арл түмний итгэл сэтгэлийг уландаа гишгэсэн улс эх орноо уруудах шатанд аваачсан ийм хүн улс төрч биш авилгач луйварчин бүх хөрөнгийг нь хураах хэрэгтэй.Анх гарч ирэхдээ юу ч үгүй л хүн байсан яаж ийм хөрөнгөтэй боосон нь ойлгомжтой байна шүү дээ

Avatar

ШУДАРГА 2019-08-13 202.21.112.226

С.Баяр 1997 онд 1 хуучин хөгшин бенз ундаг маниусын л нэг ерөнхийлөгчийн тамгын газрын дарга л байлаа. ОДОО ИХ БАЯЖИЖ ТОМОРЧЭЭ. ЯАСАН ХАНАЖ ЦАДДАГГҮЙ ЮМ ВЭ ТАМИН ЭЭ. 5 ХҮНИЙ АМЬТАЙ ХОЛБООТОЙ ЦАГДАА БУУДСАН НЬ ТОГТООГДВОЛ ХАР ТОЛГОЙГООРОО ХАРИУЦАНА ГЭЭД Л ИХЛ ХУЦАЖ БАЙСАН ХААНА БАЙНА.ГӨЛӨГ ЧИНЬ

Avatar

Ииии 2019-08-13 202.126.89.126

Энэ өвгөн шоронд үхэх болж дээ.Чамаас болж Монголын ард түмэн их хохирсоон.Одоо чи муу үхэж далд ор.Амиа хорлочооч чи.янэр хугархаар яс хугар гэж мэдэх үү

Avatar

munkh 2019-08-13 66.181.184.200

hel setgeliin hygel ih ildeh umdaa

Avatar

Зочин 2019-08-13 202.126.89.127

Bayar mujik

Avatar

John 2019-08-13 172.58.187.153

Mujik gej yag yamar helleg ve? Eh ornoo nair tavin hudaldaj saveleh uu? Arhidah uu? Yag yu ve? Hoshnogo doloodog tanar ter huniig yu hiij bgaag m harah zavgui bgaag helehuu?

Avatar

А 2019-08-13 66.181.179.178

БАЯРЫН ЗӨВ

Avatar

Зочин 2019-08-13 202.179.25.163

Хар хэрээнүүд бие биенийхээ харыг гайхав гэгч болж байх шивдээ. Монгол хүн эх орондоо гадаадуудын боол болох тавилантай юм бнадаа. Гэхдээ энэ эрх мэдэлтэнгүүдэд хамаагүй

Avatar

Зочин 2019-08-13 46.114.39.98

Баяр бол хийсэн юмтай хэлэх үгтэй улс төрч. Бэлтрэг Зи бол худөл гөрдөж хулгай хийж улс орныг хорлон сүйтгэхээс өөрийг чадахгүй муу аалз!!!

Avatar

ZOCHIN 2019-08-13 180.150.80.211

BAYRIIN HIISEN GAIG MONGOLCHUUD UURCH BNADAA. AVILGAL BOL HENIIG CH HAIRLAHGUI ALUURCHINTAI MUR NEG.

Avatar

Lkhagvaa 2019-08-13 103.26.195.71

Oyutolgoi gai bolood baigaa gej bodoj bval Oyutolgoigui Mongol ulsiig tusuuluud uzdee.

Avatar

Мгл 2019-08-13 202.179.25.205

Ичдэггүй өгөр я***н архичин өвгөн бэ. Чи eр нь uу хийсэн uм монголын төлөө. Гонгинолгүй нүглээ наминчлаад байж бай балай гай минь.

Avatar

МКР 2019-08-13 103.10.22.66

та өөрөө юу бүтээж ямар гавьяа байгуулавдаа

Avatar

Иргэн 2019-08-13 66.181.161.104

Удахгүй чи үйлийн үрээ эдлэх болноо.Тэр цагт цусаар уйлаад ч тустайг үл олно.

