Оффшорчдын АНУ-д буй хөрөнгийг битүүмжилж, царцаана | News.MN

Оффшорчдын АНУ-д буй хөрөнгийг битүүмжилж, царцаана

Оффшорчдын АНУ-д буй хөрөнгийг битүүмжилж, царцаана

Оффшорчдын АНУ-д буй хөрөнгийг битүүмжилж, царцаана

Монгол Улсын Ерөнхий прокурор Б.Жаргалсайхан Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын АНУ-д хийсэн айлчлалын бүрэлдэхүүнд багтсан билээ. Тэрбээр энэ асуудлаар сэтгүүлчид тодруулга өгөхдөө “Айлчлалын үеэр хамгийн чухал нь Авлигатай тэмцэх конвенцийн дагуу тодорхой ажлуудыг хамтарч хийх төлөвлөгөөтэй явсан. АНУ-аас эрх зүйн тусламж хүсэж, тодорхой санал гаргасан. Тодорхой үр дүнд хүрсэн гэж ойлгож болно. Үр дүн нь удахгүй гарах байх.

Оффшорын асуудлаар хуулийн хүрээнд хандсан байгаа. Авлигаар олсон гэдгийг нь тогтоосон, шалгаж байгаа хэргийн хүрээнд АНУ-д байгаа хөрөнгийг битүүмжлэх, Монгол Улсад буцаан олгох чиглэлүүдээр бид хамтарч ажиллаж байна” гэжээ.

Мөн тэрбээр Нийслэлийн Захиргааны хэргийн давж заалдах шатны шүүхийн шүүгч асан С.Төмөрбатыг эх оронд нь авчрах асуудлаар мөрдөх байгууллагууд ажиллаж буйг дуулгав.

Өнгөрсөн зургадугаар сарын 26-нд Ерөнхийлөгч зарлиг гаргаж, 17 шүүгчийн бүрэн эрхийг түдгэлзүүлсний дотор С.Төмөрбат шүүгчийн нэр багтсан билээ.

АНУ-ын хил дээр их хэмжээний ам.доллартай саатуулагдсан тэрбээр Салхитын мөнгөний ордын гэх хэрэгт холбогдон ШШГЕГ-ын харьяа Цагдан хорих 461 дүгээр ангид саатуулагдаж байхдаа нас барсан гавьяат хуульч Л.Бямбаа агсны хүү бөгөөд үндэслэлгүйгээр хөрөнгөжсөн шүүгч хэмээн шалгагдаж байв.

Б.ЖАРГАЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-08-11 73.92.12.67

хууль мэдэхгуй оркууддаа зориулж тархи угаасан мэдээ тавихаа больмоор юм. Хууль журмыг дээдэлдэг АНУ хэн нэгэн Женко, терний уяаны нохой Жаргалсайхан нарын хусэлтээр хумуусийн эд херенгийг битуумжлээд байдаг сонин байна. Маш их мерден шалгалтын дараа еерийн болон олон улсын хууль дурмэнд нийцэх эсэхийг нягталсны эцэст дугнэлт гаргана.

Avatar

Зочин 2019-08-11 66.181.181.119

тийм үү чи хулгайч уу их айж байгаан байна даа

Avatar

Зочин 2019-08-11 202.9.44.80

Санжийн Баяр, Бат үүлийн хүү Чулуудай нарын тэргүүтэй луйварчдын Америкт аваачиж нуусан болон үл хөдлөх хөрөнгө болгож хувиргасан хөрөнгө нь Монголд удахгүй орж ирэх юм байна.Санжийн Баяраа чи битгий боогоод үхчихээрэй дээ ! Санжийн Баяраа чи Монголоор нэг тарааж хаясан хүүхдүүдээ мөнгөггүй болсон ч гэсэн тэжээнэ шүү !!!!

Avatar

Зочин 2019-08-11 203.91.115.44

Хэлмэгдүүлэлт л яваад байна даа, гадны ерөнхийлөгчийн айлчлал иргэнийхээ эрх зүйг хамгаалах гэж сонссон, харийнхантай нийлж иргэнээ барина гэдэг нь нэг л сонсголонтой биш л байна даа. Монголын иргэний асуудал гадныханд хамаагүй шүү. Тухайн орныхоо хуулийг зөрчөөгүй л бол.

Avatar

Zochin 2019-08-11 24.46.98.145

Hulgaich nar t huuliin shiitgel ogoh ni shudarga ysond niitsne!!!

Avatar

зочин 2019-08-11 59.153.85.103

үсэг дотор тоо гэгчээр сумоч энд цохиж явна

Avatar

Зочин 2019-08-11 150.129.140.34

Хэ хэ хэ тоон дотор үсэг цохиж явна гээч

Avatar

mgl 2019-08-11 202.9.42.236

ashgui dee, ehnees ni shiideed shiitgeed ehelbal ene uls tsegtsereh baih.

Avatar

Зочин 2019-08-11 45.56.141.134

Dagvadorj makhan tolgoi end yugaa khiij yavaan

Avatar

Зочин 2019-08-11 182.160.1.130

Энэ Мандахбаяр ард иргэдийг хийрхүүлж тэднээр ТРАМПЛИН хийж гишүүн болох санаа байгаа юм биш үү? Новшийн эр шиг харагдаж байна шүү, хүмүүсээ. Уул уурхай Монголын ойрын 20 жилдээ төсвийг бүрдүүлж Монголоо тэжээх байх шүү.

Avatar

Зочин 2019-08-11 182.160.1.130

Монголынхоо чухал чухал сэхээтнүүдийг хэлмэгдүүлж Монголынхоо аз хийморийг унтраах нь дээ, хөөрхий. Хуулийнхан та нар цэвэр цалингаараа амьдарч чадах уу? Еөнхийлөгч маань хулгай хийж үзээгүй тийм ариун хүн үү? Одоо энэ Тосон бумба гээд солиорч байгаа хүмүүсээ хар. Уул уурхайгаа бүхэлд нь нурааж модоо барьсан Монгол болох уу? Одоо яг Монгол мангартаж тэнэгтэж байна. Энэ Мандахбаяр Бадзандан Болд нар иймэрхүү маягаар хийрхүүлж байгаад

Avatar