Avatar

Bayar Avilgachi bas A.L.U.U.R.C.H.I.N 2019-08-13 64.119.16.236

Mongoliin tuuhend hamgiin har murtei a*******n 7 uuliin tsaaguur orj uheerei!!!

Avatar

chi 2019-08-13 66.181.161.49

bayar aa chi chinii ohiduud zaluu avgai chin tornii tsaana bysaa alj suuh udahgui za ats min

Avatar

tt 2019-08-13 202.9.45.9

З ЭНХБОЛД БОЛ ЖИНХЭНЭ АДГИЙН ШААР

Avatar

asd 2019-08-13 66.181.161.49

chi bayariin b***g hohoj hoshnogduuldag gar bna kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Avatar

Chi Bayar uu? 2019-08-13 64.119.16.236

Chamaig ali 2005 onoos daldaas demjij avilgadaj ugjaa biz dee erunhii said bolgoh gej ter gereeg hurdan baiguuluulah gej tsaad ezduud chin. Yag nariindaa bol chi erunhii said bolohoosoo bur umnu tedentei tohiroltsson baisan. Tiim uchraas chinii 2007 onoos ehelj house avsan chin tsag hugatsaanii huvid taaraad baigaam muu avilgachin a*******n min. Chi zugeer buh hurunguu huraalgaad ene ertuntsuus tonilood ug.

Avatar

Mgl 2019-08-13 172.58.187.153

Ter bol ene tsagt torson mgl baatar !!!! Ahiad helye mgl baatar .ue ue egzegtei tsag ued baataruud tordog.hurelsuh battulga enkhbol A gansuhh geed bn daa jamaaraa Ted torno !!!!

Avatar

Zochin 2019-08-13 121.140.98.4

S.Bayar bol avilga heel hahuuli bolon hun aminii hergiig turhiran sedegch gesen olon yaltai hun.Mongol ulsad shudraga yos ch yumuu unen yalna malna gej yariad baidag chini herevzee bieldeg bol S.Bayar bol yalt ch ugui yal avch shorond suuh yostoi.Mongol ulsaas urvasan hun.

Avatar

Зочин 2019-08-13 66.181.160.48

Монголын ард түмний баялагыг та хувийн юм шиг ярвайж гадаадыханд өгч өөрөө бодон охидууддаа хаус гадаадад авч өгөх чинь зөв юм уу!албан тушаалыг ашиглаж ард түмнийг бууруулж ёсайд байхдаа юу хийж ядуу болгосон юм.одоо 3 хүний нэг ядуу бна.чи баялагыг зөв толгой чинь ажиласан бол монгол улс ийм байх уу!хөгшин хүний намба танд алга.авгай хүүхэн сольж ярвайхаас өөр юм эх оронд хийсэн юмгүй ш тэ.одоо чамд хэн итгэх вэ!яаж ч хөдөлмөрлөөд танай авгай охидууд 7 хаус авахгүй.харь гаригаас мөнгө өгсөн юм

Avatar

Зочин 2019-08-13 103.229.122.241

ГАДНЫ УУЛ УУРХАЙН КОМПАНТАЙ НИЙЛЖ ЛЕЦЕНЗЫГ НЬ ХУРААЖ АВЧ ЖҮЖИГЛЭЖ ТЭГЭЭД ТЭР ХУЙВАЛДАГЧ КОМПАНИ НЬ ОЛОН УЛСЫН ШҮҮХИЙН ШИЙДВЭР ГАРГУУЛЖ МОНГОЛЫН ТАТВАР ТӨЛӨГЧДЫН 70 САЯ $ г ЯАЖ ХУВААЖ АВСАН ТАЛААРАА НОМ БИЧВЭЛ ЯДАЖ СОНИРХОЛТОЙ БИШ ҮҮ ӨВӨӨ .

Avatar

Зочин 2019-08-13 139.5.217.159

За ер нь эрдэнэтийн захирлууд отгобилиг давааням нефтийн импортыг монопольддог болсоноосоо эхлээд, ЕС нь олон сая долларыг тэдний компнаиар дамжуулсан хүртэл бүгд л шоронд орох үйлдэл дээ. Тэр зайсангийн рома гээд хотхон чинй хүртэл баярын бизнес мөн л юм билээ ш дээ, зөвшөөрлөөс эхлээд зөндөө асуудал гарна.

Avatar

МОСКВА ХОТЫН төлөөлөгчийн газрын зочид буудал 2019-08-13 203.169.50.115

С.БАЯР москвад элчин сайд байхдаа төлөөлөгчийн газрын зочид буудлыг чичэнүүдэд зарсан гэдэг. Урд москвад очоод төлөөлөгчийн газар зочид буудалд буугаад ямар сайхан байлаа. Энэ хүнээс болж ард түмнээрээ хохирч байна.

Avatar

Зочин 2019-08-13 202.21.109.82

Баяр олон жил авгайгүй ганц бие явсан ш дээ. тэр их мөнгөтэй байсан бол эхнэр хүүхэд нь салаад явахгүй,явсан ч өмч хөрөнгийн маргаан гаргана биз дээ. Ерөнхий сайд болоход гоонь эр боллоо гээд л яригддаг л байсан ш дээ. Оюутолгойн гэрээнээс урд Баярын хөрөнгө яригддаггүй л байсан. Гэрээ хийснээс хойш илэрхий хөлжөөд,охин шигээ хүүхэнтэй суулаа. Хуучин эхнэр хүүхдүүд нь,шинэ эхнэр нь опшорт их мөнгөтэй нь баттайэх үүсвэрээс илэрсэн Давааням түүнд оюутолгойн гэрээнээс хойш хаус бэлэглэсэн байсан.

Avatar

иргэн 2019-08-13 202.179.25.239

СБаяр Элбэгдорж гээд Та нар муусайн Үл бүтэх Этгээдүүд Улс орон Ард иргэд ээ Цөлмөж Баяжсан нь Үнэн шүү дээ, Хүн нэрээ Тогос өдөө гэдэг угаасаа Монгол Улсын түүхэнд цаашдаа Та нарын Нэрс хараар тэмдэглэгдэх болно, СБаяр Яаж ч Гое юм яриад , Бичээд одоо хэрэггүй шүү дээ, Ард иргэд Чамайг Ардын дайсан мэт үзэж байгаа шүү дээ

Avatar

Enkh 2019-08-13 66.181.186.128

Bayr amerikt bair hudaldaj absan ter munguu 2p09 onoos umnu haanaas tsugluulsan ym bol solongost ochij ajil hiilee gej duuldaagui dee

Avatar

зочин 2019-08-13 122.201.24.129

наадах,хэдэн хаус чинь мосон уулын орой авилгын монгонии ихэнх офшорт байгаа.Гэр булиин хулгайн монго угаагчидтай нь хамт шиитгээд шоронд чихэх естой

Avatar

Irgen 2019-08-13 66.181.170.162

Bayar darga Zika virusiig bodvol ch er hun baihaa

Avatar

Зочин 2019-08-13 202.21.112.226

УНЖДАГ УЛААНТАЙГААРАА Л ЭР ХҮНД ТООЦОГДОХ БАЙХ БУСДААРАА Ч ЭНЭ С.БАЯР ХЭН Ч БИШ

Avatar

Зочин 2019-08-13 66.181.179.209

Хүчний байгуулагууд ажилаа ер хийхгүй байна аа хийж байгаа жижигхэн хэргийг их том болгох юм даа дарга нар баячууд хулгайч луйварчидын өмнө гөлөг болох юм даа

Avatar

Зочин 2019-08-13 66.181.179.209

Баяр гэж б****л п***а ганцхан чемандамтай авгай хүүхэн хэсээд л амьдардаг байсан шүү дээ юугаараа тийм олон хаус авч салсан авгай нартаа өгдөг байна аа ганц талхны цех ажиллуулж үзээгүй б****л п***а шүү

Avatar

иргэн 2019-08-13 202.179.26.3

Баяр сая сая доллор, тэр олон үл хөдлөх хөрөнгийнхөө талаар ном бичиж хойч ирээдүйдээ зөвлөөч өвгөөн?????????????????

Avatar

зочин 2019-08-13 192.82.64.190

Монголд амьдрах хэцүү болж, эцгийнхээ нутагт арай дээр байх өө.

Avatar

зочин 2019-08-13 202.9.43.83

Манай улс төрчид дотор хэдэн нэр бүхий бөгсс ухагчид байнаа .. .Хүний ул шагаагаад л , шал шал гээд явдаг ..Шүүх покурор нь л ажлаа хийнэ биздээ …Ордны тайганд ямар хамаа байнаа …

Avatar

зочин 2019-08-13 103.26.194.62

Баяр гуай хол очиж хуцаарай.Үйлийн үрээ эдлэхийн цагт ингээд сууж байгаарай.

Avatar

зочинд 2019-08-13 122.201.26.172

Охиных нь нэр дээр байдаг компани /Монголчууд ажилладаг юм/ 1 байр аваад засаж тохижуулаад зараад ахин нэг байр авч засаж тохижуулаад зараад явдаг шдээ. Юун долоо гэж мэлзэх өөрөө 2 жилийн өмнө 12, 13 байр байгаа гэж тайлбар өгсөн санагдана.

Avatar

Зочин 2019-08-13 202.170.71.157

naadahiig chin mungu ugaah gdg yum daa

Avatar

Зочин 2019-08-13 202.21.109.82

Энэ шуналтай эрээс болж охидууд, эхнэрүүд нь бүгд хэрэгт орлоо ш дээ. Байр засаад зардаг хүн байж болно. Арай ч опшортой болтлоо тийм их байрны наймаа хийгээгүй л байна. 10 байр зараад опшор данстай боллоо юу.

Avatar

Зочин 2019-08-13 202.21.109.82

1 байр аваад засаж зараад ахиад байр аваад зараад ,10 байрны наймаа хийхэд нэг байраа нугалж чадах уу.

Avatar

зочин 2019-08-13 66.181.178.154

хэцүү ч юм даа, улсын удирдлага явсан өвгөн ийм эд хөрөнгийн хэрүүл х****л хийгээд, үр хүүхдээ гөлөлзүүлээд амьдрах аргагүй болгох гэж,… сургамжтай л юм даа, та минь бурхан минь, тайван үхэж чадахгүй нь байна, базарваань

Avatar

иргэн 2019-08-13 202.9.42.37

Хамгийн бодит зүйл нь бид дэлхийн том орд эзмшчихээд ямар ч ашиггүй байна. Гэрээ хэн хийсэн энэ улсад ямар ашигтай байна. Энд холбогдох улсууд нь одоо яаж баяжив гэдэг л байна. Одоо монголчууд яаж дордож, яагаад улсаараа дампуурлын ирмэгт ирсэн бэ. Хэн ийм болговоо гэдэг л байна. Түүнээс ойр зуур бар энэ тэр сахал махал яахав.

Avatar

Зочин 2019-08-13 175.38.157.122

Ордны тайган барын сахлаар наадаж байж бариулах нь дээ

Avatar

зочин 2019-08-13 202.21.120.66

болж дээ

Avatar

zochin 2019-08-13 202.179.26.9

ter olon echneriin buch chuuchduud n aav Bayar schigee bas l schunaltai garuud umdaa. Bas buch echneruud l adildaa adil.

Avatar

K 2019-08-13 103.229.121.169

Nayn butarhai naimanii olz

Avatar

Bolor 2019-08-13 103.229.121.169

Bayraa hurdan nomoo bich

Avatar

Зочин 2019-08-13 202.131.242.254

Хоёр хар хэрээ бие биенийхээ харыг гайхав гэдэг л болж байгаа байх доо.

Avatar

aaa 2019-08-13 66.181.167.191

ZIK uuruu yuch hurtej chadagui bolohoor ataarhaj bgaandoo chavaas

Avatar

Зочин 2019-08-13 64.119.23.160

chi hurliiz bas bayriin ulaan fen uu dee…bayr bol luibarchin arhichin baisaniig hvn bvr medenee…

Avatar

Zochin 2019-08-13 64.119.26.24

Chiniiheer bayar avsiim chin ZE bas avaad duugui bh yostoi yu

Avatar

luibarchin bayriig 2019-08-13 64.119.23.160

muu nobshiin luibarchin bayr chi ingej tomoroh boloogui shuu.nasaarai darga hiisen yamarch biznezgui oyuintolgoin geree baiguulaad amerikd abgai hvvhed say say dollariin baishin abch zaraad l.. hend vnemshilgui ch dee.. bayr metiin luibarchind bol mongol ulsaa zarj l bayjsan ch dee..orosd elchi baihdaa zvgeer neg muu arhichin gar baisaniig ni orosd bsan hvn bvr medenee..

Avatar

Зочин 2019-08-13 202.179.27.15

Зөв шүү, Зика хулгайч өөрийн нь Тост Бумбатын хулгай илрэлчихээд сандарч худал ярьж байгаа биз

Avatar

buraad mal chin.. 2019-08-13 64.119.23.160

tegej hudalaa buraad demii dee.amerikiin vl hodlohoos harin bayriin ehner hvvhedvvd absan 10 shirheg hays bol barimtai notolgoo shuu. yaj tetegberiin abgai shine 38 tai zaluu abgai 20 -hon nastai ohiduud ni amerik hvnii nasaarai tolj abah haysiig 10-r abch chadaj bna.tiim mundag biznez hiideg abgai hvvhenvvd uu esbel hahuuliin mongoo ugaaj bgaa bayriig mongo gedeg todorhoi doo.chi toson bumbad henii ord bdagiig bvh hvn medenee..

Avatar

zochin 2019-08-13 103.26.193.42

Choijootoi Toson Bumbaar, Choirt nuurs ugaah uildver Hishig Arvin, jdu, Umch huvichlal,33 ih nayad,TT zereg s.Bayariinhaas dutahgui luivardsan gedeg medee bainga l gardag.

Avatar

Зочин 2019-08-13 64.119.16.98

Дэлхийн ямар ч бизнeсмэн манай СБаяр шиг 4 хөн жилд хэдэн тэрбум долларын ашигтай бизнeс хийж чадахгүй байр Баяр энэ туршлагаа ард олондоо зааж өгөх хэрэгтэй бна

Avatar

Eh ornoo zarah 2019-08-13 64.119.16.236

Eh ornoo zarj dundaas ni $-iig terbum terbumaar ni unagaah

Avatar

Зочин 2019-08-13 203.91.115.38

Зика вирус нохойтож л байна даа

Avatar

Өвөө 2019-08-13 64.119.16.98

Баяр монголын дэлхийд эхний 10т ордог орд газрыг минь монголд ашиггүй алдагдалтай өрөнд оруулсан гэрээ хийснээс болж бид ядуурч дэлхийн хамгийн бага тэтгэвэр 310 мянгын тэтгэвэр нэртэй амь зуулгын мөнгө авч байна

Avatar

Зочин 2019-08-13 202.21.100.210

Жаран хоног, жаран бутархай гэдэг номыг 2 сар номын дэлгүүрийг сахин байж худалдан авч уншсан. Хамгийн сүүлийн үлдсэн 2 ширхэг номын 1 ийг Интерном дэлгүүрээс авсан. С.Баяр гэдэг фигур шүтэн бишрэгч дайснууд сонирхогч бүх талуудад тун сонирхолтой байдаг бололтой

Avatar

Зочин 2019-08-13 103.229.122.241

ЧИ С БАЯР УУ ?

Avatar

Л.Л 2019-08-13 66.181.166.134

Хэн хэн нь "баатар" болох гэж жүжиглэж буй хэрэг. Ийм байдалд манай "шударга" шүүх хүргэж буйг хэлээд юүкэв.

Avatar

Хардах 2019-08-13 202.126.88.185

Баяр дарга Зи даргыг мяалж байхаар өөрөө тэр хүүхдүүдийнхээ өртөг өндөр АНУ-д 7 байр авсан мөнгөний эх үүсвэрийг л ойлгомжтой тайлбарлачихаач.

Avatar

boldoo 2019-08-13 192.82.65.182

s.bayar orosin elit yanhanuudad mongolin buh nuutsig zarj yanhandaj,eh orni mini ner hundiig shavartai hutgasan.uls torchiin tsalingaar amerikt haus avdag gej yuu baihav dee.ene bol hulgai gedeg ni todorhoi.muuhai y****n p***a,uhvel taarna.

Avatar

Зочин 2019-08-13 103.26.194.246

Энэ л*****н бүх өмч хөрөнгийг хуу хурааж, насаар нь шоронд хатааж, бүх л муу муухай аргаар тамалж зовоох хэрэгтэй. …

Avatar

1990 оныг сана 2019-08-13 202.55.188.39

90 оноос хойш нэг ч монгол хүн том мөнгө бариагүй…цөөхөн хэдэн татвар төлдөг компани бий…нам дарга 2 удсаа хохироож эрдэнэтэд шахаа хийдэг блаа…баяр бол их л олон хүүхэнд өртэй ш**** сэхээтэн шүү дээ….эр хүн шиг бай…хэргээ хүлээгээд гэрээг дахин хийлгэх буянг монгол улсдаа хий

Avatar

ok 2019-08-13 103.212.117.252

манай найз шведэд маклаге буюу монголоор үл хөдлөх хөрөнгө зуучилж зардаг гэсэн үг, миний мэдхийн 15жил хийж байна, баяжаад баяжаад стокхолмын төвд сая 3н өрөө байр худалдаж авсан, америкт үр хүүхэд нь тийм мундаг толгойтой болоод , хэдхэн жилийн дотор дээд зэрэглэлийн хаусууд 10иар аваад байдаг бол , монголчууд бид чинь нийтээр гадаад гарч шал угаах юун, хүн үнэмшмээр юм ярьж байгаач Баяр гуай, энэийн авилгалыг илрүүлчих юм бол Оюу толгойн гэрээн дээр монголчууд арбетрийн шүүх дээр нааштай болн

Avatar

Зочин 2019-08-13 202.21.111.20

Атигарт таарсан хариуг нь өгч болж

Avatar

Зочин 2019-08-13 150.129.142.87

Хуцдаг халтар вэ

Avatar

Зочин 2019-08-13 66.181.183.73

Баяраа ухлээ сонгох улдлээ. Яасан цаддаггуй гэдэс вэ чи

Avatar

Зочин 2019-08-13 66.181.161.12

Чаасан юмаан гаргаад өкчкөөчээ

Avatar

Зочин 2019-08-13 64.119.27.194

Байшингаа ардын мөнгөөр л авсан байлгүй дээ.???? Одоо тэрийгээ буцаагаад өг дөө,

Avatar

Зочин 2019-08-13 103.229.121.148

Muu urbagch zandalchin avilgachin n**** chi ter 10 baishingaa og chi. Ogor tolgoi chi 5 togoldorshil l geh yum gants udaa yarisan. Yum idej uuhaas oor yu buteev. Olziit Tereljiin heden ailiig ochij tuibeej uuj idej yabdag sogtuu tolgoi l baisan biz dee. Show bol chinii hiisen ajil.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж